quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:30 schreef pullup het volgende:
Ik heb mijn best gedaan om lekkere verse Foe Yong Hai te maken![]()
Niet te vreten, volgende keer kan ik beter naar de chinees want dat smaakt net zo
Hoest daar?quote:
Als je die Duitsers gevonden hebt, kuil meteen dichtsmijtenquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oke, morgen maar even de park checken of ik er een zie dan.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je moet opa ook wel af en toe eens omdraaien als ie ligt te zonnen he.
Niet aan het hoestenquote:
Ghehe, je weet zeker dat ie niet meeleest?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]spit in zijn hol en draaien maar
De vogelkoosnaam Piet is hier wel heel erg toepasselijk.quote:
Haha.. zeker weten doe ik het niet... Maar ik print het wel uitquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ghehe, je weet zeker dat ie niet meeleest?
Dat doe ik elke morgen. Een uur lang.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:38 schreef drakin het volgende:
Ik ga over 2 weken de kust even checken
Niet? Is best lekker hoorquote:
Ik woon niet naast de kust, half uurtje rijden richting Aloaquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat doe ik elke morgen. Een uur lang.
Welk boek lees je nu?quote:
Ow gemistquote:
3 op rij volgens mijquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow gemist![]()
Naja aan je reactie te zien is het goed afgelopen
Trainer weg helpt wel verdacht goed
In normale tijden niets bijzondersquote:
Lees er 2 zelfs,quote:
Je kan tellenquote:
Snap ik, maar toen ik het las moest ik glimlachen omdat ik eraan dacht dat ik het 's morgens letterlijk doe, een uurtje hardlopen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik woon niet naast de kust, half uurtje rijden richting Aloa
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]spit in zijn hol en draaien maar
Een half uurtje voor jezelf en een half uurtje voor mij.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Snap ik, maar toen ik het las moest ik glimlachen omdat ik eraan dacht dat ik het 's morgens letterlijk doe, een uurtje hardlopen.
Avond kerel.quote:
Sorry, hier welquote:
Hoe heb je het kunnen overleven?quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, hier wel![]()
Mocht wel ook, na deze zware 3 daagse werkweek
arme jijquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, hier wel![]()
Mocht wel ook, na deze zware 3 daagse werkweek
Ik moet dan maar wat ergs gaan bekennen.quote:
vertelquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet dan maar wat ergs gaan bekennen.
Zal je het niet doorvertellen?quote:
okquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal je het niet doorvertellen?
Ik mag binnenkort weer aan de slag voor 5 dagen per week.quote:
Fijnquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort weer aan de slag voor 5 dagen per week.
tofquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort weer aan de slag voor 5 dagen per week.
quote:
Dank jullie. Eerste rondje op de meet is van mij.quote:
Ik kom denk ik nietquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie. Eerste rondje op de meet is van mij.
quote:
kloptquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik bedacht me laatst dat die ene meet van 40+ waar ik bij was nu ongeveer een jaar geleden moet zijn geweest
Je moet toch wel min. 1x per jaar op een meet aanwezig zijn hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik bedacht me laatst dat die ene meet van 40+ waar ik bij was nu ongeveer een jaar geleden moet zijn geweest
dat is mij tussen juni 2018 en december 2021 ook niet geluktquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet toch wel min. 1x per jaar op een meet aanwezig zijn hoor.
Eigenlijk wel. Maar ik kom er niet aan toe. Niet dat ik geen tijd heb. Maar mijn geestelijke gezondheid is momenteel mwa. Er wordt aan gewerkt, maar iets met wachtlijsten enzo....quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet toch wel min. 1x per jaar op een meet aanwezig zijn hoor.
Die was tof, ik ben ben bezig om net zoiets in Den Haag te doen maar oma moest mij weer voor zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Balen, ik hoop dat die wachtlijst voor je snel is weggewerkt. Succes iig.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar ik kom er niet aan toe. Niet dat ik geen tijd heb. Maar mijn geestelijke gezondheid is momenteel mwa. Er wordt aan gewerkt, maar iets met wachtlijsten enzo....
quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die was tof, ik ben ben bezig om net zoiets in Den Haag te doen maar oma moest mij weer voor zijn.
zo ver is Eindhoven nietquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Jammer dat mijn woonplaats voor velen net te ver reizen is. Hier is ook wel een leuke wandeling te organiseren
Voor mij niet hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Jammer dat mijn woonplaats voor velen net te ver reizen is. Hier is ook wel een leuke wandeling te organiseren
Nee. Niet vanuit Sweet Lake. Maar voor iemand uit Zwolle of verder is het wel een flinke ritquote:
Ik lees er 3 nuquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees er 2 zelfs,
Engeland Vaarders
en
Socrates op sneakers.
Jij?
Ik ga ook niet een uurtje hardlopen, of zelfs 5 minuten.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Snap ik, maar toen ik het las moest ik glimlachen omdat ik eraan dacht dat ik het 's morgens letterlijk doe, een uurtje hardlopen.
Een sec. te vroeg voor 222222.quote:
Met moeitequote:Op donderdag 9 februari 2023 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe heb je het kunnen overleven?
Ga jij het wel redden denk je?quote:
Ik was er vandaag nogquote:
ik doe het rutsig aan morgenquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met moeite
[..]
Ga jij het wel redden denk je?
3 maar? Ben je aan het minderen?quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik lees er 3 nu
Ivanhoe
Space Viking
De Sagen van de Vrouwenbergen
Hoeveel blz wil je dit jaar lezen?
232323 nog een kansquote:
Daar is het vrijdag voorquote:
quote:
Same, ook op een paar blz niet gehaald, ik probeer nu tegen de 1000 blz per maand.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3 maar? Ben je aan het minderen?
10.000, heb het vorig jaar net niet gehaald.
Jij?
Nou nog op de juiste datumquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SBE is baas.
Bonus punten.quote:
Dat zijn goede dagen jaquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
thuiswerkdag
ff naar de puinstort ook
23022023quote:
ahhhhh nice, alles wat ik zat te bedenken duurt nog lang of is al geweestquote:
En loop je nog op schema?quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Same, ook op een paar blz niet gehaald, ik probeer nu tegen de 1000 blz per maand.
Maar luisterboeken tellen ook, en daar is tijd voor tijdens wandelen of fietsen
Volgens goodreads nu 1723 blz gelezen dit jaar.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En loop je nog op schema?
Luisterboeken tellen bij mij dus niet mee
Dan ben je redelijk onderweg ja.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens goodreads nu 1723 blz gelezen dit jaar.
En alle boeken ook dit jaar in begonnen, vorig jaar had ik een dik boek waar ik al even in bezig was en de eerste 700 blz gingen mee naar 2022 ipv bij het jaar ervoor.
Dus zoveel had ik nou ook niet gelezen vorig jaar.
Luisterboeken herhaal ik zelfs een paar keer, met gewoon lezen doe ik dat eigenlijk niet.
Garlandquote:
Dat niet weten.quote:
Weet je wel hoeveel boeken er op mijn nog te lezen stapel liggen?quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben je redelijk onderweg ja.
Waarom zou je een echt boek niet vaker lezen?
De ene die ik nu lees is ook al voor de 4e of 5e keer
Ik heb mijn nog te lezen stapel flink uitgedund. Een deel is gewoon niet meeverhuisdquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel boeken er op mijn nog te lezen stapel liggen?
En ja toch heb ik wel eens een boek herlezen of wil ik dat met sommige boeken nog eens doen.
Dat lukt me nooit, er is vandaag weer een boek bijgekomen wat ik beslist wil lezen zodra het uitkomtquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb mijn nog te lezen stapel flink uitgedund. Een deel is gewoon niet meeverhuisd
Nog een paar dagen en dan komt Pharaoh: A New Era uit.quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat lukt me nooit, er is vandaag weer een boek bijgekomen wat ik beslist wil lezen zodra het uitkomt
Dat spel speelde ik vroeger, bijna 20 jaar geleden.quote:The legendary city-builder returns. Lead the creation of one of the greatest civilizations the world has ever seen in this 4K remake with modernized UI. Build monuments, manage your population through hundred of hours of gameplay and explore 4,000 years of history through more than 50 missions.
Slaap Lees lekker.quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:27 schreef drakin het volgende:
Ik ga maar eens slapen boek lezen
Zelda komt ook uit eind dit jaar
Heb jij ook browser problemen? Ik gebruik Opera en ineens kreeg ik Russisch gelul te horen. Opnieuw starten werkt niet. Firefox werkt weer wel maar die begon alles in hoofdletters te typen.quote:
Nee geen last van ... Opera is prima .. Noors volgens mij btw ...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 01:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij ook browser problemen? Ik gebruik Opera en ineens kreeg ik Russisch gelul te horen. Opnieuw starten werkt niet. Firefox werkt weer wel maar die begon alles in hoofdletters te typen.
Ik gebruik hem al heel lang. Ik niet snap nie.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen last van ... Opera is prima .. Noors volgens mij btw ...
Ze stoppen af en toe wel shit in die opening page...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 01:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik gebruik hem al heel lang. Ik niet snap nie.
Al mijn tabbladen zijn weg.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze stoppen af en toe wel shit in die opening page...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |