Gecombineerd met zijn dominante en charismatische houding hanteert Jeff de kracht van herhaling waarna mensen het vanzelf onbewust overnemen. Als je echter gewoon logisch nadenkt dan zie je juist zwakke plekken waarop je hem kunt pakken en totaal niet serieus hoeft te nemen. Maar hiermee spreek ik voor mijzelf als individu terwijl schaapjesgedrag groep.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:40 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Is toch ook om te lachen hoe hij zich gedraagd. Ruzie maken dat kan hij alleen maar
Gezelliequote:Op woensdag 8 februari 2023 18:52 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ komt mensen van buiten halen om te klaverjassen.
Daar let de febo wel op. Was met die kerstbomen toen ook zo'n gedoe omdat ze veel plekken in de loods geen meubels mochten plaatsen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:53 schreef HappyCharly het volgende:
hdt maakt me niet uit hoe de meubels staan,.. als alles maar goed te horen en te zien is
Morgen Mexx die doordraait.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:54 schreef engine het volgende:
Of ze het ook gaan uitzenden is een andere vraag
Morgen. Voor het geval je het niet hebt meegekregenquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:54 schreef engine het volgende:
Of ze het ook gaan uitzenden is een andere vraag
Vandaag ook al een opvallend voorproefje in de media.quote:
Arne Fikkie.quote:
Ja heb het filmpje op Telegraaf gezienquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, voorbeschouwing zag er veelbelovend uit.
zoals met zoveel dingenquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:58 schreef OmaJacky het volgende:
O o o wat is Esther doof .... ze praten best zacht maar ze hoort alles hoor.
Dat laagje charisma is flinterdun, en werkt misschien als je hem af en toe eens ziet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gecombineerd met zijn dominante en charismatische houding hanteert Jeff de kracht van herhaling waarna mensen het vanzelf onbewust overnemen. Als je echter gewoon logisch nadenkt dan zie je juist zwakke plekken waarop je hem kunt pakken en totaal niet serieus hoeft te nemen. Maar hiermee spreek ik voor mijzelf als individu terwijl schaapjesgedrag groep.
In de krant, in de uitzending op de vooravond, maar in de nacht wordt gecensureerd.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heb het filmpje op Telegraaf gezien
Maar was benieuwd of ze ook nog laten zien dat ze al bonje hadden voor die tijd
Ze zeiden wel iets van 'wie heeft mexx zo boos gemaakt' dus wie weetquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heb het filmpje op Telegraaf gezien
Maar was benieuwd of ze ook nog laten zien dat ze al bonje hadden voor die tijd
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:02 schreef engine het volgende:
Woensdag 8 februari: Muziekbingo
We krijgen nog bingo vanavond
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:02 schreef engine het volgende:
Woensdag 8 februari: Muziekbingo
We krijgen nog bingo vanavond
Zelfinzichtquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:00 schreef puzziepie het volgende:
Door inzichten uit het boek over de idioten is Eunice niet zo boos op Erik geweest
Ok danquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:00 schreef puzziepie het volgende:
Door inzichten uit het boek over de idioten is Eunice niet zo boos op Erik geweest
Ik heb dat met oud op nieuw gespeeld. Was best leukquote:
Ik ben snel ingelogd om te kijken of ik hier nog een beetje van mee kan genietenquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben snel ingelogd om te kijken of ik hier nog een beetje van mee kan genieten
Sssttt!quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]Niet stiekem voor de spelletjes?
Blijkbaar bijna iedereenquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:10 schreef puzziepie het volgende:
Kim en JW zijn nog speciaal naar achter geweest
Dat zou maar zo kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |