Mentaal is Kim vD misschien wel de sterkste. Herinner je haar support bij Jeffrey in dat basin?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:56 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda over kim: mentaal kan ze niks
Maar Zoë weet dat het een grapje is toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Een grap van kamer 2 ...ze gaat nu iedereen af om te checken of ice degene is![]()
Is een heel breed begrip en begrijp precies wat ze bedoelenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:20 schreef Harry het volgende:
[..]
Mentaal is Kim vD misschien wel de sterkste. Herinner je haar support bij Jeffrey in dat basin?
Intellectueel is Kim niet sterk.
Isaac , maar hoezo gemeen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
Die liefdesbrief van Zoë, heeft er iemand dus gedaan alsof hij/ zij anoniem een brief stuurt?
Vind dat een gemene grap dan...
Of ik volg het niet..
Wat goehoeedquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is een heel breed begrip en begrijp precies wat ze bedoelen
Ja weet hoe Zoë is..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac , maar hoezo gemeen?
Je hebt het gestalk, de dubbelzinnige opmerkingen en het opvallende geflirt van Zoe niet gezien zeker![]()
Vorige week kon Isaac zich nog net achter een kast verstoppen toen Zoe hem weer eens achtervolgde en de kamer in wilde waar hij in zijn blote reet stond omdat hij bezig was met omkleden
het was een gewoon een grap
erik had het erover dat Rui iets heeft doorgeluld? Wat dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:24 schreef Judiwi het volgende:
Erg hoe JW, Eric en Eunice over Rupie en Imaddidin praten.
,
yep en dit elke dag...de goeie Erik en opaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:24 schreef Judiwi het volgende:
Erg hoe JW, Eric en Eunice over Rupie en Imaddidin praten.
,
Ze weet dat het een grap isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja weet hoe Zoë is..![]()
Ik heb het niet gevolgd, dus weet niet of Zoë echt denkt dat iemand verliefd is of dat ze weet dat het een grapje is e zij moet achterhalen van wie..
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:26 schreef spapaars het volgende:
Esther nog teleurgesteld dat JW met Valentijn niets heeft ondernomen?
Gelukkig doet de rest dit niet...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:25 schreef Silves het volgende:
[..]
yep en dit elke dag...de goeie Erik en opa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Kim en Jeff boos over hottub reservering van Kenzy - 14 februari 2023.Ik zet hier ff deze post , weet niet of GJ dat op het moment van die post zei, maar kan jij misschien dat stukje vinden waarin hij dit zegt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:23 schreef Kakadylo het volgende:
GJ heeft door dat Babs verliefd is op Jeff en toen ie dat zei kregen ze bonje
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:36 schreef Hoempah het volgende:
Over Jeffrey en Kim in de hottub.Heb jij dat misschien gehoord van GJ over babbel? zie mijn post 175SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Doe eens niet zo persoonlijk gast.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij bent een fanboy en als Jeff een relatie had met Esther dan kocht je zelfs een poster van haar![]()
Nee niet gehoord.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb jij dat misschien gehoord van GJ over babbel? zie mijn post 175
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:42 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Nee niet gehoord.Ja dat had ik al doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thnx iig
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Je weet toch dat iedereen verliefd is of geweest is op Jeff? Sasha Kenzy, Mirthe, Babette, Zoe....quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zet hier ff deze post , weet niet of GJ dat op het moment van die post zei, maar kan jij misschien dat stukje vinden waarin hij dit zegt?
[..]
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Je weet toch dat iedereen verliefd is of geweest is op Jeff? Sasha Kenzy, Mirthe, Babette, Zoe....
Nou ehh..voor de iets oudere vrouwen ook wel hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Jeff is natuurlijk ook woest aantrekkelijk voor al die chickies daar![]()
Oudere vrouwen vallen niet onder 'al die chickies daar' ?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nou ehh..voor de iets oudere vrouwen ook wel hoor![]()
![]()
GJ zegt het wel in dit filmpje: https://youtu.be/88pzOXQum1g?t=250 (4:10)quote:
Held!!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:49 schreef Hoempah het volgende:
[..]
GJ zegt het wel in dit filmpje: (4:10)
Maar ging wel over iets wat heel vroeg in de loods is gebeurd.
Denk dat Esther hem ook wel een lekker hapje vindquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nou ehh..voor de iets oudere vrouwen ook wel hoor![]()
![]()
Laat hem maar alvast hard de poort uit rennen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:46 schreef HappyCharly het volgende:
Isaak heeft een hiorloge om, moet ie testen voor de run..
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat hem maar alvast hard de poort uit rennen.
Alle kippetjes vallen op Jeff heb ik net begrepenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:51 schreef woxxel het volgende:
Neetoch dat is zeker niet aantrekkelijk.
Wat is er aantrekkelijk aan jeff.
Ja precies, maar het zegt een hoop over GJquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik verstond alleen dat GJ zei dat ze verliefd op Jeff was...Aanname van GJ dus...
Geen idee, hij heeft het figuur van een tochtstrip en oogjes staan ook raar...Maar ja smaken verschillen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:51 schreef woxxel het volgende:
Neetoch dat is zeker niet aantrekkelijk.
Wat is er aantrekkelijk aan jeff.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft het figuur van een tochtstrip en oogjes staan ook raar...Maar ja smaken verschillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |