Zijn levenswerkquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ een beetje aan het mokken geloof ik dat Avondtuur niet door gaat.
Maar hij kan het toch met andere gasten doen? Dat snap ik niet. Of wou hij een hele uitzending alleen met Mirthe en Kenzi gaan lullen?quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is niemand boeiends.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:43 schreef engine het volgende:
[..]
Maar hij kan het toch met andere gasten doen? Dat snap ik niet. Of wou hij een hele uitzending alleen met Mirthe en Kenzi gaan lullen?
Weeeeer over de prijzenpotquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:45 schreef Li0nHeart het volgende:
JW met Eunice kletsen. Esther zit op de andere bank en houdt het nauwlettend in de gaten. Ze kijkt niet blij.
En op het gezicht van JW dan weer een glimlach.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:45 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha Esther haar kop staat weer op onweer nu Eunice met Jan-Willem praat
Hij heeft het zelf afgezegdquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja precies. Hij kan toch wat verzinnen om over te praten met iemand.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is niemand boeiends.
Maar hij kan ook prima mensen over hun hobbies thuis, hun werk blabla ‘interviewen’.
Verrek was ik helemaal vergetenquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
Buiten wordt de pallet puzzel in elkaar gezet
Nou ja, als je pas om 10.30 ontbijt.....quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
Babbel heeft het al over buiten eten ontbijt
Zo stond het in den beginnequote:Op woensdag 8 februari 2023 18:50 schreef HappyCharly het volgende:
waarom zetten ze alles anders neer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |