abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! zondag 12 februari 2023 @ 07:39:30 #201
367000 roos94
pi_207961444
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 00:14 schreef xzaz het volgende:
Ranomi is de mol
Ik had het idee dat ze bijna ging huilen toen ze haar scherm had gezien en door mocht en naar buiten liep. Ik geloof echt niet dat zij het is.
  Miss 200.000.000! zondag 12 februari 2023 @ 07:45:41 #202
367000 roos94
pi_207961455
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 23:55 schreef Legoblokje het volgende:
Lekker sfeertje weer op het widm forum _O-
Wattan? Ik zie dat er wat opdr topics verdwenen zijn
  zondag 12 februari 2023 @ 09:26:05 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207961783
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 22:57 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ze namen dat geld gewoon mee, dus moesten ze dat nog even netjes betalen.

Dat Jurre wel heel erg opvalt kan natuurlijk komen omdat de mol dit jaar een kortere voorbereiding had?

Ik vind dit jaar leuk wegkijken. Misschien niet de meest boeiende kandidaten maar bijna alle spellen zijn overzichtelijk en je kan je meestal een voorstel maken waar er gemold kan worden.
Als het Jurre is dan wist hij het al toen ze een voor een door Everon gebeld werden.
Als het Jurre is dan is het ook een schijtvervelende mol.

Maar het zou me inmiddels niet meer verbazen, ik hoop het niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 12 februari 2023 @ 09:40:43 #204
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_207961902
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 22:15 schreef TLC het volgende:
Ik blijf bij Ranomi, Everton die aan t begin zei 'ik draag t stokje aan je over' klinkt toch wel erg sportachtig en Ranomi zit er nog altijd in, bovendien hoe groot is de kans op doorgaan als ze nu nog aan kansberekening doet bij de test :D
Mwah, als je nu nog aan kansrekening doet doe je het waarschijnlijk alsnog beter dan iemand die op de verkeerde mol zit ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_207961956
Je vraagt je ondertussen wel af wie nou dat rode scherm te zien heeft gekregen toen Annick naar huis ging.

Dat moet dan haast wel Daniel of Soy zijn, want als Nabil het zou zijn geweest was ie al wel van zijn tunnelvisie afgestapt lijkt me.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 12 februari 2023 @ 09:52:56 #206
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207962009
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 09:47 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je ondertussen wel af wie nou dat rode scherm te zien heeft gekregen toen Annick naar huis ging.

Dat moet dan haast wel Daniel of Soy zijn, want als Nabil het zou zijn geweest was ie al wel van zijn tunnelvisie afgestapt lijkt me.
Ik nam aan Soy.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_207962070
quote:

in het afvallersboek van Nabil is te lezen dat hij een groen scherm had. Dus idd 1 van de andere 2.
pi_207962204
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 23:53 schreef TLC het volgende:

[..]
Ik heb Moltalk niet gezien, maar dat viel me ook op in t begin :D
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 01:01 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik denk dat je Soy en Nabil mag meetellen bij "geen envelop opengemaakt". :)

En wat een mindfuck met die kisten. :D De logica van "het kost geld uit de pot, dus het zal wel een voordeel opleveren" klopte volgens mij tot nu toe altijd, nu was het juist een nadeel. _O_
Ik heb die vraag later nog even bekeken, maar er wordt simpelweg gezegd wat zat er in de envelop van de mol aan het einde van die opdracht.
Strikt gezien hadden Soy en Nabil geen envelop, maar als je idd breder bekijkt hebben die gewoon niets geopend.
Lijkt mij ook niet dat de productie een vraag bedenkt waarbij je op 2 kandidaten geen antwoord kan geven.
pi_207962242
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 09:26 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als het Jurre is dan wist hij het al toen ze een voor een door Everon gebeld werden.
Waarom zou Jurre het wel weten voor hij gebeld werd door Everon?
Als er ook maar iets is wat ik hoop, maar ook denk, is dat ze het echt niet wisten op dat moment.

Wel eens dat Jurre geen leuke mol is (ook geen leuke kandidaat).

quote:

Hoeft niet.
Stel je zit in een tunneltje op Soy en merkt owh dit is fout en stapt dan over in een tunneltje naar Daniel dan zit je natuurlijk alsnog fout.
Ondanks dat je overgestapt bent omdat je wel moest.

Zeker als je bv op hetzelfde geslacht blijft zitten en bv op een kandidaat die toevallig nooit in dezelfde groep met de mol zit.

Maar er zijn best veel analyses geweest van dat moment waardoor eigenlijk wel aan te nemen valt dat het Soy was.
  zondag 12 februari 2023 @ 10:15:51 #210
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_207962274
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 09:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar het zou me inmiddels niet meer verbazen, ik hoop het niet.
Is dat zo? Ik volg niets rondom widm, dus ging er gewoon van uit dat Everon het hem vertelde.

De kandidaten waar ik me dit jaar aan stoorde liggen er al uit.

:)
pi_207962504
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 10:13 schreef bianconeri het volgende:

Maar er zijn best veel analyses geweest van dat moment waardoor eigenlijk wel aan te nemen valt dat het Soy was.
Oh ok, heb je een linkje naar die theorieën? Niet dat ik er nog iets aan heb voor mijn prono en app :')
pi_207963928
Nou, mijn mol is eruit.

Is niet de eerste keer.

:')
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_207964422
Er is er maar 1 waar niet of nauwelijks hints op slaan, er is er maar 1 die nagenoeg niets doet.

Dus dat zal dit jaar dan wel de mol zijn.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Miss 200.000.000! zondag 12 februari 2023 @ 13:16:10 #214
367000 roos94
pi_207964435
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Montagui het volgende:
Er is er maar 1 waar niet of nauwelijks hints op slaan, er is er maar 1 die nagenoeg niets doet.

Ranomi?
pi_207964477
Na een klein uitstapje ben ik op tijd weer in mijn Jurre tunnel gekropen. Het is hier veel te gezellig :)
pi_207964883
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 13:16 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ranomi?
?

De badeendjes? De Olympische kleuren? Nee, die bedoel ik dus niet.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 12 februari 2023 @ 13:54:52 #217
284411 crew  heywoodu
pi_207964947
quote:

Altijd heerlijk, de analyses waaruit blijkt dat de Mol altijd degene is waar het minst naar wijst, waar het meest naar wijst, die het minst in beeld is en die het meest in beeld is _O_
pi_207966266
quote:

Je bedoelt zeker Anke.

Probleem daarmee is dat Nabil waarschijnlijk op haar eruit is gegaan. En dat ze dan op basis van de afgelopen aflevering haar roeping als actrice heeft gemist.

Jurre ligt er inderdaad dik bovenop, maar het is lastig om een alternatief te kiezen. Helpt ook niet dat 1 van de weinige alternatieven gisteren een rood scherm kreeg. In 'niet de mol' zie je ook nog eens de scene die Froukje beschreef in 1 van de interviews vooraf (daarom was Nabil als mol al onwaarschijnlijk, al heb ik hem wel 1 keer in de prono meegenomen).

Met het vertrek van Nabil gaan we ons trouwens opmaken voor de jongste WIDM finale in het geval van BN'ers. Leeftijden lopen van 27 t/m 34 jaar (ten tijde van de opnames).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_207967941
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 10:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Oh ok, heb je een linkje naar die theorieën? Niet dat ik er nog iets aan heb voor mijn prono en app :')
Is hier ook wel al over gesproken.
Maar alleen al de houding van Soy die ineens heel anders is.

quote:

Het verschil tussen een productie mol en de echte mol he ;)
Jurre lijkt heel duidelijk een productie mol te zijn.
pi_207967953
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 10:15 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Is dat zo? Ik volg niets rondom widm, dus ging er gewoon van uit dat Everon het hem vertelde.

Mag je wss ook wel vanuit gaan hoor.
Je hebt alleen wat anti mensen en mensen die overal kritiek op willen leveren die dan weer gaan zeggen dat de mol het allang wist.
pi_207969721
Het zou me ondertussen ook niet meer verbazen als het toch Daniel is, die zit overal wel op de juiste plek. Alleen het pakken van die envelop met de verdubbelaar is dan wel een enorme fluke....
pi_207969816
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Het zou me ondertussen ook niet meer verbazen als het toch Daniel is, die zit overal wel op de juiste plek. Alleen het pakken van die envelop met de verdubbelaar is dan wel een enorme fluke....
pakt voor een mol best wat geld. Jurre haalt verreweg het minste binnen, gevolgd door Anke
pi_207969926
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 19:21 schreef Malavita het volgende:

[..]
pakt voor een mol best wat geld. Jurre haalt verreweg het minste binnen, gevolgd door Anke
Minus die 2500 EUR stond Daniel op het gelijke niveau als Jurre... daarom zou het nog best eens kunnen dat ie de mol is, maar dan heeft ie wel een hele dikke steek laten vallen
  zondag 12 februari 2023 @ 19:30:45 #224
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_207969951
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 19:21 schreef Malavita het volgende:

[..]
Anke pakte gisteren 1000 euro die een mol niet zou pakken. De rest was er al voorbij gelopen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_207969985
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 19:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Minus die 2500 EUR stond Daniel op het gelijke niveau als Jurre... daarom zou het nog best eens kunnen dat ie de mol is, maar dan heeft ie wel een hele dikke steek laten vallen
eens.

Je ziet wel dat daniel wel her en der toch wat geld pakt en mij iets te fanatiek alleen. Maar we gaan het zien, heb verder echt geen idee behalve dat mijn gevoel Jurre zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')