lolquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Komt vanavond voor het eerst. Ff ouwe lijken spotten
Idd, veel hits mee gescoord ook. Sommige liedjes die ik mooi vind komen van zijn hand.quote:
40+ / Dump hier elke 40+ TOEP die je graag kwijt wil, zonder restricties 14quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:32 schreef chufi het volgende:
Ja ik weet alleeen zo niet uit mn hoofd welke nummers allemaal
of check it hierquote:Op donderdag 9 februari 2023 16:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ / Dump hier elke 40+ TOEP die je graag kwijt wil, zonder restricties 14
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lijst is al bijna net zo lang als die van Cole Porter.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:10 schreef chufi het volgende:
Gewoon een lijstje
https://en.wikipedia.org/(...)en_by_Burt_Bacharach
quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:48 schreef Domnivoor het volgende:
RIP Burt Bacharach![]()
Uiteraard heb ik bladmuziek van hem.Ik pas, wat een creepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja nou weten we het wel met je Moinquote:
Hulloquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou weten we het wel met je Moin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |