ff schakelen.. dat worden pingelsquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
Iedereen kijkt naar Spakenburg - Katwijk.
Zullen we de vuren in de helleput maar opstoken dan?quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De dominee kwam langs en liep langzaam.
Bochum - Dortmund staat hier opquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
Iedereen kijkt naar Spakenburg - Katwijk.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zullen we de vuren in de helleput maar opstoken dan?
Die zijn ook al bejaardquote:
Idd, uit de tijd dat ik soms naar MTV keek omdat ze wel een paar toffe programma's hadden.quote:
Ik kijk weer regelmatigquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, uit de tijd dat ik soms naar MTV keek omdat ze wel een paar toffe programma's hadden.
Worden er nog nieuwe afleveringen van catfish gemaakt?quote:
De laatste keer dat ik MTV gekeken heb is tegen de 30 jaar geleden.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worden er nog nieuwe afleveringen van catfish gemaakt?
Laatste keer dat ik daar iets van gezien heb was in begin 2018 toen ik in een gyros zaak ben gaan eten met een collega afdelingshoofd bij eenvoedsel keten
Midden 2000's keek ik het nog wel eens, maar sinds 2010 vrijwel niet meer.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik MTV gekeken heb is tegen de 30 jaar geleden.
Ja, die maken ze,quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worden er nog nieuwe afleveringen van catfish gemaakt?
Laatste keer dat ik daar iets van gezien heb was in begin 2018 toen ik in een gyros zaak ben gaan eten met een collega afdelingshoofd bij eenvoedsel keten
Die laatste heb ik nog wel eens voorbij zien komen op youtube shortsquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die maken ze,
en Ridiculousness is grappig. Heel simpel kijken, opletten hoeft niet. Dus prima als achtergrond.
Goedemorgenquote:
Jaquote:Op donderdag 9 februari 2023 06:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Thermoskan met warme choco en rum mee...
Dat is waar, maar ik teken toch voor 20 graden meer.quote:Op donderdag 9 februari 2023 06:47 schreef pullup het volgende:
[..]
JaBeetje koud en zonnig is al heel wat beter dan de hele vorige week
Ja 's ochtends haast hequote:Op donderdag 9 februari 2023 08:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Het is hier 's ochtends net kantoor:
Iedereen 'steekt zijn kop door de deur' , roept goedemorgen en loopt door![]()
[ afbeelding ]
Ja, preciesquote:
Dan hopelijk iemand die aan het joyrijden is geweest... want luchtbellen waren er niet, denk ik zoquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:28 schreef engine het volgende:
Ik kwam onderweg naar werk een verlaten scootmobiel in de sloot tegen. Ook apart.
Niet gestopt om te checkenquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, precies
[..]
Dan hopelijk iemand die aan het joyrijden is geweest... want luchtbellen waren er niet, denk ik zo
Hier was echt geen kipquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:30 schreef chufi het volgende:
Je komt wat tegen zo tijdens je ochtend sessies
Die leeft nogquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:16 schreef puzziepie het volgende:
Judge Judy![]()
![]()
Ik keek altijd naar haar![]()
Zou ze nog leven?
Die shows, net een soort Jerry Springer in de 90squote:Op donderdag 9 februari 2023 13:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Die leeft nog
[ afbeelding ]
Maar die mag niet op een trekker van me heur
Apart setje programma's ja.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die shows, net een soort Jerry Springer in de 90s![]()
Okay laat Judy dd maar lekker rechter zijn
Sinds ik ben overgestapt kijk ik ook niet veel meerquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Apart setje programma's ja.
Toch wel wat van gezien ook. Tegenwoordig kijk ik echt veel minder TV geloof ik
Jerryquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die shows, net een soort Jerry Springer in de 90s![]()
Okay laat Judy dd maar lekker rechter zijn
Dat was me ook wel een programmaquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jerryhop, gewoon je vent of schoonmoeder met een kalkoen op hun smoel slaan
![]()
Tegenwoordig doet Jerry Springer dat. Alleen geen idee op welke zender. Ik zap dat met een noodgang door.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was me ook wel een programma![]()
![]()
Judge Judy vond/vind ik leuk , ik zie het alleen niet meer
Heb ik wel eens gezien maar ik vond het helemaal niets. Judy daarentegenquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tegenwoordig doet Jerry Springer dat. Alleen geen idee op welke zender. Ik zap dat met een noodgang door.
Oh oke. Ik ga vanavond eens naar tlc...daar komt zo'n datingshow, MILF Manor...ik heb sommige koppen gezien van die vrouwen...zo strak getrokken, dat ze met hun navel etenquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gezien maar ik vond het helemaal niets. Judy daarentegen
quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh oke. Ik ga vanavond eens naar tlc...daar komt zo'n datingshow, MILF Manor...ik heb sommige koppen gezien van die vrouwen...zo strak getrokken, dat ze met hun navel eten![]()
Voor de gein eens loeren wat voor jonge knullen daar op af komen
Komt vanavond voor het eerst. Ff ouwe lijken spottenquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ik kijk heel weinig tv ken het programma niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |