Heet die ook Judy?quote:
quote:
Wat ben je nou weer van planquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:10 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Mooie pics voor het volgende topic
Nee naar duitslandquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:18 schreef pullup het volgende:
Over een lekker bergweggetje
[ afbeelding ]
Oh ja daar ging jij scheurenquote:
Moet je niet gaan niezenquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:18 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
@Loveable in de Mustang. Ipv op de trekkerquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat ben je nou weer van plan
quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:25 schreef maily het volgende:
[..]
@:Loveable in de Mustang. Ipv op de trekker
Die is ook niet oud geworden.quote:
Het is een grote shitshow vandaag voor mij ik ga liever gewoon slapenquote:
Dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het is een grote shitshow vandaag voor mij ik ga liever gewoon slapen
Allemaal gezeik maar dat komt wel goedquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goedWat is er aan de hand?
Ben je aan de diarree?quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het is een grote shitshow vandaag voor mij ik ga liever gewoon slapen
Ik ben blij dat te horen meneer BoekZonderZand.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn stoelgang is ok mevrouw Deisy
Ik ben een zandloperquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat te horen meneer BoekZonderZand.
quote:Guinness World Record holder, Charlotte Lee, her twenty year collection is now up to 5631 rubber ducks.
Daar was een leuke serie over dangerous roads Ik zat altijd met geknepen billen te kijkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:18 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ja geniaal. Ik keek dat ook altijdquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar was een leuke serie over dangerous roads Ik zat altijd met geknepen billen te kijken
Met vrachtwagens over bergweggetjes en gammele bruggetjes van boomstammen in Azië.quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar was een leuke serie over dangerous roads Ik zat altijd met geknepen billen te kijken
Dat laat ik graag aan anderen over.quote:
Het ging altijd goed, ik wil wedden dat het vaak mis gaatquote:Op woensdag 8 februari 2023 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met vrachtwagens over bergweggetjes en gammele bruggetjes van boomstammen in Azië.
Dan vraag ik wel iemand andersquote:Op woensdag 8 februari 2023 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat laat ik graag aan anderen over.
Ik pasquote:Op woensdag 8 februari 2023 17:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan vraag ik wel iemand anders
Wel eens lopend gedaan trouwens, alleen was dat pad nog smaller
ja prima zelfs. Valt uiteindelijk best meequote:
Het was best cool hoorquote:
quote:
Ja de groetenquote:
Forum Opties | |
---|---|