vind hem zeker een mooie jongen maar vind vooral zijn mindset aantrekkelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:51 schreef woxxel het volgende:
Neetoch dat is zeker niet aantrekkelijk.
Wat is er aantrekkelijk aan jeff.
lolquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:00 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
vind hem zeker een mooie jongen maar vind vooral zijn mindset aantrekkelijk
Alsof Babs zoiets tegenover GJ gaat toegevenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik verstond alleen dat GJ zei dat ze verliefd op Jeff was...Aanname van GJ dus...
Onzin dusquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alsof Babs zoiets tegenover GJ gaat toegeven
Bovendien koppelde ik die uitspraak aan een feit
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:36 schreef Hoempah het volgende:
Over Jeffrey en Kim in de hottub.Wat is dit nou weer voor een filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Ja preciesquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Met een feit bedoel ik eigen woorden Babs
Nee hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies
Jij gaat dus af op een paar woorden uit september ,precies wat ik al zei.
Helder
Hij is ook verliefd op Jeffquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:11 schreef puzziepie het volgende:
Een dezer dagen gaat GJ Babbel wat zeggen spannooond
waar gaat dit dan weer ovee..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:11 schreef puzziepie het volgende:
Een dezer dagen gaat GJ Babbel wat zeggen spannooond
Dat vertelt hij haar een dezer dagenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waar gaat dit dan weer ovee..
Graag gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:21 schreef woxxel het volgende:
De reacties hier zijn soms nog leuker dan de streams
Ja ik lig ook regelmatig in een deuk als hier zit te lezenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:21 schreef woxxel het volgende:
Nog nooit gehoord ook die 'mop'quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:22 schreef mangalie het volgende:
GJ tegen inbreker"wat zoek je..Geld...GJ: oké dan zoek ik even mee......
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:21 schreef woxxel het volgende:
Niets dan lof daarvoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:29 schreef mangalie het volgende:
Ik vindt dit toch wel heel lief van Eunice..Ze heeft de enveloppe gekregen om het haar te doneren![]()
Erik kan haar ditmaal niet corrigeren want die 'slimmerik' schreef bij allergieën de puntjes op de verkeerde letterquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het is haar vergeven..Ze komt uit Mexico. Als je Isaac hoort praten is erger...
Weet je zeker dat het Erik was? Ik dacht Marciano...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik kan haar ditmaal niet corrigeren want die 'slimmerik' schreef bij allergieën de puntjes op de verkeerde letter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tiano had het juist goedquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het Erik was? Ik dacht Marciano...
Ik denk dat ze Isaac willen beschermen...Kerel is niet helemaal 100% kwamen ze pas later achter...Dus zo min mogelijk beelden...quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:07 schreef Judiwi het volgende:
Willen ze isaac in kwaad daglicht brengen. Waarom geen beelden.
Beide niet interessant genoeg...quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:07 schreef Daana316 het volgende:
Ik heb niet kunnen kijken door visite, maar als ik alles nu teruglees, zijn S&B behoorlijk buiten beeld gehouden of er is gewoon niets over gen verslag gedaan
T lukt ze aardig.quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Isaac willen beschermen...Kerel is niet helemaal 100% kwamen ze pas later achter...Dus zo min mogelijk beelden...
Daar gebeuren afgrijselijke dingen die wij absoluut niet mogen zien omdat anders heel Nederland op de achterste poten staatquote:
Ik dacht Mattinquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het Erik was? Ik dacht Marciano...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |