Heet die ook Judy?quote:
quote:
Wat ben je nou weer van planquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:10 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Mooie pics voor het volgende topic
Nee naar duitslandquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:18 schreef pullup het volgende:
Over een lekker bergweggetje
[ afbeelding ]
Oh ja daar ging jij scheurenquote:
Moet je niet gaan niezenquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:18 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
@Loveable in de Mustang. Ipv op de trekkerquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat ben je nou weer van plan
quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:25 schreef maily het volgende:
[..]
@:Loveable in de Mustang. Ipv op de trekker
Die is ook niet oud geworden.quote:
Het is een grote shitshow vandaag voor mij ik ga liever gewoon slapenquote:
Dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het is een grote shitshow vandaag voor mij ik ga liever gewoon slapen
Allemaal gezeik maar dat komt wel goedquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goedWat is er aan de hand?
Ben je aan de diarree?quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het is een grote shitshow vandaag voor mij ik ga liever gewoon slapen
Ik ben blij dat te horen meneer BoekZonderZand.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn stoelgang is ok mevrouw Deisy
Ik ben een zandloperquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat te horen meneer BoekZonderZand.
quote:Guinness World Record holder, Charlotte Lee, her twenty year collection is now up to 5631 rubber ducks.
Daar was een leuke serie over dangerous roads Ik zat altijd met geknepen billen te kijkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:18 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ja geniaal. Ik keek dat ook altijdquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar was een leuke serie over dangerous roads Ik zat altijd met geknepen billen te kijken
Met vrachtwagens over bergweggetjes en gammele bruggetjes van boomstammen in Azië.quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar was een leuke serie over dangerous roads Ik zat altijd met geknepen billen te kijken
Dat laat ik graag aan anderen over.quote:
Het ging altijd goed, ik wil wedden dat het vaak mis gaatquote:Op woensdag 8 februari 2023 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met vrachtwagens over bergweggetjes en gammele bruggetjes van boomstammen in Azië.
Dan vraag ik wel iemand andersquote:Op woensdag 8 februari 2023 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat laat ik graag aan anderen over.
Ik pasquote:Op woensdag 8 februari 2023 17:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan vraag ik wel iemand anders
Wel eens lopend gedaan trouwens, alleen was dat pad nog smaller
ja prima zelfs. Valt uiteindelijk best meequote:
Het was best cool hoorquote:
quote:
Ja de groetenquote:
Ach ben in ieder geval lekker bezig geweest vandaagquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Goffer, zit ik de hele middag te klooien om het geluid van mijn pc weer te laten werken. Kontakten vd kaart schoonmaken, 2x opnieuw te installeren en nog werkte het niet.![]()
Zie ik net dat HDMI als geluidsbron stond ingesteld. 2 muisklikken en ik had het opgelost.
Soms zoek je te veel. Heb ik ook een handje van, heel googel overhoop halen terwijl het te simpel is.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Goffer, zit ik de hele middag te klooien om het geluid van mijn pc weer te laten werken. Kontakten vd kaart schoonmaken, 2x opnieuw te installeren en nog werkte het niet.![]()
Zie ik net dat HDMI als geluidsbron stond ingesteld. 2 muisklikken en ik had het opgelost.
Ik heb meer te doen dan om op mijn knieën onder mijn bureau te zitten.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:09 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ach ben in ieder geval lekker bezig geweest vandaag
Is je hobbykamer al bijna klaar?quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb meer te doen dan om op mijn knieën onder mijn bureau te zitten.
Nou uren voor iets simpels trekt de rem wel aanquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:14 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is je hobbykamer al bijna klaar?
Dat wel jaquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou uren voor iets simpels trekt de rem wel aan
Ik heb meer te doen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:14 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is je hobbykamer al bijna klaar?
quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb meer te doen.
Opanijn is wel langs geweest om te kijken of hij kan helpen. Binnenkort maar even een afspraak met hem maken.
Ja want anders is t volgend jaar nog niet klaarquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb meer te doen.
Opanijn is wel langs geweest om te kijken of hij kan helpen. Binnenkort maar even een afspraak met hem maken.
Hij wil het alleen niet gratis doen.quote:
Heb je haast? Zoek je een logeerplek voor de volgende meet...quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja want anders is t volgend jaar nog niet klaar
Nou nee ik heb geen haastquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je haast? Zoek je een logeerplek voor de volgende meet...
quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je haast? Zoek je een logeerplek voor de volgende meet...
Er waren hele lieve kittens in het restaurantje vlakbij de topquote:
Speciaal Fokprijsjequote:Op woensdag 8 februari 2023 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij wil het alleen niet gratis doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik ook niet, de meet is pas over 2 maanden.quote:
Die regelmatig worden geruimd, anders is het wat te veel van het cutequote:Op woensdag 8 februari 2023 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Er waren hele lieve kittens in het restaurantje vlakbij de top
Die schoenen ookquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:53 schreef aloa het volgende:
Skunk Anansi heeft een ridderorde gekregen![]()
[ afbeelding ]
Als Prisha die aandoet dan komt ze net boven de tafel uit.quote:
Bofkont.quote:
Kan je opanijn helpen met klussen bij mij.quote:
Komt Silverfox bij jou klussen?quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je opanijn helpen met klussen bij mij.
Dat is ook best redelijk vroeg.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik ja.
Na morgen heb ik ook weekend.
Lekker hoor, en vrijdag komt er eindelijk iemand voor de lekkende schuifpui, al heeft hij niet meer gelekt omdat het niet meer zo hevig geregend heeft, maar mijn ramen zijn viessssss, maar eerst moet de man er naar kijken.quote:
Kan ze er wel op lopen danquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als Prisha die aandoet dan komt ze net boven de tafel uit.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:47 schreef drakin het volgende:
Staat er rabbit op het menu vanavond?
[ afbeelding ]
Ik heb een tonijnsalade gehaald, ook simpel.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
Wij hadden vandaag gehaktbal op brood als avond eten want lui
Tonijnsaladequote:Op woensdag 8 februari 2023 19:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een tonijnsalade gehaald, ook simpel.
Moet het alleen nog opeten
Mine!quote:
Wie en wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Mine!
Goffer, weer mijn jeugdvriendinnetje in het nieuws, houdt het dan nooit op
Willeke Dost, ik denk wel een bekend verhaal inmiddels bij de meeste mensen.quote:
Als daar nou eens de waarheid boven water komt.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Willeke Dost, ik denk wel een bekend verhaal inmiddels bij de meeste mensen.
Een jeugdvriendinnetje van me
Ik ken de auteurs van het boek. Mogen ze eventueel contact met je opnemen?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah ja, daar heb ik iets van meegekregen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
De dominee kwam langs en liep langzaam.quote:
ff schakelen.. dat worden pingelsquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
Iedereen kijkt naar Spakenburg - Katwijk.
Zullen we de vuren in de helleput maar opstoken dan?quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De dominee kwam langs en liep langzaam.
Bochum - Dortmund staat hier opquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
Iedereen kijkt naar Spakenburg - Katwijk.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zullen we de vuren in de helleput maar opstoken dan?
Idd, uit de tijd dat ik soms naar MTV keek omdat ze wel een paar toffe programma's hadden.quote:
Ik kijk weer regelmatigquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, uit de tijd dat ik soms naar MTV keek omdat ze wel een paar toffe programma's hadden.
Worden er nog nieuwe afleveringen van catfish gemaakt?quote:
De laatste keer dat ik MTV gekeken heb is tegen de 30 jaar geleden.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worden er nog nieuwe afleveringen van catfish gemaakt?
Laatste keer dat ik daar iets van gezien heb was in begin 2018 toen ik in een gyros zaak ben gaan eten met een collega afdelingshoofd bij eenvoedsel keten
Midden 2000's keek ik het nog wel eens, maar sinds 2010 vrijwel niet meer.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik MTV gekeken heb is tegen de 30 jaar geleden.
Ja, die maken ze,quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worden er nog nieuwe afleveringen van catfish gemaakt?
Laatste keer dat ik daar iets van gezien heb was in begin 2018 toen ik in een gyros zaak ben gaan eten met een collega afdelingshoofd bij eenvoedsel keten
Die laatste heb ik nog wel eens voorbij zien komen op youtube shortsquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die maken ze,
en Ridiculousness is grappig. Heel simpel kijken, opletten hoeft niet. Dus prima als achtergrond.
Goedemorgenquote:
Jaquote:Op donderdag 9 februari 2023 06:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Thermoskan met warme choco en rum mee...
Dat is waar, maar ik teken toch voor 20 graden meer.quote:Op donderdag 9 februari 2023 06:47 schreef pullup het volgende:
[..]
JaBeetje koud en zonnig is al heel wat beter dan de hele vorige week
Ja 's ochtends haast hequote:Op donderdag 9 februari 2023 08:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Het is hier 's ochtends net kantoor:
Iedereen 'steekt zijn kop door de deur' , roept goedemorgen en loopt door![]()
[ afbeelding ]
Ja, preciesquote:
Dan hopelijk iemand die aan het joyrijden is geweest... want luchtbellen waren er niet, denk ik zoquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:28 schreef engine het volgende:
Ik kwam onderweg naar werk een verlaten scootmobiel in de sloot tegen. Ook apart.
Niet gestopt om te checkenquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, precies
[..]
Dan hopelijk iemand die aan het joyrijden is geweest... want luchtbellen waren er niet, denk ik zo
Hier was echt geen kipquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:30 schreef chufi het volgende:
Je komt wat tegen zo tijdens je ochtend sessies
Die leeft nogquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:16 schreef puzziepie het volgende:
Judge Judy![]()
![]()
Ik keek altijd naar haar![]()
Zou ze nog leven?
Die shows, net een soort Jerry Springer in de 90squote:Op donderdag 9 februari 2023 13:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Die leeft nog
[ afbeelding ]
Maar die mag niet op een trekker van me heur
Apart setje programma's ja.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die shows, net een soort Jerry Springer in de 90s![]()
Okay laat Judy dd maar lekker rechter zijn
Sinds ik ben overgestapt kijk ik ook niet veel meerquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Apart setje programma's ja.
Toch wel wat van gezien ook. Tegenwoordig kijk ik echt veel minder TV geloof ik
Jerryquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die shows, net een soort Jerry Springer in de 90s![]()
Okay laat Judy dd maar lekker rechter zijn
Dat was me ook wel een programmaquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jerryhop, gewoon je vent of schoonmoeder met een kalkoen op hun smoel slaan
![]()
Tegenwoordig doet Jerry Springer dat. Alleen geen idee op welke zender. Ik zap dat met een noodgang door.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was me ook wel een programma![]()
![]()
Judge Judy vond/vind ik leuk , ik zie het alleen niet meer
Heb ik wel eens gezien maar ik vond het helemaal niets. Judy daarentegenquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tegenwoordig doet Jerry Springer dat. Alleen geen idee op welke zender. Ik zap dat met een noodgang door.
Oh oke. Ik ga vanavond eens naar tlc...daar komt zo'n datingshow, MILF Manor...ik heb sommige koppen gezien van die vrouwen...zo strak getrokken, dat ze met hun navel etenquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gezien maar ik vond het helemaal niets. Judy daarentegen
quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh oke. Ik ga vanavond eens naar tlc...daar komt zo'n datingshow, MILF Manor...ik heb sommige koppen gezien van die vrouwen...zo strak getrokken, dat ze met hun navel eten![]()
Voor de gein eens loeren wat voor jonge knullen daar op af komen
Komt vanavond voor het eerst. Ff ouwe lijken spottenquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ik kijk heel weinig tv ken het programma niet
lolquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Komt vanavond voor het eerst. Ff ouwe lijken spotten
Idd, veel hits mee gescoord ook. Sommige liedjes die ik mooi vind komen van zijn hand.quote:
40+ / Dump hier elke 40+ TOEP die je graag kwijt wil, zonder restricties 14quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:32 schreef chufi het volgende:
Ja ik weet alleeen zo niet uit mn hoofd welke nummers allemaal
of check it hierquote:Op donderdag 9 februari 2023 16:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ / Dump hier elke 40+ TOEP die je graag kwijt wil, zonder restricties 14
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lijst is al bijna net zo lang als die van Cole Porter.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:10 schreef chufi het volgende:
Gewoon een lijstje
https://en.wikipedia.org/(...)en_by_Burt_Bacharach
quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:48 schreef Domnivoor het volgende:
RIP Burt Bacharach![]()
Uiteraard heb ik bladmuziek van hem.Ik pas, wat een creepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja nou weten we het wel met je Moinquote:
Hulloquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou weten we het wel met je Moin
quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh oke. Ik ga vanavond eens naar tlc...daar komt zo'n datingshow, MILF Manor...ik heb sommige koppen gezien van die vrouwen...zo strak getrokken, dat ze met hun navel eten![]()
Voor de gein eens loeren wat voor jonge knullen daar op af komen
quote:
Dat is een beetje de clown van de familiequote:Op donderdag 9 februari 2023 20:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je hebt nog een roodborstje gevonden!![]()
![]()
Kijk eens wat een mooi roodborstje, @:pullup
Dat is de vader van mijn killer-parkiet.quote:
GGRRRRRRquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is de vader van mijn killer-parkiet.
Wat heeft jouw parkiet al gekiled?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is de vader van mijn killer-parkiet.
Zijn naam is ook niet voor niets Liberace.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een beetje de clown van de familie
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
![]()
Liefquote:
Ik heb het niet bijgehouden. Sinds ik de kettingzaag heb opgeborgen is het een stuk minder geworden.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat heeft jouw parkiet al gekiled?
Hebben ettertjes altijd hun mond open?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:27 schreef pullup het volgende:
Dit is een Europese
[ afbeelding ]
Eigenlijk best een ettertje zo te zien
Hoort in het rijtje Hont en Kadquote:
Ik heb af en toe hier een roodborstje in de tuin..en nee, ben het niet zelfquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
![]()
Had ik laatst ook een filmpje van. Jonge vogels die door hun moeder verwend waren en dachten dat die wurm vanzelf wel in hun bekkkie zou springenquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Hebben ettertjes altijd hun mond open?
Misschien wacht ie tot er vanzelf een worm in komt vliegen
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:30 schreef pullup het volgende:
Ik heb mijn best gedaan om lekkere verse Foe Yong Hai te maken![]()
Niet te vreten, volgende keer kan ik beter naar de chinees want dat smaakt net zo
Ik heb laatst zo'n filmpje gezienquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:31 schreef pullup het volgende:
Ja daar
[..]
Had ik laatst ook een filmpje van. Jonge vogels die door hun moeder verwend waren en dachten dat die wurm vanzelf wel in hun bekkkie zou springen
Je moet opa ook wel af en toe eens omdraaien als ie ligt te zonnen he.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb af en toe hier een roodborstje in de tuin..en nee, ben het niet zelf
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:30 schreef pullup het volgende:
Ik heb mijn best gedaan om lekkere verse Foe Yong Hai te maken![]()
Niet te vreten, volgende keer kan ik beter naar de chinees want dat smaakt net zo
Als je die Duitsers gevonden hebt, kuil meteen dichtsmijtenquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oke, morgen maar even de park checken of ik er een zie dan.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je moet opa ook wel af en toe eens omdraaien als ie ligt te zonnen he.
Niet aan het hoestenquote:
Ghehe, je weet zeker dat ie niet meeleest?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]spit in zijn hol en draaien maar
De vogelkoosnaam Piet is hier wel heel erg toepasselijk.quote:
Haha.. zeker weten doe ik het niet... Maar ik print het wel uitquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ghehe, je weet zeker dat ie niet meeleest?
Dat doe ik elke morgen. Een uur lang.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:38 schreef drakin het volgende:
Ik ga over 2 weken de kust even checken
Ik woon niet naast de kust, half uurtje rijden richting Aloaquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat doe ik elke morgen. Een uur lang.
Welk boek lees je nu?quote:
Ow gemistquote:
3 op rij volgens mijquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow gemist![]()
Naja aan je reactie te zien is het goed afgelopen
Trainer weg helpt wel verdacht goed
In normale tijden niets bijzondersquote:
Lees er 2 zelfs,quote:
Snap ik, maar toen ik het las moest ik glimlachen omdat ik eraan dacht dat ik het 's morgens letterlijk doe, een uurtje hardlopen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik woon niet naast de kust, half uurtje rijden richting Aloa
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]spit in zijn hol en draaien maar
Een half uurtje voor jezelf en een half uurtje voor mij.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Snap ik, maar toen ik het las moest ik glimlachen omdat ik eraan dacht dat ik het 's morgens letterlijk doe, een uurtje hardlopen.
Avond kerel.quote:
Sorry, hier welquote:
Hoe heb je het kunnen overleven?quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, hier wel![]()
Mocht wel ook, na deze zware 3 daagse werkweek
arme jijquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, hier wel![]()
Mocht wel ook, na deze zware 3 daagse werkweek
Ik moet dan maar wat ergs gaan bekennen.quote:
vertelquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet dan maar wat ergs gaan bekennen.
Zal je het niet doorvertellen?quote:
okquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal je het niet doorvertellen?
Ik mag binnenkort weer aan de slag voor 5 dagen per week.quote:
Fijnquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort weer aan de slag voor 5 dagen per week.
tofquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort weer aan de slag voor 5 dagen per week.
quote:
Dank jullie. Eerste rondje op de meet is van mij.quote:
Ik kom denk ik nietquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie. Eerste rondje op de meet is van mij.
quote:
kloptquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik bedacht me laatst dat die ene meet van 40+ waar ik bij was nu ongeveer een jaar geleden moet zijn geweest
Je moet toch wel min. 1x per jaar op een meet aanwezig zijn hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik bedacht me laatst dat die ene meet van 40+ waar ik bij was nu ongeveer een jaar geleden moet zijn geweest
dat is mij tussen juni 2018 en december 2021 ook niet geluktquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet toch wel min. 1x per jaar op een meet aanwezig zijn hoor.
Eigenlijk wel. Maar ik kom er niet aan toe. Niet dat ik geen tijd heb. Maar mijn geestelijke gezondheid is momenteel mwa. Er wordt aan gewerkt, maar iets met wachtlijsten enzo....quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet toch wel min. 1x per jaar op een meet aanwezig zijn hoor.
Die was tof, ik ben ben bezig om net zoiets in Den Haag te doen maar oma moest mij weer voor zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Balen, ik hoop dat die wachtlijst voor je snel is weggewerkt. Succes iig.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar ik kom er niet aan toe. Niet dat ik geen tijd heb. Maar mijn geestelijke gezondheid is momenteel mwa. Er wordt aan gewerkt, maar iets met wachtlijsten enzo....
quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die was tof, ik ben ben bezig om net zoiets in Den Haag te doen maar oma moest mij weer voor zijn.
zo ver is Eindhoven nietquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Jammer dat mijn woonplaats voor velen net te ver reizen is. Hier is ook wel een leuke wandeling te organiseren
Voor mij niet hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Jammer dat mijn woonplaats voor velen net te ver reizen is. Hier is ook wel een leuke wandeling te organiseren
Nee. Niet vanuit Sweet Lake. Maar voor iemand uit Zwolle of verder is het wel een flinke ritquote:
Ik lees er 3 nuquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees er 2 zelfs,
Engeland Vaarders
en
Socrates op sneakers.
Jij?
Ik ga ook niet een uurtje hardlopen, of zelfs 5 minuten.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Snap ik, maar toen ik het las moest ik glimlachen omdat ik eraan dacht dat ik het 's morgens letterlijk doe, een uurtje hardlopen.
Een sec. te vroeg voor 222222.quote:
Met moeitequote:Op donderdag 9 februari 2023 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe heb je het kunnen overleven?
Ga jij het wel redden denk je?quote:
ik doe het rutsig aan morgenquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met moeite
[..]
Ga jij het wel redden denk je?
3 maar? Ben je aan het minderen?quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik lees er 3 nu
Ivanhoe
Space Viking
De Sagen van de Vrouwenbergen
Hoeveel blz wil je dit jaar lezen?
232323 nog een kansquote:
quote:
Same, ook op een paar blz niet gehaald, ik probeer nu tegen de 1000 blz per maand.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3 maar? Ben je aan het minderen?
10.000, heb het vorig jaar net niet gehaald.
Jij?
Nou nog op de juiste datumquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SBE is baas.
Bonus punten.quote:
Dat zijn goede dagen jaquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
thuiswerkdag
ff naar de puinstort ook
23022023quote:
ahhhhh nice, alles wat ik zat te bedenken duurt nog lang of is al geweestquote:
En loop je nog op schema?quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Same, ook op een paar blz niet gehaald, ik probeer nu tegen de 1000 blz per maand.
Maar luisterboeken tellen ook, en daar is tijd voor tijdens wandelen of fietsen
Volgens goodreads nu 1723 blz gelezen dit jaar.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En loop je nog op schema?
Luisterboeken tellen bij mij dus niet mee
Dan ben je redelijk onderweg ja.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens goodreads nu 1723 blz gelezen dit jaar.
En alle boeken ook dit jaar in begonnen, vorig jaar had ik een dik boek waar ik al even in bezig was en de eerste 700 blz gingen mee naar 2022 ipv bij het jaar ervoor.
Dus zoveel had ik nou ook niet gelezen vorig jaar.
Luisterboeken herhaal ik zelfs een paar keer, met gewoon lezen doe ik dat eigenlijk niet.
Garlandquote:
Dat niet weten.quote:
Weet je wel hoeveel boeken er op mijn nog te lezen stapel liggen?quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben je redelijk onderweg ja.
Waarom zou je een echt boek niet vaker lezen?
De ene die ik nu lees is ook al voor de 4e of 5e keer
Ik heb mijn nog te lezen stapel flink uitgedund. Een deel is gewoon niet meeverhuisdquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel boeken er op mijn nog te lezen stapel liggen?
En ja toch heb ik wel eens een boek herlezen of wil ik dat met sommige boeken nog eens doen.
Dat lukt me nooit, er is vandaag weer een boek bijgekomen wat ik beslist wil lezen zodra het uitkomtquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb mijn nog te lezen stapel flink uitgedund. Een deel is gewoon niet meeverhuisd
Nog een paar dagen en dan komt Pharaoh: A New Era uit.quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat lukt me nooit, er is vandaag weer een boek bijgekomen wat ik beslist wil lezen zodra het uitkomt
Dat spel speelde ik vroeger, bijna 20 jaar geleden.quote:The legendary city-builder returns. Lead the creation of one of the greatest civilizations the world has ever seen in this 4K remake with modernized UI. Build monuments, manage your population through hundred of hours of gameplay and explore 4,000 years of history through more than 50 missions.
Slaap Lees lekker.quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:27 schreef drakin het volgende:
Ik ga maar eens slapen boek lezen
Zelda komt ook uit eind dit jaar
Heb jij ook browser problemen? Ik gebruik Opera en ineens kreeg ik Russisch gelul te horen. Opnieuw starten werkt niet. Firefox werkt weer wel maar die begon alles in hoofdletters te typen.quote:
Nee geen last van ... Opera is prima .. Noors volgens mij btw ...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 01:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij ook browser problemen? Ik gebruik Opera en ineens kreeg ik Russisch gelul te horen. Opnieuw starten werkt niet. Firefox werkt weer wel maar die begon alles in hoofdletters te typen.
Ik gebruik hem al heel lang. Ik niet snap nie.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen last van ... Opera is prima .. Noors volgens mij btw ...
Ze stoppen af en toe wel shit in die opening page...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 01:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik gebruik hem al heel lang. Ik niet snap nie.
Al mijn tabbladen zijn weg.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze stoppen af en toe wel shit in die opening page...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |