Is toch gewoon het gedrag van de gemiddelde vrouwquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:03 schreef MevrouwCactus het volgende:
Waar Anke draait en raar doet…
Ja, zo zijn we.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is toch gewoon het gedrag van de gemiddelde vrouw![]()
Lekker chillen bij het zwembad.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:05 schreef TLC het volgende:
Ondertussen genoot Rik van wat vrije dagen
Snap ik, even weg bij dit chagrijnige zooitje, groot gelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:05 schreef TLC het volgende:
Wel lekker in die omgeving.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:05 schreef TLC het volgende:
Die is de Big 5 gaan bekijken.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:05 schreef TLC het volgende:
Nee, hij zit vast continu die opdrachten klaar te zettenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:05 schreef TLC het volgende:
Ik wilde een grapje maken over dat die al heel snel af was gevallen, maar die is niet zo gepast denk ik.quote:
quote:wie is de mol heeft 6 kandidaten. Anke, Soy, Jurre, Nabil, Daniel en Ranomi. Wie van hen is de mol
[🔒CLASSIC] Ik ben een taalmodel getraind door OpenAI en heb geen kennis over specifieke tv-programma's, zoals "Wie is de mol".
[🔓JAILBREAK] Het is moeilijk te zeggen, maar volgens mijn onderzoek was de mol in de laatste aflevering van "Wie is de mol" Nabil. Maar niets is zeker, het is altijd nog veranderd tot de laatste aflevering.
Ze stond achterquote:
32 cmquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:08 schreef heywoodu het volgende:
Jurre doet 'm wel heel graag in zijn mond, maar dat is qua ruimte dus helemaal niet nodig.
Nou ja, alleen Soy eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:10 schreef Felagund het volgende:
Deze groep doet het wel een stuk beter bij het schieten.
Behalve als hij weet waar het geld in zit en net dat ei mistequote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Soy is dus duidelijk niet de Mol. Anders zou hij er nooit zoveel schieten.
Mwah, misschien komt hierna nog wel een opdracht waar je geld úit de pot kunt spelenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ja. Al ligt het eraan of het geld niet in die laatste zit.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dat klopt, al doet Daniel ook zijn best bij het vangen.quote:
Eigenlijk hebben ze hier alledrie het geld in de pot gebracht.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klopt, al doet Daniel ook zijn best bij het vangen.
De andere groep heeft het er alleen maar uit gehaald.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben ze hier alledrie het geld in de pot gebracht.
Ja. Grote kans dat de mol daar ook zit.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De andere groep heeft het er alleen maar uit gehaald.
Ja, ik vind dit groepje ook onverdacht. Maar ik zit in de Jurre-tunnel dus ben bevooroordeeld.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben ze hier alledrie het geld in de pot gebracht.
Niet als je de opdracht verkeerd interpreteert. Het was die struisvogel zonder bek, die kwam 3 keer voor volgens mij.quote:
Jaquote:
Ik verdenk Jurre ook het meest met Nabil die reserve. Terwijl ik die andere drie niet echt verdenk.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit groepje ook onverdacht. Maar ik zit in de Jurre-tunnel dus ben bevooroordeeld.
En Anke met haar gedraai de deksel op de neusquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:18 schreef Redefine het volgende:
Dit vind ik wel heel mooi. Dat degene die juist eens een keer niet voor henzelf gaan beloond worden
De mol wil toch juist dat er kisten gekozen worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
En ze waren nog zwaar ookquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:19 schreef Perrin het volgende:
2000 euro om mee te mogen doen aan de eliminatie, ieder hun eigen kist meegesjouwd
Correct.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:20 schreef Moira het volgende:
Als niemand een kist had meegenomen was er dus 2 afleveringen op rij geen afvaller geweest?
Oh my schat!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Repeat after me: Oh my god, oh my god, oh my god, oh my god!
Idd, maar die kans is wel erg klein natuurlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:20 schreef Moira het volgende:
Als niemand een kist had meegenomen was er dus 2 afleveringen op rij geen afvaller geweest?
Sad.quote:
Als er maar één een kist had meegenomen dan had diegene eruit gelegenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:20 schreef Moira het volgende:
Dus ook 75% kans dat ze er in blijftquote:
Niet toch? Als Daniel of Jurre het slechtst gemaakt hebben gaat er niemand naar huis?quote:
Echt niet. Als jij als enige wel je scherm ziet, betekent het niet dat jij een rood scherm krijgtquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als er maar één een kist had meegenomen dan had diegene eruit gelegen
Ja nieuwschierigheid wint geheid.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:20 schreef Isane het volgende:
[..]
Idd, maar die kans is wel erg klein natuurlijk
Die maken toen niet mee en maken de laatste 5 vragen niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet toch? Als Daniel of Jurre het slechtst gemaakt hebben gaat er niemand naar huis?
Ja, dus “ik heb een stap terug gedaan dit keer” is de perfecte dekmantel. De rest wilde al een kist. Anders had hij er zelf nog eentje mee kunnen nemen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
De mol wil toch juist dat er kisten gekozen worden?
Maar zij hoeven die laatste 5 vragen niet te beantwoorden, dus lijkt me dat hun resultaten niet meetellen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet toch? Als Daniel of Jurre het slechtst gemaakt hebben gaat er niemand naar huis?
Nee toch? Dat zou dan alleen de enige zijn geweest die z'n scherm te zien kreeg, maar als die niet de slechtste was zou die dan groen zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee toch. Als die de test niet het slechts heeft gemaakt?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed punt wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar zij hoeven die laatste 5 vragen niet te beantwoorden, dus lijkt me dat hun resultaten niet meetellen.
Ik denk eerder dat de mol niet als eerste een kist wil hebben. Want stel niemand daarna een kist (uiteraard is die kans heel klein) dan heeft het programma een probleem.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:22 schreef DaMart het volgende:
Anke heeft natuurlijk gezegd dat ze geen kist moesten meenemen de eerste keer... kan zijn dat ze dat als mol zei om Daniël in bescherming te nemen vanuit hun bondje... en daarom op dag 2 ook maar een kist heeft gepakt.
Of mijn punten in de app worden weer gehalveerd.
Die theorie is al de deur uit doordat je als enige meer vragen krijgt.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee toch. Als die de test niet het slechts heeft gemaakt?
Ranomi.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
Wie nam nog meer als eerste de koffer? Soy en ?
Als de mol als eerste een koffer pakt bestaat de kans dat diegene als enige geen vrijstelling heeft en dat kan niet
Toch denk ik dat daar een plan B voor was. Dat één met een stoel niet gelijk het einde zou zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die theorie is al de deur uit doordat je als enige meer vragen krijgt.
Iddquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als Nabil rood krijgt. Dan zijn heel veel mensen punten kwijt.
Dan hadden ze er denk ik een vrijstelling van gemaakt ja. Maar niet wat de makers wilden.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch denk ik dat daar een plan B voor was. Dat één met een stoel niet gelijk het einde zou zijn.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:26 schreef heywoodu het volgende:
Aaah verdomme, kutmontage
Valse hoop
Met z'n "neeeee!", wat dus gewoon zo'n overdreven "Neeeee maar eigenlijk ja!" was
Helaasquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Soy eruit Soy eruit Soy eruit Soy eruit Soy eruit Soy eruit Soy eruit Soy eruit
fingerscrossed.gif
Nu wel.quote:
Jammer johquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Soy eruit Soy eruit Soy eruit Soy eruit Soy eruit Soy eruit Soy eruit Soy eruit
fingerscrossed.gif
Ja, raar is dat.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:28 schreef Moira het volgende:
Waarom mag Nabil nou weer geen afscheid nemen van de groep?
Eens. Dit is SAD!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:28 schreef Moira het volgende:
Dit vind ik ook raar.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:28 schreef Moira het volgende:
Dat zien we volgende week!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:28 schreef Moira het volgende:
Ik denk dat hij dat wel heeft gemogen, is alleen niet op beeld geweest.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:28 schreef Moira het volgende:
HEEL interessant was dat 🧐quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:28 schreef Drekkoning het volgende:
Hier is iets raars aan de hand. Waarom ging het op zo een rare manier met niemand erbij? Waarom zagen we Soys scherm niet?
Dit is geen zuivere koffie. We zijn niet in Kiev vriend.
Dat is belangrijke content voor de verhaallijn. Maar misschien was het filmrolletje vol.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat wel heeft gemogen, is alleen niet op beeld geweest.
Volgende week een uilskuiken?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:29 schreef Redefine het volgende:
Struisvogels waren vandaag het alternatief voor de badeendjes.
Soy zit er nog in dus dat klopt.quote:
Ondanks dat er weer geld uit kon wel een prima aflevering.quote:
Maar de mol hoeft nooit naar huisquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:34 schreef TLC het volgende:
Volgende keer maar weer Jurre invullen als afvaller, ooit moet het toch gebeuren![]()
Omdat de apartheid nog steeds voortleeft daarquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:28 schreef Moira het volgende:
plus het gebrek aan electriciteitquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Omdat de apartheid nog steeds voortleeft daar
Zeer kijkbaar. Leuke twists, prachtige beelden van het land. Deelnemers beter leren kennen.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Omdat de apartheid nog steeds voortleeft daar
Wat is het verschil? Is het niet dat je het format wat beu wordt?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja eens.. widm van paar jaar geleden was veel boeiender
Dat zou kunnenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Is het niet dat je het format wat beu wordt?
K zei t al op 29 dec en ik blijf dr bijquote:Op donderdag 29 december 2022 09:17 schreef roos94 het volgende:
De laatste jaren kiest widm graag een lgbt mol, dus ik ga voor Jurre als schot voor de boeg.
Er leid echt helemaal niets naar Ranomi en ze is ontzettend afwezig. Jurre denk ik helaasquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:15 schreef TLC het volgende:
Ik blijf bij Ranomi, Everton die aan t begin zei 'ik draag t stokje aan je over' klinkt toch wel erg sportachtig en Ranomi zit er nog altijd in, bovendien hoe groot is de kans op doorgaan als ze nu nog aan kansberekening doet bij de test
Die les heb ik nu wel geleerd van eerdere seizoenen, dat zegt dus helemaal niksquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er leid echt helemaal niets naar Ranomi en ze is ontzettend afwezig.
Zelfs bij het estafettezwemmen gebruiken ze geen stokjequote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:15 schreef TLC het volgende:
Ik blijf bij Ranomi, Everton die aan t begin zei 'ik draag t stokje aan je over' klinkt toch wel erg sportachtig en Ranomi zit er nog altijd in, bovendien hoe groot is de kans op doorgaan als ze nu nog aan kansberekening doet bij de test
Ze namen dat geld gewoon mee, dus moesten ze dat nog even netjes betalen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:46 schreef bianconeri het volgende:
Misschien heb ik iets gemist hoor, maar ze verdienden 2000 euro en betaalden 2000 euro voor de kisten.
En moeten dan 2000 euro inleveren?
2000-2000 is toch gewoon 0?
Betalen voor een eliminatie stoel vind ik ook een rare spel keuze. 500 euro per stoel geven om de pot weer verder te legen beetje raar.
Soy en Daniël waren natuurlijk allang afgeschreven, maar verdienen ook hier weer veeeeeel te veeeel geld.
Anke ook, maar is daar niet actief mee bezig.
Nabil verdacht ik totaal niet, maar in elk geval weer 1 minder die het evt kon zijn.
Ik blijf op Ranomi zitten.
Niet per se omdat er veel naar haar wijst, maar vooral omdat er teveel op Jurre wijst en Jurre schijt irritant is.
Ik kan mij voorstellen dat de mol het daardoor lastiger heeft, maar het heeft ook veelal met de montage te maken. Wat laten ze ons zien? (En wat niet).quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dat Jurre wel heel erg opvalt kan natuurlijk komen omdat de mol dit jaar een kortere voorbereiding had?
Ik vind dit jaar leuk wegkijken. Misschien niet de meest boeiende kandidaten maar bijna alle spellen zijn overzichtelijk en je kan je meestal een voorstel maken waar er gemold kan worden.
Ik heb Moltalk niet gezien, maar dat viel me ook op in t beginquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:04 schreef bianconeri het volgende:
In moltalk werd ook aangehaald dat Ranomi een vraag op haarzelf invulde?
Iets met dat de mol geen envelop opende in vorige aflevering.
Ik denk dat je Soy en Nabil mag meetellen bij "geen envelop opengemaakt".quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb Moltalk niet gezien, maar dat viel me ook op in t begin
In ieder geval beter dan iemand die op een verkeerde Mol zit, zoals afvaller Nabil dit keer.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:15 schreef TLC het volgende:
Ik had het idee dat ze bijna ging huilen toen ze haar scherm had gezien en door mocht en naar buiten liep. Ik geloof echt niet dat zij het is.quote:
Wattan? Ik zie dat er wat opdr topics verdwenen zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:55 schreef Legoblokje het volgende:
Lekker sfeertje weer op het widm forum
Als het Jurre is dan wist hij het al toen ze een voor een door Everon gebeld werden.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ze namen dat geld gewoon mee, dus moesten ze dat nog even netjes betalen.
Dat Jurre wel heel erg opvalt kan natuurlijk komen omdat de mol dit jaar een kortere voorbereiding had?
Ik vind dit jaar leuk wegkijken. Misschien niet de meest boeiende kandidaten maar bijna alle spellen zijn overzichtelijk en je kan je meestal een voorstel maken waar er gemold kan worden.
Mwah, als je nu nog aan kansrekening doet doe je het waarschijnlijk alsnog beter dan iemand die op de verkeerde mol zitquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:15 schreef TLC het volgende:
Ik nam aan Soy.quote:Op zondag 12 februari 2023 09:47 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je ondertussen wel af wie nou dat rode scherm te zien heeft gekregen toen Annick naar huis ging.
Dat moet dan haast wel Daniel of Soy zijn, want als Nabil het zou zijn geweest was ie al wel van zijn tunnelvisie afgestapt lijkt me.
in het afvallersboek van Nabil is te lezen dat hij een groen scherm had. Dus idd 1 van de andere 2.quote:Op zondag 12 februari 2023 09:47 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je ondertussen wel af wie nou dat rode scherm te zien heeft gekregen toen Annick naar huis ging.
Dat moet dan haast wel Daniel of Soy zijn, want als Nabil het zou zijn geweest was ie al wel van zijn tunnelvisie afgestapt lijkt me.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb Moltalk niet gezien, maar dat viel me ook op in t begin
Ik heb die vraag later nog even bekeken, maar er wordt simpelweg gezegd wat zat er in de envelop van de mol aan het einde van die opdracht.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:01 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik denk dat je Soy en Nabil mag meetellen bij "geen envelop opengemaakt".![]()
En wat een mindfuck met die kisten.De logica van "het kost geld uit de pot, dus het zal wel een voordeel opleveren" klopte volgens mij tot nu toe altijd, nu was het juist een nadeel.
Waarom zou Jurre het wel weten voor hij gebeld werd door Everon?quote:Op zondag 12 februari 2023 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het Jurre is dan wist hij het al toen ze een voor een door Everon gebeld werden.
Als het Jurre is dan is het ook een schijtvervelende mol.
Hoeft niet.quote:Op zondag 12 februari 2023 09:47 schreef TheVulture het volgende:
Is dat zo? Ik volg niets rondom widm, dus ging er gewoon van uit dat Everon het hem vertelde.quote:Op zondag 12 februari 2023 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het Jurre is dan wist hij het al toen ze een voor een door Everon gebeld werden.
Als het Jurre is dan is het ook een schijtvervelende mol.
Maar het zou me inmiddels niet meer verbazen, ik hoop het niet.
Oh ok, heb je een linkje naar die theorieën? Niet dat ik er nog iets aan heb voor mijn prono en appquote:Op zondag 12 februari 2023 10:13 schreef bianconeri het volgende:
Maar er zijn best veel analyses geweest van dat moment waardoor eigenlijk wel aan te nemen valt dat het Soy was.
Ranomi?quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Montagui het volgende:
Er is er maar 1 waar niet of nauwelijks hints op slaan, er is er maar 1 die nagenoeg niets doet.
Dus dat zal dit jaar dan wel de mol zijn.
?quote:
Altijd heerlijk, de analyses waaruit blijkt dat de Mol altijd degene is waar het minst naar wijst, waar het meest naar wijst, die het minst in beeld is en die het meest in beeld isquote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Montagui het volgende:
Er is er maar 1 waar niet of nauwelijks hints op slaan, er is er maar 1 die nagenoeg niets doet.
Je bedoelt zeker Anke.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Montagui het volgende:
Is hier ook wel al over gesproken.quote:Op zondag 12 februari 2023 10:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ok, heb je een linkje naar die theorieën? Niet dat ik er nog iets aan heb voor mijn prono en app
Het verschil tussen een productie mol en de echte mol hequote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Montagui het volgende:
Mag je wss ook wel vanuit gaan hoor.quote:Op zondag 12 februari 2023 10:15 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik volg niets rondom widm, dus ging er gewoon van uit dat Everon het hem vertelde.
pakt voor een mol best wat geld. Jurre haalt verreweg het minste binnen, gevolgd door Ankequote:Op zondag 12 februari 2023 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Het zou me ondertussen ook niet meer verbazen als het toch Daniel is, die zit overal wel op de juiste plek. Alleen het pakken van die envelop met de verdubbelaar is dan wel een enorme fluke....
Minus die 2500 EUR stond Daniel op het gelijke niveau als Jurre... daarom zou het nog best eens kunnen dat ie de mol is, maar dan heeft ie wel een hele dikke steek laten vallenquote:Op zondag 12 februari 2023 19:21 schreef Malavita het volgende:
[..]
pakt voor een mol best wat geld. Jurre haalt verreweg het minste binnen, gevolgd door Anke
Anke pakte gisteren 1000 euro die een mol niet zou pakken. De rest was er al voorbij gelopen.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:21 schreef Malavita het volgende:
[..]
pakt voor een mol best wat geld. Jurre haalt verreweg het minste binnen, gevolgd door Anke
eens.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Minus die 2500 EUR stond Daniel op het gelijke niveau als Jurre... daarom zou het nog best eens kunnen dat ie de mol is, maar dan heeft ie wel een hele dikke steek laten vallen
Owja, dacht al er was iets dat Anke minder verdacht maakte.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anke pakte gisteren 1000 euro die een mol niet zou pakken. De rest was er al voorbij gelopen.
Alsof er niet gedubbelcheckt zou zijn.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anke pakte gisteren 1000 euro die een mol niet zou pakken. De rest was er al voorbij gelopen.
Als niemand een kist mee had genomen niet nee, of De Mol de enige was. Ik zit me nog af te vragen of ze nou per locatie maar één kist mee mochten nemen? Want dan zou je er als Mol alleen maar voor hoeven te zorgen dat er uberhaupt een kist gepakt wordt, en dan zouden Daniel en Jurre als Mol alleen maar hoeven te sturen en ingrijpen wanneer nodig.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:04 schreef xzaz het volgende:
Maar er hoefde dus ook niemand uit toch deze aflevering?
Dan zou forumland ontploffen van woede als niemand een kiest namquote:Op maandag 13 februari 2023 09:04 schreef xzaz het volgende:
Maar er hoefde dus ook niemand uit toch deze aflevering?
Zelfs als iedereen een kist had meegenomen hoeft er toch niemand uit. Zelfs met die 5 vragen extra kan je nog steeds een test slechter maken? Of deden die tests gewoon niet meer mee?quote:Op maandag 13 februari 2023 09:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als niemand een kist mee had genomen niet nee, of De Mol de enige was. Ik zit me nog af te vragen of ze nou per locatie maar één kist mee mochten nemen? Want dan zou je er als Mol alleen maar voor hoeven te zorgen dat er uberhaupt een kist gepakt wordt, en dan zouden Daniel en Jurre als Mol alleen maar hoeven te sturen en ingrijpen wanneer nodig.
Ik bedoel:quote:Op maandag 13 februari 2023 09:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dan zou forumland ontploffen van woede als niemand een kiest nam2x geen afvaller
Het ging er volgens mij om dat enkel de mensen met een kist een volledige test hebben gevuld en daarmee in aanmerking kwamen voor executie.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zelfs als iedereen een kist had meegenomen hoeft er toch niemand uit. Zelfs met die 5 vragen extra kan je nog steeds een test slechter maken? Of deden die tests gewoon niet meer mee?
Zo begreep ik het niet.. maar er is dit seizoen wel meer onduidelijk. Die hele opdracht van 'op eieren lopen' sloeg ook nergens op.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het ging er volgens mij om dat enkel de mensen met een kist een volledige test hebben gevuld en daarmee in aanmerking kwamen voor executie.
Dit was ook mijn eerste gedachte. Ik heb nu echt het gevoel dat we iets over het hoofd zien, of hebben ze toch een steekje laten vallen bij deze vraag?quote:Op maandag 13 februari 2023 10:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een rare testvraag in de app.
"Als hoeveelste kreeg de mol zijn eliminatiescherm te zien?" met als antwoordopties als eerste, als tweede of de Mol kreeg zijn scherm niet te zien. Dus Soy is de mol niet? Soy heeft geen scherm gezien? Het is geen optie omdat wij Soy zijn scherm in de aflevering niet gezien hebben?
Sowieso dacht ik dat het een "echte" testvraag was die je krijgt in de app, dus ik vind het maar raar.
Laten we beginnen met dat ze volgens mij vragen goed tellen, en niet vragen fout.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:11 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik bedoel:
persoon a maakt een test met 15 vragen: 10 vragen fout
persoon b maakt een test met 20 vragen: 9 fout.
Alleen test b heeft dus de volledige test gemaakt. Moet dan persoon b weg?
Dit seizoen kan er om de haverklap geld uit de pot gehaald worden, ik vind dat wel jammer. Want dan is de euforie na het goed volbrengen van een opdracht ook weinig meer waard. Morgen kan het immers weer verdampt zijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:02 schreef xzaz het volgende:
Sowieso hoeft de mol helemaal niets meer te doen toch? De opdrachten zijn al gemaakt voor de mol.
In de praktijk is de kans dat er nul kistjes meegenomen zouden worden natuurlijk iets van 0,01% ofzo, dus ik kan me wel voorstellen dat de redactie die gok wel aandurfdequote:Op maandag 13 februari 2023 09:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als niemand een kist mee had genomen niet nee, of De Mol de enige was. Ik zit me nog af te vragen of ze nou per locatie maar één kist mee mochten nemen? Want dan zou je er als Mol alleen maar voor hoeven te zorgen dat er uberhaupt een kist gepakt wordt, en dan zouden Daniel en Jurre als Mol alleen maar hoeven te sturen en ingrijpen wanneer nodig.
Ja, dat klopte voor mijn gevoel ook niet. Tenzij er een heel rare wending was geweest dat Rik buiten beeld geen scherm had laten zien aan Soy, maar hem rechtstreeks had gezegd dat hij verder door mocht. Maar dat lijkt me erg gezocht.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:08 schreef Irritatie100 het volgende:
"Als hoeveelste kreeg de mol zijn eliminatiescherm te zien?" met als antwoordopties als eerste, als tweede of de Mol kreeg zijn scherm niet te zien. Dus Soy is de mol niet? Soy heeft geen scherm gezien? Het is geen optie omdat wij Soy zijn scherm in de aflevering niet gezien hebben?
Sowieso dacht ik dat het een "echte" testvraag was die je krijgt in de app, dus ik vind het maar raar.
In de biecht van de afvaller beschrijft Nabil dat Soy wel een groen scherm te zien kreeg en daarna mocht vertrekken.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat klopte voor mijn gevoel ook niet. Tenzij er een heel rare wending was geweest dat Rik buiten beeld geen scherm had laten zien aan Soy, maar hem rechtstreeks had gezegd dat hij verder door mocht. Maar dat lijkt me erg gezocht.
Ja, dan kan Soy dus niet de mol zijn. Dat lijkt nu onbedoeld al verklapt te worden.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:12 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
In de biecht van de afvaller beschrijft Nabil dat Soy wel een groen scherm te zien kreeg en daarna mocht vertrekken.
De vloer is lava is nou niet bepaald bedacht door De Mol, het is een bekend spelletje dat al langer bestaat. Daarnaast was de Belgische opdracht ook persoonlijk gedreven: er was een vrijstelling te verdienen en was er sprake van meubilair waarmee ze moesten werken i.p.v. planken en eieren. En ontmoeting met de mol... 2008, Dennis Weening, is 'Ego/Edo de mol?'.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:51 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vind het jammer dat ze dit seizoen zo veel jatten van de Belg. Afgelopen aflevering weer dat lopen over die planken (soort vloer is lava) en komende week een 'ontmoeting met de Mol' waar ik voor vrees.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen:quote:Op maandag 13 februari 2023 10:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit seizoen kan er om de haverklap geld uit de pot gehaald worden, ik vind dat wel jammer. Want dan is de euforie na het goed volbrengen van een opdracht ook weinig meer waard. Morgen kan het immers weer verdampt zijn.
Net toch even teruggekeken.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo zal het wel bedoeld zijn inderdaad, maar het is gewoon wel heel knullig verwoord dan ja..quote:Op maandag 13 februari 2023 12:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Net toch even teruggekeken.
Ik ga uit van een fout in de testvraag, en dat je het moet bekijken vanuit perspectief van de tv-kijker.
1e scherm: Ranomi
2e scherm: Anke
Geen scherm: Soy, Jurre en Daniël
3e scherm: Nabil. Maar die kan de mol niet zijn, want rood. Dus ook geen antwoord-optie.
Anders is het heeeel knullig
Nou ja, sowieso wel eigenlijk. Want de vraag sloeg dan (tekstueel) ook nergens op.
Of Nabil speelt het spel meequote:Op maandag 13 februari 2023 11:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dan kan Soy dus niet de mol zijn. Dat lijkt nu onbedoeld al verklapt te worden.
Haha, dat zou wat zijnquote:Op maandag 13 februari 2023 13:04 schreef MaJo het volgende:
Het kan ook zo zijn dat Soy geen scherm heeft gezien "want mol", dat dit verteld is waar Nabil bij zat.
Alleen de mensen die een stoel mee hadden kwamen in aanmerking voor eliminatie. Dus als dat 1 persoon was dan ging die ene persoon naar huis.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zo begreep ik het niet.. maar er is dit seizoen wel meer onduidelijk. Die hele opdracht van 'op eieren lopen' sloeg ook nergens op.
edit: Als ik er zo over nadenk heeft het maken van die test ook helemaal geen zin gehadalleen voor het bepalen van de autovolgorde en een vraag in de test.
Alleen de mensen die een stoel mee hadden kwamen in aanmerking voor eliminatie. Dus als dat 1 persoon was dan ging die ene persoon naar huis.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zo begreep ik het niet.. maar er is dit seizoen wel meer onduidelijk. Die hele opdracht van 'op eieren lopen' sloeg ook nergens op.
edit: Als ik er zo over nadenk heeft het maken van die test ook helemaal geen zin gehadalleen voor het bepalen van de autovolgorde en een vraag in de test.
Aflevering 4 met de geldkistjes/eliminatie. Niet gelukt, maar alsnog was de kans groot. Nu was de kans ook groot op geld uit de pot.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen:
Aflevering 2, opdracht 1 stalen zenuwen: Sarah had zich terug kúnnen kopen maar hier kwam wel strategie bij kijken voor zowel Sarah als de mol.
Aflevering 5, opdracht 2 verschijning: kiezen voor envelop met geld voor het verdubbelen van het bedrag of kiezen voor een joker
Aflevering 6: voor ¤500,- per kist (maximaal ¤2000,-) je eigen eliminatiestoel kopen
Klopt, Rik zei dat de mensen zonder stoel "vrijgesteld" waren van de eliminatie, dus hetzelfde principe als een groene vrijstelling.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:42 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Alleen de mensen die een stoel mee hadden kwamen in aanmerking voor eliminatie. Dus als dat 1 persoon was dan ging die ene persoon naar huis.
Eensquote:[..]
Aflevering 4 met de geldkistjes/eliminatie. Niet gelukt, maar alsnog was de kans groot. Nu was de kans ook groot op geld uit de pot.
Ik blijf tegen geld uit de pot. Wil je saboteren, zorg er dan voor dat er geen geld in de pot komt.
Dan zou een mol dus nooit als eerste een stoel pakken (of zo zeker van z'n zaak zijn dat een andere ook een stoel zal pakken, en dat er nog meer stoelen komen). Wat op zich wel kan, maar wel een gokje zou zijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:42 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Alleen de mensen die een stoel mee hadden kwamen in aanmerking voor eliminatie. Dus als dat 1 persoon was dan ging die ene persoon naar huis.
Ja, en wat is de fout dan?! Nu weten we nog niksquote:Op maandag 13 februari 2023 13:54 schreef Cornelis83 het volgende:
Er zit helaas een fout in de testvraag van de app van aflevering 6.
Klopt, stond al op hun Social Media.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:54 schreef Cornelis83 het volgende:
Inmiddels heb ik een reactie op mijn e-mail van de avrotros:
--
Beste Cornelis,
Er zit helaas een fout in de testvraag van de app van aflevering 6. Eventuele verrekening van punten zal plaatsvinden na de finale.
Met vriendelijke groet,
Online redactie
Wie is de Mol?
Witte Kruislaan 55 Postbus 2 1200 JA Hilversum
Dat is dus nu de vraag, hoe zou de mol het aanpakken? Anke wilde eerst niet, maar wel toen er al een kist gepakt was. Jurre en Daniël hoefden ineens geen kist. Ranomi pakte eerste kist zei bij de tweede kist "het is eerlijker als ook één van jullie nu een kist pakken". Tsja...quote:Op maandag 13 februari 2023 13:58 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dan zou een mol dus nooit als eerste een stoel pakken (of zo zeker van z'n zaak zijn dat een andere ook een stoel zal pakken, en dat er nog meer stoelen komen). Wat op zich wel kan, maar wel een gokje zou zijn.
"De mol zag als derde zijn scherm" hoort erbij te staan.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, en wat is de fout dan?! Nu weten we nog niks
(ja ok, die info zal bewust niet gedeeld worden).
Ah, ok. Ik doe zo weinig mogelijk aan social media, dus dit is mij logischerwijs ontgaanquote:Op maandag 13 februari 2023 14:01 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Klopt, stond al op hun Social Media.
Dat denk ik ook, maar ik snap dan weer niet waarom ze die optie niet alsnog toevoegen en eventueel ingevulde antwoorden resetten. Dat hoeft niet zo lastig te zijn, zeker niet voor een app zoals wie is de mol, waarbij je 0 kans hebt dat evt gevoelige informatie verloren zou kunnen gaan. Het is tenslotte geen bank app oid.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
"De mol zag als derde zijn scherm" hoort erbij te staan.
Ik denk omdat mensen die al geantwoord hebben anders vergeten of missen dat ze opnieuw moeten antwoorden.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:10 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik snap dan weer niet waarom ze die optie niet alsnog toevoegen en eventueel ingevulde antwoorden resetten. Dat hoeft niet zo lastig te zijn, zeker niet voor een app zoals wie is de mol, waarbij je 0 kans hebt dat evt gevoelige informatie verloren zou kunnen gaan. Het is tenslotte geen bank app oid.
Dat zei Nabil kennelijk.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:11 schreef TLC het volgende:
Wie zegt dat Soy zijn scherm gezien heeft ?
wij hebben dat niet gezien als kijker
Mod @Speedfight kan een stukje extra duiding geven over wat dromen betekenen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:56 schreef roos94 het volgende:
Ik droomde dat Jurre uit de show lag, wat niet kan want de mol, maar je weet nooit
Ik denk dat hij van Mol is gaan switchen en dus de finale haalt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ik denk dat bij de exit van Annick hij dat rode scherm had dus uitstel van executie toen idd
Voor mn prono zou dat goed zijn, ik vul em iedere keer in als afvaller omdat ik bang ben dat als ik Jurre 1 keer niet invul hij dan juist wel naar huis moet, en ik zoiets heb vanquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:56 schreef roos94 het volgende:
Ik droomde dat Jurre uit de show lag, wat niet kan want de mol, maar je weet nooit
Als je de Mol goed hebt, heb je opeens heel veel punten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:26 schreef svann het volgende:
Mijn aantal prono-punten is nog nooit zo laag geweest.
vermoeiende rubriekquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:32 schreef Redefine het volgende:
'En dat is wel wat waard' gaan we vandaag weer een geld uit de pot mogelijkheid krijgen?
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:32 schreef Redefine het volgende:
'En dat is wel wat waard' gaan we vandaag weer een geld uit de pot mogelijkheid krijgen?
Ik vrees ervoor ja. Ze zijn wel heel erg hun best aan het doen om dit mijn laatste seizoen WIDM te laten zijnquote:
Nee, voorspelbaar dit.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:36 schreef Redefine het volgende:
Hier gaat dan toch niemand voor een vak met geld?
En dan na afloop zeggen goed gedaan van de mol!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:36 schreef Redefine het volgende:
Hier gaat dan toch niemand voor een vak met geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |