Owja, dacht al er was iets dat Anke minder verdacht maakte.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anke pakte gisteren 1000 euro die een mol niet zou pakken. De rest was er al voorbij gelopen.
Alsof er niet gedubbelcheckt zou zijn.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anke pakte gisteren 1000 euro die een mol niet zou pakken. De rest was er al voorbij gelopen.
Als niemand een kist mee had genomen niet nee, of De Mol de enige was. Ik zit me nog af te vragen of ze nou per locatie maar één kist mee mochten nemen? Want dan zou je er als Mol alleen maar voor hoeven te zorgen dat er uberhaupt een kist gepakt wordt, en dan zouden Daniel en Jurre als Mol alleen maar hoeven te sturen en ingrijpen wanneer nodig.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:04 schreef xzaz het volgende:
Maar er hoefde dus ook niemand uit toch deze aflevering?
Dan zou forumland ontploffen van woede als niemand een kiest namquote:Op maandag 13 februari 2023 09:04 schreef xzaz het volgende:
Maar er hoefde dus ook niemand uit toch deze aflevering?
Zelfs als iedereen een kist had meegenomen hoeft er toch niemand uit. Zelfs met die 5 vragen extra kan je nog steeds een test slechter maken? Of deden die tests gewoon niet meer mee?quote:Op maandag 13 februari 2023 09:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als niemand een kist mee had genomen niet nee, of De Mol de enige was. Ik zit me nog af te vragen of ze nou per locatie maar één kist mee mochten nemen? Want dan zou je er als Mol alleen maar voor hoeven te zorgen dat er uberhaupt een kist gepakt wordt, en dan zouden Daniel en Jurre als Mol alleen maar hoeven te sturen en ingrijpen wanneer nodig.
Ik bedoel:quote:Op maandag 13 februari 2023 09:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dan zou forumland ontploffen van woede als niemand een kiest nam2x geen afvaller
Het ging er volgens mij om dat enkel de mensen met een kist een volledige test hebben gevuld en daarmee in aanmerking kwamen voor executie.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zelfs als iedereen een kist had meegenomen hoeft er toch niemand uit. Zelfs met die 5 vragen extra kan je nog steeds een test slechter maken? Of deden die tests gewoon niet meer mee?
Zo begreep ik het niet.. maar er is dit seizoen wel meer onduidelijk. Die hele opdracht van 'op eieren lopen' sloeg ook nergens op.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het ging er volgens mij om dat enkel de mensen met een kist een volledige test hebben gevuld en daarmee in aanmerking kwamen voor executie.
Dit was ook mijn eerste gedachte. Ik heb nu echt het gevoel dat we iets over het hoofd zien, of hebben ze toch een steekje laten vallen bij deze vraag?quote:Op maandag 13 februari 2023 10:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een rare testvraag in de app.
"Als hoeveelste kreeg de mol zijn eliminatiescherm te zien?" met als antwoordopties als eerste, als tweede of de Mol kreeg zijn scherm niet te zien. Dus Soy is de mol niet? Soy heeft geen scherm gezien? Het is geen optie omdat wij Soy zijn scherm in de aflevering niet gezien hebben?
Sowieso dacht ik dat het een "echte" testvraag was die je krijgt in de app, dus ik vind het maar raar.
Laten we beginnen met dat ze volgens mij vragen goed tellen, en niet vragen fout.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:11 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik bedoel:
persoon a maakt een test met 15 vragen: 10 vragen fout
persoon b maakt een test met 20 vragen: 9 fout.
Alleen test b heeft dus de volledige test gemaakt. Moet dan persoon b weg?
Dit seizoen kan er om de haverklap geld uit de pot gehaald worden, ik vind dat wel jammer. Want dan is de euforie na het goed volbrengen van een opdracht ook weinig meer waard. Morgen kan het immers weer verdampt zijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:02 schreef xzaz het volgende:
Sowieso hoeft de mol helemaal niets meer te doen toch? De opdrachten zijn al gemaakt voor de mol.
In de praktijk is de kans dat er nul kistjes meegenomen zouden worden natuurlijk iets van 0,01% ofzo, dus ik kan me wel voorstellen dat de redactie die gok wel aandurfdequote:Op maandag 13 februari 2023 09:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als niemand een kist mee had genomen niet nee, of De Mol de enige was. Ik zit me nog af te vragen of ze nou per locatie maar één kist mee mochten nemen? Want dan zou je er als Mol alleen maar voor hoeven te zorgen dat er uberhaupt een kist gepakt wordt, en dan zouden Daniel en Jurre als Mol alleen maar hoeven te sturen en ingrijpen wanneer nodig.
Ja, dat klopte voor mijn gevoel ook niet. Tenzij er een heel rare wending was geweest dat Rik buiten beeld geen scherm had laten zien aan Soy, maar hem rechtstreeks had gezegd dat hij verder door mocht. Maar dat lijkt me erg gezocht.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:08 schreef Irritatie100 het volgende:
"Als hoeveelste kreeg de mol zijn eliminatiescherm te zien?" met als antwoordopties als eerste, als tweede of de Mol kreeg zijn scherm niet te zien. Dus Soy is de mol niet? Soy heeft geen scherm gezien? Het is geen optie omdat wij Soy zijn scherm in de aflevering niet gezien hebben?
Sowieso dacht ik dat het een "echte" testvraag was die je krijgt in de app, dus ik vind het maar raar.
In de biecht van de afvaller beschrijft Nabil dat Soy wel een groen scherm te zien kreeg en daarna mocht vertrekken.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat klopte voor mijn gevoel ook niet. Tenzij er een heel rare wending was geweest dat Rik buiten beeld geen scherm had laten zien aan Soy, maar hem rechtstreeks had gezegd dat hij verder door mocht. Maar dat lijkt me erg gezocht.
Ja, dan kan Soy dus niet de mol zijn. Dat lijkt nu onbedoeld al verklapt te worden.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:12 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
In de biecht van de afvaller beschrijft Nabil dat Soy wel een groen scherm te zien kreeg en daarna mocht vertrekken.
De vloer is lava is nou niet bepaald bedacht door De Mol, het is een bekend spelletje dat al langer bestaat. Daarnaast was de Belgische opdracht ook persoonlijk gedreven: er was een vrijstelling te verdienen en was er sprake van meubilair waarmee ze moesten werken i.p.v. planken en eieren. En ontmoeting met de mol... 2008, Dennis Weening, is 'Ego/Edo de mol?'.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:51 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vind het jammer dat ze dit seizoen zo veel jatten van de Belg. Afgelopen aflevering weer dat lopen over die planken (soort vloer is lava) en komende week een 'ontmoeting met de Mol' waar ik voor vrees.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen:quote:Op maandag 13 februari 2023 10:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit seizoen kan er om de haverklap geld uit de pot gehaald worden, ik vind dat wel jammer. Want dan is de euforie na het goed volbrengen van een opdracht ook weinig meer waard. Morgen kan het immers weer verdampt zijn.
Net toch even teruggekeken.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo zal het wel bedoeld zijn inderdaad, maar het is gewoon wel heel knullig verwoord dan ja..quote:Op maandag 13 februari 2023 12:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Net toch even teruggekeken.
Ik ga uit van een fout in de testvraag, en dat je het moet bekijken vanuit perspectief van de tv-kijker.
1e scherm: Ranomi
2e scherm: Anke
Geen scherm: Soy, Jurre en Daniël
3e scherm: Nabil. Maar die kan de mol niet zijn, want rood. Dus ook geen antwoord-optie.
Anders is het heeeel knullig
Nou ja, sowieso wel eigenlijk. Want de vraag sloeg dan (tekstueel) ook nergens op.
Of Nabil speelt het spel meequote:Op maandag 13 februari 2023 11:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dan kan Soy dus niet de mol zijn. Dat lijkt nu onbedoeld al verklapt te worden.
Haha, dat zou wat zijnquote:Op maandag 13 februari 2023 13:04 schreef MaJo het volgende:
Het kan ook zo zijn dat Soy geen scherm heeft gezien "want mol", dat dit verteld is waar Nabil bij zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |