quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die was tof, ik ben ben bezig om net zoiets in Den Haag te doen maar oma moest mij weer voor zijn.
zo ver is Eindhoven nietquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Jammer dat mijn woonplaats voor velen net te ver reizen is. Hier is ook wel een leuke wandeling te organiseren
Voor mij niet hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Jammer dat mijn woonplaats voor velen net te ver reizen is. Hier is ook wel een leuke wandeling te organiseren
Nee. Niet vanuit Sweet Lake. Maar voor iemand uit Zwolle of verder is het wel een flinke ritquote:
Ik lees er 3 nuquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees er 2 zelfs,
Engeland Vaarders
en
Socrates op sneakers.
Jij?
Ik ga ook niet een uurtje hardlopen, of zelfs 5 minuten.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Snap ik, maar toen ik het las moest ik glimlachen omdat ik eraan dacht dat ik het 's morgens letterlijk doe, een uurtje hardlopen.
Een sec. te vroeg voor 222222.quote:
Met moeitequote:Op donderdag 9 februari 2023 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe heb je het kunnen overleven?
Ga jij het wel redden denk je?quote:
Ik was er vandaag nogquote:
ik doe het rutsig aan morgenquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met moeite
[..]
Ga jij het wel redden denk je?
3 maar? Ben je aan het minderen?quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik lees er 3 nu
Ivanhoe
Space Viking
De Sagen van de Vrouwenbergen
Hoeveel blz wil je dit jaar lezen?
232323 nog een kansquote:
Daar is het vrijdag voorquote:
quote:
Same, ook op een paar blz niet gehaald, ik probeer nu tegen de 1000 blz per maand.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3 maar? Ben je aan het minderen?
10.000, heb het vorig jaar net niet gehaald.
Jij?
Nou nog op de juiste datumquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SBE is baas.
Bonus punten.quote:
Dat zijn goede dagen jaquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
thuiswerkdag
ff naar de puinstort ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |