Dan zou een mol dus nooit als eerste een stoel pakken (of zo zeker van z'n zaak zijn dat een andere ook een stoel zal pakken, en dat er nog meer stoelen komen). Wat op zich wel kan, maar wel een gokje zou zijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:42 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Alleen de mensen die een stoel mee hadden kwamen in aanmerking voor eliminatie. Dus als dat 1 persoon was dan ging die ene persoon naar huis.
Ja, en wat is de fout dan?! Nu weten we nog niksquote:Op maandag 13 februari 2023 13:54 schreef Cornelis83 het volgende:
Er zit helaas een fout in de testvraag van de app van aflevering 6.
Klopt, stond al op hun Social Media.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:54 schreef Cornelis83 het volgende:
Inmiddels heb ik een reactie op mijn e-mail van de avrotros:
--
Beste Cornelis,
Er zit helaas een fout in de testvraag van de app van aflevering 6. Eventuele verrekening van punten zal plaatsvinden na de finale.
Met vriendelijke groet,
Online redactie
Wie is de Mol?
Witte Kruislaan 55 Postbus 2 1200 JA Hilversum
Dat is dus nu de vraag, hoe zou de mol het aanpakken? Anke wilde eerst niet, maar wel toen er al een kist gepakt was. Jurre en Daniël hoefden ineens geen kist. Ranomi pakte eerste kist zei bij de tweede kist "het is eerlijker als ook één van jullie nu een kist pakken". Tsja...quote:Op maandag 13 februari 2023 13:58 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dan zou een mol dus nooit als eerste een stoel pakken (of zo zeker van z'n zaak zijn dat een andere ook een stoel zal pakken, en dat er nog meer stoelen komen). Wat op zich wel kan, maar wel een gokje zou zijn.
"De mol zag als derde zijn scherm" hoort erbij te staan.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, en wat is de fout dan?! Nu weten we nog niks
(ja ok, die info zal bewust niet gedeeld worden).
Ah, ok. Ik doe zo weinig mogelijk aan social media, dus dit is mij logischerwijs ontgaanquote:Op maandag 13 februari 2023 14:01 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Klopt, stond al op hun Social Media.
Dat denk ik ook, maar ik snap dan weer niet waarom ze die optie niet alsnog toevoegen en eventueel ingevulde antwoorden resetten. Dat hoeft niet zo lastig te zijn, zeker niet voor een app zoals wie is de mol, waarbij je 0 kans hebt dat evt gevoelige informatie verloren zou kunnen gaan. Het is tenslotte geen bank app oid.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
"De mol zag als derde zijn scherm" hoort erbij te staan.
Ik denk omdat mensen die al geantwoord hebben anders vergeten of missen dat ze opnieuw moeten antwoorden.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:10 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik snap dan weer niet waarom ze die optie niet alsnog toevoegen en eventueel ingevulde antwoorden resetten. Dat hoeft niet zo lastig te zijn, zeker niet voor een app zoals wie is de mol, waarbij je 0 kans hebt dat evt gevoelige informatie verloren zou kunnen gaan. Het is tenslotte geen bank app oid.
Dat zei Nabil kennelijk.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:11 schreef TLC het volgende:
Wie zegt dat Soy zijn scherm gezien heeft ?
wij hebben dat niet gezien als kijker
Mod @Speedfight kan een stukje extra duiding geven over wat dromen betekenen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:56 schreef roos94 het volgende:
Ik droomde dat Jurre uit de show lag, wat niet kan want de mol, maar je weet nooit
Ik denk dat hij van Mol is gaan switchen en dus de finale haalt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ik denk dat bij de exit van Annick hij dat rode scherm had dus uitstel van executie toen idd
Voor mn prono zou dat goed zijn, ik vul em iedere keer in als afvaller omdat ik bang ben dat als ik Jurre 1 keer niet invul hij dan juist wel naar huis moet, en ik zoiets heb vanquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:56 schreef roos94 het volgende:
Ik droomde dat Jurre uit de show lag, wat niet kan want de mol, maar je weet nooit
Als je de Mol goed hebt, heb je opeens heel veel punten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:26 schreef svann het volgende:
Mijn aantal prono-punten is nog nooit zo laag geweest.
vermoeiende rubriekquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:32 schreef Redefine het volgende:
'En dat is wel wat waard' gaan we vandaag weer een geld uit de pot mogelijkheid krijgen?
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:32 schreef Redefine het volgende:
'En dat is wel wat waard' gaan we vandaag weer een geld uit de pot mogelijkheid krijgen?
Ik vrees ervoor ja. Ze zijn wel heel erg hun best aan het doen om dit mijn laatste seizoen WIDM te laten zijnquote:
Nee, voorspelbaar dit.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:36 schreef Redefine het volgende:
Hier gaat dan toch niemand voor een vak met geld?
En dan na afloop zeggen goed gedaan van de mol!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:36 schreef Redefine het volgende:
Hier gaat dan toch niemand voor een vak met geld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |