De grap is dat niemand zich er iets van aantrektquote:Op zondag 5 februari 2023 21:51 schreef Kinga het volgende:
Jac gaat echt te ver. Puur om die leugen gaat ze genomineerd worden. Trut.
ze had het nu juist moeten downplayen, van ik maakte een grapje en nu dit. woowquote:Op zondag 5 februari 2023 21:51 schreef Kinga het volgende:
Jac gaat echt te ver. Puur om die leugen gaat ze genomineerd worden. Trut.
ze kunnen er ook niks mee.. 3 mensen 3 zuilen... komen er wel achter dat ? ook heeel veel voordeel kan hebbenquote:Op zondag 5 februari 2023 21:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
De grap is dat niemand zich er iets van aantrekt
sjiaraquote:Op zondag 5 februari 2023 21:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
Chiara: Nu wel dankbaar zijn.
Ali: ik ben ook dankbaar.
Vind ik de leukste in Antwerpen.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is dat niet gewoon aan een tafeltje met zo'n lopende band ernaast. dat je bordjes erafpakt?
ze kreeg een potje met hondenhaar. van thuis hequote:Op zondag 5 februari 2023 21:54 schreef b_engeltje het volgende:
Is het al bekend dan wat er op jaq der kaartje stond
quote:Op zondag 5 februari 2023 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we jacq ook inruilen voor Chelsea
Alsof hij dat in zijn ééntje kon kiezenquote:Op zondag 5 februari 2023 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob weer over die douch
Godverdorie wat heb ik daar spijt van
Dat ze iets kon ophalen in de DBK geloof ik. En ze kreeg een mini flesje met hondenharen. WAAR ZE AAN GEROKEN HEEFT. Ik hou van mijn hond, maar sorry, dat is gewoon weird.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:54 schreef b_engeltje het volgende:
Is het al bekend dan wat er op jaq der kaartje stond
iets met haarquote:Op zondag 5 februari 2023 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze kreeg een potje met hondenhaar. van thuis he
potje hondenhaarquote:Op zondag 5 februari 2023 21:54 schreef TheLuckyman het volgende:
Is het hier bekend wat Jac had? Vandaag niet veel meegekregen..
Ik heb geen ideequote:Op zondag 5 februari 2023 21:55 schreef rinardo het volgende:
Kan niemand mij antwoord geven op mijn vraag? wie had in de vorige ronde de 1 en 3 coins ? anders moet ik gaan zoeken in cos
Wat een onzin...quote:Op zondag 5 februari 2023 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze kreeg een potje met hondenhaar. van thuis he
ik weet het niet meer!quote:Op zondag 5 februari 2023 21:55 schreef rinardo het volgende:
Kan niemand mij antwoord geven op mijn vraag? wie had in de vorige ronde de 1 en 3 coins ? anders moet ik gaan zoeken in cos
Laat die hypercyneet maar daar.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Of voor Els, Jerrel of Theo ?quote:Op zondag 5 februari 2023 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
sorry ,ik mis altijd de leuke dingen in het spelquote:Op zondag 5 februari 2023 21:55 schreef rinardo het volgende:
Jacq is ookquote:Op zondag 5 februari 2023 21:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat ze iets kon ophalen in de DBK geloof ik. En ze kreeg een mini flesje met hondenharen. WAAR ZE AAN GEROKEN HEEFT. Ik hou van mijn hond, maar sorry, dat is gewoon weird.
ze moest gewoon naar de dagboek kamer, en kreeg daar dus een persoonlijk itemquote:Op zondag 5 februari 2023 21:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat een onzin...
Bb kon toch nooit van te voren weten dat zij dat nr zou kiezen
De laatste ronde? Ali 1 en Chiara 3.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:55 schreef rinardo het volgende:
Het was niet in de wall, daar lag alleen een briefje. Ze heeft het opgehaald uit de dbkquote:Op zondag 5 februari 2023 21:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat een onzin...
Iets in een klein potje was haar dierbaarquote:Op zondag 5 februari 2023 21:54 schreef TheLuckyman het volgende:
Ze hebben allemaal een persoonlijk voorwerp moeten inleverenquote:Op zondag 5 februari 2023 21:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat een onzin...
zo kan het hele spel mooi gestuurd wordenquote:Op zondag 5 februari 2023 21:57 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Het was niet in de wall, daar lag alleen een briefje. Ze heeft het opgehaald uit de dbk
jaq ?quote:Op zondag 5 februari 2023 21:55 schreef rinardo het volgende:
Jolien had er 3 maar weet de andere niet meerquote:Op zondag 5 februari 2023 21:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik weet het niet meer!
dacht ali 1 munt maar de ander weet ik niet meer
ja die heb ik, maar de ronde waarin Jacqueline de vraagteken had wie had toen de coinsquote:
thank youquote:
Potje schaamhaar van haar man. Zij denkt dat het haar van hun hond is.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:54 schreef TheLuckyman het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2023 22:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Potje schaamhaar van haar man. Zij denkt dat het haar van hun hond is.
😋quote:Op zondag 5 februari 2023 21:59 schreef Monique___ het volgende:
en dat bij sjairon, slachtoffer van de toeslagaffaire , nu weer zijn centjes afstaan
quote:Op zondag 5 februari 2023 22:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou er iemand ook nog op het idee komen om een beetje vla in te vriezen als ijsje
quote:Op zondag 5 februari 2023 21:59 schreef Monique___ het volgende:
en dat bij sjairon, slachtoffer van de toeslagaffaire , nu weer zijn centjes afstaan
quote:Op zondag 5 februari 2023 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara jij zit thuis volgende week zondag
Zet net filmpje ervan online in dit topic. Paar korte stukjes die ik nog had opgenomen vanmiddagquote:
AMC is gelukkig om de hoekquote:Op zondag 5 februari 2023 22:07 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Rob moet echt aan de hardbewaking zo
heel vervelend mensquote:Op zondag 5 februari 2023 22:09 schreef Monique___ het volgende:
sjagelien kan alleen lachen als ze een ander in de zeik neemt
[ afbeelding ]
van de vla bedoel ik hequote:Op zondag 5 februari 2023 22:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat is die nou aan het uitgeven al ?
Mooi hè jason vroeg t nog ff na bij bart😆quote:
Chiara: Echt Jaqueline, ik moet altijd zo om jou lachen.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:09 schreef Monique___ het volgende:
sjagelien kan alleen lachen als ze een ander in de zeik neemt
ja met 'het grapje' van hunquote:Op zondag 5 februari 2023 22:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Chiara: Echt Jaqueline, ik moet altijd zo om jou lachen.
Gaat lekker ff hondje snuiven op de kamerquote:Op zondag 5 februari 2023 22:09 schreef Angel79 het volgende:
Jaq gaat echt nie meer afwassen hoor, nee weer met oe luie doos konkelen zeker. Jee wat voert die daar uit
nee kwart ofzoquote:
hou toch opquote:Op zondag 5 februari 2023 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara jij zit thuis volgende week zondag
Pak vla de man denk ikquote:Op zondag 5 februari 2023 22:18 schreef PunkieePie het volgende:
Dit waren de chocoladetoetjes? Ik kom net binnen tijdens her verdelen, dacht wat is dit voor raar spel😂
Voltare cremen en een sjaalquote:Op zondag 5 februari 2023 22:10 schreef Kinga het volgende:
Kan er niet gewoon een fysiotherapeut komen voor Rob... als er ook een huisarts kan komen..
Wrijf het er maar in! 🤣quote:Op zondag 5 februari 2023 22:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Voltare cremen en een sjaal
Warme douche...
Hij doet een Chayronneke !quote:Op zondag 5 februari 2023 22:24 schreef rinardo het volgende:
Ali: Als 2 blaffende honden bijten gaat de derde er mee weg ofzo iets
ik mail dit even naar de FEBOquote:Op zondag 5 februari 2023 22:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voorhamer, 1 tik en hij is stil 24 uur
Chayron vond m leuk😑😑🫣quote:Op zondag 5 februari 2023 22:23 schreef PunkieePie het volgende:
Als twee blaffende honden bijten gaat de 3e ermee weg of zoiets 😂😂😂😂
quote:Op zondag 5 februari 2023 22:24 schreef Monique___ het volgende:
rob heeft gevraagd voor fysio of zwaardere pil of morfine gevraagd of spuit erin.
jason vraagt of rob absoluut niet de deur uit gaat?
rob: nee of ik nou thuis zit of hier, thuis zit ik ook met pijn in mijn nek, en moeten mijn huisgenoten niet naar mijn gezeur luisteren. Daarom blijf ik hier.
hoezo doe je zo`?quote:
Als het gaat om gezondheid mag die man van mij ff warm douchen in de voorraadkamerquote:
Ik vind Ali ook steeds leuker worden. Ik dacht aan het begin dat hij een typetje neerzette voor populariteit maar hij is gewoon echt zoquote:
Zelfs in de douche mag hetquote:Op zondag 5 februari 2023 22:26 schreef Angelique61 het volgende:
Mochten ze nou pannetje warm water met afwassen?
quote:Op zondag 5 februari 2023 22:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo doe je zo`?
hoezo eet de de glas?
spinnt hij?
hij is denk ik echt zoquote:Op zondag 5 februari 2023 22:26 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik vind Ali ook steeds leuker worden. Ik dacht aan het begin dat hij een typetje neerzette voor populariteit maar hij is gewoon echt zo
Ja hij is gewoon onnozel. Ik zie hem al zo staan met zijn gangleden bij ons aan de sporthal om 11 uur savonds.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:26 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik vind Ali ook steeds leuker worden. Ik dacht aan het begin dat hij een typetje neerzette voor populariteit maar hij is gewoon echt zo
Verkeerde pillen dus. Niet die blauwe Rob !!!quote:Op zondag 5 februari 2023 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
Rob je moet ontspannen, je loopt de hele dag geforceerd met 'n stijve
Oh dat is voor zijn gezondheid wel een optie?quote:Op zondag 5 februari 2023 22:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als het gaat om gezondheid mag die man van mij ff warm douchen in de voorraadkamer
Als de medebewoners hem dat niet gunnen om van de pijn af te komen zijn ze heel egocentrisch
Ja en die blauwe niet oplossen en daarna mee gorgelenquote:Op zondag 5 februari 2023 22:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Verkeerde pillen dus. Niet die blauwe Rob !!!
Speciale behandeling kan hij thuis krijgen.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als het gaat om gezondheid mag die man van mij ff warm douchen in de voorraadkamer
Als de medebewoners hem dat niet gunnen om van de pijn af te komen zijn ze heel egocentrisch
Als ze daar morfine toelaten, dan kan de rest van cocaïne, speed en marihuana ook wel in dat kot. Laat maar komen.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:28 schreef Monique___ het volgende:
rob weer dat hij morgen gaat vragen of hij morfine mag
Mee eens, het heeft enorm veel invloed!!quote:Op zondag 5 februari 2023 22:04 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Chiara steeds lelijker worden. Grappig hoe dat werkt, dat innerlijk het uiterlijk beïnvloedt.
Ja in Rusthuis "De Treurwilg"quote:Op zondag 5 februari 2023 22:30 schreef marky het volgende:
[..]
Speciale behandeling kan hij thuis krijgen.
verder wel haar type zei ze eerder alquote:Op zondag 5 februari 2023 22:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spijtig genoeg te klein en te jong volgens Chi gisteren.
Beter dan ieman volduwen met morfine like zooiquote:Op zondag 5 februari 2023 22:30 schreef marky het volgende:
[..]
Krijgt die een stijve tong van.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja en die blauwe niet oplossen en daarna mee gorgelen
Dankquote:Op zondag 5 februari 2023 22:31 schreef tassie127 het volgende:
WoW sinds begin op de voet gevolgd maar had gisteren en vandaag nou net even andere verplichtingen. Tjee wat gebeurd er dan ineens veel! Heb het niet hij kunnen houden maar thans voor o.a Rinaldo voor de stream verslagen!🙃 hierdoor weer een beetje op de hoogte nu! Nog genoeg bij te lezen maar snap nu wat meer frustraties haha
Precies, laat mopperkont opa maar snel rechtsomkeert maken.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:30 schreef marky het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:33 schreef Fikkert2 het volgende:
CHiara dacht even jason aan het werk te zetten, jason: 'maar ik wou helemaal niks doen'
waarom de of ?quote:Op zondag 5 februari 2023 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO stuur alsjeblieft Rob naar huis
Doe ons als kijkers een plezier
Dan kan zaterdag Jacq of Chiara
Twijfel of Bart ooit op de Zundays in the Zillion geweest is. Toch niet gezienquote:Op zondag 5 februari 2023 22:35 schreef Kayro het volgende:
Dat is nog niks tov. Mijn tijd in The Zillion..
Zegt Bart🥳🥳
Yes Bart mooie tijd mooie feestjes💥
het zijn niet de slimsten daar hequote:Op zondag 5 februari 2023 22:35 schreef suzi1 het volgende:
ze kunnen dat toch doorhebben van jak. loog ook al over geen brief in bed
Zeg nooit in vlaanderen als vrouw dat je vol zit !quote:Op zondag 5 februari 2023 22:36 schreef Monique___ het volgende:
ali en linds bedenken wat er allemaal nog in de 3 blikken voor het ? kan zitten in de wall
linds : 1 ding weet ik zeker , ik zit vol!
Is toch niet meer normaal dit. Als iemand vraagt om morfine?! GA NAAR HUIS EN NAAR DE FYSIO/CHIROquote:Op zondag 5 februari 2023 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO stuur alsjeblieft Rob naar huis
Doe ons als kijkers een plezier
Dan kan zaterdag Jacq of Chiara
Ik heb 'm in ieder geval niet on mijn memories opgeslagen. Wat was da vet zundays😁quote:Op zondag 5 februari 2023 22:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Twijfel of Bart ooit op de Zundays in the Zillion geweest is. Toch niet gezien
Preciesquote:Op zondag 5 februari 2023 22:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is toch niet meer normaal dit. Als iemand vraagt om morfine?! GA NAAR HUIS EN NAAR DE FYSIO/CHIRO
Those where the days. Komt nooit meer terug !quote:Op zondag 5 februari 2023 22:37 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ik heb 'm in ieder geval niet on mijn memories opgeslagen. Wat was da vet zundays😁
ja is heel naar wat ze doenquote:Op zondag 5 februari 2023 22:39 schreef PunkieePie het volgende:
Even Michelangelo pesten onder het mom van een grapje..
Zie je niks van in het donker.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spijtig genoeg te klein en te jong volgens Chi gisteren.
quote:Op zondag 5 februari 2023 22:39 schreef ben34567 het volgende:
Ik voel de sexual tension tussen Chiara en Mich
Vind ik geen vergelijking met Amy Weenhuis van vorig jaar? Chiara is robuuster.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:41 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Chiara echt de Amy van dit jaar. Binnenkomen en gelijk stoken met voorkennis. Bah.
Ja daar heb je gelijk ik. Gewoon een bitch noem ik dat. Waar de ander gewoon labiel was.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vind ik geen vergelijking met Amy Weenhuis van vorig jaar? Chiara is robuuster.
Ik vond Amy veel dramatischer....Chiara heeft haar slinkse slangvibes meequote:Op zondag 5 februari 2023 22:41 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Chiara echt de Amy van dit jaar. Binnenkomen en gelijk stoken met voorkennis. Bah.
Te veel pijn wil morgen gaan vragen voor morfinequote:Op zondag 5 februari 2023 22:45 schreef Ireth het volgende:
Ik gooi de streams aan en hoor Rob weer vertellen... "ik heb...."
Mot ie niet plat???
sjairon was daarstraks al bezig over danny , de erfenis.. en dat het voor hem is.. niet voor aliquote:Op zondag 5 februari 2023 22:45 schreef Fikkert2 het volgende:
Ali is chayron aan het fucken met zn coins
Volgens mij gewoon de autokeuring. %-age roetuitstoot.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Vraag me toch af hoe Ali de IQ test door is gekomen
Big Brother harder dan ooitquote:Op zondag 5 februari 2023 22:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sjairon was daarstraks al bezig over danny , de erfenis.. en dat het voor hem is.. niet voor ali
Vette pech, coins wegquote:Op zondag 5 februari 2023 22:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sjairon was daarstraks al bezig over danny , de erfenis.. en dat het voor hem is.. niet voor ali
Via een infuus graag continue hoeveelheid...quote:Op zondag 5 februari 2023 22:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Te veel pijn wil morgen gaan vragen voor morfine
Opschroeven per dagdeel!quote:Op zondag 5 februari 2023 22:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Via een infuus graag continue hoeveelheid...
Nieuwe weekmenu, peen, uien en aardappelen graagquote:Op zondag 5 februari 2023 22:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob al 2 dagen geen nummer 2
Logisch tramadol en weinig beweging
In nl ook hoor, die krijgt echt geen morfinequote:Op zondag 5 februari 2023 22:49 schreef Jockari het volgende:
Ik weet niet hoe ze in nederland met morfine omgaan, maar in belgië is dit zwaar gereglementeerd.
Oef !quote:Op zondag 5 februari 2023 22:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
In nl ook hoor, die krijgt echt geen morfine
ligt aan de artsquote:Op zondag 5 februari 2023 22:49 schreef Jockari het volgende:
Ik weet niet hoe ze in nederland met morfine omgaan, maar in belgië is dit zwaar gereglementeerd.
zou die niet moeten doenquote:Op zondag 5 februari 2023 22:50 schreef Hoylei het volgende:
Zat Rob nou ook wel te mopperen dat jason zn toetje weggaf...?
Prima keuze wordt koud, vorst in aantocht😁😉quote:Op zondag 5 februari 2023 22:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nieuwe weekmenu, peen, uien en aardappelen graag
Indien geen peen, zijn bruine bonen ook goed
quote:Op zondag 5 februari 2023 22:49 schreef Jockari het volgende:
Oxcycodonquote:Op zondag 5 februari 2023 22:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
In nl ook hoor, die krijgt echt geen morfine
Hospice!quote:Op zondag 5 februari 2023 22:51 schreef suzi1 het volgende:
als je aan de morfine moet terwijl je in dat huis zit ben je niet bbwaard
dan hoor je elders te liggen
Groot gelijk Suuz !quote:Op zondag 5 februari 2023 22:51 schreef suzi1 het volgende:
het is een spel.. geen campigngplaatsjequote:Op zondag 5 februari 2023 22:51 schreef suzi1 het volgende:
Krijg je ook niet zomaar! Vorig jaar 4 weken met 5 gebroken ribben gelopen voor ik het kreeg. Daarna binnen 2 weken opgeknapt!quote:
Vol gevretenquote:Op zondag 5 februari 2023 22:53 schreef Ireth het volgende:
Heeft Ali wat medicatie van Rob gejat ofzo??
hij voelt dat hij moet braken maar het komt nog niet zei hij op de gang..quote:Op zondag 5 februari 2023 22:53 schreef Ireth het volgende:
Hij vond de suzi zo lekker, hij bleef maar roepen, wat is dit lekker, serieus wat is dit lekker, hij likte met zijn tong het bord af, en nu heeft ie buikpijn.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:53 schreef Ireth het volgende:
Heb Oxycodon 5 jaar geslikt (zenuwpijn door bestraling) daarna zelf afgekickt enquote:Op zondag 5 februari 2023 22:53 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Krijg je ook niet zomaar! Vorig jaar 4 weken met 5 gebroken ribben gelopen voor ik het kreeg. Daarna binnen 2 weken opgeknapt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hebben we ook eens een keukenverkoper gehad.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:57 schreef Ireth het volgende:
Rob vertellen over dat spelletje, hij wist het, hij zag het gelijk, dat kan ie hé, hele badkamers kan ie maken. Fantastische vent. Geef hem nog een pilletje...
3 keer per dag Tramadol.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:49 schreef Jockari het volgende:
Fantastische vent! Kon worstenbroodjes makenquote:Op zondag 5 februari 2023 22:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo hebben we ook eens een keukenverkoper gehad.
mooie verhalen waren dat.. in zijn autoquote:Op zondag 5 februari 2023 22:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo hebben we ook eens een keukenverkoper gehad.
Nee,quote:Op zondag 5 februari 2023 23:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar zou jij in het bbhuis gaan zitten op 3pd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa beter! Goed gedaan!!! Na mijn gebroken ribben heb ik ze ook echt alleen gepakt als ik echt te veel pijn had en anders niet! Heb er nog 2 misschien voor ooit noodgevallen en anders wil ik die zooi ook echt niet! Maar na 4 weken pijn zonder foto’s en pijnstilling waren ze toen echt eindelijk welkom hoor! Maar daarna ook weer heel snel afgebouwd!quote:Op zondag 5 februari 2023 22:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb Oxycodon 5 jaar geslikt (zenuwpijn door bestraling) daarna zelf afgekickt en
gelijk gestopt met roken. Ben er nu 4 jaar van af
Mikequote:Op zondag 5 februari 2023 22:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Fantastische vent! Kon worstenbroodjes maken
Überhaupt Lindsey horen...quote:Op zondag 5 februari 2023 23:04 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
De grootste ergernis aan de streams vind ik wanneer ik Lindsey hoor roepen zonder dat ze in beeld is
ik vind het zorgwekkender dat je dat herkent zonder beeldquote:Op zondag 5 februari 2023 23:04 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
De grootste ergernis aan de streams vind ik wanneer ik Lindsey hoor roepen zonder dat ze in beeld is
Daarom heeft hij Ali uitgekozen.quote:Op zondag 5 februari 2023 23:05 schreef Stargazing het volgende:
Ik zou het erg vinden als Ali nu nog iets kocht voor sjairon. Ali heeft die coins eerlijk gewonnen en nu loopt Chay hem te manipuleren om ze terug te geven en dingen voor m te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |