echtquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
heeft hij wel gezegd hoor ze willen dat ik sasha eruit zet als eliminatie win maar ik speel mijn eigen spel , bern schrok daarvan
Erik , Marciano zoietsquote:
ik kreeg het niet zo snel meequote:Op woensdag 8 februari 2023 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh nee.... Zegt Esther nu dat JW Eunice weg moet sturen als ze naast hem komt zitten??
martin is heel vals en ruanceneusquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt![]()
geloof je hoor
maar das best vals hij wil Sas eruit
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther [ we vallen midden in de zin] : en als ze dan toch nog naast je komt zitten, dan zeg je, ga maar weg..
JW : Dat zou ik nooit doen, waarom? Zou ik nooit doen.
Esther : Nee ... je kunt haar niet wegsturen he
om 2 uur vanmiddag de stellingenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga nu pas uurfilmpjes uploaden, gaat wel even duren ... zijn er verder nog interessante momenten ?
@Hoempah heeft die al gedaan, probeer dan niet dubbel te doen, kost hem dan weer views ...quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
om 2 uur vanmiddag de stellingen
daarvoor een hoop gezeur over de stelling van Erik
Die vrouw is zo valsquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther [ we vallen midden in de zin] : en als ze dan toch nog naast je komt zitten, dan zeg je, ga maar weg..
JW : Dat zou ik nooit doen, waarom? Zou ik nooit doen.
Esther : Nee ... je kunt haar niet wegsturen he
en jou veel tijdquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
@:Hoempah heeft die al gedaan, probeer dan niet dubbel te doen, kost hem dan weer views ...
Thanks, die ga ik even zoeken, weet je de stream ?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
en jou veel tijd
heb je goed
Jeff had ook zijn verkeerde hoed weer op
rond 5 uur
nee sorry misschien puzz?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Thanks, die ga ik even zoeken, weet je de stream ?
Ho ho .. wanda zei net dat ze verstand had van koutjes, en koorts en griep. Je gaat Wanda toch niet tegenspreken?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
jappie
door de wandeling zonder jas aan zoals jij zei zal ik wel verkouden zijn geworden
nee jappie zo werkt dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |