quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh oke. Ik ga vanavond eens naar tlc...daar komt zo'n datingshow, MILF Manor...ik heb sommige koppen gezien van die vrouwen...zo strak getrokken, dat ze met hun navel eten![]()
Voor de gein eens loeren wat voor jonge knullen daar op af komen
quote:
Dat is een beetje de clown van de familiequote:Op donderdag 9 februari 2023 20:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je hebt nog een roodborstje gevonden!![]()
![]()
Kijk eens wat een mooi roodborstje, @:pullup
Dat is de vader van mijn killer-parkiet.quote:
GGRRRRRRquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is de vader van mijn killer-parkiet.
Wat heeft jouw parkiet al gekiled?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is de vader van mijn killer-parkiet.
Zijn naam is ook niet voor niets Liberace.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een beetje de clown van de familie
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
![]()
Liefquote:
Ik heb het niet bijgehouden. Sinds ik de kettingzaag heb opgeborgen is het een stuk minder geworden.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat heeft jouw parkiet al gekiled?
Hebben ettertjes altijd hun mond open?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:27 schreef pullup het volgende:
Dit is een Europese
[ afbeelding ]
Eigenlijk best een ettertje zo te zien
Hoort in het rijtje Hont en Kadquote:
Ik heb af en toe hier een roodborstje in de tuin..en nee, ben het niet zelfquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
![]()
Had ik laatst ook een filmpje van. Jonge vogels die door hun moeder verwend waren en dachten dat die wurm vanzelf wel in hun bekkkie zou springenquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Hebben ettertjes altijd hun mond open?
Misschien wacht ie tot er vanzelf een worm in komt vliegen
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:30 schreef pullup het volgende:
Ik heb mijn best gedaan om lekkere verse Foe Yong Hai te maken![]()
Niet te vreten, volgende keer kan ik beter naar de chinees want dat smaakt net zo
Ik heb laatst zo'n filmpje gezienquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:31 schreef pullup het volgende:
Ja daar
[..]
Had ik laatst ook een filmpje van. Jonge vogels die door hun moeder verwend waren en dachten dat die wurm vanzelf wel in hun bekkkie zou springen
Je moet opa ook wel af en toe eens omdraaien als ie ligt te zonnen he.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb af en toe hier een roodborstje in de tuin..en nee, ben het niet zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |