abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 februari 2023 @ 19:41:32 #151
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207926460
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 18:27 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
En uiteraard komt de steun voor Rusland weer van links. Het hoefijzermodel in actie.
Debiele kop weer van De Telegraaf :') In het artikel is heel wat anders te lezen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 9 februari 2023 @ 19:42:13 #152
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207926475
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:29 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het VK heeft geen F16's, dus die kunnen ze niet aanbieden.
Laat ze dan 155 mm granaten maken. Staat een mooie BAE fabriek in Washington.
Of is dat niet zo sexy?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_207926522
twitter
pi_207926543
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:42 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Laat ze dan 155 mm granaten maken. Staat een mooie BAE fabriek in Washington.
Ze kunnen beide doen. Duitsland, Spanje en Italië kunnen ook nog wat toestellen leveren of doorverkopen. Die vliegen er ook mee.
  donderdag 9 februari 2023 @ 19:45:55 #155
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207926544
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 18:44 schreef Spablauw214 het volgende:
[ twitter ]

Complottheorie nummer zoveel :')
Overigens wil ik dit ook niet geheel uitsluiten. De Amerikanen deugen natuurlijk ook voor geen meter, al lijkt iedereen dat een beetje vergeten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_207926565
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:45 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Overigens wil ik dit ook niet geheel uitsluiten. De Amerikanen deugen natuurlijk ook voor geen meter, al lijkt iedereen dat een beetje vergeten.
Ik denk dat het Vaticaan het heeft gedaan. Die Paus is pas sneaky. Met zijn mijter.
pi_207926585
quote:

[..]
Je kunt niets geheel uitsluiten, maar dat de Amerikanen een belangrijke pijplijn van een NAVO-bondgenoot opblazen is wel erg ongeloofwaardig.
  donderdag 9 februari 2023 @ 19:51:17 #158
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207926639
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Je kunt niets geheel uitsluiten, maar dat de Amerikanen een belangrijke pijplijn van een NAVO-bondgenoot opblazen is wel erg ongeloofwaardig.
Amerikanen zijn machiavellistjes. Als die denken dat het beter is voor de eenstemmigheid in de Westerse wereld door Duitsland in een wat meer anti-Russische stemming te brengen zullen ze dat echt niet laten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_207926690
No
quote:

[..]
Nou ja niet deugen…als ze Nordstream hebben opgeblazen dan hebben ze toch precies gedaan wat Biden een maand daarvoor beloofde.
Gewoon betrouwbaar dus, al hadden ze dat kunnen toegeven want het heeft de druk op de EU I.r.t. Rusland wel vergroot
Vakman pur sang
pi_207926691
Rusland was de enige die er baat had bij de kapotte leidingen. Anders had Gazprom moeten lappen wegens niet leveren volgens contract. Nu is het overmacht.
pi_207926740
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:54 schreef Ulx het volgende:
Rusland was de enige die er baat had bij de kapotte leidingen. Anders had Gazprom moeten lappen wegens niet leveren volgens contract. Nu is het overmacht.
Ze bouwen en financieren miljarden in een leiding om deze daarna op te blazen? Niet plausibel.
Tevens hadden ze gewoon willen leveren maar wou de EU niet meer; en zou geen rechtbank Rusland dwingen tot betalen.
Je kan nu ook dwingen tot betalen door te stellen dat de Russen zelf gesaboteerd hebben.

De pijplijnen waren miljarden per jaar opleverende geldboompjes voor de Russen.
Vakman pur sang
pi_207926802
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:54 schreef Ulx het volgende:
Bovendien past het precies in de modus operandi van Rusland. Dat de VS een NAVO-partner zo hard zou belazeren, zou echt groot nieuws zijn.
pi_207926881
quote:
Volgens mij is de moraal van het filmpje dat de sancties best wel helpen.
Itt wat jij beweert.
Vakman pur sang
pi_207926972
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Volgens mij is de moraal van het filmpje dat de sancties best wel helpen.
Itt wat jij beweert.
Is dat wisselende caps typen niet een teken van sarcasme?
pi_207927043
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:29 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Het restant zullen vooral Wit-Russen zijn denk ik…
pi_207927066
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:07 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Is dat wisselende caps typen niet een teken van sarcasme?
Oh ik dacht de naweeën van een Tia.
Vakman pur sang
  donderdag 9 februari 2023 @ 20:12:36 #168
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207927116
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:10 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het restant zullen vooral Wit-Russen zijn denk ik…
Sjinezen waarschijnlijk.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_207927164
Ach, we moeten bang worden. Want nu komen er meer tanks. Maar nog steeds geen armata's.

twitter
  donderdag 9 februari 2023 @ 20:17:10 #170
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207927231
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:14 schreef Ulx het volgende:
Ach, we moeten bang worden. Want nu komen er meer tanks. Maar nog steeds geen armata's.

[ twitter ]
Waar zijn de arbeiders? :')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207927271
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:14 schreef Ulx het volgende:

[ twitter ]
Die armata zit waarschijnlijk nog in de ontwikkeling fase. Ze waren zogenaamd naar Oekraïne gestuurd maar geen enkel video bewijs gezien.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207927277
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ze bouwen en financieren miljarden in een leiding om deze daarna op te blazen? Niet plausibel.
Want je verwacht van Rusland dat ze plausibele dingen doen? Oekraïne binnenvallen is nou ook niet bepaald logisch en slim. Net als een buk de lucht in schieten in Oost-Oekraïne. Of een aanslag plegen op een munitiedepot in Tsjechië.

Met onze westerse manier van denken verwachten we logica, maar het Kremlin is vaak gewoon uit op sabotage, chaos en vergelding.

quote:
Tevens hadden ze gewoon willen leveren maar wou de EU niet meer; en zou geen rechtbank Rusland dwingen tot betalen.
O, nee? Contractbreuk geldt in Rusland niet?

Overigens geeft dit mooi aan dat Rusland naast vergelding, nu ook gewoon een degelijk motief heeft. De Russen, die onze een koude winter willen bezorgen, kunnen het nu dus prima gooien op een overmachtssituatie. (Bovendien kunnen ze de Amerikanen ook weer de schuld geven.)

quote:
Je kan nu ook dwingen tot betalen door te stellen dat de Russen zelf gesaboteerd hebben.
Moet je dat eerst maar eens zien te bewijzen.

quote:
De pijplijnen waren miljarden per jaar opleverende geldboompjes voor de Russen.
Geldboompjes die door sancties toch al sterk onder druk stonden.
  donderdag 9 februari 2023 @ 20:20:29 #173
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207927326
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:18 schreef Slayage het volgende:

[..]
Die armata zit waarschijnlijk nog in de ontwikkeling fase. Ze waren zogenaamd naar Oekraïne gestuurd maar geen enkel video bewijs gezien.
Nee. De Armata kan niet in productie want er zitten westerse onderdelen in. Hulde aan de sancties vanaf 2014.
  donderdag 9 februari 2023 @ 20:26:34 #174
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_207927434
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:35 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Waarom gaan users nog serieus in op Ixnay? :')
[..]

Omdat hij maar niet geband werd, en je die onzin niet zonder weerwoord kunt laten staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door SillyWalks op 09-02-2023 20:40:52 ]
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_207927479
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Want je verwacht van Rusland dat ze plausibele dingen doen? Oekraïne binnenvallen is nou ook niet bepaald logisch en slim. Net als een buk de lucht in schieten in Oost-Oekraïne. Of een aanslag plegen op een munitiedepot in Tsjechië.

Met onze westerse manier van denken verwachten we logica, maar het Kremlin is vaak gewoon uit op sabotage, chaos en vergelding.
[..]
O, nee? Contractbreuk geldt in Rusland niet?

Overigens geeft dit mooi aan dat Rusland naast vergelding, nu ook gewoon een degelijk motief heeft. De Russen, die onze een koude winter willen bezorgen, kunnen het nu dus prima gooien op een overmachtssituatie. (Bovendien kunnen ze de Amerikanen ook weer de schuld geven.)
[..]
Moet je dat eerst maar eens zien te bewijzen.
[..]
Geldboompjes die door sancties toch al sterk onder druk stonden.
Vind je je eigen antwoorden nou sterke tegen argumenten?
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')