Avond kerel.quote:
Sorry, hier welquote:
Hoe heb je het kunnen overleven?quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, hier wel![]()
Mocht wel ook, na deze zware 3 daagse werkweek
arme jijquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, hier wel![]()
Mocht wel ook, na deze zware 3 daagse werkweek
Ik moet dan maar wat ergs gaan bekennen.quote:
vertelquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet dan maar wat ergs gaan bekennen.
Zal je het niet doorvertellen?quote:
okquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal je het niet doorvertellen?
Ik mag binnenkort weer aan de slag voor 5 dagen per week.quote:
Fijnquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort weer aan de slag voor 5 dagen per week.
tofquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort weer aan de slag voor 5 dagen per week.
quote:
Dank jullie. Eerste rondje op de meet is van mij.quote:
Ik kom denk ik nietquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie. Eerste rondje op de meet is van mij.
quote:
kloptquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik bedacht me laatst dat die ene meet van 40+ waar ik bij was nu ongeveer een jaar geleden moet zijn geweest
Je moet toch wel min. 1x per jaar op een meet aanwezig zijn hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik bedacht me laatst dat die ene meet van 40+ waar ik bij was nu ongeveer een jaar geleden moet zijn geweest
dat is mij tussen juni 2018 en december 2021 ook niet geluktquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet toch wel min. 1x per jaar op een meet aanwezig zijn hoor.
Eigenlijk wel. Maar ik kom er niet aan toe. Niet dat ik geen tijd heb. Maar mijn geestelijke gezondheid is momenteel mwa. Er wordt aan gewerkt, maar iets met wachtlijsten enzo....quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet toch wel min. 1x per jaar op een meet aanwezig zijn hoor.
Die was tof, ik ben ben bezig om net zoiets in Den Haag te doen maar oma moest mij weer voor zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Balen, ik hoop dat die wachtlijst voor je snel is weggewerkt. Succes iig.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar ik kom er niet aan toe. Niet dat ik geen tijd heb. Maar mijn geestelijke gezondheid is momenteel mwa. Er wordt aan gewerkt, maar iets met wachtlijsten enzo....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |