quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:30 schreef pullup het volgende:
Ik heb mijn best gedaan om lekkere verse Foe Yong Hai te maken![]()
Niet te vreten, volgende keer kan ik beter naar de chinees want dat smaakt net zo
Hoest daar?quote:
Als je die Duitsers gevonden hebt, kuil meteen dichtsmijtenquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oke, morgen maar even de park checken of ik er een zie dan.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je moet opa ook wel af en toe eens omdraaien als ie ligt te zonnen he.
Niet aan het hoestenquote:
Ghehe, je weet zeker dat ie niet meeleest?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]spit in zijn hol en draaien maar
De vogelkoosnaam Piet is hier wel heel erg toepasselijk.quote:
Haha.. zeker weten doe ik het niet... Maar ik print het wel uitquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ghehe, je weet zeker dat ie niet meeleest?
Dat doe ik elke morgen. Een uur lang.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:38 schreef drakin het volgende:
Ik ga over 2 weken de kust even checken
Niet? Is best lekker hoorquote:
Ik woon niet naast de kust, half uurtje rijden richting Aloaquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat doe ik elke morgen. Een uur lang.
Welk boek lees je nu?quote:
Ow gemistquote:
3 op rij volgens mijquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow gemist![]()
Naja aan je reactie te zien is het goed afgelopen
Trainer weg helpt wel verdacht goed
In normale tijden niets bijzondersquote:
Lees er 2 zelfs,quote:
Je kan tellenquote:
Snap ik, maar toen ik het las moest ik glimlachen omdat ik eraan dacht dat ik het 's morgens letterlijk doe, een uurtje hardlopen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik woon niet naast de kust, half uurtje rijden richting Aloa
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]spit in zijn hol en draaien maar
Een half uurtje voor jezelf en een half uurtje voor mij.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Snap ik, maar toen ik het las moest ik glimlachen omdat ik eraan dacht dat ik het 's morgens letterlijk doe, een uurtje hardlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |