ff schakelen.. dat worden pingelsquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
Iedereen kijkt naar Spakenburg - Katwijk.
Zullen we de vuren in de helleput maar opstoken dan?quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De dominee kwam langs en liep langzaam.
Bochum - Dortmund staat hier opquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
Iedereen kijkt naar Spakenburg - Katwijk.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zullen we de vuren in de helleput maar opstoken dan?
Die zijn ook al bejaardquote:
Idd, uit de tijd dat ik soms naar MTV keek omdat ze wel een paar toffe programma's hadden.quote:
Ik kijk weer regelmatigquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, uit de tijd dat ik soms naar MTV keek omdat ze wel een paar toffe programma's hadden.
Worden er nog nieuwe afleveringen van catfish gemaakt?quote:
De laatste keer dat ik MTV gekeken heb is tegen de 30 jaar geleden.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worden er nog nieuwe afleveringen van catfish gemaakt?
Laatste keer dat ik daar iets van gezien heb was in begin 2018 toen ik in een gyros zaak ben gaan eten met een collega afdelingshoofd bij eenvoedsel keten
Midden 2000's keek ik het nog wel eens, maar sinds 2010 vrijwel niet meer.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik MTV gekeken heb is tegen de 30 jaar geleden.
Ja, die maken ze,quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worden er nog nieuwe afleveringen van catfish gemaakt?
Laatste keer dat ik daar iets van gezien heb was in begin 2018 toen ik in een gyros zaak ben gaan eten met een collega afdelingshoofd bij eenvoedsel keten
Die laatste heb ik nog wel eens voorbij zien komen op youtube shortsquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die maken ze,
en Ridiculousness is grappig. Heel simpel kijken, opletten hoeft niet. Dus prima als achtergrond.
Goedemorgenquote:
Jaquote:Op donderdag 9 februari 2023 06:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Thermoskan met warme choco en rum mee...
Dat is waar, maar ik teken toch voor 20 graden meer.quote:Op donderdag 9 februari 2023 06:47 schreef pullup het volgende:
[..]
JaBeetje koud en zonnig is al heel wat beter dan de hele vorige week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |