abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 14:34:34 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 14:34:57 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207922575
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:31 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Die wapens zullen werkelijk overal terecht komen, ook op plekken waar we helemaal niet blij mee zouden zijn.
Zoals BUK systemen bij opstandelingen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207922583
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:29 schreef zalkc het volgende:

[..]
Maar is achterblijvend wapentuig een probleem door corruptie? Ik kan mij heugen dat de Amerikanen en anderen in Afghanistan massa's wapens hebben achtergelaten omdat het te duur zou zijn om alles weer naar huis te moeten sturen. Ik kan niet bepaald zeggen dat die nu in zulke goede handen zijn terechtgekomen.
Het gaat om wapens op de zwarte markt, niet per se wat er achter zou bijven.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_207922590
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:34 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zoals BUK systemen bij opstandelingen?
Een mooi voorbeeld.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_207922625
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:30 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Welke 'kant'? Alsof het zo eenvoudig is.

Ik bedoel, laten we het deels omdraaien, waarom zou je geen voorwaarden scheppen bij het leveren van miljardensteun aan een land waarvan je weet dat corruptie nog steeds een groot probleem is?
De bekende namen die geen kans onbenut laten om te melden dat er corruptie is in Oekraïne, alsof wij dat niet weten.

Maar jij niet over nagedacht wordt wat er met alle steun gebeurt. Uiteindelijk wordt er een afweging gemaakt, waarbij het risico geaccepteerd wordt dat een deel van de steun op verkeerde plaatsen terecht komt, als deze steun er voor zorgt dat Oekraïne gered wordt.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 14:38:32 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207922626
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:36 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Een mooi voorbeeld.
Dan moet je die opstandelingen maar heel hard de tering in bombarderen. Kunnen we best bij helpen hoor. Op verzoek. Ik denk dat Nederland na de oorlog niet te beroerd is om te helpen een nieuwe MH17 te voorkomen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207922710
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207922719
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:38 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
De bekende namen die geen kans onbenut laten om te melden dat er corruptie is in Oekraïne, alsof wij dat niet weten.

Maar jij niet over nagedacht wordt wat er met alle steun gebeurt. Uiteindelijk wordt er een afweging gemaakt, waarbij het risico geaccepteerd wordt dat een deel van de steun op verkeerde plaatsen terecht komt, als deze steun er voor zorgt dat Oekraïne gered wordt.
Welke bekende namen?

Ik denk dat ik juist benadruk dat die afweging wel wordt gemaakt, in ieder geval op hoog niveau. Juist doordat corruptie in Oekranie wel bespreekbaar gemaakt wordt en is tussen Zelensky en (Europese) regeringsleiders. Het zou van de zotte zijn als het onbespreekbaar zou zijn.

Dat verder iedereen hier, in een discussietopic over deze oorlog, die over diezelfde corruptie en de gevolgen daarvan willen praten tijdens de grand tour van Zelensky waarbij het logischerwijs een groot onderwerp is per definitie weg worden gezet als de 'bekende namen' is te achterlijk voor woorden.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 14:45:21 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207922723
twitter


Polen doet een Scholzje.

Volgens mij is Nederland ook bereid om straaljagers te leveren. En hebben we nog een appeltje te schillen met Rusland over iets met vliegtuigen. Zou een mooi gebaar zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207922730
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:38 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dan moet je die opstandelingen maar heel hard de tering in bombarderen. Kunnen we best bij helpen hoor. Op verzoek. Ik denk dat Nederland na de oorlog niet te beroerd is om te helpen een nieuwe MH17 te voorkomen.
Ja, zo eenvoudig zal het vast zijn.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 14:51:14 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207922770
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:34 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zoals BUK systemen bij opstandelingen?
Dat is vooral waar de Russen voor moeten uitkijken :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 14:51:40 #12
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207922776
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:45 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ja, zo eenvoudig zal het vast zijn.
Een paar F-35's met wat HARMs rondjes laten vliegen en wachten tot ze de verlichting aanzetten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207922786
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:44 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Het is ook een sterk staaltje gaslighten wanneer het argument "NAVO expansie" wordt gebruikt. Mevrouw legt het op een uitstekende manier uit. Maar dat is helaas voor (sommige) westerlingen lastig te begrijpen aangezien wij nooit +- 45 jaar sovjet unie terreur hebben meegemaakt.
  donderdag 9 februari 2023 @ 14:55:40 #14
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207922825
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee, mensen willen het best horen, maar vinden dat het niet klopt.

Wel een beetje correct blijven.
Nou, ik vind dat het wel klopt. Je kan die corruptie lastig ontkennen ;) . Maar dat het er totaal niet toe doet in deze situatie. Het is alsof je een slachtoffer van een carcrash niet van de dood wil redden omdat ie rookt 8)7 .

Het is niet alsof Rusland, Oekraïne binnenvalt om ze van die corruptie af te helpen. Dus jongens, flikker op met die "ja maar, corruptie"-stelling. Slaat nergens op, is een dooddoener, verzin iets nieuws. Kon ook na dat maandenlange gezeur over de nazi's van Azov.

Ben eens creatief en kom wat sneller met een nieuw argument 8)7 . Zelfs het Russische leger veranderd nog sneller van tactiek :D .
  donderdag 9 februari 2023 @ 14:55:46 #15
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207922827
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:45 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Polen doet een Scholzje.

Volgens mij is Nederland ook bereid om straaljagers te leveren. En hebben we nog een appeltje te schillen met Rusland over iets met vliegtuigen. Zou een mooi gebaar zijn.
F-16 hebben we zelf en nog wat F-15's financieren lijkt mij een nobel streven. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 15:02:49 #16
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207922907
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:55 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
F-16 hebben we zelf en nog wat F-15's financieren lijkt mij een nobel streven. :P
We zitten te wachten op nieuwe F35's. Voor elke nieuwe doneren we voor mijn part een F16. Het is alleen wachten op Lockheed. Maar de productie loopt nu wel lekker dacht ik.

Maar dat kunnen we uiteraard nu prima aanbieden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207922962
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:55 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Nou, ik vind dat het wel klopt. Je kan die corruptie lastig ontkennen ;) . Maar dat het er totaal niet toe doet in deze situatie. Het is alsof je een slachtoffer van een carcrash niet van de dood wil redden omdat ie rookt 8)7 .

Het is niet alsof Rusland, Oekraïne binnenvalt om ze van die corruptie af te helpen. Dus jongens, flikker op met die "ja maar, corruptie"-stelling. Slaat nergens op, is een dooddoener, verzin iets nieuws. Kon ook na dat maandenlange gezeur over de nazi's van Azov.

Ben eens creatief en kom wat sneller met een nieuw argument 8)7 . Zelfs het Russische leger veranderd nog sneller van tactiek :D .
Mensen vinden het geen argument, dat bedoelde ik te zeggen inderdaad.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207923037
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207923049
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:34 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zoals BUK systemen bij opstandelingen?
Too soon ;(
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207923234
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 9 februari 2023 @ 15:43:45 #21
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207923267
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:35 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Het gaat om wapens op de zwarte markt, niet per se wat er achter zou bijven.
Waarom is dat überhaupt een factor, als landen a'la iran niet te beroerd zijn om wapens fabrieks af aan terroristische facties te leveren?
&lt;signature here&gt;.
pi_207923290
Ik heb wel het gevoel dat die straaljagers wel eens het verschil kunnen gaan maken om die Russen snel helemaal het moraal en de mankracht te laten verliezen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207923398
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 15:02 schreef Ulx het volgende:

[..]
We zitten te wachten op nieuwe F35's. Voor elke nieuwe doneren we voor mijn part een F16. Het is alleen wachten op Lockheed. Maar de productie loopt nu wel lekker dacht ik.

Maar dat kunnen we uiteraard nu prima aanbieden.
We hebben momenteel al die 34 F35's.
8 Daarvan staan permanent in de VS voor opleidingsdoeleinden.
De overige 26 staan verdeeld op Leeuwarden en Volkel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207923436
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 15:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat die straaljagers wel eens het verschil kunnen gaan maken om die Russen snel helemaal het moraal en de mankracht te laten verliezen...
Met wat lullige straaljagers hebben ze niet opeens luchtoverwicht.
pi_207923456
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:52 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Het is ook een sterk staaltje gaslighten wanneer het argument "NAVO expansie" wordt gebruikt. Mevrouw legt het op een uitstekende manier uit. Maar dat is helaas voor (sommige) westerlingen lastig te begrijpen aangezien wij nooit +- 45 jaar sovjet unie terreur hebben meegemaakt.
Het hele expansie verhaal is russische propaganda, en wat totaal geen houtslaat. maar doet een beroep op zelfverwijt en bescheidenheid hier in het westen.

Want elk land kan vrijwillig bij navo en elk land kan nee zeggen, dit is de basis van het genootschap.

de afspraak (zogenaamd geen centimeter oost waards blabla) is dus ook een russische proppaganda leugen. Er zijn heel veel trollen aan het werk, en het verbaasd mij hoelang wij nog blijven denken dat het gaat om wetserlingen met een mening ipv poetinsoldaten wie ons en onze cultuur willen vernietigen.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 16:03:05 #26
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207923482
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Met wat lullige straaljagers hebben ze niet opeens luchtoverwicht.
Twee toverwoordjes waarom dat geen probleem hoeft te zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207923497
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:38 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Maar jij niet over nagedacht wordt wat er met alle steun gebeurt. Uiteindelijk wordt er een afweging gemaakt, waarbij het risico geaccepteerd wordt dat een deel van de steun op verkeerde plaatsen terecht komt, als deze steun er voor zorgt dat Oekraïne gered wordt.
Geen trol-vraag, maar een retorische vraag om je diep na te doen denken.

Waarom zouden wij Oekraïne redden?
  donderdag 9 februari 2023 @ 16:08:34 #28
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207923539
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:04 schreef RetepV het volgende:

[..]
Geen trol-vraag, maar een retorische vraag om je diep na te doen denken.

Waarom zouden wij Oekraïne redden?
Nieuwe ronde nieuwe kansen.
&lt;signature here&gt;.
pi_207923540
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2023 15:17 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Vandaag heeft Zelensky anders bevestigd dat als hij Bakhmut niet terug kan veroveren, hij Donbass niet terug kan veroveren.

Hij zei het om meer wapens te vragen, omdat hij zonder wapens Bakhmut zal verliezen en niet Donbass kan bevrijden.

Dus is het Russische offensief dan werkelijk mislukt? Zelensky zelf suggereert van niet.

EU tempert de hoop op spoedige toetreding van Oekraïne

"De Oekraïense president Zelenskyy benadrukte dat EU-sancties ervoor moeten zorgen dat Rusland zijn militaire gevechtskracht niet kan herstellen. Tegelijkertijd riep hij op tot het leveren van langeafstandswapens. Dan zou Oekraïne Bakhmut kunnen behouden en de door Rusland bezette Donbass-regio bevrijden."

Daarmee zegt hij dus dat hij zonder die langeafstandswapens Bakhmut niet kan behouden en de Donbass-regio kan bevrijden. Klinkt dan dus als dat het offensief van de Russen wel succesvol was.

[ Bericht 28% gewijzigd door RetepV op 09-02-2023 16:16:07 ]
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 16:09:13 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207923546
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:04 schreef RetepV het volgende:

[..]
Geen trol-vraag, maar een retorische vraag om je diep na te doen denken.

Waarom zouden wij Oekraïne redden?
Omdat het heel goedkoop is om op deze manier Rusland voor de komende vijftig jaar tot de steentijd te veroordelen. We geven Oekraïne wat afdankertjes, helpen een beetje met wat leningen. Klaar. En dan hebben we een heel dankbaar land dat ontzettend rijk is aan bodemschatten als vriendje. Dikke winst voor beiden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207923550
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:04 schreef RetepV het volgende:

[..]
Geen trol-vraag, maar een retorische vraag om je diep na te doen denken.

Waarom zouden wij Oekraïne redden?
Nou even diep nadenken hoor.

1. Omdat ze worden gepest door een grote buurjongen?
Er bij blijven staan kijken en niks doen, is meedoen.
2. Als je die grote boze buurjongen zijn gang laat gaan, gaat die zich steeds dominanter gedragen, voordat je het weet zijn er meer aan de beurt.
3. Nu kun je nog voor die arme buurjongen opkomen zonder direct zelf klappen te krijgen.

Ik dacht ik leg het maar zo kinderlijk mogelijk uit, want je stelt zo vaak van die kinderlijk domme vragen..
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 16:09:52 #32
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207923553
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:08 schreef RetepV het volgende:

[..]
Vandaag heeft Zelensky anders bevestigd dat als hij Bakhmut niet terug kan veroveren, hij Donbass niet terug kan veroveren.

Hij zei het om meer wapens te vragen, omdat hij zonder wapens Bakhmut zal verliezen en niet Donbass kan bevrijden.

Dus is het Russische offensief dan werkelijk mislukt? Zelensky zelf suggereert van niet.
Het offensief is gewoon bezig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 februari 2023 @ 16:10:11 #33
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207923555
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 07:16 schreef theguyver het volgende:

[..]
De hele zet van binnen vallen was al dikke faal, alle backlash wat men krijgt door sancties en wapens leveren aan Oekraïne maakt alles erger en erger voor Rusland om maar te zwijgen over Finland en Zweden die bij NATO voegen.

Rusland is gewoon koppig en gaat ondanks alle tegenslag vrolijk door.

Terwijl totaal nutteloos is, financieel kapot leger kapot, duizenden mensenlevens voor wat?
Kapot geschoten stuk land en afgunst vanuit westen.

Gefeliciteerd..
En nu blijven de LNG prijzen maar dalen


Terwijl de LNG schepen waarmee Rusland nu door het opblazen van de Nordstream pijpen, het gas mee moet vervoeren reteduur zijn

https://finance.yahoo.com(...)slide-163913157.html
quote:
Wed, February 8, 2023 at 5:39 PM GMT+1
In this article:LNG -0.18%

(Adds latest prices) Feb 8 (Reuters) - U.S. natural gas futures dropped about 7% on Wednesday to a 25-month low on a slow rise in output as warmer weather thaws frozen oil and gas wells, a decline in liquefied natural gas (LNG) exports and forecasts for mostly mild weather to keep heating demand low through late February. That price drop came despite a growing belief in the market that Freeport LNG's export plant in Texas would start pulling in more gas in coming weeks to produce LNG for export. Many analysts, however, do not expect Freeport to return to full power until mid March or later. A couple of Freeport's customers - Japan's JERA and Osaka Gas - have said they do not expect to get LNG from the plant until after March. Freeport, the second biggest U.S. LNG export plant, shut after a fire in June 2022. The energy market expects gas prices to rise once the plant starts producing LNG again. When operating at full power, Freeport can turn about 2.1 billion cubic feet of gas into LNG each day. That is about 2% of total U.S. daily gas production.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:04 schreef RetepV het volgende:

[..]
Geen trol-vraag, maar een retorische vraag om je diep na te doen denken.

Waarom zouden wij Oekraïne redden?
Omdat Poetin echt niet stopt als ie Oekraine veroverd heeft

dan zijn de Baltische staten de volgende , met Moldova en dan Polen en dan Duitsland

Poetin moet gestopt worden


[ Bericht 16% gewijzigd door michaelmoore op 09-02-2023 16:18:28 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_207923681
Portugal stuurt drie Leopard 2 A6, maart.

twitter
pi_207923852
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
En nu blijven de LNG prijzen maar dalen

Terwijl de LNG schepen waarmee Rusland nu door het opblazen van de Nordstream pijpen, het gas mee moet vervoeren reteduur zijn

https://finance.yahoo.com(...)slide-163913157.html
[..]
[..]
Omdat Poetin echt niet stopt als ie Oekraine veroverd heeft

dan zijn de Baltische staten de volgende , met Moldova en dan Polen en dan Duitsland

Poetin moet gestopt worden
Polen aanvallen. :') De discpline, vasthoudendheid en vaderlandse liefde van het leger kun je vergelijken met die van Oekraïne alleen zij hebben nog modernere wapens.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_207923880
De eerste BMPT (Terminator) is vernietigd.

https://postimg.cc/pmmyWbV3
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 16:34:37 #37
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207923884
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:31 schreef HSG het volgende:

[..]
Polen aanvallen. :') De discpline, vasthoudendheid en vaderlandse liefde van het leger kun je vergelijken met die van Oekraïne alleen zij hebben nog modernere wapens.
Polen is ook een NAVO llid.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207923895
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:34 schreef Ulx het volgende:

[..]
Polen is ook een NAVO llid.
Ook dat maar ook al was Polen geen lid dan kreeg je een Oekraïne 2.0 voor de Russen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 16:37:35 #39
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207923919
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:36 schreef HSG het volgende:

[..]
Ook dat maar ook al was Polen geen lid dan kreeg je een Oekraïne 2.0 voor de Russen.
Vast wel, maar we zullen het nooit te weten komen, want Rusland is nu eenmaal te zwak.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207923963
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:37 schreef Ulx het volgende:

[..]
Vast wel, maar we zullen het nooit te weten komen, want Rusland is nu eenmaal te zwak.
Rusland heeft zijn leger enorm naar de sodemieter geholpen. De Baltische landen had Putin kunnen veroveren als hij daar was begonnen maar ook die landen zijn NAVO-lid en die gok waagt Putin niet. Finland zou ook te sterk zijn en voor Polen is Rusland al helemaal kansloos.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_207923975
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:34 schreef HSG het volgende:
De eerste BMPT (Terminator) is vernietigd.

https://postimg.cc/pmmyWbV3
Waarom is dat zulk groot nieuws?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_207923986
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:04 schreef RetepV het volgende:

[..]
Geen trol-vraag, maar een retorische vraag om je diep na te doen denken.

Waarom zouden wij Oekraïne redden?
quote:
Een retorische vraag is een stijlfiguur waarbij een vraag wordt gesteld, waarop men geen antwoord verwacht. Het is de bedoeling dat de ontvanger (toehoorder, lezer) zich aangesproken voelt en voor waarheid aanneemt wat de zender (spreker, schrijver) suggereert.
Na de semantische brigade en de 'ik heb alleen maar een andere mening' brigade is nu het 'ik stel enkel vragen' peloton gearriveerd. Retorische vragen nog maar liefst, een antwoord is niet nodig.

De arrogantie ook, om te sugereren dat de ander maar eens diep moet nadenken. :r
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_207923993
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:52 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Het is ook een sterk staaltje gaslighten wanneer het argument "NAVO expansie" wordt gebruikt. Mevrouw legt het op een uitstekende manier uit. Maar dat is helaas voor (sommige) westerlingen lastig te begrijpen aangezien wij nooit +- 45 jaar sovjet unie terreur hebben meegemaakt.
Mijn persoonlijke favo variant is met het woordje: ingelijfd.
pi_207924034
Wat is het goede nieuws?

twitter
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 16:48:11 #45
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207924036
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:42 schreef zalkc het volgende:

[..]
Waarom is dat zulk groot nieuws?
Het was de supertankbegeleider die volgens de poetintrolls wel even zou gaan zorgen dat het afknallen van tanks door infanterie zou stoppen. Maar het ding heeft wat nadelen. Je zit zelf ook in een tank, dus je ziet de vijand ook pas te laat. Kortom: Leuk idee, werkt niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 16:51:04 #46
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207924069
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:02:53 #47
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207924228
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 13:36 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Zal mij wel weer schuimbekkende reacties opleveren, maar ben wel klaar met Zelensky met zijn gebedel.
Ik ook. Dus moeten we Ukraine volpompen met wapens, dan zijn we er het snelst vanaf.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:05:32 #48
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207924276
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ik ook. Dus moeten we Ukraine volpompen met wapens, dan zijn we er het snelst vanaf.
met heel veel precisie GPS guided lange afstands raketten
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_207924307
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Portugal stuurt drie Leopard 2 A6, maart.

[ twitter ]
Vreemd hoe deze oorlog verloopt, elke scheet zo breed in het nieuws gooien.
Hallo Rusland, we gaan nu een Leopard tank naar Oekraine sturen.
We escaleren liever niet, maar doen het om Oekraine te beschermen.
Als deze Leopard tank onvoldoende blijkt, dan sturen we volgende maand weer een Leopard tank.
Dus oppassen he.
pi_207924344
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:48 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het was de supertankbegeleider die volgens de poetintrolls wel even zou gaan zorgen dat het afknallen van tanks door infanterie zou stoppen. Maar het ding heeft wat nadelen. Je zit zelf ook in een tank, dus je ziet de vijand ook pas te laat. Kortom: Leuk idee, werkt niet.
Idd. Gelukkig zijn we nu eindelijk van dat stompzinnige gejubel van de russo bots af. Qua doctrine was het een idioot idee: gebouwd voor gebruik in stedelijk gebied. Precies waar je je tank wil hebben. :')

En dan is deze "tank" ook nog eens voornamelijk in open vlaktes/bosgebied gebruikt.
pi_207924377
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:11 schreef oheng het volgende:

[..]
Idd. Gelukkig zijn we nu eindelijk van dat stompzinnige gejubel van de russo bots af. Qua doctrine was het een idioot idee: gebouwd voor gebruik in stedelijk gebied. Precies waar je je tank wil hebben. :')

En dan is deze "tank" ook nog eens voornamelijk in open vlaktes/bosgebied gebruikt.
Ben wel benieuwd of het relatief veel schade aangericht heeft of dat ook tegenviel.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:15:54 #52
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207924385
Ik vind dit een heel sterk betoog.

Heel goed gesproken. Precies hoe de NAVO altijd geweest is en nu zijn ze niet anders.

  donderdag 9 februari 2023 @ 17:16:25 #53
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207924391
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:04 schreef RetepV het volgende:

[..]
Geen trol-vraag, maar een retorische vraag om je diep na te doen denken.

Waarom zouden wij Oekraïne redden?
Je bent een deel te laat.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_207924404
Waar komen al die baudet adepten nu oneens weer vandaan? Wie heeft het slot van BNW gehaald?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:18:09 #55
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207924421
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:15 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dit een heel sterk betoog.

Heel goed gesproken. Precies hoe de NAVO altijd geweest is en nu zijn ze niet anders.

Landverrader.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 17:20:20 #56
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207924444
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:15 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dit een heel sterk betoog.

Heel goed gesproken. Precies hoe de NAVO altijd geweest is en nu zijn ze niet anders.

Baudet is een landverrader.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:21:04 #57
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207924457
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Landverrader.
Als mijn eigen land verkeerd bezig is, waarom zou je dat niet mogen benoemen?

Die ene Duitser op die foto die zijn hand omlaag hield, was dat ook een landverrader?
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:21:38 #58
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207924463
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:15 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dit een heel sterk betoog.

Heel goed gesproken. Precies hoe de NAVO altijd geweest is en nu zijn ze niet anders.

Er was best een sterk anti-VS sentiment. Ik vond/vind het ook geen fijn land btw. (ben de Irak oorlog nog niet vergeten)

Maar de grap is dat Poetin dat sentiment vrijwel vernietigd heeft door Oekraine binnen te vallen. Eigenlijk geen slimme zet van Poetin dus. Hij had beter het anti-vs sentiment verder kunnen aanwakkeren (oa door mensen zoals Baudet).
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_207924475
Net op BNR: Duitsland blokkeert de levering van de 18 geleasde tanks.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 17:23:39 #60
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207924483
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:23 schreef BEFEM het volgende:
Net op BNR: Duitsland blokkeert de levering van de 18 geleasde tanks.
Scholz :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207924498
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:15 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dit een heel sterk betoog.

Heel goed gesproken. Precies hoe de NAVO altijd geweest is en nu zijn ze niet anders.

Hij liegt met zijn tienduizenden burgerdoden in de Donbass. Dat is uitgebreid uitgezocht en gedebunked.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207924508
Baudet en een filmpje met de waarheid over. Dan weet je sowieso dat het al onzin is.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:25:46 #63
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207924509
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Er was best een sterk anti-VS sentiment. Ik vond/vind het ook geen fijn land btw. (ben de Irak oorlog nog niet vergeten)

Maar de grap is dat Poetin dat sentiment vrijwel vernietigd heeft door Oekraine binnen te vallen. Eigenlijk geen slimme zet van Poetin dus. Hij had beter het anti-vs sentiment verder kunnen aanwakkeren (oa door mensen zoals Baudet).
Mag Rusland geen gedemilitariseerde zone eisen waardoor het een buffergebied blijft?

Mag Rusland de burgerbevolking in de Donbass niet beschermen?
pi_207924517
Rip Wagner?

twitter

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207924518
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Er was best een sterk anti-VS sentiment. Ik vond/vind het ook geen fijn land btw. (ben de Irak oorlog nog niet vergeten)

Maar de grap is dat Poetin dat sentiment vrijwel vernietigd heeft door Oekraine binnen te vallen.
Dat viel mij al enkele weken na de inval al op, inclusief de rehabilitatie van de inlichtendiensten.

quote:
Eigenlijk geen slimme zet van Poetin dus. Hij had beter het anti-vs sentiment verder kunnen aanwakkeren (oa door mensen zoals Baudet).
Daar was hij ook druk mee bezig maar schijnbaar dacht hij dat hij deze inval kon permitteren. Misschien dat dit ook anders was gelopen als Kyiv gevallen was.
Incelfrikandel
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 17:26:25 #66
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207924519
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:23 schreef BEFEM het volgende:
Net op BNR: Duitsland blokkeert de levering van de 18 geleasde tanks.
De koop door Nederland dus?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:26:54 #67
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207924525
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hij liegt met zijn tienduizenden burgerdoden in de Donbass. Dat is uitgebreid uitgezocht en gedebunked.
Kun je mij dat bewijs eens geven?

Eerlijke vraag.
pi_207924531
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:15 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dit een heel sterk betoog.

Heel goed gesproken. Precies hoe de NAVO altijd geweest is en nu zijn ze niet anders.

Het wordt tijd dat Nederland weer verraders gaat zuiveren. Dit kunnen we in deze tijd niet gebruiken.
pi_207924537
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:25 schreef Ixnay het volgende:
Mag Rusland de burgerbevolking in de Donbass niet beschermen?
Nee.
pi_207924549
De Wijk vandaag al langsgekomen?
twitter
Vakman pur sang
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:29:42 #71
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207924552
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:25 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Mag Rusland geen gedemilitariseerde zone eisen waardoor het een buffergebied blijft?

Mag Rusland de burgerbevolking in de Donbass niet beschermen?
In feite niet nee. Rusland kan wel naar de VN stappen bijvoorbeeld.Die kunnen dan net zoals in Afrika eventueel een vredesmissie opstellen. Maar een land binnen vallen om je 'eigen' bevolking te beschermen... dat is eigenlijk raar.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_207924554
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:25 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Mag Rusland geen gedemilitariseerde zone eisen waardoor het een buffergebied blijft?

Mag Rusland de burgerbevolking in de Donbass niet beschermen?
Rusland stuurt in 2014 rebellen om in Oost Oekraine chaos/onrust te creeren en gaat daarna klagen dat Oekraine dat niet zomaar pikt _O-
pi_207924569
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:26 schreef Slayage het volgende:
Rip Wagner?

[ twitter ]
[ twitter ]
Dan zal het een kwestie van tijd zijn voordat die Prigozhin uit een raam valt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207924573
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:25 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Mag Rusland geen gedemilitariseerde zone eisen waardoor het een buffergebied blijft?

Mag Rusland de burgerbevolking in de Donbass niet beschermen?
Dat mogen ze niet, aangezien het onder de soevereine staat oekraine valt, die rusland notabene zelf met het budapest gegarandeerd heeft op soevereiniteit in ruil voor het opzeggen van kernwapens
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:31:28 #75
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207924576
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:25 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Mag Rusland geen gedemilitariseerde zone eisen waardoor het een buffergebied blijft?

Mag Rusland de burgerbevolking in de Donbass niet beschermen?
Amerika wilde ook geen militaire zones in Cuba. Oekraïne heeft nota bene een landsgrens met Ruslandm

Wat voor "vredesmissies" hebben de NAVO en de VS wel niet allemaal uitgevoerd om "de eigen burgers te beschermen" terwijl het overduidelijk is dat ze er grote belangen bij hadden? Joegoslavië, Afghanistan, Irak, Libië.
pi_207924580
Iemand dit debat nog gezien gisteren?
https://debatgemist.tweed(...)wapens-oekra%C3%AFne

Van min 40:00 tot 50:00 interessant

[ Bericht 8% gewijzigd door Lospedrosa op 09-02-2023 17:37:58 ]
Vakman pur sang
pi_207924587
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:25 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Mag Rusland geen gedemilitariseerde zone eisen waardoor het een buffergebied blijft?

Mag Rusland de burgerbevolking in de Donbass niet beschermen?
Ze komen zo goed voor de ''burgerbevolking'' op dat ze een concentratiekamp er voor nodig hebben.
https://www.raamoprusland(...)pa-ligt-in-de-donbas
Maar dat heeft beroeps onzinverkoper Baudet je waarschijnlijk nog niet vertelt.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 17:32:32 #78
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207924588
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:25 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Mag Rusland geen gedemilitariseerde zone eisen waardoor het een buffergebied blijft?

Mag Rusland de burgerbevolking in de Donbass niet beschermen?
Nee. Dat mogen ze niet.

Vraagjes: Ze proberen Bakhmut te veroveren. Waarom? Is het een Russische stad? Maar waarom schieten ze die dan stuk? Waarom letten ze niet op de Russische bevolking daar?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:32:56 #79
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207924591
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:31 schreef Bensel het volgende:

[..]
Dat mogen ze niet, aangezien het onder de soevereine staat oekraine valt, die rusland notabene zelf met het budapest gegarandeerd heeft op soevereiniteit in ruil voor het opzeggen van kernwapens
Duidelijk. Dus de NAVO heeft eigenlijk ook heel veel gedaan in het soevereine Afghanistan waar ze zich niet mee hadden mogen bemoeien.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:32:57 #80
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207924592
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:26 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Dat viel mij al enkele weken na de inval al op, inclusief de rehabilitatie van de inlichtendiensten.
[..]
Daar was hij ook druk mee bezig maar schijnbaar dacht hij dat hij deze inval kon permitteren. Misschien dat dit ook anders was gelopen als Kyiv gevallen was.
Ja wellicht inderdaad.

Ook Baudet weet trouwens niet wat Poetin precies wil met Oekraine dus het is allemaal giswerk.

Denk heel eerlijk dat Baudet baalt van de inval van Poetin. Daardoor werkt zijn verhaal dat de VS de boosdoener is veel minder goed. Behalve wat gekke opmerkingen hier en daar is Forum sowieso heel erg naar de achtergrond verschoven. Forumleden zijn blijkbaar vaak niet eens aanwezig las ik gister.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:34:08 #81
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207924602
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:32 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee. Dat mogen ze niet.

Vraagjes: Ze proberen Bakhmut te veroveren. Waarom? Is het een Russische stad? Maar waarom schieten ze die dan stuk? Waarom letten ze niet op de Russische bevolking daar?
Ik weet niet of ze die stad stukschieten. Ik lees tegenstrijdige verhalen en ik weet niet welke ik geloofwaardiger vind.

Dat zouden meer mensen mogen doen.
pi_207924613
Waarom gaan users nog serieus in op Ixnay? :')

quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 04:16 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ik geef toch even nadere uitleg bij deze post van mijzelf.

Uiteraard zal ik nooit iemand iets aandoen. Net zoals dat nooit iemand aan mijn deur zal komen om mij die spuit onder dwang te zetten.

Mijn posts hebben vaak een hoog troll gehalte. Niet iedereen heeft dit even goed door en dat houdt dit forum leuk. In dit geval gaan mensen die dit niet in de gaten hebben mogelijk denken dat ik echt zoiets zal doen. Die mensen bestaan serieus. :') Laat het even duidelijk zijn dat dit niet het geval is.
Incelfrikandel
pi_207924618
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:26 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Kun je mij dat bewijs eens geven?

Eerlijke vraag.
Uitleg hoe het werkelijk zat:

https://nieuwscheckers.nl(...)zoals-putin-beweert/
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 17:35:32 #84
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207924619
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:34 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ik weet niet of ze die stad stukschieten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:35:41 #85
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207924621
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ja wellicht inderdaad.

Ook Baudet weet trouwens niet wat Poetin precies wil met Oekraine dus het is allemaal giswerk.

Denk heel eerlijk dat Baudet baalt van de inval van Poetin. Daardoor werkt zijn verhaal dat de VS de boosdoener is veel minder goed.
Hij weet wel wat Poetin zégt wat zijn intenties zijn. Zijn 3 motieven.

Het zou mooi zijn als onze media die zijde van dit enorm gecompliceerde conflict eens zou toelichten.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:36:29 #86
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207924630
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Uitleg hoe het werkelijk zat:

https://nieuwscheckers.nl(...)zoals-putin-beweert/
Door de Universiteit Leiden.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:37:08 #87
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207924637
Ik ga weer stoppen jongens.

Ander geluid is ongewenst hier.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:37:22 #88
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207924641
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:35 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Hij weet wel wat Poetin zégt wat zijn intenties zijn. Zijn 3 motieven.

Het zou mooi zijn als onze media die zijde van dit enorm gecompliceerde conflict eens zou toelichten.
Die motieven zijn een gok. Baudet hoort ook maar wat ie wil horen van Poetin. Feit is dat zelfs generaals in het russische leger niet eens precies weten wat Poetin wil. (anders was het niet zo'n zooitje)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_207924664
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:15 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dit een heel sterk betoog.

Heel goed gesproken. Precies hoe de NAVO altijd geweest is en nu zijn ze niet anders.

Baudet is een gevaarlijke zwetser.
Als je hem nog geloofwaardig vindt na alle schijt die uit zijn bek komt heb je ze niet allemaal op een rij.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 17:39:53 #90
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207924670
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:35 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Hij weet wel wat Poetin zégt wat zijn intenties zijn. Zijn 3 motieven.

Het zou mooi zijn als onze media die zijde van dit enorm gecompliceerde conflict eens zou toelichten.
Welke drie motieven? Desatanisering en Finland mag niet bij Navo en nog iets toch?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207924673
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:37 schreef Ixnay het volgende:
Ik ga weer stoppen jongens.

Ander geluid is ongewenst hier.
Bnw geen optie?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Overall beste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 17:41:51 #92
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207924694
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207924701
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:37 schreef Ixnay het volgende:
Ik ga weer stoppen jongens.

Ander geluid is ongewenst hier.
BassieEnAdriaan.gif
pi_207924706
twitter
pi_207924709
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:23 schreef BEFEM het volgende:
Net op BNR: Duitsland blokkeert de levering van de 18 geleasde tanks.
Heel raar is dit toch niet?

Dit zijn geen reserve tanks en als ze weg zijn gaan we bij de Duitsers zeuren om meer zodat we mee kunnen blijven doen.

Ergens denk ik dat er vanuit Duitsland pas weer wat komt als de Oekraïners in de eerste lichting rondrijden.
pi_207924711
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:37 schreef Ixnay het volgende:
Ik ga weer stoppen jongens.

Ander geluid is ongewenst hier.
Dat mag hier prima, maar blijkbaar is het voor jou ongewenst dat mensen tegen jou geluid in gaan en druip je met de staart tussen de benen af.
pi_207924732
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:37 schreef Ixnay het volgende:
Ik ga weer stoppen jongens.

Ander geluid is ongewenst hier.
Dat geluid wel inderdaad.

  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 17:45:26 #98
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207924735
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:37 schreef Ixnay het volgende:
Ik ga weer stoppen jongens.

Ander geluid is ongewenst hier.
Ander geluid is welkom. Bullshit niet.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207924753
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:42 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Is dat niet die Rus van een paar maanden geleden die eerst bezig was met de drone en bij de volgende fly-over dood was?
pi_207924763
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:37 schreef Ixnay het volgende:

Kremlin propaganda is ongewenst hier.
Hear, hear
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')