Hij heeft vast de poll nog niet gezien, want dan ging ie uit zichzelf naar huisquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin is op K5 geweest
Wie weet wat ze daar doen
dan had hij vast weer zitten huilenquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft vast de poll nog niet gezien, want dan ging ie uit zichzelf naar huis
K5 zegt gewoon precies wat ze willen horenquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft vast de poll nog niet gezien, want dan ging ie uit zichzelf naar huis
quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:19 schreef greysbones het volgende:
Ff @:Hoempah of @:Dgk_Tegengas vragen
Gesprek Jeff en Sasha Over Mexx haar uitspraken
Rond 16.05 Stream 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank voor de tag @greysbones ....
.
Provoceren mag alleen Jeffquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Kenzy en Mirthe gezellig bij Jeff in de hottub
Eliminatiepraatquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette is weer aan het botoxmompelen.
Wil vooral weten wat ie nu allemaal mompelt tegen z'n zendertjequote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeff over de valse beschuldiging van Mexx - 8 februari 2023.puzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank voor de tag @:greysbones ....
voor u
thnx DGK
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeff over de valse beschuldiging van Mexx - 8 februari 2023.Thnx!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank voor de tag @:greysbones ....
My age is very
Inappropriate
for my behavior
En dan 6 keer herhalen wat als....dan.....gele kaart.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:55 schreef puzziepie het volgende:
JW alweer half over de zeik om een spel die naar boven gaat of niet , want gele kaart
Maar was paniek om niets
tja zij hebben het bedacht geen idee van wiequote:
Owwquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja zij hebben het bedacht geen idee van wie
I knowquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Graag gedaan, waardeer het taggen in real time, scheelt een hoop terugzoeken .....
mss omdat bern in k3 ligt en sas is daar ook veel nuquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja zij hebben het bedacht geen idee van wie
Matin haat Sas nuquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
mss omdat bern in k3 ligt en sas is daar ook veel nu
hoorde hem daarstraks toch wat anders zeggen in gesprek met bernquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin haat Sas nu
omdat ze het durfde hem aan te spreken
in Centraal
Matin lijkt geen enkele moeite met liegen te hebben.... dus zegt niet veel.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde hem daarstraks toch wat anders zeggen in gesprek met bern
die liegt enormquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde hem daarstraks toch wat anders zeggen in gesprek met bern
Vanavond is er geen avontuur las ikquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:03 schreef Ijspegel99 het volgende:
Vanavond Martin vs Jw bij avontuur?
OMGquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:03 schreef engine het volgende:
Kenzi: "zijn je ouders een beetje modern?"
Wel bingoquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanavond is er geen avontuur las ik
Ja wat is dat achtergrond geluid? Ik wil wel luisteren maar dit is echt vervelend.quote:
jij zit op stream 2 denk ik?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wat is dat achtergrond geluid? Ik wil wel luisteren maar dit is echt vervelend.
Daarna ging het over technologie en kledingquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Daarna ging het over technologie en kleding
quote:
heeft hij wel gezegd hoor ze willen dat ik sasha eruit zet als eliminatie win maar ik speel mijn eigen spel , bern schrok daarvanquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
die liegt enorm
hij gaat ook niet tegen Bern zeggen dat hij Sas eruit wil
Zou kunnen. Nu is het ook weer weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |