Half maart weer, geloof ikquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:30 schreef engine het volgende:
De tabak is echt op. Rupie vraagt ook aan Kenzi wanneer er tabak besteld kan worden.
Kunnen ze beter Jeff vragenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
nu moet JW mee
en vragen ze hem baby te spelen
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:31 schreef engine het volgende:
Die potten zijn dus al leeg en waar gaat Kenzi dat van bestellen dan? De huishoudpot?
Dat hadden ze aan die stelling moet verbinden. Een datum tot wanneer er zeker geen tabak meer gekocht zou worden.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:33 schreef Ijspegel99 het volgende:
"Jij houdt van acteren dat vind je leuk toch?"
Jap"Niet echt"
Wendy: "Dat is goed je hoeft geen tekst te leren"
Jappie moet zijn bek houdenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
Wanda wil het wel doen
dus hebben ze het voor elkaar
Jappie wil dan wel de fles wijn![]()
![]()
De afspraak was voor 2 maanden, dus er is een datumquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hadden ze aan die stelling moet verbinden. Een datum tot wanneer er zeker geen tabak meer gekocht zou worden.
Ben visueel ingesteld en zag het al precies voor me met die speen in z'n mondquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:29 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha Erik als baby spelen ik zie het al voor me😂
Dat was een schatting om het idee te verkopen maar is geen afspraak waar ze zich aan moeten houden.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
De afspraak was voor 2 maanden, dus er is een datum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |