ja en hopen dat kim een sterke speler wegspeelt..dit is ook de reden schijnt...maar wie?? het zal een esther worden of een kenzi ofzo, ja tv maken is een kunst .quote:
Jij bent een fanboy en als Jeff een relatie had met Esther dan kocht je zelfs een poster van haarquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:50 schreef Sestra666 het volgende:
geen idee waar t over gaat, maar ik moet een beetje kotsen van ze
Tussen iemand verschrikkelijk leuk vinden of verliefd op iemand zijn zit nogal een verschil . Het is subjectief en vooral een eigen invulling.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Aan alles merk je dat Babs Jeff verschrikkelijk leuk vindt en hem het andere moment weer tegen het behang wil plakken. In de beginperiode heb ik Babs letterlijk horen zeggen dat ze een blauwtje heeft gelopen bij Jeff. Heel duidelijk meegekregen. Wat GJ en Babs precies voor elkaar voelen daar kan ik enkel naar gissen en de invulling daarvan moeten ze helemaal zelf weten.
Je zegt van alles maar ik kijk naar zowel iemands woorden als het totale non-verbale gedrag en zelfs nog onbewust ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tussen iemand verschrikkelijk leuk vinden of verliefd op iemand zijn zit nogal een verschil . Het is subjectief en vooral een eigen invulling.
Wat ik grappig vind is dat je alles wat babbel roept voor waar aanneemt, misschien kan ik dan toch verder kijken door naar de persoon te kijken ipv afgaan op wat iemand zegt. Kortom: als mensen denken dat zij verliefd is , en dat continu blijven benoemen omdat Babbel dat in het begin dat een keer heeft gezegd, dan zegt dat wat over die mensen.
Wel grappig hoe GJ nu over Babbel praat , voor haar invult en denkt dat hij haar helemaal doorziet.
Daar had ik het over.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zegt van alles maar ik kijk naar zowel iemands woorden als het totale non-verbale gedrag en zelfs nog onbewust ook
Inhoudelijk prima om te volgenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:58 schreef Sestra666 het volgende:
wat een vreselijk stel, wanda en gertjan
bluh
ik vind het een hele rare timing... ineens gonst het dan anti-jeff en stemsuggesties...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:02 schreef woxxel het volgende:
Ik vind t wel raar ineens.
Wat is de aanleiding hiervan.
De insta van jeff stond dat ze binnenkort iets bekend mogen maken.
Zou hij dan naar huis zijn?
Jeffrey heet Den Hartogquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:55 schreef Silves het volgende:
Ivor fam van hartog( ijs)...heb dit niet meegekregen...iemand?
Moet je hier niet te hard roepenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:06 schreef mootie het volgende:
Maar verder snap ik Gj en Wanda prima.
that's what i said.. dit is TE toevallig..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:06 schreef Silves het volgende:
Denk nu wel zeker een eleminatie deze week...de voorspeling en de kletspraatjes komen weer te voorschijn..tja alweer spanning kweken...ik hoop op de smeerpijp.
Of die gitaar wat ze willen geven, ipv van het vliegtuig?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:02 schreef woxxel het volgende:
Ik vind t wel raar ineens.
Wat is de aanleiding hiervan.
De insta van jeff stond dat ze binnenkort iets bekend mogen maken.
Zou hij dan naar huis zijn?
mag gewoon hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je hier niet te hard roepen
Welk goed doel?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heeft ze gedaan voor het goede doel
Dus voordat bv ik iets erover zeg, heb je de poppen aan het dansen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je hier niet te hard roepen
Mooie pruiken maken voor mensen met kanker...of mensen zoals moira ...pruikje om er beter uit te zien,,hoop het 1ste!.quote:
Als je hard roept en veel post geloven ze hier alles....quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:08 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dus voordat bv ik iets erover zeg, heb je de poppen aan het dansen?
.
Ja, dan waren de rapen gaar, dat wil zeggen, de spreekwoordelijke rapen, geen echte rapen natuurlijk, dat snap je hè...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:08 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dus voordat bv ik iets erover zeg, heb je de poppen aan het dansen?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Jeff is nooit uit beeld geweest.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het een hele rare timing... ineens gonst het dan anti-jeff en stemsuggesties...
De gedoneerde haren worden gebruikt om haarwerken mee te maken voor o.a. kinderen met kanker.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Mooie pruiken maken voor mensen met kanker...of mensen zoals moira ...pruikje om er beter uit te zien,,hoop het 1ste!.
Eigenlijk is het programma gewoon ruk en vervolgens viel Jeff in een relatie terwijl juist een ontzettend vermakelijke kerelquote:
denk dat er een woord mist?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk is het programma gewoon ruk en vervolgens viel Jeff in een relatie terwijl juist een ontzettend vermakelijke kerel
Een grap van kamer 2 ...ze gaat nu iedereen af om te checken of ice degene isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:15 schreef HappyCharly het volgende:
heeft iemand gezien wat er met die liefdesbrief is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |