Ik had het idee dat ze bijna ging huilen toen ze haar scherm had gezien en door mocht en naar buiten liep. Ik geloof echt niet dat zij het is.quote:
Wattan? Ik zie dat er wat opdr topics verdwenen zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:55 schreef Legoblokje het volgende:
Lekker sfeertje weer op het widm forum
Als het Jurre is dan wist hij het al toen ze een voor een door Everon gebeld werden.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ze namen dat geld gewoon mee, dus moesten ze dat nog even netjes betalen.
Dat Jurre wel heel erg opvalt kan natuurlijk komen omdat de mol dit jaar een kortere voorbereiding had?
Ik vind dit jaar leuk wegkijken. Misschien niet de meest boeiende kandidaten maar bijna alle spellen zijn overzichtelijk en je kan je meestal een voorstel maken waar er gemold kan worden.
Mwah, als je nu nog aan kansrekening doet doe je het waarschijnlijk alsnog beter dan iemand die op de verkeerde mol zitquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:15 schreef TLC het volgende:
Ik blijf bij Ranomi, Everton die aan t begin zei 'ik draag t stokje aan je over' klinkt toch wel erg sportachtig en Ranomi zit er nog altijd in, bovendien hoe groot is de kans op doorgaan als ze nu nog aan kansberekening doet bij de test
Ik nam aan Soy.quote:Op zondag 12 februari 2023 09:47 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je ondertussen wel af wie nou dat rode scherm te zien heeft gekregen toen Annick naar huis ging.
Dat moet dan haast wel Daniel of Soy zijn, want als Nabil het zou zijn geweest was ie al wel van zijn tunnelvisie afgestapt lijkt me.
in het afvallersboek van Nabil is te lezen dat hij een groen scherm had. Dus idd 1 van de andere 2.quote:Op zondag 12 februari 2023 09:47 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je ondertussen wel af wie nou dat rode scherm te zien heeft gekregen toen Annick naar huis ging.
Dat moet dan haast wel Daniel of Soy zijn, want als Nabil het zou zijn geweest was ie al wel van zijn tunnelvisie afgestapt lijkt me.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb Moltalk niet gezien, maar dat viel me ook op in t begin
Ik heb die vraag later nog even bekeken, maar er wordt simpelweg gezegd wat zat er in de envelop van de mol aan het einde van die opdracht.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:01 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik denk dat je Soy en Nabil mag meetellen bij "geen envelop opengemaakt".![]()
En wat een mindfuck met die kisten.De logica van "het kost geld uit de pot, dus het zal wel een voordeel opleveren" klopte volgens mij tot nu toe altijd, nu was het juist een nadeel.
Waarom zou Jurre het wel weten voor hij gebeld werd door Everon?quote:Op zondag 12 februari 2023 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het Jurre is dan wist hij het al toen ze een voor een door Everon gebeld werden.
Als het Jurre is dan is het ook een schijtvervelende mol.
Hoeft niet.quote:Op zondag 12 februari 2023 09:47 schreef TheVulture het volgende:
Is dat zo? Ik volg niets rondom widm, dus ging er gewoon van uit dat Everon het hem vertelde.quote:Op zondag 12 februari 2023 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het Jurre is dan wist hij het al toen ze een voor een door Everon gebeld werden.
Als het Jurre is dan is het ook een schijtvervelende mol.
Maar het zou me inmiddels niet meer verbazen, ik hoop het niet.
Oh ok, heb je een linkje naar die theorieën? Niet dat ik er nog iets aan heb voor mijn prono en appquote:Op zondag 12 februari 2023 10:13 schreef bianconeri het volgende:
Maar er zijn best veel analyses geweest van dat moment waardoor eigenlijk wel aan te nemen valt dat het Soy was.
Ranomi?quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Montagui het volgende:
Er is er maar 1 waar niet of nauwelijks hints op slaan, er is er maar 1 die nagenoeg niets doet.
Dus dat zal dit jaar dan wel de mol zijn.
?quote:
Altijd heerlijk, de analyses waaruit blijkt dat de Mol altijd degene is waar het minst naar wijst, waar het meest naar wijst, die het minst in beeld is en die het meest in beeld isquote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Montagui het volgende:
Er is er maar 1 waar niet of nauwelijks hints op slaan, er is er maar 1 die nagenoeg niets doet.
Je bedoelt zeker Anke.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Montagui het volgende:
Is hier ook wel al over gesproken.quote:Op zondag 12 februari 2023 10:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ok, heb je een linkje naar die theorieën? Niet dat ik er nog iets aan heb voor mijn prono en app
Het verschil tussen een productie mol en de echte mol hequote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Montagui het volgende:
Mag je wss ook wel vanuit gaan hoor.quote:Op zondag 12 februari 2023 10:15 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik volg niets rondom widm, dus ging er gewoon van uit dat Everon het hem vertelde.
pakt voor een mol best wat geld. Jurre haalt verreweg het minste binnen, gevolgd door Ankequote:Op zondag 12 februari 2023 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Het zou me ondertussen ook niet meer verbazen als het toch Daniel is, die zit overal wel op de juiste plek. Alleen het pakken van die envelop met de verdubbelaar is dan wel een enorme fluke....
Minus die 2500 EUR stond Daniel op het gelijke niveau als Jurre... daarom zou het nog best eens kunnen dat ie de mol is, maar dan heeft ie wel een hele dikke steek laten vallenquote:Op zondag 12 februari 2023 19:21 schreef Malavita het volgende:
[..]
pakt voor een mol best wat geld. Jurre haalt verreweg het minste binnen, gevolgd door Anke
Anke pakte gisteren 1000 euro die een mol niet zou pakken. De rest was er al voorbij gelopen.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:21 schreef Malavita het volgende:
[..]
pakt voor een mol best wat geld. Jurre haalt verreweg het minste binnen, gevolgd door Anke
eens.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Minus die 2500 EUR stond Daniel op het gelijke niveau als Jurre... daarom zou het nog best eens kunnen dat ie de mol is, maar dan heeft ie wel een hele dikke steek laten vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |