Eens. Dit is SAD!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:28 schreef Moira het volgende:
Waarom mag Nabil nou weer geen afscheid nemen van de groep?
Dit vind ik ook raar.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:28 schreef Moira het volgende:
Dat zien we volgende week!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:28 schreef Moira het volgende:
Ik denk dat hij dat wel heeft gemogen, is alleen niet op beeld geweest.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:28 schreef Moira het volgende:
HEEL interessant was dat 🧐quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:28 schreef Drekkoning het volgende:
Hier is iets raars aan de hand. Waarom ging het op zo een rare manier met niemand erbij? Waarom zagen we Soys scherm niet?
Dit is geen zuivere koffie. We zijn niet in Kiev vriend.
Dat is belangrijke content voor de verhaallijn. Maar misschien was het filmrolletje vol.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat wel heeft gemogen, is alleen niet op beeld geweest.
Volgende week een uilskuiken?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:29 schreef Redefine het volgende:
Struisvogels waren vandaag het alternatief voor de badeendjes.
Soy zit er nog in dus dat klopt.quote:
Ondanks dat er weer geld uit kon wel een prima aflevering.quote:
Maar de mol hoeft nooit naar huisquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:34 schreef TLC het volgende:
Volgende keer maar weer Jurre invullen als afvaller, ooit moet het toch gebeuren![]()
Omdat de apartheid nog steeds voortleeft daarquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:28 schreef Moira het volgende:
plus het gebrek aan electriciteitquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Omdat de apartheid nog steeds voortleeft daar
Zeer kijkbaar. Leuke twists, prachtige beelden van het land. Deelnemers beter leren kennen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |