abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 14:34:34 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 14:34:57 #2
3928 Ulx
pi_207922575
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:31 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Die wapens zullen werkelijk overal terecht komen, ook op plekken waar we helemaal niet blij mee zouden zijn.
Zoals BUK systemen bij opstandelingen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207922583
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:29 schreef zalkc het volgende:

[..]
Maar is achterblijvend wapentuig een probleem door corruptie? Ik kan mij heugen dat de Amerikanen en anderen in Afghanistan massa's wapens hebben achtergelaten omdat het te duur zou zijn om alles weer naar huis te moeten sturen. Ik kan niet bepaald zeggen dat die nu in zulke goede handen zijn terechtgekomen.
Het gaat om wapens op de zwarte markt, niet per se wat er achter zou bijven.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_207922590
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:34 schreef Ulx het volgende:

[..]
Een mooi voorbeeld.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_207922625
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:30 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Welke 'kant'? Alsof het zo eenvoudig is.

Ik bedoel, laten we het deels omdraaien, waarom zou je geen voorwaarden scheppen bij het leveren van miljardensteun aan een land waarvan je weet dat corruptie nog steeds een groot probleem is?
De bekende namen die geen kans onbenut laten om te melden dat er corruptie is in Oekrane, alsof wij dat niet weten.

Maar jij niet over nagedacht wordt wat er met alle steun gebeurt. Uiteindelijk wordt er een afweging gemaakt, waarbij het risico geaccepteerd wordt dat een deel van de steun op verkeerde plaatsen terecht komt, als deze steun er voor zorgt dat Oekrane gered wordt.
Цой жив
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 14:38:32 #6
3928 Ulx
pi_207922626
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:36 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Een mooi voorbeeld.
Dan moet je die opstandelingen maar heel hard de tering in bombarderen. Kunnen we best bij helpen hoor. Op verzoek. Ik denk dat Nederland na de oorlog niet te beroerd is om te helpen een nieuwe MH17 te voorkomen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207922710
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207922719
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:38 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
De bekende namen die geen kans onbenut laten om te melden dat er corruptie is in Oekrane, alsof wij dat niet weten.

Maar jij niet over nagedacht wordt wat er met alle steun gebeurt. Uiteindelijk wordt er een afweging gemaakt, waarbij het risico geaccepteerd wordt dat een deel van de steun op verkeerde plaatsen terecht komt, als deze steun er voor zorgt dat Oekrane gered wordt.
Welke bekende namen?

Ik denk dat ik juist benadruk dat die afweging wel wordt gemaakt, in ieder geval op hoog niveau. Juist doordat corruptie in Oekranie wel bespreekbaar gemaakt wordt en is tussen Zelensky en (Europese) regeringsleiders. Het zou van de zotte zijn als het onbespreekbaar zou zijn.

Dat verder iedereen hier, in een discussietopic over deze oorlog, die over diezelfde corruptie en de gevolgen daarvan willen praten tijdens de grand tour van Zelensky waarbij het logischerwijs een groot onderwerp is per definitie weg worden gezet als de 'bekende namen' is te achterlijk voor woorden.
[..]
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 14:45:21 #9
3928 Ulx
pi_207922723
twitter

Polen doet een Scholzje.

Volgens mij is Nederland ook bereid om straaljagers te leveren. En hebben we nog een appeltje te schillen met Rusland over iets met vliegtuigen. Zou een mooi gebaar zijn.
pi_207922730
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:38 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dan moet je die opstandelingen maar heel hard de tering in bombarderen. Kunnen we best bij helpen hoor. Op verzoek. Ik denk dat Nederland na de oorlog niet te beroerd is om te helpen een nieuwe MH17 te voorkomen.
Ja, zo eenvoudig zal het vast zijn.
[..]
  donderdag 9 februari 2023 @ 14:51:14 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207922770
quote:

[..]
Dat is vooral waar de Russen voor moeten uitkijken :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 14:51:40 #12
3928 Ulx
pi_207922776
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:45 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ja, zo eenvoudig zal het vast zijn.
Een paar F-35's met wat HARMs rondjes laten vliegen en wachten tot ze de verlichting aanzetten.
pi_207922786
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:44 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Het is ook een sterk staaltje gaslighten wanneer het argument "NAVO expansie" wordt gebruikt. Mevrouw legt het op een uitstekende manier uit. Maar dat is helaas voor (sommige) westerlingen lastig te begrijpen aangezien wij nooit +- 45 jaar sovjet unie terreur hebben meegemaakt.
  donderdag 9 februari 2023 @ 14:55:40 #14
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207922825
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee, mensen willen het best horen, maar vinden dat het niet klopt.

Wel een beetje correct blijven.
Nou, ik vind dat het wel klopt. Je kan die corruptie lastig ontkennen ;) . Maar dat het er totaal niet toe doet in deze situatie. Het is alsof je een slachtoffer van een carcrash niet van de dood wil redden omdat ie rookt 8)7 .

Het is niet alsof Rusland, Oekrane binnenvalt om ze van die corruptie af te helpen. Dus jongens, flikker op met die "ja maar, corruptie"-stelling. Slaat nergens op, is een dooddoener, verzin iets nieuws. Kon ook na dat maandenlange gezeur over de nazi's van Azov.

Ben eens creatief en kom wat sneller met een nieuw argument 8)7 . Zelfs het Russische leger veranderd nog sneller van tactiek :D .
  donderdag 9 februari 2023 @ 14:55:46 #15
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207922827
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:45 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Polen doet een Scholzje.

Volgens mij is Nederland ook bereid om straaljagers te leveren. En hebben we nog een appeltje te schillen met Rusland over iets met vliegtuigen. Zou een mooi gebaar zijn.
F-16 hebben we zelf en nog wat F-15's financieren lijkt mij een nobel streven. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 15:02:49 #16
3928 Ulx
pi_207922907
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:55 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
F-16 hebben we zelf en nog wat F-15's financieren lijkt mij een nobel streven. :P
We zitten te wachten op nieuwe F35's. Voor elke nieuwe doneren we voor mijn part een F16. Het is alleen wachten op Lockheed. Maar de productie loopt nu wel lekker dacht ik.

Maar dat kunnen we uiteraard nu prima aanbieden.
pi_207922962
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:55 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Nou, ik vind dat het wel klopt. Je kan die corruptie lastig ontkennen ;) . Maar dat het er totaal niet toe doet in deze situatie. Het is alsof je een slachtoffer van een carcrash niet van de dood wil redden omdat ie rookt 8)7 .

Het is niet alsof Rusland, Oekrane binnenvalt om ze van die corruptie af te helpen. Dus jongens, flikker op met die "ja maar, corruptie"-stelling. Slaat nergens op, is een dooddoener, verzin iets nieuws. Kon ook na dat maandenlange gezeur over de nazi's van Azov.

Ben eens creatief en kom wat sneller met een nieuw argument 8)7 . Zelfs het Russische leger veranderd nog sneller van tactiek :D .
Mensen vinden het geen argument, dat bedoelde ik te zeggen inderdaad.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207923037
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207923049
quote:

[..]
Too soon ;(
pi_207923234
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 9 februari 2023 @ 15:43:45 #21
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207923267
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:35 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Het gaat om wapens op de zwarte markt, niet per se wat er achter zou bijven.
Waarom is dat berhaupt een factor, als landen a'la iran niet te beroerd zijn om wapens fabrieks af aan terroristische facties te leveren?
&lt;signature here&gt;.
pi_207923290
Ik heb wel het gevoel dat die straaljagers wel eens het verschil kunnen gaan maken om die Russen snel helemaal het moraal en de mankracht te laten verliezen...
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207923398
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 15:02 schreef Ulx het volgende:

[..]
We zitten te wachten op nieuwe F35's. Voor elke nieuwe doneren we voor mijn part een F16. Het is alleen wachten op Lockheed. Maar de productie loopt nu wel lekker dacht ik.

Maar dat kunnen we uiteraard nu prima aanbieden.
We hebben momenteel al die 34 F35's.
8 Daarvan staan permanent in de VS voor opleidingsdoeleinden.
De overige 26 staan verdeeld op Leeuwarden en Volkel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207923436
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 15:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat die straaljagers wel eens het verschil kunnen gaan maken om die Russen snel helemaal het moraal en de mankracht te laten verliezen...
Met wat lullige straaljagers hebben ze niet opeens luchtoverwicht.
pi_207923456
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:52 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Het is ook een sterk staaltje gaslighten wanneer het argument "NAVO expansie" wordt gebruikt. Mevrouw legt het op een uitstekende manier uit. Maar dat is helaas voor (sommige) westerlingen lastig te begrijpen aangezien wij nooit +- 45 jaar sovjet unie terreur hebben meegemaakt.
Het hele expansie verhaal is russische propaganda, en wat totaal geen houtslaat. maar doet een beroep op zelfverwijt en bescheidenheid hier in het westen.

Want elk land kan vrijwillig bij navo en elk land kan nee zeggen, dit is de basis van het genootschap.

de afspraak (zogenaamd geen centimeter oost waards blabla) is dus ook een russische proppaganda leugen. Er zijn heel veel trollen aan het werk, en het verbaasd mij hoelang wij nog blijven denken dat het gaat om wetserlingen met een mening ipv poetinsoldaten wie ons en onze cultuur willen vernietigen.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 16:03:05 #26
3928 Ulx
pi_207923482
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Met wat lullige straaljagers hebben ze niet opeens luchtoverwicht.
Twee toverwoordjes waarom dat geen probleem hoeft te zijn.
pi_207923497
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:38 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Geen trol-vraag, maar een retorische vraag om je diep na te doen denken.

Waarom zouden wij Oekrane redden?
  donderdag 9 februari 2023 @ 16:08:34 #28
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207923539
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:04 schreef RetepV het volgende:

[..]

Nieuwe ronde nieuwe kansen.
&lt;signature here&gt;.
pi_207923540
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2023 15:17 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Vandaag heeft Zelensky anders bevestigd dat als hij Bakhmut niet terug kan veroveren, hij Donbass niet terug kan veroveren.

Hij zei het om meer wapens te vragen, omdat hij zonder wapens Bakhmut zal verliezen en niet Donbass kan bevrijden.

Dus is het Russische offensief dan werkelijk mislukt? Zelensky zelf suggereert van niet.

EU tempert de hoop op spoedige toetreding van Oekrane

"De Oekraense president Zelenskyy benadrukte dat EU-sancties ervoor moeten zorgen dat Rusland zijn militaire gevechtskracht niet kan herstellen. Tegelijkertijd riep hij op tot het leveren van langeafstandswapens. Dan zou Oekrane Bakhmut kunnen behouden en de door Rusland bezette Donbass-regio bevrijden."

Daarmee zegt hij dus dat hij zonder die langeafstandswapens Bakhmut niet kan behouden en de Donbass-regio kan bevrijden. Klinkt dan dus als dat het offensief van de Russen wel succesvol was.

[ Bericht 28% gewijzigd door RetepV op 09-02-2023 16:16:07 ]
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 16:09:13 #30
3928 Ulx
pi_207923546
quote:

[..]

Omdat het heel goedkoop is om op deze manier Rusland voor de komende vijftig jaar tot de steentijd te veroordelen. We geven Oekrane wat afdankertjes, helpen een beetje met wat leningen. Klaar. En dan hebben we een heel dankbaar land dat ontzettend rijk is aan bodemschatten als vriendje. Dikke winst voor beiden.
pi_207923550
quote:

[..]

Nou even diep nadenken hoor.

1. Omdat ze worden gepest door een grote buurjongen?
Er bij blijven staan kijken en niks doen, is meedoen.
2. Als je die grote boze buurjongen zijn gang laat gaan, gaat die zich steeds dominanter gedragen, voordat je het weet zijn er meer aan de beurt.
3. Nu kun je nog voor die arme buurjongen opkomen zonder direct zelf klappen te krijgen.

Ik dacht ik leg het maar zo kinderlijk mogelijk uit, want je stelt zo vaak van die kinderlijk domme vragen..
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 16:09:52 #32
3928 Ulx
pi_207923553
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:08 schreef RetepV het volgende:

[..]
Vandaag heeft Zelensky anders bevestigd dat als hij Bakhmut niet terug kan veroveren, hij Donbass niet terug kan veroveren.

Hij zei het om meer wapens te vragen, omdat hij zonder wapens Bakhmut zal verliezen en niet Donbass kan bevrijden.

Dus is het Russische offensief dan werkelijk mislukt? Zelensky zelf suggereert van niet.
Het offensief is gewoon bezig.
  donderdag 9 februari 2023 @ 16:10:11 #33
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207923555
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 07:16 schreef theguyver het volgende:

[..]
De hele zet van binnen vallen was al dikke faal, alle backlash wat men krijgt door sancties en wapens leveren aan Oekrane maakt alles erger en erger voor Rusland om maar te zwijgen over Finland en Zweden die bij NATO voegen.

Rusland is gewoon koppig en gaat ondanks alle tegenslag vrolijk door.

Terwijl totaal nutteloos is, financieel kapot leger kapot, duizenden mensenlevens voor wat?
Kapot geschoten stuk land en afgunst vanuit westen.

Gefeliciteerd..
En nu blijven de LNG prijzen maar dalen

Terwijl de LNG schepen waarmee Rusland nu door het opblazen van de Nordstream pijpen, het gas mee moet vervoeren reteduur zijn

https://finance.yahoo.com(...)slide-163913157.html
quote:
Wed, February 8, 2023 at 5:39 PM GMT+1
In this article:LNG -0.18%

(Adds latest prices) Feb 8 (Reuters) - U.S. natural gas futures dropped about 7% on Wednesday to a 25-month low on a slow rise in output as warmer weather thaws frozen oil and gas wells, a decline in liquefied natural gas (LNG) exports and forecasts for mostly mild weather to keep heating demand low through late February. That price drop came despite a growing belief in the market that Freeport LNG's export plant in Texas would start pulling in more gas in coming weeks to produce LNG for export. Many analysts, however, do not expect Freeport to return to full power until mid March or later. A couple of Freeport's customers - Japan's JERA and Osaka Gas - have said they do not expect to get LNG from the plant until after March. Freeport, the second biggest U.S. LNG export plant, shut after a fire in June 2022. The energy market expects gas prices to rise once the plant starts producing LNG again. When operating at full power, Freeport can turn about 2.1 billion cubic feet of gas into LNG each day. That is about 2% of total U.S. daily gas production.
quote:

[..]

Omdat Poetin echt niet stopt als ie Oekraine veroverd heeft

dan zijn de Baltische staten de volgende , met Moldova en dan Polen en dan Duitsland

Poetin moet gestopt worden

[ Bericht 16% gewijzigd door michaelmoore op 09-02-2023 16:18:28 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207923681
Portugal stuurt drie Leopard 2 A6, maart.

twitter
pi_207923852
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
En nu blijven de LNG prijzen maar dalen

Terwijl de LNG schepen waarmee Rusland nu door het opblazen van de Nordstream pijpen, het gas mee moet vervoeren reteduur zijn

https://finance.yahoo.com(...)slide-163913157.html
[..]
[..]
Omdat Poetin echt niet stopt als ie Oekraine veroverd heeft

dan zijn de Baltische staten de volgende , met Moldova en dan Polen en dan Duitsland

Poetin moet gestopt worden
Polen aanvallen. :') De discpline, vasthoudendheid en vaderlandse liefde van het leger kun je vergelijken met die van Oekrane alleen zij hebben nog modernere wapens.
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
pi_207923880
De eerste BMPT (Terminator) is vernietigd.

https://postimg.cc/pmmyWbV3
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 16:34:37 #37
3928 Ulx
pi_207923884
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:31 schreef HSG het volgende:

[..]
Polen aanvallen. :') De discpline, vasthoudendheid en vaderlandse liefde van het leger kun je vergelijken met die van Oekrane alleen zij hebben nog modernere wapens.
Polen is ook een NAVO llid.
pi_207923895
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:34 schreef Ulx het volgende:

[..]
Polen is ook een NAVO llid.
Ook dat maar ook al was Polen geen lid dan kreeg je een Oekrane 2.0 voor de Russen.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 16:37:35 #39
3928 Ulx
pi_207923919
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:36 schreef HSG het volgende:

[..]
Ook dat maar ook al was Polen geen lid dan kreeg je een Oekrane 2.0 voor de Russen.
Vast wel, maar we zullen het nooit te weten komen, want Rusland is nu eenmaal te zwak.
pi_207923963
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:37 schreef Ulx het volgende:

[..]
Vast wel, maar we zullen het nooit te weten komen, want Rusland is nu eenmaal te zwak.
Rusland heeft zijn leger enorm naar de sodemieter geholpen. De Baltische landen had Putin kunnen veroveren als hij daar was begonnen maar ook die landen zijn NAVO-lid en die gok waagt Putin niet. Finland zou ook te sterk zijn en voor Polen is Rusland al helemaal kansloos.
pi_207923975
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:34 schreef HSG het volgende:
De eerste BMPT (Terminator) is vernietigd.

https://postimg.cc/pmmyWbV3
Waarom is dat zulk groot nieuws?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_207923986
quote:

[..]

quote:
Een retorische vraag is een stijlfiguur waarbij een vraag wordt gesteld, waarop men geen antwoord verwacht. Het is de bedoeling dat de ontvanger (toehoorder, lezer) zich aangesproken voelt en voor waarheid aanneemt wat de zender (spreker, schrijver) suggereert.
Na de semantische brigade en de 'ik heb alleen maar een andere mening' brigade is nu het 'ik stel enkel vragen' peloton gearriveerd. Retorische vragen nog maar liefst, een antwoord is niet nodig.

De arrogantie ook, om te sugereren dat de ander maar eens diep moet nadenken. :r
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_207923993
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:52 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Mijn persoonlijke favo variant is met het woordje: ingelijfd.
pi_207924034
Wat is het goede nieuws?

twitter
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 16:48:11 #45
3928 Ulx
pi_207924036
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:42 schreef zalkc het volgende:

[..]
Waarom is dat zulk groot nieuws?
Het was de supertankbegeleider die volgens de poetintrolls wel even zou gaan zorgen dat het afknallen van tanks door infanterie zou stoppen. Maar het ding heeft wat nadelen. Je zit zelf ook in een tank, dus je ziet de vijand ook pas te laat. Kortom: Leuk idee, werkt niet.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 16:51:04 #46
3928 Ulx
pi_207924069
twitter
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:02:53 #47
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_207924228
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 13:36 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Zal mij wel weer schuimbekkende reacties opleveren, maar ben wel klaar met Zelensky met zijn gebedel.
Ik ook. Dus moeten we Ukraine volpompen met wapens, dan zijn we er het snelst vanaf.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:05:32 #48
323876 michaelmoore
pi_207924276
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ik ook. Dus moeten we Ukraine volpompen met wapens, dan zijn we er het snelst vanaf.
met heel veel precisie GPS guided lange afstands raketten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207924307
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Portugal stuurt drie Leopard 2 A6, maart.

[ twitter ]
Vreemd hoe deze oorlog verloopt, elke scheet zo breed in het nieuws gooien.
Hallo Rusland, we gaan nu een Leopard tank naar Oekraine sturen.
We escaleren liever niet, maar doen het om Oekraine te beschermen.
Als deze Leopard tank onvoldoende blijkt, dan sturen we volgende maand weer een Leopard tank.
Dus oppassen he.
pi_207924344
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:48 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het was de supertankbegeleider die volgens de poetintrolls wel even zou gaan zorgen dat het afknallen van tanks door infanterie zou stoppen. Maar het ding heeft wat nadelen. Je zit zelf ook in een tank, dus je ziet de vijand ook pas te laat. Kortom: Leuk idee, werkt niet.
Idd. Gelukkig zijn we nu eindelijk van dat stompzinnige gejubel van de russo bots af. Qua doctrine was het een idioot idee: gebouwd voor gebruik in stedelijk gebied. Precies waar je je tank wil hebben. :')

En dan is deze "tank" ook nog eens voornamelijk in open vlaktes/bosgebied gebruikt.
pi_207924377
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:11 schreef oheng het volgende:

[..]
Idd. Gelukkig zijn we nu eindelijk van dat stompzinnige gejubel van de russo bots af. Qua doctrine was het een idioot idee: gebouwd voor gebruik in stedelijk gebied. Precies waar je je tank wil hebben. :')

En dan is deze "tank" ook nog eens voornamelijk in open vlaktes/bosgebied gebruikt.
Ben wel benieuwd of het relatief veel schade aangericht heeft of dat ook tegenviel.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:15:54 #52
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207924385
Ik vind dit een heel sterk betoog.

Heel goed gesproken. Precies hoe de NAVO altijd geweest is en nu zijn ze niet anders.

donderdag 9 februari 2023 @ 17:16:25 #53
pi_207924391
quote:

[..]

Je bent een deel te laat.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_207924404
Waar komen al die baudet adepten nu oneens weer vandaan? Wie heeft het slot van BNW gehaald?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:18:09 #55
pi_207924421
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:15 schreef Ixnay het volgende:

Heel goed gesproken. Precies hoe de NAVO altijd geweest is en nu zijn ze niet anders.

Landverrader.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:20:20 #56
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207924444
quote:

Baudet is een landverrader.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:21:04 #57
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207924457
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Landverrader.
Als mijn eigen land verkeerd bezig is, waarom zou je dat niet mogen benoemen?

Die ene Duitser op die foto die zijn hand omlaag hield, was dat ook een landverrader?
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:21:38 #58
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207924463
quote:

Er was best een sterk anti-VS sentiment. Ik vond/vind het ook geen fijn land btw. (ben de Irak oorlog nog niet vergeten)

Maar de grap is dat Poetin dat sentiment vrijwel vernietigd heeft door Oekraine binnen te vallen. Eigenlijk geen slimme zet van Poetin dus. Hij had beter het anti-vs sentiment verder kunnen aanwakkeren (oa door mensen zoals Baudet).
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_207924475
Net op BNR: Duitsland blokkeert de levering van de 18 geleasde tanks.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:23:39 #60
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207924483
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:23 schreef BEFEM het volgende:
Scholz :')
pi_207924498
quote:

Hij liegt met zijn tienduizenden burgerdoden in de Donbass. Dat is uitgebreid uitgezocht en gedebunked.
pi_207924508
Baudet en een filmpje met de waarheid over. Dan weet je sowieso dat het al onzin is.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:25:46 #63
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207924509
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Er was best een sterk anti-VS sentiment. Ik vond/vind het ook geen fijn land btw. (ben de Irak oorlog nog niet vergeten)

Maar de grap is dat Poetin dat sentiment vrijwel vernietigd heeft door Oekraine binnen te vallen. Eigenlijk geen slimme zet van Poetin dus. Hij had beter het anti-vs sentiment verder kunnen aanwakkeren (oa door mensen zoals Baudet).
Mag Rusland geen gedemilitariseerde zone eisen waardoor het een buffergebied blijft?

Mag Rusland de burgerbevolking in de Donbass niet beschermen?
pi_207924517
Rip Wagner?

twitter

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_207924518
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Maar de grap is dat Poetin dat sentiment vrijwel vernietigd heeft door Oekraine binnen te vallen.
Dat viel mij al enkele weken na de inval al op, inclusief de rehabilitatie van de inlichtendiensten.

quote:
Eigenlijk geen slimme zet van Poetin dus. Hij had beter het anti-vs sentiment verder kunnen aanwakkeren (oa door mensen zoals Baudet).
Daar was hij ook druk mee bezig maar schijnbaar dacht hij dat hij deze inval kon permitteren. Misschien dat dit ook anders was gelopen als Kyiv gevallen was.
Incelfrikandel
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 17:26:25 #66
3928 Ulx
pi_207924519
quote:
De koop door Nederland dus?
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:26:54 #67
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207924525
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hij liegt met zijn tienduizenden burgerdoden in de Donbass. Dat is uitgebreid uitgezocht en gedebunked.
Kun je mij dat bewijs eens geven?

Eerlijke vraag.
pi_207924531
quote:

Het wordt tijd dat Nederland weer verraders gaat zuiveren. Dit kunnen we in deze tijd niet gebruiken.
pi_207924537
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:25 schreef Ixnay het volgende:
Nee.
pi_207924549
De Wijk vandaag al langsgekomen?
twitter
Vakman pur sang
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:29:42 #71
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207924552
quote:

[..]
Mag Rusland geen gedemilitariseerde zone eisen waardoor het een buffergebied blijft?

In feite niet nee. Rusland kan wel naar de VN stappen bijvoorbeeld.Die kunnen dan net zoals in Afrika eventueel een vredesmissie opstellen. Maar een land binnen vallen om je 'eigen' bevolking te beschermen... dat is eigenlijk raar.
pi_207924554
quote:

[..]

Rusland stuurt in 2014 rebellen om in Oost Oekraine chaos/onrust te creeren en gaat daarna klagen dat Oekraine dat niet zomaar pikt _O-
pi_207924569
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:26 schreef Slayage het volgende:
Rip Wagner?

[ twitter ]
[ twitter ]
Dan zal het een kwestie van tijd zijn voordat die Prigozhin uit een raam valt.
A murky, forgotten land.
pi_207924573
quote:

[..]

Dat mogen ze niet, aangezien het onder de soevereine staat oekraine valt, die rusland notabene zelf met het budapest gegarandeerd heeft op soevereiniteit in ruil voor het opzeggen van kernwapens
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:31:28 #75
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207924576
quote:

[..]

Amerika wilde ook geen militaire zones in Cuba. Oekrane heeft nota bene een landsgrens met Ruslandm

Wat voor "vredesmissies" hebben de NAVO en de VS wel niet allemaal uitgevoerd om "de eigen burgers te beschermen" terwijl het overduidelijk is dat ze er grote belangen bij hadden? Joegoslavi, Afghanistan, Irak, Libi.
pi_207924580
Iemand dit debat nog gezien gisteren?
https://debatgemist.tweed(...)wapens-oekra%C3%AFne

Van min 40:00 tot 50:00 interessant

[ Bericht 8% gewijzigd door Lospedrosa op 09-02-2023 17:37:58 ]
Vakman pur sang
pi_207924587
quote:

[..]

Ze komen zo goed voor de ''burgerbevolking'' op dat ze een concentratiekamp er voor nodig hebben.
https://www.raamoprusland(...)pa-ligt-in-de-donbas
Maar dat heeft beroeps onzinverkoper Baudet je waarschijnlijk nog niet vertelt.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 17:32:32 #78
3928 Ulx
pi_207924588
quote:

[..]

Nee. Dat mogen ze niet.

Vraagjes: Ze proberen Bakhmut te veroveren. Waarom? Is het een Russische stad? Maar waarom schieten ze die dan stuk? Waarom letten ze niet op de Russische bevolking daar?
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:32:56 #79
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207924591
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:31 schreef Bensel het volgende:

[..]
Dat mogen ze niet, aangezien het onder de soevereine staat oekraine valt, die rusland notabene zelf met het budapest gegarandeerd heeft op soevereiniteit in ruil voor het opzeggen van kernwapens
Duidelijk. Dus de NAVO heeft eigenlijk ook heel veel gedaan in het soevereine Afghanistan waar ze zich niet mee hadden mogen bemoeien.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:32:57 #80
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207924592
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:26 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Dat viel mij al enkele weken na de inval al op, inclusief de rehabilitatie van de inlichtendiensten.
[..]
Daar was hij ook druk mee bezig maar schijnbaar dacht hij dat hij deze inval kon permitteren. Misschien dat dit ook anders was gelopen als Kyiv gevallen was.
Ja wellicht inderdaad.

Ook Baudet weet trouwens niet wat Poetin precies wil met Oekraine dus het is allemaal giswerk.

Denk heel eerlijk dat Baudet baalt van de inval van Poetin. Daardoor werkt zijn verhaal dat de VS de boosdoener is veel minder goed. Behalve wat gekke opmerkingen hier en daar is Forum sowieso heel erg naar de achtergrond verschoven. Forumleden zijn blijkbaar vaak niet eens aanwezig las ik gister.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:34:08 #81
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207924602
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:32 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee. Dat mogen ze niet.

Vraagjes: Ze proberen Bakhmut te veroveren. Waarom? Is het een Russische stad? Maar waarom schieten ze die dan stuk? Waarom letten ze niet op de Russische bevolking daar?
Ik weet niet of ze die stad stukschieten. Ik lees tegenstrijdige verhalen en ik weet niet welke ik geloofwaardiger vind.

Dat zouden meer mensen mogen doen.
pi_207924613
Waarom gaan users nog serieus in op Ixnay? :')

quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 04:16 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ik geef toch even nadere uitleg bij deze post van mijzelf.

Uiteraard zal ik nooit iemand iets aandoen. Net zoals dat nooit iemand aan mijn deur zal komen om mij die spuit onder dwang te zetten.

Mijn posts hebben vaak een hoog troll gehalte. Niet iedereen heeft dit even goed door en dat houdt dit forum leuk. In dit geval gaan mensen die dit niet in de gaten hebben mogelijk denken dat ik echt zoiets zal doen. Die mensen bestaan serieus. :') Laat het even duidelijk zijn dat dit niet het geval is.
Incelfrikandel
pi_207924618
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:26 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Kun je mij dat bewijs eens geven?

Eerlijke vraag.
Uitleg hoe het werkelijk zat:

https://nieuwscheckers.nl(...)zoals-putin-beweert/
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 17:35:32 #84
3928 Ulx
pi_207924619
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:34 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ik weet niet of ze die stad stukschieten.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:35:41 #85
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207924621
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ja wellicht inderdaad.

Ook Baudet weet trouwens niet wat Poetin precies wil met Oekraine dus het is allemaal giswerk.

Denk heel eerlijk dat Baudet baalt van de inval van Poetin. Daardoor werkt zijn verhaal dat de VS de boosdoener is veel minder goed.
Hij weet wel wat Poetin zgt wat zijn intenties zijn. Zijn 3 motieven.

Het zou mooi zijn als onze media die zijde van dit enorm gecompliceerde conflict eens zou toelichten.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:36:29 #86
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207924630
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Uitleg hoe het werkelijk zat:

https://nieuwscheckers.nl(...)zoals-putin-beweert/
Door de Universiteit Leiden.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:37:08 #87
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207924637
Ik ga weer stoppen jongens.

Ander geluid is ongewenst hier.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:37:22 #88
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207924641
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:35 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn als onze media die zijde van dit enorm gecompliceerde conflict eens zou toelichten.
Die motieven zijn een gok. Baudet hoort ook maar wat ie wil horen van Poetin. Feit is dat zelfs generaals in het russische leger niet eens precies weten wat Poetin wil. (anders was het niet zo'n zooitje)
pi_207924664
quote:

Baudet is een gevaarlijke zwetser.
Als je hem nog geloofwaardig vindt na alle schijt die uit zijn bek komt heb je ze niet allemaal op een rij.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 17:39:53 #90
3928 Ulx
pi_207924670
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:35 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Welke drie motieven? Desatanisering en Finland mag niet bij Navo en nog iets toch?
pi_207924673
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:37 schreef Ixnay het volgende:

Bnw geen optie?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 17:41:51 #92
3928 Ulx
pi_207924694
twitter
pi_207924701
quote:

BassieEnAdriaan.gif
pi_207924706
twitter
pi_207924709
quote:
Heel raar is dit toch niet?

Dit zijn geen reserve tanks en als ze weg zijn gaan we bij de Duitsers zeuren om meer zodat we mee kunnen blijven doen.

Ergens denk ik dat er vanuit Duitsland pas weer wat komt als de Oekraners in de eerste lichting rondrijden.
pi_207924711
quote:

Dat mag hier prima, maar blijkbaar is het voor jou ongewenst dat mensen tegen jou geluid in gaan en druip je met de staart tussen de benen af.
pi_207924732
quote:

Dat geluid wel inderdaad.

donderdag 9 februari 2023 @ 17:45:26 #98
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207924735
quote:

Ander geluid is welkom. Bullshit niet.
pi_207924753
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:42 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Is dat niet die Rus van een paar maanden geleden die eerst bezig was met de drone en bij de volgende fly-over dood was?
pi_207924763
quote:

Kremlin propaganda is ongewenst hier.
Hear, hear
-Rabia Al-Basri
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:48:25 #101
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207924769
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:41 schreef HSG het volgende:

Rusland heeft zijn leger enorm naar de sodemieter geholpen. De Baltische landen had Putin kunnen veroveren als hij daar was begonnen maar ook die landen zijn NAVO-lid en die gok waagt Putin niet. Finland zou ook te sterk zijn en voor Polen is Rusland al helemaal kansloos.
Dat van Polen is niet wat ze in 2020 dachten. Toen deden ze een wargame waaruit de conclusie kwam dat Rusland in 3 dagen tijd al de westgrens bereikt zou hebben.
pi_207924771
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:47 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Is dat niet die Rus van een paar maanden geleden die eerst bezig was met de drone en bij de volgende fly-over dood was?
Geen idee, zou kunnen ik kom deze voor het eerst tegen.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:48:54 #103
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207924775
quote:

Doei :)

Weet je wat Rusland trouwens bereikt heeft?

Nazi-Duitsland werd verwoest en Duitsland werd opgedeeld, bezet, leeggeroofd. Nu 77 jaar na de oorlog zijn ze de rots van Europa en de Unie. Afgelopen december was het 30 jaar na het uiteenvallen van de sovjet-unie en ook Rusland had zo'n Europese rots kunnen zijn. Door te kiezen voor een meer vriendelijke politiek, door te intergreren met Europa en democratie en vrije markt te omarmen. Mensenrechten te waarborgen, corruptie aan te pakken en persoonlijke verrijking door maffia elite te voorkomen.

Niemand in het westen (buiten de wapenindustrie) wil vijand met Rusland zijn, niet voor de laatste reden dat we hun olie en gas nodig hebben. Maar helaas zijn ze gevallen voor een gedesillusioneerde leider met vervallen retoriek en waanideeen. Die leeft in oude vervallen denkbeelden, zeker niet die van de 21e eeuw.

Door het aanvallen van de Oekraine is het westen eensgezinder dan ooit, defensie budgetten worden opgetrokken, Europese defensie intergratie komt in een sneltreinvaart, de afhankelijkheid van Russiche olie en gas gaat worden geelimineerd, de NAVO heeft voor het eerst zijn rapid reaction force ingezet, landen gaan 2% van hun BNP aan defensie besteden en China blijkt helemaal niet zo grote boezemvriend van Rusland. Nee als je denkt dat er met deze invasie ook maar iets bereikt heeft voor Rusland dan moet je nog eens twee keer goed nadenken.

Als je deze aanval verdedigd heb je moreel wat afslagen gemist in het leven.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:49:36 #104
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207924784
quote:

Je bent wel heel die hard fan boy. Je ziet vrijwel nooit dat mensen dit hebben met andere politici. Ook maar goed eigenlijk, want het zijn politici.
  Forum Admin donderdag 9 februari 2023 @ 17:50:05 #105
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_207924792
Hoe vaak moet ik zeggen dat je het niet moet quoten?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin donderdag 9 februari 2023 @ 17:50:43 #106
pi_207924806
User zien we niet meer terug.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_207924820
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:48 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Doei :)

Weet je wat Rusland trouwens bereikt heeft?

Nazi-Duitsland werd verwoest en Duitsland werd opgedeeld, bezet, leeggeroofd. Nu 77 jaar na de oorlog zijn ze de rots van Europa en de Unie. Afgelopen december was het 30 jaar na het uiteenvallen van de sovjet-unie en ook Rusland had zo'n Europese rots kunnen zijn. Door te kiezen voor een meer vriendelijke politiek, door te intergreren met Europa en democratie en vrije markt te omarmen. Mensenrechten te waarborgen, corruptie aan te pakken en persoonlijke verrijking door maffia elite te voorkomen.

Niemand in het westen (buiten de wapenindustrie) wil vijand met Rusland zijn, niet voor de laatste reden dat we hun olie en gas nodig hebben. Maar helaas zijn ze gevallen voor een gedesillusioneerde leider met vervallen retoriek en waanideeen. Die leeft in oude vervallen denkbeelden, zeker niet die van de 21e eeuw.

Door het aanvallen van de Oekraine is het westen eensgezinder dan ooit, defensie budgetten worden opgetrokken, Europese defensie intergratie komt in een sneltreinvaart, de afhankelijkheid van Russiche olie en gas gaat worden geelimineerd, de NAVO heeft voor het eerst zijn rapid reaction force ingezet, landen gaan 2% van hun BNP aan defensie besteden en China blijkt helemaal niet zo grote boezemvriend van Rusland. Nee als je denkt dat er met deze invasie ook maar iets bereikt heeft voor Rusland dan moet je nog eens twee keer goed nadenken.

Als je deze aanval verdedigd heb je moreel wat afslagen gemist in het leven.
Theorie. Het is nog maar zien hoe het in de toekomst uitpakt. Bovendien: zelfs als men dat weer gaat doen, duurt het jaren en jaren voordat de defensie van verschillende Europese landen weer enigszins op oud niveau zit.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 17:53:17 #108
3928 Ulx
pi_207924837
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Theorie. Het is nog maar zien hoe het in de toekomst uitpakt. Bovendien: zelfs als men dat weer gaat doen, duurt het jaren en jaren voordat de defensie van verschillende Europese landen weer enigszins op oud niveau zit.
Nog veel langer voor Rusland.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:53:57 #109
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207924848
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Klopt, Polen gaat zelfs richting 5%. Er gaat veel geinvesteerd worden.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:54:46 #110
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_207924859
Verschillende zienswijzen/invalshoeken bespreken houdt dit topic mede draaiende. Als ik echter een uitspraak zie dat de Russen de bevolking in de Donbas zou moeten kunnen beschermen, en tegelijkertijd al bijna een jaar beelden zie voorbijkomen van runes van dorpen en steden in een maanlandschap bezaaid met zwartgeblakerde kraters als gevolg van die Russische 'bescherming', dan gaan bij mij de wenkbrauwen toch wel fronzen.
pi_207924875
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:53 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nog veel langer voor Rusland.
Het is niet enkel een wedstrijdje met Rusland, als het gaat om Europese veiligheid.
pi_207924879
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:53 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Klopt, Polen gaat zelfs richting 5%. Er gaat veel geinvesteerd worden.
Ik hoop met je mee. Maar we gaat het zien.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:56:25 #113
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207924887
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:39 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Baudet is een gevaarlijke zwetser.
Als je hem nog geloofwaardig vindt na alle schijt die uit zijn bek komt heb je ze niet allemaal op een rij.
de WAARHEID. Zo posten al die gekke wappies. Ook Russell Brand altijd met the TRUTH about Ukraine. En dan aankomen met onzin over beloftes van de NAVO (die nergens op papier staan). Het is de schuld van Amerika dat landen zich bedreigd voelen door Rusland en bij de NAVO willen!! Die mensen moet je gewoon aan hun lot overlaten, anders ben je aggressief. Nu ook met Oekraine.

En dat zijn dan mensen die "tegen oorlog" zijn. Maar wel onderschuldigen overhoop laten schieten. Als je tegen oorlog bent, ben je tegen de landen die oorlogen starten met vage doeleinden die altijd veranderen. Niet tegen de landen die zich ertegen verdedigen.

En het blijft maar doorgaan, ze leren niets.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:58:45 #115
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207924941
twitter

Voor de verzamelaars.
  donderdag 9 februari 2023 @ 18:03:22 #117
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207924948
Wat is dit dan? :D Darth Putin heeft een boek _O-

How to Tankie: The Anti Imperialist's Guide to the Modern World

donderdag 9 februari 2023 @ 18:06:33 #118
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207924976
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Cyberaanval Rusland die samenvalt met het start van hun offensief?
[ twitter ]
/Care
Fok! doet 't gewoon. :7
pi_207925007
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 18:06 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
/Care
Fok! doet 't gewoon. :7
Moeten wij dan niet stellingen doorgeven enzo?
Offensieven uitwerken..
pi_207925016
https://debatgemist.tweed(...)wapens-oekra%C3%AFne

Interessant debat dit. Experts zijn het erover eens dat we niet moeten gaan voor de snelle overwinning. We dienen de oorlog te rekken, en ervoor te zorgen dat 'onze' en dus vooral de Oekrainse adem langer is dan dat van de Russen.
  donderdag 9 februari 2023 @ 18:13:14 #121
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207925062
Vannacht gedroomd van enorme voorraden M1917A1, druipend van de Cosmoline. Watergekoeld, dus nooit meer een oververhitte loop zoals bij de MG-42 :')
  donderdag 9 februari 2023 @ 18:14:00 #122
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207925076
quote:
Wel heel slim. Niet alleen nieuw wapen, maar ook meteen pogen het combat proven te maken.
&lt;signature here&gt;.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 18:15:44 #123
3928 Ulx
pi_207925104
twitter

Prima plan. Die punten lijken me niet meer dan redelijk. Maar Rusland zal wel willen blijven vechten ben ik bang.,Dus het kan nodig zijn om puntyen 5 en 6 dan maar af te dwingen. Maar vrijwillig door Rusland is wel beter.

1. Radiation and nuclear safety.
2. Food security.
3. Energy security.
4. The release of all prisoners and deportees.
5. Implementation of the United Nations Charter and restoration of Ukraine’s territorial integrity and the world order.
6. The withdrawal of Russian troops and cessation of hostilities.
7. Justice – by establishing a Special Tribunal regarding the crime of Russia’s aggression against Ukraine and an international mechanism to compensate for all the damages caused by the war.
8. The prevention of ecocide: the need for immediate protection of the environment.
9. The prevention of escalation by effective security assurances, for which Ukraine has put forward the Kyiv Security Compact proposal.
10. The confirmation of the end of the war by a jointly signed document.
pi_207925134
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:48 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Dat van Polen is niet wat ze in 2020 dachten. Toen deden ze een wargame waaruit de conclusie kwam dat Rusland in 3 dagen tijd al de westgrens bereikt zou hebben.
Ach ja, ze zouden ook Oekraine wel even in drie dagen oprollen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_207925211
twitter
  donderdag 9 februari 2023 @ 18:26:26 #126
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 9 februari 2023 @ 18:27:12 #127
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207925259
twitter

En uiteraard komt de steun voor Rusland weer van links. Het hoefijzermodel in actie.
zie email 27 oktober
  donderdag 9 februari 2023 @ 18:29:50 #129
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 18:31:23 #130
3928 Ulx
pi_207925327
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 18:27 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
En uiteraard komt de steun voor Rusland weer van links. Het hoefijzermodel in actie.
Vertel me dat je het artikel niet hebt gelezen zonder me te vertellen dat je het artikel niet hebt gelezen.
pi_207925428
quote:
[ twitter ]
Angst voor escalatie ook echt. Het is allang gescaleerd, er is een genocidale veroveringsoorlog gaande :')

En dan stille diplomatie voorstellen :') :')

Het is zo typisch Europees om te denken dat dit met een kopje thee en een goed gesprek wel op te lossen valt. Ongeveer elk staatshoofd heeft al met Putin gesproken. Hij heeft overal schijt aan. Nou, dan niet h.
  donderdag 9 februari 2023 @ 18:39:01 #132
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207925445
quote:

[..]

Beschermen??

Men viel in 2014 regerings gebouwen aan, men bewapende deze in de jaren 80/90 uit Rusland gevluchte Russen.

Men ging Oekrane te lijf vanuit dorpen en steden in de Donbass door middel van tanks en artillerie in steden te plaatsen in de hop dat Oekrane wel of niet ging terug schieten en zo doende niet ging terug schieten.

De Minsk akkoorden werden zelf elke keer door die zelfde rebellen gebroken.

Zorgen dat je lekker sjoemelt met cijfertjes door te zeggen dat het allemaal burgers zijn waarvan de meeste slachtoffers in 2014/2015 vielen en nog geen 250 in de jaren tot aan de inval in februari vorig jaar.
En zo kunnen we nog even door gaan.

- coup
- het Oekraense leger bestaat voor 99% uit Nazis en satanisten.
- Oekrane is geen rechtmatig land.
- bewapenen rebellen.
- leger eenheden als ondersteuning sturen.
- doen alsof Oekrane de agressor is ipv Rusland.
- heb ik al Nazis genoemd?

En met deze zelfde leugens jaren en jaren later zo Oekrane binnen te vallen..

Je hebt lekker veel propaganda voer voor je kiezen gehad kerel.

Oh en dit is alleen tot aan februari vorig jaar daarna werd alleen maar erger.

En Baudet is een pannenkoek.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 9 februari 2023 @ 18:40:02 #133
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207925462
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 18:37 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Angst voor escalatie ook echt. Het is allang gescaleerd, er is een genocidale veroveringsoorlog gaande :')

En dan stille diplomatie voorstellen :') :')

Het is zo typisch Europees om te denken dat dit met een kopje thee en een goed gesprek wel op te lossen valt. Ongeveer elk staatshoofd heeft al met Putin gesproken. Hij heeft overal schijt aan. Nou, dan niet h.
En dan ook al stopt ie nu over paar jaar begint gezeik weer opnieuw net zolang tot hij zijn zin heeft.
pi_207925512
twitter

Complottheorie nummer zoveel :')
  donderdag 9 februari 2023 @ 18:47:06 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207925551
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 18:44 schreef Spablauw214 het volgende:
[ twitter ]

Bnw heeft zijn eigen Rusland topic.

BNW / Russia invade Ukrain #34 986235473654 howitsers destroyred!!!

En blijft gis werk, en we zullen het nooit weten.

Veel partijen hebben er baat bij en veel partijen kunnen het hebben gedaan, al zal de waarheid nooit boven water komen.
pi_207925565
quote:
[ twitter ]
Wat een traditioneel achterlijke kop van de Telegraaf :')

Ik maar dat hele artikel doorspitten waar groen links /PvdA op de rem zou trappen. Nergens dus. :')

Desinformatie van de Telegraaf zoals vaker :Y)
-Rabia Al-Basri
pi_207925588
quote:
[ twitter ]

Geloof er niets van als er niet #WAARHEID bij staat
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 18:50:49 #138
3928 Ulx
pi_207925619
twitter
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 18:59:54 #140
3928 Ulx
pi_207925742
Interviewtje met Danilov.

twitter
  donderdag 9 februari 2023 @ 19:04:58 #141
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207925817
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 18:50 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Lijkt mij niet zo handig. Concentreer op 1 type vliegtuig.

F16 is veel makkelijker beschikbaar qua aantal vliegtuigen en infrastructuur.

Hierom hebben ze in de VS geen Universal Healthcare. :P
pi_207925958
Edit
pi_207925973
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:12 schreef polderturk het volgende:
Landen die reddingswerkers hebben gestuurd.

Isral staat tweede.

Nederland heeft ook gestuurd maar staat niet op de lijst.

[ twitter ]
Verkeerde topic?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_207926102
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Cyberaanval Rusland die samenvalt met het start van hun offensief?
[ twitter ]
Fok doet het gewoon. Dat is ook wel eens anders.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_207926205
quote:
[ twitter ]

Het zou helpen om die meuk niet te delen. Net als al die baudettroep.
pi_207926207
twitter
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 19:29:34 #147
3928 Ulx
pi_207926215
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:04 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Lijkt mij niet zo handig. Concentreer op 1 type vliegtuig.

F16 is veel makkelijker beschikbaar qua aantal vliegtuigen en infrastructuur.

[ afbeelding ]
Hierom hebben ze in de VS geen Universal Healthcare. :P
Het VK heeft geen F16's, dus die kunnen ze niet aanbieden.
pi_207926304
quote:
[ twitter ]
Die waren anders eerst het meest oorlogszuchtig.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 19:39:55 #149
3928 Ulx
pi_207926427
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Poetin is links?
pi_207926447
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
:') :') Bedankt voor je bijdrage putler.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 9 februari 2023 @ 19:41:32 #151
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207926460
quote:
[ twitter ]
Debiele kop weer van De Telegraaf :') In het artikel is heel wat anders te lezen.
  donderdag 9 februari 2023 @ 19:42:13 #152
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207926475
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:29 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het VK heeft geen F16's, dus die kunnen ze niet aanbieden.
Laat ze dan 155 mm granaten maken. Staat een mooie BAE fabriek in Washington.
Of is dat niet zo sexy?
pi_207926522
twitter
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 19:45:55 #154
3928 Ulx
pi_207926543
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:42 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Laat ze dan 155 mm granaten maken. Staat een mooie BAE fabriek in Washington.
Ze kunnen beide doen. Duitsland, Spanje en Itali kunnen ook nog wat toestellen leveren of doorverkopen. Die vliegen er ook mee.
  donderdag 9 februari 2023 @ 19:45:55 #155
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207926544
quote:
[ twitter ]

Overigens wil ik dit ook niet geheel uitsluiten. De Amerikanen deugen natuurlijk ook voor geen meter, al lijkt iedereen dat een beetje vergeten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 19:47:11 #156
3928 Ulx
pi_207926565
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:45 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Overigens wil ik dit ook niet geheel uitsluiten. De Amerikanen deugen natuurlijk ook voor geen meter, al lijkt iedereen dat een beetje vergeten.
Ik denk dat het Vaticaan het heeft gedaan. Die Paus is pas sneaky. Met zijn mijter.
pi_207926585
quote:

[..]
Je kunt niets geheel uitsluiten, maar dat de Amerikanen een belangrijke pijplijn van een NAVO-bondgenoot opblazen is wel erg ongeloofwaardig.
  donderdag 9 februari 2023 @ 19:51:17 #158
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207926639
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Je kunt niets geheel uitsluiten, maar dat de Amerikanen een belangrijke pijplijn van een NAVO-bondgenoot opblazen is wel erg ongeloofwaardig.
Amerikanen zijn machiavellistjes. Als die denken dat het beter is voor de eenstemmigheid in de Westerse wereld door Duitsland in een wat meer anti-Russische stemming te brengen zullen ze dat echt niet laten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_207926690
No
quote:

[..]
Nou ja niet deugen…als ze Nordstream hebben opgeblazen dan hebben ze toch precies gedaan wat Biden een maand daarvoor beloofde.
Gewoon betrouwbaar dus, al hadden ze dat kunnen toegeven want het heeft de druk op de EU I.r.t. Rusland wel vergroot
Vakman pur sang
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 19:54:10 #160
3928 Ulx
pi_207926691
Rusland was de enige die er baat had bij de kapotte leidingen. Anders had Gazprom moeten lappen wegens niet leveren volgens contract. Nu is het overmacht.
pi_207926740
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:54 schreef Ulx het volgende:
Rusland was de enige die er baat had bij de kapotte leidingen. Anders had Gazprom moeten lappen wegens niet leveren volgens contract. Nu is het overmacht.
Ze bouwen en financieren miljarden in een leiding om deze daarna op te blazen? Niet plausibel.
Tevens hadden ze gewoon willen leveren maar wou de EU niet meer; en zou geen rechtbank Rusland dwingen tot betalen.
Je kan nu ook dwingen tot betalen door te stellen dat de Russen zelf gesaboteerd hebben.

De pijplijnen waren miljarden per jaar opleverende geldboompjes voor de Russen.
Vakman pur sang
pi_207926802
quote:
Bovendien past het precies in de modus operandi van Rusland. Dat de VS een NAVO-partner zo hard zou belazeren, zou echt groot nieuws zijn.
pi_207926881
quote:
Volgens mij is de moraal van het filmpje dat de sancties best wel helpen.
Itt wat jij beweert.
Vakman pur sang
pi_207926972
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Volgens mij is de moraal van het filmpje dat de sancties best wel helpen.
Itt wat jij beweert.
Is dat wisselende caps typen niet een teken van sarcasme?
pi_207927043
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:29 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Het restant zullen vooral Wit-Russen zijn denk ik…
pi_207927066
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:07 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Is dat wisselende caps typen niet een teken van sarcasme?
Oh ik dacht de naween van een Tia.
Vakman pur sang
  donderdag 9 februari 2023 @ 20:12:36 #168
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207927116
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:10 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het restant zullen vooral Wit-Russen zijn denk ik…
Sjinezen waarschijnlijk.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 20:14:40 #169
3928 Ulx
pi_207927164
Ach, we moeten bang worden. Want nu komen er meer tanks. Maar nog steeds geen armata's.

twitter
  donderdag 9 februari 2023 @ 20:17:10 #170
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207927231
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:14 schreef Ulx het volgende:
Ach, we moeten bang worden. Want nu komen er meer tanks. Maar nog steeds geen armata's.

[ twitter ]
Waar zijn de arbeiders? :')
pi_207927271
quote:

[ twitter ]
Die armata zit waarschijnlijk nog in de ontwikkeling fase. Ze waren zogenaamd naar Oekrane gestuurd maar geen enkel video bewijs gezien.
-Rabia Al-Basri
pi_207927277
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ze bouwen en financieren miljarden in een leiding om deze daarna op te blazen? Niet plausibel.
Want je verwacht van Rusland dat ze plausibele dingen doen? Oekrane binnenvallen is nou ook niet bepaald logisch en slim. Net als een buk de lucht in schieten in Oost-Oekrane. Of een aanslag plegen op een munitiedepot in Tsjechi.

Met onze westerse manier van denken verwachten we logica, maar het Kremlin is vaak gewoon uit op sabotage, chaos en vergelding.

quote:
Tevens hadden ze gewoon willen leveren maar wou de EU niet meer; en zou geen rechtbank Rusland dwingen tot betalen.
O, nee? Contractbreuk geldt in Rusland niet?

Overigens geeft dit mooi aan dat Rusland naast vergelding, nu ook gewoon een degelijk motief heeft. De Russen, die onze een koude winter willen bezorgen, kunnen het nu dus prima gooien op een overmachtssituatie. (Bovendien kunnen ze de Amerikanen ook weer de schuld geven.)

quote:
Je kan nu ook dwingen tot betalen door te stellen dat de Russen zelf gesaboteerd hebben.
Moet je dat eerst maar eens zien te bewijzen.

quote:
Geldboompjes die door sancties toch al sterk onder druk stonden.
  donderdag 9 februari 2023 @ 20:20:29 #173
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207927326
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:18 schreef Slayage het volgende:

[..]
Die armata zit waarschijnlijk nog in de ontwikkeling fase. Ze waren zogenaamd naar Oekrane gestuurd maar geen enkel video bewijs gezien.
Nee. De Armata kan niet in productie want er zitten westerse onderdelen in. Hulde aan de sancties vanaf 2014.
  donderdag 9 februari 2023 @ 20:26:34 #174
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_207927434
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:35 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Waarom gaan users nog serieus in op Ixnay? :')
[..]

Omdat hij maar niet geband werd, en je die onzin niet zonder weerwoord kunt laten staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door SillyWalks op 09-02-2023 20:40:52 ]
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_207927479
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Want je verwacht van Rusland dat ze plausibele dingen doen? Oekrane binnenvallen is nou ook niet bepaald logisch en slim. Net als een buk de lucht in schieten in Oost-Oekrane. Of een aanslag plegen op een munitiedepot in Tsjechi.

Met onze westerse manier van denken verwachten we logica, maar het Kremlin is vaak gewoon uit op sabotage, chaos en vergelding.
[..]
O, nee? Contractbreuk geldt in Rusland niet?

Overigens geeft dit mooi aan dat Rusland naast vergelding, nu ook gewoon een degelijk motief heeft. De Russen, die onze een koude winter willen bezorgen, kunnen het nu dus prima gooien op een overmachtssituatie. (Bovendien kunnen ze de Amerikanen ook weer de schuld geven.)
[..]
Moet je dat eerst maar eens zien te bewijzen.
[..]
Geldboompjes die door sancties toch al sterk onder druk stonden.
Vind je je eigen antwoorden nou sterke tegen argumenten?
Vakman pur sang
  donderdag 9 februari 2023 @ 20:29:10 #176
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207927480
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:26 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Omdat hij maar niet geband wordt, en je die onzin niet zonder weerwoord kunt laten staan.
Ixnay is geen trol. Ik ben het nooit met hem eens maar hij staat wel daadwerkelijk achter wat hij schrijft.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  donderdag 9 februari 2023 @ 20:41:27 #178
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 9 februari 2023 @ 20:42:52 #179
pi_207927744
quote:

[ twitter ]
Het enige wat ze nog zouden kunnen doen.

Moderne tanks hebben westerse elektronica, dus dat is geen optie. De T80 kwam met gasturbine, net als de Abrams, maar de Russen zijn T80 gaan ombouwen naar diesel. Dus de overgebleven gasturbines worden vervangen, dan hebben ze nog een clubje T80's om door Ukraine afgeschoten te laten worden, en dan is de koek echt op.
  donderdag 9 februari 2023 @ 20:45:27 #180
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_207927786
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:29 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ixnay is geen trol. Ik ben het nooit met hem eens maar hij staat wel daadwerkelijk achter wat hij schrijft.
Een topic binnenvallen en de grootste, tig keer ontkrachte bagger uitstorten... misschien is dat geen trollen, maar wel banwaardig naar mijn mening.
En als die ban dan niet komt, dan moet je iemand van repliek bedienen, zodat andere bezoekers weten dat het onzin is, wat er gespuit wordt.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_207927885
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:29 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Kan zijn, maar hij kan best inzien dat zijn mening niet gewaardeerd wordt en dat eeuwige doorzagen over je gelijk zonder met dingen te komen die dit ondersteunen..
  donderdag 9 februari 2023 @ 20:51:29 #182
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207927912
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:45 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Een topic binnenvallen en de grootste, tig keer ontkrachte bagger uitstorten... misschien is dat geen trollen, maar wel banwaardig naar mijn mening.
En als die ban dan niet komt, dan moet je iemand van repliek bedienen, zodat andere bezoekers weten dat het onzin is, wat er gespuit wordt.
Van repliek dienen inderdaad, niet bannen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_207928099
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:51 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Van repliek dienen inderdaad, niet bannen.
Niet mee eens. Een topic waar ze zijn mening hebben ga ik ook niet constant mijn eigen mening doordrammen.

Sowieso ben ik meer van het negeren, ook hier.
pi_207928104
quote:

[..]
Beter gezegd !
pi_207928115
quote:

[..]
De laatste tijd worden deze trollen wel geband, zoals dat nu ook met Ixnay is gebeurd.
Цой жив
pi_207928212
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 18:31 schreef Ulx het volgende:

[..]
Vertel me dat je het artikel niet hebt gelezen zonder me te vertellen dat je het artikel niet hebt gelezen.
Natuurlijk heb ik het stuk wel gelezen, maar als je praat over “ongecontroleerde escalatie” dan praat je gewoon het Kremlin narratief na.
zie email 27 oktober
pi_207928321
twitter

Zou het dit keer echt zijn.
pi_207928389
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 21:08 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Tank, in actie, dus tja..

Nu nog aan het front !
  donderdag 9 februari 2023 @ 21:13:00 #189
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207928405
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Op dat punt was DE nog niet volledig van rus gas af.
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 9 februari 2023 @ 21:19:38 #190
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207928536
&lt;signature here&gt;.
pi_207928587
twitter

Het wil weer niet zeker?
pi_207928620
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:48 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
De realiteit is achteraf toch anders.
pi_207928651
quote:
[ twitter ]
Net als de vorige beelden van een armata in Oekrane geen beelden voor geo locatie, dus weer een broodje aap lijkt me.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 9 februari 2023 @ 21:28:44 #194
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207928902
Het lijkt erop dat de Russen over niet al te lange tijd weer lappen grond gaan verliezen.

twitter
  donderdag 9 februari 2023 @ 21:42:57 #196
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207928975
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 21:28 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Nog niet op haar twitter: https://twitter.com/MarinSanna :(
Grappig, je zou soort van redeneren dat zij geen selfie met Zelensky zou maken. Maar toch.
&lt;signature here&gt;.
  Forum Admin donderdag 9 februari 2023 @ 21:46:27 #197
pi_207929047
quote:
Zou een van de weinige dingen zijn die ze goed hebben gedaan, als in professioneel.
  donderdag 9 februari 2023 @ 21:46:59 #198
pi_207929054
quote:
[ twitter ]
* Papierversnipperaar biljart arbiter stem opzet: "En. Noteren; En."
pi_207929066
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 21:19 schreef ExTec het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet ze eens tanks sturen, dat hebben se nog steeds niet toegezegd toch?
pi_207929122
quote:
Franky & Coen

Toch gaan we op 17 februari voor de tiende keer naar Oekrane […]

Deze missie is meervoudig: we bakken friet en snacks, maar we hebben ook een aantal Ford generators om te schenken aan mensen en instanties die zonder stroom en verwarming zitten. Met n zo’n generator kunnen we 6-8 woningen voorzien van behoorlijk veel stroom.

We werken samen met een kerkelijke organisatie en de gemeente "Hostomel" om een "warme ruimte" te bouwen, waar mensen zich kunnen opwarmen, ontspannen, en koffie, thee en soep kunnen nuttigen, en waar ze ook hun telefoons kunnen opladen.

We bezoeken ook plaatsen als Borodyanka, waar hevig gebombardeerd is, Bucha, waar veel burgers zijn afgeslacht en massagraven zijn gevonden, Hostomel, waar 60% van de woningen gebombardeerd en beschoten zijn, Irpin, waar 65% van de woningen zwaar beschadigd zijn door beschietingen.

Daarna gaan we naar Charkiv, en Izium dicht bij het huidige front. Onze overige locaties in het frontgebied worden ivm veiligheids redenen later gekozen. Deze missie is niet makkelijk, maar onze drive om te helpen is groter dan ooit.

https://steunactie.nl/act(...)-oekraine/-8647#news
  donderdag 9 februari 2023 @ 21:55:04 #201
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207929211
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 21:47 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Misschien moet ze eens tanks sturen, dat hebben se nog steeds niet toegezegd toch?
Op dit punt is dat helemaal niet belangrijk meer. Het kremlin weet 1 ding: er komen Leopards naar oekraine. Van wie, van waar, wanneer, allemaal van ondergeschikt belang.
&lt;signature here&gt;.
pi_207929246
quote:
[ twitter ]
Probleem: Waar aan het front is er een wijd open steppe die niet besneeuwd is?
  donderdag 9 februari 2023 @ 21:59:10 #203
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207929278
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 21:56 schreef oheng het volgende:

[..]
Probleem: Waar aan het front is er een wijd open steppe die niet besneeuwd is?
Zoals opgemerkt door Slayage, 0,0 te zien, geolocatie onmogelijk ;)
&lt;signature here&gt;.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 22:00:21 #204
3928 Ulx
pi_207929302
twitter
  donderdag 9 februari 2023 @ 22:02:30 #205
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207929347
pi_207929453
quote:
Heb je de aankondiging gemist ;)
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 09-02-2023 22:28:58 ]
  donderdag 9 februari 2023 @ 22:14:57 #207
323876 michaelmoore
pi_207929595
quote:

Sjerrie Bedet is een betaalde putin kloon net als jij

leuk filmpje voor je van Russen die hun eigen commandant aftuigen

[ Bericht 8% gewijzigd door michaelmoore op 09-02-2023 22:20:32 ]
pi_207929935
quote:

Heel sterk hoor.

De NAVO startte een ongeprovoceerde agressie-oorlog tegen Joegoslavi en annexeerde Kosovo.
De VS startte agressie-oorlogen tegen Afghanistan en Irak.
Poetin riep in 2007 op om de NAVO niet verder op te laten rukken naar de Russische grens.
In 2011 startte de NAVO een agressie-oorlog tegen Libi.
In 2014 organiseerde Amerika een staatsgreep in Kiev en beheerde Oekrane.
In 2014 bombardeerde Oekrane tienduizenden burgers in de Donbas met clustermunitie. En ving een drinkwaterblokkade tegen de Krim aan.
In 2021 vroeg Rusland voor de laatste maal om veiligheidsgaranties.

Rusland kon niet anders.

:')

Baudet, echt talking Kremlin-head.
pi_207929946
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Sherry Bidet is gewoon een landverrader ondertussen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_207929976
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Is dat deze Dvid?
https://en.wikipedia.org/wiki/Petraeus_scandal
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_207930022
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 21:13 schreef ExTec het volgende:

[..]
Op dat punt was DE nog niet volledig van rus gas af.
Nee, en voornamelijk de VS eiste dat wel
Vakman pur sang
pi_207930035
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Bron?
  donderdag 9 februari 2023 @ 22:40:42 #213
323876 michaelmoore
pi_207930067
quote:
extra marriatal affair
o jee heeft ie de secretaresse genaaid ?/
en vond ze het niet lekker ?/

pi_207930072
twitter

twitter
pi_207930092
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Je schermnaam is ironisch :d
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_207930101
Vakman pur sang
  donderdag 9 februari 2023 @ 22:43:13 #217
323876 michaelmoore
pi_207930108
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:42 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Je schermnaam is ironisch :d
jij bent een slechte moscow kloon
pi_207930170
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 21:46 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zou een van de weinige dingen zijn die ze goed hebben gedaan, als in professioneel.
Maar wellicht ook relatief eenvoudig. (Ik heb al een theorie gelezen dat die explosieven er wellicht altijd al opgezeten hebben voor het geval dat)
zie email 27 oktober
pi_207930243
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:43 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
jij bent een slechte moscow kloon
Tijdens de coronareeks van 2020-2021 werden mensen ook gestigmatiseerd en beschuldigd omdat ze vragen stelden en anders naar de feiten keken (niet vanuit angst en haast). Toen was het wappie nu is het ruslandtroll.

Michael Aquino is een voorbeeld van iemand die nooit een hoge functie ou mogen bekleden.
pi_207930271
quote:
Weet je nog waar je op reageerde?

quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[Op dat punt was DE nog niet volledig van rus gas af.]

De Verenigde Staten eisten dus helemaal niet dat Duitsland van Russisch gas af ging.

Biden beloofde Nord-Stream 2 stop te zetten als Rusland Oekrane binnen zou vallen. Dat is iets anders. En nee, daar had Biden gewoon een set sancties en maategelen voor, dat is geen FBI/CIA-operatie geweest.
  donderdag 9 februari 2023 @ 22:54:07 #221
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207930284
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:32 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Heel sterk hoor.

De NAVO startte een ongeprovoceerde agressie-oorlog tegen Joegoslavi en annexeerde Kosovo.
De VS startte agressie-oorlogen tegen Afghanistan en Irak.
Poetin riep in 2007 op om de NAVO niet verder op te laten rukken naar de Russische grens.
In 2011 startte de NAVO een agressie-oorlog tegen Libi.
In 2014 organiseerde Amerika een staatsgreep in Kiev en beheerde Oekrane.
In 2014 bombardeerde Oekrane tienduizenden burgers in de Donbas met clustermunitie. En ving een drinkwaterblokkade tegen de Krim aan.
In 2021 vroeg Rusland voor de laatste maal om veiligheidsgaranties.

Rusland kon niet anders.

:')

Baudet, echt talking Kremlin-head.
Dank voor jezelf opofferen voor deze samenvatting.
&lt;signature here&gt;.
pi_207930298
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 21:46 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
De pijpen zijn dan ook wel een sitting duck, als de Russen dat ook al niet meer zouden kunnen...
  donderdag 9 februari 2023 @ 22:55:31 #223
36431 bleiblei
pi_207930304
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
extra marriatal affair

[ afbeelding ]
Oh jeej, nou, dan kunnen we die man niet meer serieus nemen _O- . O waar is onze grote man met gespierde borst op bruine beer die altijd de oplossing weet voor grootse problemen? _O_
pi_207930312
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:54 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dank voor jezelf opofferen voor deze samenvatting.
Ik heb stukje over de doelen van Poetin er nog uitgelaten. Poetin zou slechts demilitarisatie, een neutrale bufferstaat en garanties voor de Krim willen hebben (denazificatie laat Baudet dan weer opvallend weg, om de nazi's in zijn partij niet tegen het hoofd te stoten?).
pi_207930317
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:51 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Tijdens de coronareeks van 2020-2021 werden mensen ook gestigmatiseerd en beschuldigd omdat ze vragen stelden en anders naar de feiten keken (niet vanuit angst en haast). Toen was het wappie nu is het ruslandtroll.

Michael Aquino is een voorbeeld van iemand die nooit een hoge functie ou mogen bekleden.
De ruslandapologeten zijn dan ook vrijwel zonder uitzondering de covidwappies van weleer.
  donderdag 9 februari 2023 @ 22:58:12 #226
36431 bleiblei
pi_207930333
quote:

[..]

En hoe voelt het, om uitschot van de maatschappij te zijn met een compleet door waanbeelden doordrenkt beeld van de realiteit? ;(
pi_207930351
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:58 schreef bleiblei het volgende:

[..]
En hoe voelt het, om uitschot van de maatschappij te zijn met een compleet door waanbeelden doordrenkt beeld van de realiteit? ;(
bestaat er wel een objectieve realiteit?'
  donderdag 9 februari 2023 @ 23:01:35 #228
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207930381
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:59 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Er bestaat een realiteit, waarvoor geldt dat als je daar niet aan conformeert, we je een wappie noemen.
&lt;signature here&gt;.
pi_207930385
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:53 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Weet je nog waar je op reageerde?
[..]
De Verenigde Staten eisten dus helemaal niet dat Duitsland van Russisch gas af ging.

Biden beloofde Nord-Stream 2 stop te zetten als Rusland Oekrane binnen zou vallen. Dat is iets anders. En nee, daar had Biden gewoon een set sancties en maategelen voor, dat is geen FBI/CIA-operatie geweest.
Hij zegt gewoon dat de pijplijn uitgeschakeld kan worden, paar maanden later gebeurt dat ook, wat best wel specialistisch werk is, en dan kan het de VS niet geweest zijn?
Vakman pur sang
  donderdag 9 februari 2023 @ 23:02:56 #230
36431 bleiblei
pi_207930393
quote:

[..]
Nah, niet echt. Maar die van de anti-corona wap/fanatieke anti-ukr is vooral diep zwart en ontbeert enige grijstinten. Compleet doordrenkt van onrealistische, niet wetenschappelijk onderbouwde fantasien dus. Bijzonder dat er gezonde mensen in tuinen 8)7 .

Kortom, zodra je de nuance kwijtraakt rest er niets dan de dorpsgek.
pi_207930425
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hij zegt gewoon dat de pijplijn uitgeschakeld kan worden, paar maanden later gebeurt dat ook, wat best wel specialistisch werk is, en dan kan het de VS niet geweest zijn?
Je beweerde dat de VS eiste dat Duitsland van Russisch gas af ging. Dat heb jij dus nog niet bewezen.

Voor de rest heb jij het (weinig intelligent) over een fragment van 30 seconden waaruit je opmaakt (of op zijn minst insinueert) dat de VS de pijplijn opgeblazen heeft. Iets dat vrij ongeloofwaardig is omdat de VS dan een NAVO-bondgenoot belazerd zou hebben, en het opblazen van de pijplijn precies bij de modus operandi van Rusland past.
pi_207930428
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:56 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
De ruslandapologeten zijn dan ook vrijwel zonder uitzondering de covidwappies van weleer.
yup, zelfde patroon, over een jaar is het weer wat anders. 'cybersecurity' zag ik voorbijkomen.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:02 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Nah, niet echt. Maar die van de anti-corona wap/fanatieke anti-ukr is vooral diep zwart en ontbeert enige grijstinten. Compleet doordrenkt van onrealistische, niet wetenschappelijk onderbouwde fantasien dus. Bijzonder dat er gezonde mensen in tuinen 8)7 .

Kortom, zodra je de nuance kwijtraakt rest er niets dan de dorpsgek.
je werd ook gebombardeerd met 'complotfeiten' die niet te ontkennen waren, maar het doel lijkt me achteraf gezien verdeling zaaien, en ook misrepresentatie van feiten
pi_207930479
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik wil nog wel even reageren over hoe dom dat filmpje is. Biden heeft zijn uitspraak vooraf en in het openbaar gedaan. De Russen hebben die informatie dus ook.

Als het nu een geheime opname van achter de schermen was, dan had je kunnen zeggen, goh, wat toevallig. Nu had men in Rusland dit fragment dus al klaarliggen voor als ze daadwerkelijk de pijplijn opgeblazen hadden. Gewoon simpele daderlogica.
pi_207930489
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:05 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Je beweerde dat de VS eiste dat Duitsland van Russisch gas af ging. Dat heb jij dus nog niet bewezen.

Voor de rest heb jij het (weinig intelligent) over een fragment van 30 seconden waaruit je opmaakt (of op zijn minst insinueert) dat de VS de pijplijn opgeblazen heeft. Iets dat vrij ongeloofwaardig is omdat de VS dan een NAVO-bondgenoot belazerd zou hebben, en het opblazen van de pijplijn precies bij de modus operandi van Rusland past.
Nou Biden zegt al (indirect op de vraag vd interviewer) dat hem Duitsland niet uitmaakt. Dat je dat niet inziet (weinig intelligent) kan ik niet rijmen.
Vakman pur sang
  donderdag 9 februari 2023 @ 23:11:23 #235
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207930507
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:10 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik wil nog wel even reageren over hoe dom dat filmpje is. Biden heeft zijn uitspraak vooraf en in het openbaar gedaan. De Russen hebben die informatie dus ook.

Als het nu een geheime opname van achter de schermen was, dan had je kunnen zeggen, goh, wat toevallig. Nu had men in Rusland dit fragment dus al klaarliggen voor als ze daadwerkelijk de pijplijn opgeblazen hadden. Gewoon simpele daderlogica.
Rusland heeft hiermee veel meer schade, nu en in de toekomst, opgelopen dan de VS. Die het alleen maar geld oplevert zelfs.
Simpele dader logica.

Maar met daderlogica ga je er vanuit dat er iets slechts gebeurt is. VS heeft de juiste beslissing genomen door de NS ellende te stoppen.
Vakman pur sang
pi_207930530
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Rusland heeft hiermee veel meer schade, nu en in de toekomst, opgelopen dan de VS. Die het alleen maar geld oplevert zelfs.
Simpele dader logica.

Maar met daderlogica ga je er vanuit dat er iets slechts gebeurt is. VS heeft de juiste beslissing genomen door de NS ellende te stoppen.
En zelfs dit klopt niet.

Russen draaien gaskraan verder dicht, prijs schiet omhoog

Bovendien komen ze zo mooi onder hun contractuele verplichtingen uit.
pi_207930535
quote:
twitter
pi_207930558
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:15 schreef luxerobots het volgende:

[..]
En zelfs dit klopt niet.

Die contractuele verplichtingen zijn helemaal geen issue. Gasprom leverde al veel te weinig en en dat had ook geen concequenties.
Nu nog steeds zou (theoretisch) een contractafnemer juridisch kunnen claimen, want het gas wordt niet geleverd en Rusland moet maar zorgen dat de leiding bewaakt cq gerepareerd wordt. Maar iedereen snapt dat elke kans van betaling met een land in oorlog een farce is.

Vaak heb je het wel goed, maar bij deze zit je gewoon fout vriend.
Vakman pur sang
pi_207930574
Laar Orban lekker alfa zijn joh. Wie boeit die gast wat. Niemand.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207930595
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:56 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Er loopt een aardig constante lijn van 'AZC nee' via Boreaal geklets en Covidwappies naar Putinlovers ja....
zie email 27 oktober
pi_207930613
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:24 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Er loopt een aardig constante lijn van 'AZC nee' via Boreaal geklets en Covidwappies naar Putinlovers ja....
Ook weer onzin, wie zegt AZC meer a.u.b. dan?

Boreaal geklets - Putin strong, snap ik wel, die lijn van minder verstandelijken kun je trekken.

Dat mensen het Mongolen beleid op covid uitlachen snapt iedereen (je doet het voor een ander)
Vakman pur sang
pi_207930630
quote:
9s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:16 schreef Aether het volgende:

[..]
[ twitter ]
Met extreem veel goodwill zou je zijn boosheid richting andere EU-landen misschien kunnen begrijpen want provocatie, escalatie etc. Maar aangezien hij vooral boos lijkt te zijn op Zelensky is het wel duidelijk dat ze daar een verrader in hun midden hebben. Blijft toch bizar dat een aantoonbare spion van het Kremlin daar geheime ontmoetingen mag bijwonen.
  donderdag 9 februari 2023 @ 23:28:20 #244
323876 michaelmoore
pi_207930637
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:15 schreef luxerobots het volgende:

[..]
En zelfs dit klopt niet.

Gasprijs is nog nooit zo laag geweest als nu
je loopt een jaar achter met je quotes

https://finance.yahoo.com/quote/NG%3DF?p=NG%3DF
pi_207930646
quote:
Het is mij een raadsel waarom dat land niet de EU wordt uitgeschopt.
  donderdag 9 februari 2023 @ 23:30:36 #246
pi_207930661
quote:

[..]
Nee. Rusland bestaat niet. Putin is een gluon.
pi_207930686
quote:
Zijn gezicht is als een amulet van geestelijke armoede.
Vakman pur sang
pi_207930719
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:24 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Forum voor Idiootcratie.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_207930733
twitter
Verder in de draad meer ontluisterends over de Russische invloed op de Conservatives:
anonieme razernist
pi_207930744
quote:
Tis een echte James Bond dus ook met de dames.
pi_207930790
quote:

[..]

En toen hadden we gelijk en nu weer.
Het zijn wappie's en het zijn useful idiots.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_207930856
quote:

[..]
[ twitter ]
Orbn heeft ook wat dictator neigingen af en toe.
Poetin neemt hij serieus, de EU niet.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_207930862
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Die contractuele verplichtingen zijn helemaal geen issue. Gasprom leverde al veel te weinig en en dat had ook geen concequenties.
Nu nog steeds zou (theoretisch) een contractafnemer juridisch kunnen claimen, want het gas wordt niet geleverd en Rusland moet maar zorgen dat de leiding bewaakt cq gerepareerd wordt.
Je kunt alles claimen, maar Rusland zal eenvoudigweg zeggen dat zij er niets aan kunnen doen.

Maar goed, je loopt weer bij het oorspronkelijke punt weg, namelijk dat minder gas een hogere prijs betekende voor Rusland.

quote:
Vaak heb je het wel goed, maar bij deze zit je gewoon fout vriend.
Mooi dat jij een objectieve scheidsrechter bent, die vooral niet vindt dat je zelf gelijk hebt.
pi_207930863
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:38 schreef NoCigar het volgende:
[ twitter ]Verder in de draad meer ontluisterends over de Russische invloed op de Conservatives:
Misschien hebben de Russen geld betaald aan de Britten, maar als het puntje bij het paaltje komt dan zullen de Britten altijd kiezen voor hun eigen belangen. Net als wij trouwens.
pi_207930870
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Gasprijs is nog nooit zo laag geweest als nu
je loopt een jaar achter met je quotes

Mijn quote liet slechts zien dat Rusland er ook belang bij had om de Nord-Stream op te blazen.

Minder gas, is hogere prijs.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 00:00:33 #257
323876 michaelmoore
pi_207930885
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:58 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Mijn quote liet slechts zien dat Rusland er ook belang bij had om de Nord-Stream op te blazen.

Minder gas, is hogere prijs.
nee dat klopt niet

minder gas uit Rusland is nu lagere prijs in de wereld, door warm weer en door meer gasexport Qatar en ook rusland doet nog even veel gas exporteren maar voor een hele lage prijs en met heel erg duur transport

Rusland moet nu het LNG gas per schip vervoeren om Indie heen naar Europa en China toe , dat is gigantisch duur
en met dat goedkope gas is dat niet prettig

Putin hoopt erop dat de route om de Noord opengaat binnenkort door het gesmolten zeeijs
pi_207930920
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 00:00 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee dat klopt niet

minder gas is nu lagere prijs

Rusland moet nu het LNG gas per schip vervoeren om Indie heen naar Europa en China toe , dat is gigantisch duur
en met dat goedkope gas is dat niet prettig

Putin hoopt erop dat de route om de Noord opengaat binnenkort door het gesmolten zeeijs
De situatie is nu anders, Europa kan gas uit de VS en Azi halen en de winter is relatief mild. Toen Nord-Stream 2 opgeblazen werd was de situatie meer onzeker, en leidde minder gas tot een hogere prijs.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 00:05:56 #259
323876 michaelmoore
pi_207930924
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 00:05 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Europa kan gas uit de VS en Azi halen en de winter is relatief mild. Toen Nord-Stream 2 opgeblazen werd was de situatie meer onzeker, en leidde minder gas tot een hogere prijs.
toen is een jaar terug

nu is het LNG gas erg goedkoop
pi_207930977
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Geen raam, geen trap, geen sjamaan met een giftige kikker, maar numero zoveel.
Het is wel een bizarre reeks ondertussen, en ergens ook nog best knap om het uit te voeren en er mee weg te komen :P
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207931009
twitter
  vrijdag 10 februari 2023 @ 00:33:37 #262
pi_207931022
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2023 23:38 schreef NoCigar het volgende:
[ twitter ]Verder in de draad meer ontluisterends over de Russische invloed op de Conservatives:
Dus Russische Oligarchen willen tanks voor Ukraine.
pi_207931025
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 00:29 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Haal de trekkers maar weer van stal.
Цой жив
pi_207931055
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 00:29 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Waarom rijden/parkeren er zoveel zo dicht op elkaar terwijl je weet dat men artillerie klaar heeft staan?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_207931075
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 00:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Waarom rijden/parkeren er zoveel zo dicht op elkaar terwijl je weet dat men artillerie klaar heeft staan?
Tja geen idee. Maar je ziet Rusland wel vaker dezelfde fouten maken.
pi_207931079
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 01:06 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Tja geen idee. Maar je ziet Rusland wel vaker dezelfde fouten maken.
Al bijna een jaar lang ja. Je zou toch denken dat ze zouden leren. Maar ik klaag niet hoor, ze zijn hun eigen ergste vijand zo.
pi_207931087
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 01:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Al bijna een jaar lang ja. Je zou toch denken dat ze zouden leren. Maar ik klaag niet hoor, ze zijn hun eigen ergste vijand zo.
Ik vind het ook niet erg hoor laat ze maar lekker aanmodderen. Bedoel het moet toch wel is een keer verkeerd gaan want in het land zelf kan je op een gegeven moment ook een berg doden en gewonden niet blijven verkopen. Bedoel gevangen kunnen ze al niet meer krijgen want 80% is vrij snel kia dus die ticket naar vrijheid werkt ook niet echt.

Maar goed ik had ergens gelezen dat het Russische leger heel moeilijk met veranderingen om kan gaan en andere tactieken. Je zag het al met de Battle om Kiev dat top generaals dood geschoten werden door Oekraense snipers omdat ze die file moesten regelen en zo zijn er meer voorbeelden geweest. De jaren lange corruptie is natuurlijk ook gewoon betonrot die het leger aantast.
pi_207931099
Filmpje van een Russische fake basis met houten trucks en etalage poppen. Dus ze zijn wel degelijk bang voor de Himars raketten.
pi_207931116
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 01:25 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ik vind het ook niet erg hoor laat ze maar lekker aanmodderen. Bedoel het moet toch wel is een keer verkeerd gaan want in het land zelf kan je op een gegeven moment ook een berg doden en gewonden niet blijven verkopen. Bedoel gevangen kunnen ze al niet meer krijgen want 80% is vrij snel kia dus die ticket naar vrijheid werkt ook niet echt.

Maar goed ik had ergens gelezen dat het Russische leger heel moeilijk met veranderingen om kan gaan en andere tactieken. Je zag het al met de Battle om Kiev dat top generaals dood geschoten werden door Oekraense snipers omdat ze die file moesten regelen en zo zijn er meer voorbeelden geweest. De jaren lange corruptie is natuurlijk ook gewoon betonrot die het leger aantast.
Ik snap die starheid gewoon niet. Die file naar Kyiv was gewoon een clownshow natuurlijk, maar los daarvan, die gevechten rond Bakhmut zijn dat ook. "Oh, dit werkte niet. Laten we nogmaals hetzelfde doen, kijken wat er gebeuren gaat"? Wat denken ze te bereiken, gewoon veel dode Russen zonder een strategisch doel te hebben behaald?
pi_207931122
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 02:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik snap die starheid gewoon niet. Die file naar Kyiv was gewoon een clownshow natuurlijk, maar los daarvan, die gevechten rond Bakhmut zijn dat ook. "Oh, dit werkte niet. Laten we nogmaals hetzelfde doen, kijken wat er gebeuren gaat"? Wat denken ze te bereiken, gewoon veel dode Russen zonder een strategisch doel te hebben behaald?
Je kan je afvragen of men weet dat ze het slecht doen.

Volgens de propaganda zijn ze bezig bakhmut te veroveren, als de troepen dit geloven tot ze aan het front staan..

Komende tijd vast een hoop meer van hetzelfde..
  vrijdag 10 februari 2023 @ 02:32:28 #271
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_207931127
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 02:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Nou, vind jij dit niet raar dan? Waarom hebben we dat clownsleger nog niet ingeblikt en moeten er wederom top-tier tanks worden gestuurd?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_207931130
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 17:17 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)an-oekraine-a4156552
Tussenhandelaren verdienen goud geld aan wapenleveranties aan Oekrane
Daarom wilde Putin die Amerikaanse basketbaltroela wel ruilen voor Viktor Bout
pi_207931133
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 02:32 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nou, vind jij dit niet raar dan? Waarom hebben we dat clownsleger nog niet ingeblikt en moeten er wederom top-tier tanks worden gestuurd?
Dat clownsleger wordt al ingeblikt, alleen met meer wapens gaat het sneller en met minder verliezen voor Oekrane. Ik zeg: stuur meer. Meer tanks, stuur jets, stuur meer alles. Fuck Russia.
pi_207931134
quote:

[..]
Wederom ja?
  vrijdag 10 februari 2023 @ 06:53:53 #275
323876 michaelmoore
pi_207931289
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 02:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dat clownsleger wordt al ingeblikt, alleen met meer wapens gaat het sneller en met minder verliezen voor Oekrane. Ik zeg: stuur meer. Meer tanks, stuur jets, stuur meer alles. Fuck Russia.
Rusland wordt zelf al ingeblikt door een ineenstorting van de economie

Het werkvolk is weg gevlucht of is arbeidsinactief in het leger of is dood
bedrijven gaan failliet door fors lagere bestedingen en lagere lonen en pensioenen

Aandelen zijn waardeloos geworden en worden kunstmatig van een notering voorzien zonder dat er in gehandeld kan worden
https://www.bloomberg.com(...)ource=uverify%20wall

Russisch LNG GAS is extreem goedkoop geworden en door het opblazen van de nordstream pipes is vervoer per LNG schip is extreem duur

[ Bericht 12% gewijzigd door michaelmoore op 10-02-2023 07:01:53 ]
  vrijdag 10 februari 2023 @ 07:15:01 #276
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207931332
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 02:23 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Je kan je afvragen of men weet dat ze het slecht doen.

Volgens de propaganda zijn ze bezig bakhmut te veroveren, als de troepen dit geloven tot ze aan het front staan..

Komende tijd vast een hoop meer van hetzelfde..
Bakhmut is inderdaad aardig omsingeld, maar nog niet veroverd, men is er al een half jaar mee bezig.
De strijd is nog lang niet klaar maar ik heb het idee dat het doel is innemen voor de oorlog een jaar bezig is.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 07:30:11 #277
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207931371
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 01:45 schreef ipa84 het volgende:
Filmpje van een Russische fake basis met houten trucks en etalage poppen. Dus ze zijn wel degelijk bang voor de Himars raketten.
Wat een lieve puppy O+ O+ O+
pi_207931380
Dat Russische leger stelt geen fuck voor, stuur gewoon alle tanks, f16 en artillery uit west Europa en je kunt al een hele lichting halveren.
Vakman pur sang
pi_207931470
quote:

[..]
[ twitter ]
Zat zijn groene trui in de was?
pi_207931525
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 01:45 schreef ipa84 het volgende:
nou dat duurde even. 82 jaar na El Alamein hebben de Russen dan toch de strategie met neplegers van Jasper Maskelyne en Dudley Clarke ontdekt
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_207931526
quote:

[..]

Je hebt wel gelijk hoor. Ik ben weinig corona wappies tegengekomen die haastig waren.

Stuitende domheid en egocentrisme daarentegen waren er in overvloed. Ik heb wappies hier op het forum meerdere malen uitgedaagd om eens met argumenten te komen die anders waren dan: ikke ikke ikke. Heb nooit een reactie anders dan ikke ikke ikke gekregen.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 08:24:00 #282
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207931614
Zoo! Pre-order is geplaatst :Y

https://www.saintjavelin.com/pages/photobook

De foto's zijn mooi :o :o

pi_207931710
quote:

[..]
Omdat ze massa hebben, daardoor kunnen ze hun totale onkunde tot op zekere hoogte compenseren. Als je wapens hebt waarmee je genoeg Russen en Russisch materieel naar de eeuwige jachtvelden kunt promoveren doe je het enige voordeel wat ze hebben teniet.
pi_207931747
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:35 schreef J.B. het volgende:

[..]
Omdat ze massa hebben, daardoor kunnen ze hun totale onkunde tot op zekere hoogte compenseren. Als je wapens hebt waarmee je genoeg Russen en Russisch materieel naar de eeuwige jachtvelden kunt promoveren doe je het enige voordeel wat ze hebben teniet.
Er zit ook 0 strategie achter. Het enige wat ze kunnen is hele steden met de grond gelijk maken om vervolgens op de rokende puinhopen een Russische vlag te planten.

Of dat moet de strategie zijn. Kan ook nog :')
pi_207931758
quote:

[..]
Omdat Ukraine nu de aanvallende partij is en je dat veel meer inzet kost dan verdedigen, volgens mij is de standaard berekening dat je voor een aanvallende oorlog 5 keer meer manschappen nodig hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207931775
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:41 schreef raptorix het volgende:

[..]
Omdat Ukraine nu de aanvallende partij is en je dat veel meer inzet kost dan verdedigen, volgens mij is de standaard berekening dat je voor een aanvallende oorlog 5 keer meer manschappen nodig hebt.
Bij frontaal aanvallen ja en dat doen de Oekraners niet.
pi_207931818
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 07:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat Russische leger stelt geen fuck voor, stuur gewoon alle tanks, f16 en artillery uit west Europa en je kunt al een hele lichting halveren.
Riep jij van de week niet dat alles verloren was?
pi_207931825
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:43 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Bij frontaal aanvallen ja en dat doen de Oekraners niet.
Klopt, maar het gaat wel een stuk trager, overigens heb ik idee dat Ukraine bewust temporiseert, als ze straks het zware spul hebben zal het een stuk eenvoudiger gaan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207931854
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 07:15 schreef theguyver het volgende:

[..]
Bakhmut is inderdaad aardig omsingeld, maar nog niet veroverd, men is er al een half jaar mee bezig.
De strijd is nog lang niet klaar maar ik heb het idee dat het doel is innemen voor de oorlog een jaar bezig is.
Bakhmut zal wel vallen binnen een week.

Mijn punt is dat de Russen hun winst neigen te overdrijven en dat zal binnen het leger wel niet anders zijn.
Ik geloof niet dat de gemiddelde soldaat echt weet waar hij in terecht komt.
pi_207932081
twitter

Die vermoedens had ik al wel. Ik denk dat de Oekraners weinig doen zonder hulp van de VS.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 09:11:01 #291
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207932106
twitter
  vrijdag 10 februari 2023 @ 09:13:13 #292
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207932127
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 09:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ja ;(
twitter
pi_207932181
twitter

twitter
  vrijdag 10 februari 2023 @ 09:22:17 #294
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207932227
twitter
  vrijdag 10 februari 2023 @ 09:23:00 #295
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207932238
Tyf gewoon een paar bommen op Moskou. Ben er zo klaar mee.
pi_207932249
twitter
pi_207932260
Grootschalige raketaanvallen op Oekraens energienetwerk: ‘Rusland begonnen aan offensief’

In verschillende Oekraense gebieden zijn vrijdagochtend weer Russische drone- en raketaanvallen geweest op het energienetwerk. De autoriteiten van de regio's Charkov en Zaporizja melden beschietingen en volgens Oekraense media zijn ook bij Dnipro en Vinnytsja explosies geweest.

In Charkov hebben de autoriteiten tien inslagen geregistreerd en in Zaporizja zeventien. In die laatste regio zou dat "het grootste aantal sinds het begin van de invasie" zijn. Op sommige plekken is de stroom uitgevallen. In de regio Dnjepropetrovsk konden de meeste aanvallen worden afgeslagen door de luchtafweer, maar n raket heeft wel de energiefaciliteiten bij Kryvy Rih geraakt. Daar zou ernstige schade zijn en n persoon raakte gewond.

Ook in Kiev en andere delen van Oekrane was vrijdagochtend het luchtalarm te horen. Sinds de herfst bestookt Rusland regelmatig het Oekraense energienetwerk met grootschalige beschietingen. Donderdag voerde Rusland de druk aan het front op met veel aanvallen in de Donbas-regio. Dat zou het begin kunnen zijn van een langverwacht nieuw Russische offensief.

Ook de gouverneur van Loehansk vreest dat het offensief is begonnen. Russische troepen proberen onder meer de verdedigingswerken bij de stad Kreminna te doorbreken.

Gouverneur Serhiy Haidai vertelde op de Oekraense televisie dat het Russische leger in de aanval was gegaan en door een winterlandschap van sneeuw en bossen probeerde op te rukken naar het westen. Volgens Haidai is er sprake van “maximale escalatie” en een grote toename van het aantal beschietingen. “We zien kleine groepen (Russische soldaten, red.) die proberen op te rukken, soms met de steun van zware bepantsering zoals tanks, en soms niet. Er wordt continu geschoten.”

https://www.telegraaf.nl/(...)gonnen-aan-offensief
pi_207932263
zolang de russen hun raketten niet richten op de frontlinie, maar deze blijven inzetten als terreur op burgerdoelen, zullen ze niet een doorbraak kunnen forceren. Het is letterlijk weggegooid geld, strategisch heeft het geen waarde
Twitch.tv/bensel15
pi_207932360
quote:
84s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 09:23 schreef Starhopper het volgende:
Tyf gewoon een paar bommen op Moskou. Ben er zo klaar mee.
Bommen op Moskou = existentile bedreiging van Rusland = potentieel de inzet van kernwapens (NOEKS *O*)

Dat is geen optie.

Wel ben ik er voorstander om kruisraketten te schieten op belangrijke strategische en tactische Russische doelen in Oekrane.

Daar bereik je al hl veel mee.
A murky, forgotten land.
pi_207932362
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 09:24 schreef Bensel het volgende:
zolang de russen hun raketten niet richten op de frontlinie, maar deze blijven inzetten als terreur op burgerdoelen, zullen ze niet een doorbraak kunnen forceren. Het is letterlijk weggegooid geld, strategisch heeft het geen waarde
Dat je nu nog denkt op deze manier de tegenstand van de bevolking te kunnen breken is ook wel naef hoor.
pi_207932363
Vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')