Dat zeg ik toch dat is dus niet vrij te b besteden want alleen nonfood. Dat is hetzelfde als je zegt bij Zalando mag je alleen witte kleding kopen. Maar het zijn Jeffrey 's woorden " vrij te besteden,"quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jawel, zolang het geen eten of drinken is.
Succesquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:19 schreef pingu66 het volgende:
Ik ga loempia's in de airfryer gooien (ik heb geen frituur, wel een broodrooster 😆)
Stuk hypocriet is Eunicequote:Op woensdag 8 februari 2023 15:25 schreef pingu66 het volgende:
" mij doelen kosten geen geld" ( boek Spaanse les,boek Ballet les....)
Doen ze bijna allemaalquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:35 schreef pingu66 het volgende:
Ik dacht dat niet iedereen die mails mocht lezen die de manager krijgt of schrijft #myrthe/kenzy
Dit is ook een gratis vakantie voor de deelnemersquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:38 schreef Dotteke het volgende:
In de hottub zonnen op de bank in de loods. Man O man wat vermoeiend voor de deelnemers. Het kijk wel vakantie. Beetje sporten spelletjes doen. Zonnen in bad eten en slapen
Hij helpt haar wel om haar meer inzicht te geven.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:44 schreef pingu66 het volgende:
Kijk daar maak.je de fout net als Marciano zegt Jeff tegen Kenzy
Volgens mij vindt Kenzy het een heel vermoeiend gesprekquote:
Volgens mij ookquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Kenzy het een heel vermoeiend gesprek
Kenzy is nogal snel moe en ligt liever op bedquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Kenzy het een heel vermoeiend gesprek
Was het toch ook? Was niet te volgen met dat geschreeuwquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:53 schreef puzziepie het volgende:
Sas vind het allemaal erg vermoeiend die stellingen en de chaos
Het was een drama , niet te doenquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was het toch ook? Was niet te volgen met dat geschreeuw
Waar zie jij Babbel?quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:59 schreef Chanel5 het volgende:
ja hoor babs, lekker fel spelen, eerst de hoge troef eruit dus de 10 buiten de roem
Het lijkt wel de echte wereld. Je wordt zo gecanceld.quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:13 schreef greysbones het volgende:
Goed van Jeff
Dat hij het verhaal van Mexx nog een keer bespreekt
Dat JW absoluut niks heeft gedaan
En dat je nu ziet hoe gevaarlijk mensen kunnen zijn
Kut!! Gemistquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:13 schreef greysbones het volgende:
Goed van Jeff
Dat hij het verhaal van Mexx nog een keer bespreekt
Dat JW absoluut niks heeft gedaan
En dat je nu ziet hoe gevaarlijk mensen kunnen zijn
Ff @Hoempah of @DGK_Tegengas vragenquote:
Ik hou het in de gatenquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ff @:Hoempah of @:Dgk_Tegengas vragen
Gesprek Jeff en Sasha
Over Mexx haar uitspraken
Rond 16.05
Stream 1
Ze mistte dusquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Nog even dat filmpje van Mexx teruggezien. Ze sloeg Martin niet, maar de camera.
Ze raakte bewust de camera en daarop greep Isaac in. Hey hey riep daaropquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze mistte dus![]()
Zag je Isaak rennen
Kimquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:23 schreef greysbones het volgende:
Tiano met de mannen en zoe in de hottub
Als je getoeter hoort weet je hoe laat het is zegt hij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |