echtquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
heeft hij wel gezegd hoor ze willen dat ik sasha eruit zet als eliminatie win maar ik speel mijn eigen spel , bern schrok daarvan
Erik , Marciano zoietsquote:
ik kreeg het niet zo snel meequote:Op woensdag 8 februari 2023 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh nee.... Zegt Esther nu dat JW Eunice weg moet sturen als ze naast hem komt zitten??
martin is heel vals en ruanceneusquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt![]()
geloof je hoor
maar das best vals hij wil Sas eruit
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther [ we vallen midden in de zin] : en als ze dan toch nog naast je komt zitten, dan zeg je, ga maar weg..
JW : Dat zou ik nooit doen, waarom? Zou ik nooit doen.
Esther : Nee ... je kunt haar niet wegsturen he
om 2 uur vanmiddag de stellingenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga nu pas uurfilmpjes uploaden, gaat wel even duren ... zijn er verder nog interessante momenten ?
@Hoempah heeft die al gedaan, probeer dan niet dubbel te doen, kost hem dan weer views ...quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
om 2 uur vanmiddag de stellingen
daarvoor een hoop gezeur over de stelling van Erik
Die vrouw is zo valsquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther [ we vallen midden in de zin] : en als ze dan toch nog naast je komt zitten, dan zeg je, ga maar weg..
JW : Dat zou ik nooit doen, waarom? Zou ik nooit doen.
Esther : Nee ... je kunt haar niet wegsturen he
en jou veel tijdquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
@:Hoempah heeft die al gedaan, probeer dan niet dubbel te doen, kost hem dan weer views ...
Thanks, die ga ik even zoeken, weet je de stream ?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
en jou veel tijd
heb je goed
Jeff had ook zijn verkeerde hoed weer op
rond 5 uur
nee sorry misschien puzz?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Thanks, die ga ik even zoeken, weet je de stream ?
Ho ho .. wanda zei net dat ze verstand had van koutjes, en koorts en griep. Je gaat Wanda toch niet tegenspreken?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
jappie
door de wandeling zonder jas aan zoals jij zei zal ik wel verkouden zijn geworden
nee jappie zo werkt dat niet
Wat zei Mirthe?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:03 schreef engine het volgende:
Kenzi: "zijn je ouders een beetje modern?"
Die fake lesbo-act? Die is al ruim 2 maanden gaande en nog steeds fakequote:Op woensdag 8 februari 2023 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert plaagt Babette : 'Het kan zo maar ineens gebeuren, kijk maar naar Kenz en Mirthe.'
Wendy : 'Ineens GJ ... of Jasper!'
Als zij serieus dat soort uitspraken bezigt dan maar weer eens een bevestiging hoe verknipt je kunt denken na een bekrompen opvoeding. Voor mij bestaat er totaal geen verschil tussen twee kerels of twee meiden die met mekaar friemelen. Doen vooral.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:30 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe vindt dat alleen zij en de manager zoen geluiden mogen maken want van Ima en Rupi klopt gewoon niet.🤪
Daar geef ik niet zoveel om hoor. Lekker plaatsen jouw link is toch openbaar dan kunnen ze het daar ook gewoon vinden.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
@:Hoempah heeft die al gedaan, probeer dan niet dubbel te doen, kost hem dan weer views ...
Mirthe ging er niet op die manier op in. Toen veranderde Kenzi de vraag een beetje en begonnen ze een gesprek over technologie en daarna kleding.quote:
Was het bij het frituren buiten met Kim ?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
en jou veel tijd
heb je goed
Jeff had ook zijn verkeerde hoed weer op
rond 5 uur
hebben ze gefrituurd?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was het bij het frituren buiten met Kim ?
Het is meer Mirthe's denken dat zwabbert nogalquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als zij serieus dat soort uitspraken bezigt dan maar weer eens een bevestiging hoe verknipt je kunt denken na een bekrompen opvoeding. Voor mij bestaat er totaal geen verschil tussen twee kerels of twee meiden die met mekaar friemelen. Doen vooral.
ik vind het bijna bij het sneue afquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft vanmiddag achter verteld dat niet in het regelboek staat dat de specifieke actie van Mexx een boete oplevert. Achter dacht dat het er wel in stond, maar ze gaan het uitzoeken.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:23 schreef engine het volgende:
Een stelling over een film is wel goedgekeurd?
Hij heeft het zondag hier ook over gehad. Ik denk dat hij wel eens gelijk kan hebben ... dat vind ik dan wel weer grappig.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het bijna bij het sneue af
Erik maakt zich weer druk om de centenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft vanmiddag achter verteld dat niet in het regelboek staat dat de specifieke actie van Mexx een boete oplevert. Achter dacht dat het er wel in stond, maar ze gaan het uitzoeken.
Ze heeft met de zender gegooid en een camera kapot gemaaktquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het bijna bij het sneue af
Erik vergeet even dat hij een contract heeft getekend waarin staat dat spelregels kunnen veranderen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Jaaaa stappentellersquote:
In het regelboek staat nu (sinds half januari) dat dit directe verwijdering uit het programma oplevert.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze heeft met de zender gegooid en een camera kapot gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |