Dacht ik welquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:35 schreef Flow3r het volgende:
Martin : als er éen persoon is die met iedereen meepraat dan is zij het
Over wie ging dat ? Sas ?
Wie?quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:33 schreef greysbones het volgende:
Gedver
Het zit weer te tuffen buiten
Ik hoor nu Marciano tuffen in ieder geval.quote:
x 100quote:
Slecht weer morgen?quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:37 schreef greysbones het volgende:
Er moet buiten geschoven worden
Want ze denken morgen ook in de zon te zitten
Helaassss
Dat wordt hem niet
Geen zon meer hoorde ik vanmiddagquote:
Damn!! ik wilde morgen lekker fietsenquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen zon meer hoorde ik vanmiddag
Volgens buienradar komt er nog zon.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Damn!! ik wilde morgen lekker fietsen
Is toch ook om te lachen hoe hij zich gedraagd. Ruzie maken dat kan hij alleen maarquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:38 schreef mootie het volgende:
Jeff Ciano bep en wendy zoe staan buiten te lachen om Jeff.
Gelukkigquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens buienradar komt er nog zon.
Hij heeft auw aan zijn beenquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano staat met z'n handen in z'n zakken te vertellen hoe Zoe en Martin de picnicset moeten verplaatsen.
Ze sjouwen met de mensen die er vooral gebruik van maken. Bep en Wendy ook.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano staat met z'n handen in z'n zakken te vertellen hoe Zoe en Martin de picnicset moeten verplaatsen.
Zijn levenswerkquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ een beetje aan het mokken geloof ik dat Avondtuur niet door gaat.
Maar hij kan het toch met andere gasten doen? Dat snap ik niet. Of wou hij een hele uitzending alleen met Mirthe en Kenzi gaan lullen?quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is niemand boeiends.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:43 schreef engine het volgende:
[..]
Maar hij kan het toch met andere gasten doen? Dat snap ik niet. Of wou hij een hele uitzending alleen met Mirthe en Kenzi gaan lullen?
Weeeeer over de prijzenpotquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:45 schreef Li0nHeart het volgende:
JW met Eunice kletsen. Esther zit op de andere bank en houdt het nauwlettend in de gaten. Ze kijkt niet blij.
En op het gezicht van JW dan weer een glimlach.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:45 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha Esther haar kop staat weer op onweer nu Eunice met Jan-Willem praat
Hij heeft het zelf afgezegdquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja precies. Hij kan toch wat verzinnen om over te praten met iemand.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is niemand boeiends.
Maar hij kan ook prima mensen over hun hobbies thuis, hun werk blabla ‘interviewen’.
Verrek was ik helemaal vergetenquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
Buiten wordt de pallet puzzel in elkaar gezet
Nou ja, als je pas om 10.30 ontbijt.....quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
Babbel heeft het al over buiten eten ontbijt
Zo stond het in den beginnequote:Op woensdag 8 februari 2023 18:50 schreef HappyCharly het volgende:
waarom zetten ze alles anders neer?
Gecombineerd met zijn dominante en charismatische houding hanteert Jeff de kracht van herhaling waarna mensen het vanzelf onbewust overnemen. Als je echter gewoon logisch nadenkt dan zie je juist zwakke plekken waarop je hem kunt pakken en totaal niet serieus hoeft te nemen. Maar hiermee spreek ik voor mijzelf als individu terwijl schaapjesgedrag groep.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:40 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Is toch ook om te lachen hoe hij zich gedraagd. Ruzie maken dat kan hij alleen maar
Gezelliequote:Op woensdag 8 februari 2023 18:52 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ komt mensen van buiten halen om te klaverjassen.
Daar let de febo wel op. Was met die kerstbomen toen ook zo'n gedoe omdat ze veel plekken in de loods geen meubels mochten plaatsen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:53 schreef HappyCharly het volgende:
hdt maakt me niet uit hoe de meubels staan,.. als alles maar goed te horen en te zien is
Morgen Mexx die doordraait.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:54 schreef engine het volgende:
Of ze het ook gaan uitzenden is een andere vraag
Morgen pasquote:
Morgen. Voor het geval je het niet hebt meegekregenquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:54 schreef engine het volgende:
Of ze het ook gaan uitzenden is een andere vraag
Vandaag ook al een opvallend voorproefje in de media.quote:
Arne Fikkie.quote:
Ja heb het filmpje op Telegraaf gezienquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, voorbeschouwing zag er veelbelovend uit.
zoals met zoveel dingenquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:58 schreef OmaJacky het volgende:
O o o wat is Esther doof .... ze praten best zacht maar ze hoort alles hoor.
Ehh huh ??quote:
Dat laagje charisma is flinterdun, en werkt misschien als je hem af en toe eens ziet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gecombineerd met zijn dominante en charismatische houding hanteert Jeff de kracht van herhaling waarna mensen het vanzelf onbewust overnemen. Als je echter gewoon logisch nadenkt dan zie je juist zwakke plekken waarop je hem kunt pakken en totaal niet serieus hoeft te nemen. Maar hiermee spreek ik voor mijzelf als individu terwijl schaapjesgedrag groep.
In de krant, in de uitzending op de vooravond, maar in de nacht wordt gecensureerd.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heb het filmpje op Telegraaf gezien
Maar was benieuwd of ze ook nog laten zien dat ze al bonje hadden voor die tijd
Ze zeiden wel iets van 'wie heeft mexx zo boos gemaakt' dus wie weetquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heb het filmpje op Telegraaf gezien
Maar was benieuwd of ze ook nog laten zien dat ze al bonje hadden voor die tijd
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:02 schreef engine het volgende:
Woensdag 8 februari: Muziekbingo
We krijgen nog bingo vanavond
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:02 schreef engine het volgende:
Woensdag 8 februari: Muziekbingo
We krijgen nog bingo vanavond
Zelfinzichtquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:00 schreef puzziepie het volgende:
Door inzichten uit het boek over de idioten is Eunice niet zo boos op Erik geweest
Ok danquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:00 schreef puzziepie het volgende:
Door inzichten uit het boek over de idioten is Eunice niet zo boos op Erik geweest
Ik heb dat met oud op nieuw gespeeld. Was best leukquote:
Resting bitch facequote:
Ik ben snel ingelogd om te kijken of ik hier nog een beetje van mee kan genietenquote:
Niet stiekem voor de spelletjes?quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben snel ingelogd om te kijken of ik hier nog een beetje van mee kan genieten
Sssttt!quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet stiekem voor de spelletjes?
Blijkbaar bijna iedereenquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:10 schreef puzziepie het volgende:
Kim en JW zijn nog speciaal naar achter geweest
Simulatorquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:12 schreef engine het volgende:
15k uit de pot voor motor van Jappie. Ik zeg doen
Het contrast is ook zo enorm.quote:
In de beginfase zag je dat vooral want lag erg goed bij de vrouwen maar op een gegeven moment valt het kwartje. Zet Jeff ergens aan tafel neer en het gros valt nagenoeg gelijk in zwijm; maar heb je er 24/7 mee te dealen dan zie je opeens je broertje en kun je hem zowat uittekenen. Een relatie aangaan is eigenlijk niet verstandig al kun je dat ook niet tegenhouden als het wederzijds is zoals bij Jeff/KimD. Wij kijken er bovendien met een afstandje naar en zien veel meer beelden langskomen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat laagje charisma is flinterdun, en werkt misschien als je hem af en toe eens ziet.
Dat ja, raar he. JW is ook een stuk minder doods als hij met Eunice praat.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Het contrast is ook zo enorm.
Esther is heel doods, ziet er elke dag exact hetzelfde uit, zegt hetzelfde.
Eunice, vol leven, altijd bezig, altijd aan het ontwikkelen.
Ook doenquote:
Juist bij zulke uitspraken zou ik me opeens zorgen gaan makenquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:18 schreef puzziepie het volgende:
Eunice: Een Jeff zou ik nooit wegsturen
Zoe: ja maar dat kan je ook zo zeggen
Bern kan dan eindelijk zijn passie uitoefenen.quote:
Die blikquote:
Erg hoor om er zo bij te zitten. Ga lekker naar huis. Het wordt nooit wat. Houd de eer aan jezelf.quote:
Daar is het te laat voorquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:25 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Erg hoor om er zo bij te zitten. Ga lekker naar huis. Het wordt nooit wat. Houd de eer aan jezelf.
Niet die kaartspelletjes of kezen natuurlijkquote:
Nee, die nietquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet die kaartspelletjes of kezen natuurlijk
Iets terug stond muziekbingo vanavond.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die niet
Ik dacht dat er iets georganiseerd was
Die komt straks nog?quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Iets terug stond muziekbingo vanavond.
Muziekbingoquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die niet
Ik dacht dat er iets georganiseerd was
Zolang ze geen kaarten uitdelen kun je het ze ook niet kwalijk nemenquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
er wordt lekker papiaments gepraat op K1
Van ellende waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
ach arme Esther
ze blijft misselijk
het zal me niks verbazen als ze door haar eigen gedraak stress heeft en misselijk wordtquote:
Ik heb geen medelijden met die zure sloot.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zal me niks verbazen als ze door haar eigen gedraak stress heeft en misselijk wordt
Boontje loontjequote:Op woensdag 8 februari 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zal me niks verbazen als ze door haar eigen gedraak stress heeft en misselijk wordt
ik heb mijn kinderen ooit wijsgemaakt dat als ze logen dat ze een rode streep op hun hoofd kregenquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:36 schreef puzziepie het volgende:
Okay nog ff : Essie is niet verliefd op Willem
Beetje het Pinokkio verhaal , maar dan andersquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb mijn kinderen ooit wijsgemaakt dat als ze logen dat ze een rode streep op hun hoofd kregen
die zaten dan een verhaal te vertellen met de hand voor het voorhoofd
misschien moet esther dat ook maar doen
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beetje het Pinokkio verhaal , maar dan anders
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:41 schreef D. het volgende:
Mexx is op Fok geweest, en ik heb het bewijs
http://poll.dezeserver.nl(...)21&layout=3&sort=prc
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:41 schreef D. het volgende:
De enige die Jeff daar voor 100% vertrouwt is KimD want gebrouilleerd met Jappie. Maar daar kan ie dan weer geen normaal gesprek mee voeren. Staat ze mee te lachen in die hottub dan ziet ie dat gelijk als een aanval. Dan moet ze weer aanhoren dat ze het allemaal niet snapt en dat die jongens met haar domheid spelen en allemaal dus over de rug van almighty Jeff. Iemand zoals Isaac daar kan ie prima mee sparren maar daar spelen tig dubbele agenda's en dat kost weer bakken energie.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:44 schreef greysbones het volgende:
Jeff denkt dat mensen hem in de zeik namen in de hottub
Was niet zo
Was gewoon lol
Isaak moet er om lachen
Die zelf iemands hoofd eraf bijt als hij zijn naam hoort
Martin is op K5 geweestquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:41 schreef D. het volgende:
Hij heeft vast de poll nog niet gezien, want dan ging ie uit zichzelf naar huisquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin is op K5 geweest
Wie weet wat ze daar doen
dan had hij vast weer zitten huilenquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft vast de poll nog niet gezien, want dan ging ie uit zichzelf naar huis
K5 zegt gewoon precies wat ze willen horenquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft vast de poll nog niet gezien, want dan ging ie uit zichzelf naar huis
quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:19 schreef greysbones het volgende:
Ff @:Hoempah of @:Dgk_Tegengas vragen
Gesprek Jeff en Sasha Over Mexx haar uitspraken
Rond 16.05 Stream 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank voor de tag @greysbones .....
Provoceren mag alleen Jeffquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Kenzy en Mirthe gezellig bij Jeff in de hottub
Eliminatiepraatquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette is weer aan het botoxmompelen.
Wil vooral weten wat ie nu allemaal mompelt tegen z'n zendertjequote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeff over de valse beschuldiging van Mexx - 8 februari 2023.puzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank voor de tag @:greysbones ....
voor u
thnx DGKAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeff over de valse beschuldiging van Mexx - 8 februari 2023.Thnx!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank voor de tag @:greysbones ....My age is very
Inappropriate
for my behavior
Van?quote:
En dan 6 keer herhalen wat als....dan.....gele kaart.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:55 schreef puzziepie het volgende:
JW alweer half over de zeik om een spel die naar boven gaat of niet , want gele kaart
Maar was paniek om niets
tja zij hebben het bedacht geen idee van wiequote:
Owwquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja zij hebben het bedacht geen idee van wie
Graag gedaan, waardeer het taggen in real time, scheelt een hoop terugzoeken .....quote:
I knowquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Graag gedaan, waardeer het taggen in real time, scheelt een hoop terugzoeken .....
mss omdat bern in k3 ligt en sas is daar ook veel nuquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja zij hebben het bedacht geen idee van wie
Matin haat Sas nuquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
mss omdat bern in k3 ligt en sas is daar ook veel nu
hoorde hem daarstraks toch wat anders zeggen in gesprek met bernquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin haat Sas nu
omdat ze het durfde hem aan te spreken
in Centraal
Matin lijkt geen enkele moeite met liegen te hebben.... dus zegt niet veel.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde hem daarstraks toch wat anders zeggen in gesprek met bern
die liegt enormquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde hem daarstraks toch wat anders zeggen in gesprek met bern
Vanavond is er geen avontuur las ikquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:03 schreef Ijspegel99 het volgende:
Vanavond Martin vs Jw bij avontuur?
OMGquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:03 schreef engine het volgende:
Kenzi: "zijn je ouders een beetje modern?"
Wel bingoquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanavond is er geen avontuur las ik
Ja wat is dat achtergrond geluid? Ik wil wel luisteren maar dit is echt vervelend.quote:
jij zit op stream 2 denk ik?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wat is dat achtergrond geluid? Ik wil wel luisteren maar dit is echt vervelend.
Daarna ging het over technologie en kledingquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Daarna ging het over technologie en kleding
quote:
pomp van de hottub??quote:
heeft hij wel gezegd hoor ze willen dat ik sasha eruit zet als eliminatie win maar ik speel mijn eigen spel , bern schrok daarvanquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
die liegt enorm
hij gaat ook niet tegen Bern zeggen dat hij Sas eruit wil
Zou kunnen. Nu is het ook weer weg.quote:
echtquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
heeft hij wel gezegd hoor ze willen dat ik sasha eruit zet als eliminatie win maar ik speel mijn eigen spel , bern schrok daarvan
Erik , Marciano zoietsquote:
ik kreeg het niet zo snel meequote:Op woensdag 8 februari 2023 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh nee.... Zegt Esther nu dat JW Eunice weg moet sturen als ze naast hem komt zitten??
martin is heel vals en ruanceneusquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt
geloof je hoor
maar das best vals hij wil Sas eruit
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther [ we vallen midden in de zin] : en als ze dan toch nog naast je komt zitten, dan zeg je, ga maar weg..
JW : Dat zou ik nooit doen, waarom? Zou ik nooit doen.
Esther : Nee ... je kunt haar niet wegsturen he
om 2 uur vanmiddag de stellingenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga nu pas uurfilmpjes uploaden, gaat wel even duren ... zijn er verder nog interessante momenten ?
@Hoempah heeft die al gedaan, probeer dan niet dubbel te doen, kost hem dan weer views ...quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
om 2 uur vanmiddag de stellingen
daarvoor een hoop gezeur over de stelling van Erik
Die vrouw is zo valsquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther [ we vallen midden in de zin] : en als ze dan toch nog naast je komt zitten, dan zeg je, ga maar weg..
JW : Dat zou ik nooit doen, waarom? Zou ik nooit doen.
Esther : Nee ... je kunt haar niet wegsturen he
en jou veel tijdquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
@:Hoempah heeft die al gedaan, probeer dan niet dubbel te doen, kost hem dan weer views ...
Thanks, die ga ik even zoeken, weet je de stream ?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
en jou veel tijd
heb je goed
Jeff had ook zijn verkeerde hoed weer op
rond 5 uur
nee sorry misschien puzz?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Thanks, die ga ik even zoeken, weet je de stream ?
Ehm wat?quote:
Ho ho .. wanda zei net dat ze verstand had van koutjes, en koorts en griep. Je gaat Wanda toch niet tegenspreken?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
jappie
door de wandeling zonder jas aan zoals jij zei zal ik wel verkouden zijn geworden
nee jappie zo werkt dat niet
NP, heb beide streams, ga het wel vinden ...quote:
Wat zei Mirthe?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:03 schreef engine het volgende:
Kenzi: "zijn je ouders een beetje modern?"
Die fake lesbo-act? Die is al ruim 2 maanden gaande en nog steeds fakequote:Op woensdag 8 februari 2023 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert plaagt Babette : 'Het kan zo maar ineens gebeuren, kijk maar naar Kenz en Mirthe.'
Wendy : 'Ineens GJ ... of Jasper!'
Als zij serieus dat soort uitspraken bezigt dan maar weer eens een bevestiging hoe verknipt je kunt denken na een bekrompen opvoeding. Voor mij bestaat er totaal geen verschil tussen twee kerels of twee meiden die met mekaar friemelen. Doen vooral.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:30 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe vindt dat alleen zij en de manager zoen geluiden mogen maken want van Ima en Rupi klopt gewoon niet.🤪
Daar geef ik niet zoveel om hoor. Lekker plaatsen jouw link is toch openbaar dan kunnen ze het daar ook gewoon vinden.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
@:Hoempah heeft die al gedaan, probeer dan niet dubbel te doen, kost hem dan weer views ...
Mirthe ging er niet op die manier op in. Toen veranderde Kenzi de vraag een beetje en begonnen ze een gesprek over technologie en daarna kleding.quote:
Was het bij het frituren buiten met Kim ?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
en jou veel tijd
heb je goed
Jeff had ook zijn verkeerde hoed weer op
rond 5 uur
hebben ze gefrituurd?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was het bij het frituren buiten met Kim ?
Het is meer Mirthe's denken dat zwabbert nogalquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als zij serieus dat soort uitspraken bezigt dan maar weer eens een bevestiging hoe verknipt je kunt denken na een bekrompen opvoeding. Voor mij bestaat er totaal geen verschil tussen twee kerels of twee meiden die met mekaar friemelen. Doen vooral.
ik vind het bijna bij het sneue afquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft vanmiddag achter verteld dat niet in het regelboek staat dat de specifieke actie van Mexx een boete oplevert. Achter dacht dat het er wel in stond, maar ze gaan het uitzoeken.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:23 schreef engine het volgende:
Een stelling over een film is wel goedgekeurd?
Hij heeft het zondag hier ook over gehad. Ik denk dat hij wel eens gelijk kan hebben ... dat vind ik dan wel weer grappig.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het bijna bij het sneue af
Erik maakt zich weer druk om de centenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft vanmiddag achter verteld dat niet in het regelboek staat dat de specifieke actie van Mexx een boete oplevert. Achter dacht dat het er wel in stond, maar ze gaan het uitzoeken.
Ze heeft met de zender gegooid en een camera kapot gemaaktquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het bijna bij het sneue af
Erik vergeet even dat hij een contract heeft getekend waarin staat dat spelregels kunnen veranderen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Jaaaa stappentellersquote:
In het regelboek staat nu (sinds half januari) dat dit directe verwijdering uit het programma oplevert.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze heeft met de zender gegooid en een camera kapot gemaakt
Ze gunnen ons ook een avondje vrijquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:23 schreef engine het volgende:
Een stelling over een film is wel goedgekeurd?
Het is een combinatie van beidenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is meer Mirthe's denken dat zwabbert nogal
ik vind het sneu dat hij zich drukker maakt om het geld dan om de persoonquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft het zondag hier ook over gehad. Ik denk dat hij wel eens gelijk kan hebben ... dat vind ik dan wel weer grappig.
Je hebt niets gemistquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:26 schreef woxxel het volgende:
Wat baal ik! Ik heb niet kunnen kijken.
Leuk, hoeveel maand is ie?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
ze willen een soort babyshower doen voor Rupie
Met Erik als babyquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
ze willen een soort babyshower doen voor Rupie
17 februari uitgeteldquote:
Half maart weer, geloof ikquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:30 schreef engine het volgende:
De tabak is echt op. Rupie vraagt ook aan Kenzi wanneer er tabak besteld kan worden.
Kunnen ze beter Jeff vragenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
nu moet JW mee
en vragen ze hem baby te spelen
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:31 schreef engine het volgende:
Die potten zijn dus al leeg en waar gaat Kenzi dat van bestellen dan? De huishoudpot?
Dat hadden ze aan die stelling moet verbinden. Een datum tot wanneer er zeker geen tabak meer gekocht zou worden.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:33 schreef Ijspegel99 het volgende:
"Jij houdt van acteren dat vind je leuk toch?"
Jap"Niet echt"
Wendy: "Dat is goed je hoeft geen tekst te leren"
Jappie moet zijn bek houdenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
Wanda wil het wel doen
dus hebben ze het voor elkaar
Jappie wil dan wel de fles wijn
De afspraak was voor 2 maanden, dus er is een datumquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hadden ze aan die stelling moet verbinden. Een datum tot wanneer er zeker geen tabak meer gekocht zou worden.
Ben visueel ingesteld en zag het al precies voor me met die speen in z'n mondquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:29 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha Erik als baby spelen ik zie het al voor me😂
Een baby die zegt: geef me fakking mijn melkquote:
Dat was een schatting om het idee te verkopen maar is geen afspraak waar ze zich aan moeten houden.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
De afspraak was voor 2 maanden, dus er is een datum
anders kun je de tyfus krijgenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:37 schreef Seattle het volgende:
[..]
Een baby die zegt: geef me fakking mijn melk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |