bij sommige sushi dingen stop je zo'n klein stukje komkommer er rechtop in.quote:
je legt daar ook een lange sliert in. geen blokjes.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bij sommige sushi dingen stop je zo'n klein stukje komkommer er rechtop in.
komkommer makiquote:Op zondag 5 februari 2023 20:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je legt daar ook een lange sliert in. geen blokjes.
Klinkt als rectaal🤣🤣quote:Op zondag 5 februari 2023 20:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bij sommige sushi dingen stop je zo'n klein stukje komkommer er rechtop in.
deze of met alleen komkommer erinquote:Op zondag 5 februari 2023 20:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je legt daar ook een lange sliert in. geen blokjes.
o wacht er zo bovenop, ik snap jou
🤣🤣quote:Op zondag 5 februari 2023 20:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
daar zijn ze nu wat te klein voor gesneden denk ik zo
maar dat is een lange rol in plakjes gesneden hequote:Op zondag 5 februari 2023 20:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
deze of met alleen komkommer erin
[ afbeelding ]
Pannenkoeken want eet geen sushi.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:31 schreef Fikkert2 het volgende:
Gaat sjakelien nu ook ineens koken?, ik dacht max 3 in de keuken?
Ze is niet van de slimste hè.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar dat is een lange rol in plakjes gesneden he
ja maar dan is met snijden kans dat je minder recht krijgt. floppen die stukjes eruit, denk ikquote:Op zondag 5 februari 2023 20:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
deze of met alleen komkommer erin
[ afbeelding ]
oh wacht jaaa dat is veel makkelijker!!! een grote rol maken en dan in stukjes snijden.. ja snap hemquote:Op zondag 5 februari 2023 20:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar dat is een lange rol in plakjes gesneden he
sjakkelien bedoel ik he. met zoveel lekker vis ga je pannenkoek etenquote:
hihi suzitent, maar ik snap je!quote:Op zondag 5 februari 2023 20:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar dan is met snijden kans dat je minder recht krijgt. floppen die stukjes eruit, denk ik
dus beter langwerpige pinnen snijden
ik neem die trouwens nooit bij suzitent. saai. net als dat je ze met stukje ei erop neemt
kan je net zo goed rijst met komkommer eten
ik wil lekkere vulling
ik vreet die zooi nie, alleen eerdepels vlees en greuntesquote:Op zondag 5 februari 2023 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sjakkelien bedoel ik he. met zoveel lekker vis ga je pannenkoek eten
hhaah die emadamme he. ik at die de eerste keer met jasje en al op. dacht bah bahquote:Op zondag 5 februari 2023 20:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hihi suzitent, maar ik snap je!
ik vind die komkommer maki dingen ook het minst lekker.
Ik zie geen sojaboontjes.. die vind ik mmm erbij (warm)
nouja meer voor de restquote:Op zondag 5 februari 2023 20:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vreet die zooi nie, alleen eerdepels vlees en greuntes
poahquote:Op zondag 5 februari 2023 20:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
net ook ff pannenkoek gemaakt, komt zo wel heel dichtbij allemaal
sorry zit hier te lachen hahahaha lijkt me echt niet te eten!quote:Op zondag 5 februari 2023 20:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hhaah die emadamme he. ik at die de eerste keer met jasje en al op. dacht bah bah
Edamame, heerlijk!quote:Op zondag 5 februari 2023 20:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hihi suzitent, maar ik snap je!
ik vind die komkommer maki dingen ook het minst lekker.
Ik zie geen sojaboontjes.. die vind ik mmm erbij (warm)
Whaaha lang zitten kauwen zeker?quote:Op zondag 5 februari 2023 20:36 schreef suzi1 het volgende:
gelukkig wist tafelgenoot ook niet dat je dat er zelf af moest halen
wanneer je dat hebt gekraakt mij wel even bellen!quote:Op zondag 5 februari 2023 20:37 schreef suzi1 het volgende:
ik moet nog uitvinden hoe onbeperkt mee te smokkelen
quote:Op zondag 5 februari 2023 20:36 schreef suzi1 het volgende:
gelukkig wist tafelgenoot ook niet dat je dat er zelf af moest halen
Je kan ze bij de toko kopen in een grote zakquote:Op zondag 5 februari 2023 20:37 schreef suzi1 het volgende:
ik moet nog uitvinden hoe onbeperkt mee te smokkelen
jij kan vast veel op dus door laten lopen die bestellingen. heb je het bedrag er 3 dubbel en dik uitquote:Op zondag 5 februari 2023 20:37 schreef Schakeltopia het volgende:
ik eet nooit sushi want mij te duur
quote:Op zondag 5 februari 2023 20:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij kan vast veel op dus door laten lopen die bestellingen. heb je het bedrag er 3 dubbel en dik uit
en heerlijke nagerechten jumjum
ik had ze ooit al los bij andere tent gekregenquote:
Lekker vettig. Het frietvet ook trouwens.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:38 schreef odie22 het volgende:
die streetgangstah is gewent streetfood te maken , net een vietnamese loempiamaker
Dat is veel leuker dan een hele week dezelfde sjit eten.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:39 schreef Monique___ het volgende:
wellicht gaan ze iedere dag (tot ze genoeg beeldmateriaal hebben) de groep laten spelen om eten
mits wij mee mogen kijken via de livequote:Op zondag 5 februari 2023 20:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat is veel leuker dan een hele week dezelfde sjit eten.
nee , angelique vindt sushi niet te vreten zei ze... bart mot het ook nietquote:Op zondag 5 februari 2023 20:40 schreef suzi1 het volgende:
dus dit hebben ze gewonnen met het spel achter
en verliezers krijgen pannekoeken?
Die had het nog nooit gegeten dacht ik. Of was dat Ali?quote:Op zondag 5 februari 2023 20:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee , angelique vindt sushi niet te vreten zei ze... bart mot het ook niet
er hoefden maar 4 teams te winnen vandaag.. dan kregen ze het sushi pakket. Niet ieder team hoefde te winnen.quote:
Degene die niet gewonnen hadden kregen toch coins.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
er hoefden maar 4 teams te winnen vandaag.. dan kregen ze het sushi pakket. Niet ieder team hoefde te winnen.
ali had het inderdaad nog nooit gegeten.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:42 schreef bpi het volgende:
[..]
Die had het nog nooit gegeten dacht ik. Of was dat Ali?
ze hebben tv beelden nodigquote:Op zondag 5 februari 2023 20:44 schreef Monique___ het volgende:
jaaa dat is lekker een paar in de sushi rollen.. maar dan wel warm idd zoals chacha zegt![]()
gaat weer nachtwerk worden dit..
hoe verzinnen ze het om de groep nu nog sushi te laten maken
Anders liggen ze weer om 21:00 op bedquote:Op zondag 5 februari 2023 20:44 schreef Monique___ het volgende:
jaaa dat is lekker een paar in de sushi rollen.. maar dan wel warm idd zoals chacha zegt![]()
gaat weer nachtwerk worden dit..
hoe verzinnen ze het om de groep nu nog sushi te laten maken
jaaa dat hoorde ik ook. geloof er niks van dat die heksennagels van haarzelf zijn..quote:Op zondag 5 februari 2023 20:48 schreef suzi1 het volgende:
domme keus geweest, neonoranje neppe nagels. verschikkelijke kleur voor al die maanden
met wat geluk breken ze er amal af
hoorde haar gister zeggen dat dit haar eigen nagels waren...
ze heeft soort goedje gebruikt wat heel hard word. ze legde het uit aan bartquote:Op zondag 5 februari 2023 20:48 schreef suzi1 het volgende:
domme keus geweest, neonoranje neppe nagels. verschikkelijke kleur voor al die maanden
met wat geluk breken ze er amal af
hoorde haar gister zeggen dat dit haar eigen nagels waren...
Het kunnen best eigen nagels zijn, ze worden versterkt met de Gel of acrylquote:Op zondag 5 februari 2023 20:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa dat hoorde ik ook. geloof er niks van dat die heksennagels van haarzelf zijn..
idd zeker voor een hoeheethetwatzedoet? nagelopzetmevrouw een aparte kleur.
ja ik heb het half gevolgd.. las daarna hier dat de dochter of zoiets van bart het ook wil gaan doen.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze heeft soort goedje gebruikt wat heel hard word. ze legde het uit aan bart
ze bakt haar nagels af ofzo
jaa ook gehoord!quote:Op zondag 5 februari 2023 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze heeft soort goedje gebruikt wat heel hard word. ze legde het uit aan bart
ze bakt haar nagels af ofzo
ze gaan al bakken.. snap het niet zo goedquote:Op zondag 5 februari 2023 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
nou nog even uurtje rijst afkoelen
stresskipquote:Op zondag 5 februari 2023 20:57 schreef Schakeltopia het volgende:
sjarlotte gaat even logisch nadenken
quote:Op zondag 5 februari 2023 21:00 schreef Monique___ het volgende:
johnny de boer ziet nu dat hij toch gemist wordt in het huis
Ik lust ook geen shusi.. maar droge witte rijst met pindakaasaus en een stukje gebakken kabeljauwquote:
Ze willen ze gelijk verdelen en nummer geven zodat iedereen een eigen pot heeftquote:Op zondag 5 februari 2023 21:02 schreef Monique___ het volgende:
he waarom zetten ze al die pudding niet in de koelkast?
Rainbow rol op zijn amerikaansquote:Op zondag 5 februari 2023 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom de fuck maak je een tonijn en zalm sushi in 1
Rainbowsushi giiirllllquote:Op zondag 5 februari 2023 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom de fuck maak je een tonijn en zalm sushi in 1
tja.. nummer en zet lekker koelquote:Op zondag 5 februari 2023 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze willen ze gelijk verdelen en nummer geven zodat iedereen een eigen pot heeft
Wanneer klaagt hij nietquote:Op zondag 5 februari 2023 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
rob weer klagen over de taktiek van mensen in de gameroom
Ow actie op 2quote:Op zondag 5 februari 2023 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een ongelooflijke ouwe zeur is het ook
ja zoiets begreep ik ook. verstond het gezeur ook niet goedquote:Op zondag 5 februari 2023 21:08 schreef suzi1 het volgende:
jak heeft ietts gezegd tegen jason, maar dan mocht hij haar niet nominen
maar wat verstond ik nie
ja dan kan hij ineens weer opquote:Op zondag 5 februari 2023 21:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob ziet eten en denkt hop aan de wandel
We weten allemaal hoe dat is afgelopenquote:Op zondag 5 februari 2023 21:08 schreef ben34567 het volgende:
Chayron denkt dat hij de leidersrol moet overnemen nu dat Danny weg is om alles binnen de groep in goede banen te leidenin realiteit staat hij meer in de weg
🙄😮💨quote:Op zondag 5 februari 2023 21:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron geeft even instructies aan Ali
Gewoon blikkie in the wall eens kijken hoe snel hij daar is.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:15 schreef Schakeltopia het volgende:
hij acteert wel echt goed man. helemaal stijf.
febo gooi er is een blikkie in
Straks weer zeuren "die lange bemoeid zich overal mee"quote:Op zondag 5 februari 2023 21:15 schreef Kayro het volgende:
[..]
En het is Jason die m vraagt of hij nog wat nodig heeft en/of het gaat🤗
uistekend ideequote:Op zondag 5 februari 2023 21:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gewoon blikkie in the wall eens kijken hoe snel hij daar is.
Ik heb ook wel eens een stijve nek...quote:Op zondag 5 februari 2023 21:15 schreef Schakeltopia het volgende:
hij acteert wel echt goed man. helemaal stijf.
febo gooi er is een blikkie in
ik hoor het al, hij heb er echt verstand van!quote:Op zondag 5 februari 2023 21:17 schreef Kayro het volgende:
Chayron weet alles van sushi!!!
Soja saus en die andere.. .?
Iets zoeter🙄
Je moet gewoon naar de all you can eat🤪
Zo’n multitalent die manquote:Op zondag 5 februari 2023 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik hoor het al, hij heb er echt verstand van!
🤣quote:Op zondag 5 februari 2023 21:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Huishoudelijke mededeling over de bedlampjes
Niet los draaien
Als je hem te fel vind kun je in de dagboekamer een kapotte krijgen ?
Zeurkous die vrouwquote:Op zondag 5 februari 2023 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
sjiara vind het weer niet lekker hoor
Heb ze wel eet er nooit mee, eet mijn sushi met een vorkquote:Op zondag 5 februari 2023 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
hebben jullie eetstokjes in huis?
ik wel
Aan iedereen 10x!!quote:Op zondag 5 februari 2023 21:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron geeft lesje sushi eten aan jayson
Schijnt gevaarlijk te wezen all you can eat sushi als je jezelf niet in bedwang kunt houden:quote:Op zondag 5 februari 2023 21:17 schreef Kayro het volgende:
Chayron weet alles van sushi!!!
Soja saus en die andere.. .?
Iets zoeter🙄
Je moet gewoon naar de all you can eat🤪
Kan toch... tis niet dat de hele wereld shusi lekker moet vindenquote:Op zondag 5 februari 2023 21:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
Chiara: Ik houd er niet van, veel te droog, te koud en het blijft in je mond,
haha oke dan!quote:Op zondag 5 februari 2023 21:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb ze wel eet er nooit mee, eet mijn sushi met een vork
Tuurlijk kan dat,quote:Op zondag 5 februari 2023 21:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Kan toch... tis niet dat de hele wereld shusi lekker moet vinden
😅🙄quote:Op zondag 5 februari 2023 21:22 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Schijnt gevaarlijk te wezen all you can eat sushi als je jezelf niet in bedwang kunt houden:
https://sgxl.nl/vrouw-eet(...)land-het-ziekenhuis/
Ze klaagt om te klagen van de week zei ze nog ik eet altijd sushi bij die en die tentquote:Op zondag 5 februari 2023 21:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Kan toch... tis niet dat de hele wereld shusi lekker moet vinden
Snap ik, hij gunt ee n ander de sushi hij vind het niet zoquote:Op zondag 5 februari 2023 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Jadson gaat over naar de pannenkoeken
Oranje rugzak op en laat hem aub een rondje gaan fietsen 😫quote:Op zondag 5 februari 2023 21:24 schreef bpi het volgende:
Chayron lijkt de bezorger van takeaway wel met die oranje bloes.
was inderdaad klagen omdat Charlotte het gemaakt heeftquote:Op zondag 5 februari 2023 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze klaagt om te klagen van de week zei ze nog ik eet altijd sushi bij die en die tent
Irritante bezorger. Zo ene die ook op het strand net zolang om je heen lopen tot ze fooi krijgen!!🤪quote:Op zondag 5 februari 2023 21:24 schreef bpi het volgende:
Chiara mag niet klagen maar jason die liever een pannekoek heeft is primaquote:Op zondag 5 februari 2023 21:25 schreef Kayro het volgende:
[..]
Snap ik, hij gunt ee n ander de sushi hij vind het niet zo
Dat mag! Deed ze met het brood ook vanmiddag dat was niet gaar😉quote:Op zondag 5 februari 2023 21:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was inderdaad klagen omdat Charlotte het gemaakt heeft
quote:Op zondag 5 februari 2023 21:26 schreef Kayro het volgende:
[..]
Irritante bezorger. Zo ene die ook op het strand net zolang om je heen lopen tot ze fooi krijgen!!🤪
Jason heeft niet geklaagd. Hij heeft gezegd dat andere het lekker vinden en gunt andere daarom de Sushi. Dat is een best positieve insteek toch?quote:Op zondag 5 februari 2023 21:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Chiara mag niet klagen maar jason die liever een pannekoek heeft is prima
Jazeker wel, ik mag haar charlotte krijgt genoeg veren in d'r reet en als het niet lekker is mag ze dat gewoon van mij zeggen (soms ben ik ook een chiara)😉quote:Op zondag 5 februari 2023 21:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Chiara mag niet klagen maar jason die liever een pannekoek heeft is prima
zeikerd is hetquote:Op zondag 5 februari 2023 21:27 schreef Kayro het volgende:
[..]
Dat mag! Deed ze met het brood ook vanmiddag dat was niet gaar😉
mooi!quote:Op zondag 5 februari 2023 21:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jolien: Wat een dag, het is de mooiste dag die ik hier ooit heb meegekregen, wat doet dit met ons, het voelt gewoon net of dat we ergens uit eten zijn.
oooh dan eet ik jou stukje welquote:Op zondag 5 februari 2023 21:31 schreef Ireth het volgende:
Ik was ook voor de pannenkoeken gegaan![]()
Als ik dan toch rauwe vis mot vreten doe dan maar een lekker harinkie met uitjes
quote:Op zondag 5 februari 2023 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wel
Mag hoor, ga nog liever aan de couscous met pastinaakquote:Op zondag 5 februari 2023 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oooh dan eet ik jou stukje wel
hahahaquote:Op zondag 5 februari 2023 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mag hoor, ga nog liever aan de couscous met pastinaak
quote:Op zondag 5 februari 2023 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mag hoor, ga nog liever aan de couscous met pastinaak
Wij noemen dat hier gewoon een vork.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wel
Ja is super om te zien.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:33 schreef DDuiveltje het volgende:
Ik kan echt genieten van hoe Ali geniet, heerlijk!
Deed hij niet hello fresh ?quote:Op zondag 5 februari 2023 21:24 schreef bpi het volgende:
Ik moet ook geen suschi, eet ook liever een haring.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:31 schreef Ireth het volgende:
Als ik dan toch rauwe vis mot vreten doe dan maar een lekker harinkie met uitjes
Gewoon een uitgesproken mening en waait niet met alle windjes meequote:
Geef hem maar muskusrat en aap, gewoon uit de hand.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:27 schreef BB-King het volgende:
Bart is MacGyver maar met stokjes eten is zelfs voor hem een uitdaging.
🤣🤣quote:Op zondag 5 februari 2023 21:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geef hem maar muskusrat en aap, gewoon uit de hand.
+1quote:Op zondag 5 februari 2023 21:31 schreef Ireth het volgende:
hahaquote:Op zondag 5 februari 2023 21:37 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey staat alles met d'r handjes naar binnen te schuiven wat over is en begint met diezelfde handjes weer aan de volgende rol. Ik ga ook voor de pannekoek 😇
Haring eet ik enkel in holland. In belgie kennen er ze geen ballen van om dat te serveren. Kan toch niet moeilijk zijn. Hier wel dus.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:31 schreef Ireth het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2023 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien, ik ben echt een verwend nest, ik geeft dat gerust toe
En kwark met pindakaas als toetjequote:Op zondag 5 februari 2023 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
volgende COS meet eten we pannenkoeken en sushi
Of de fooi van de voedselbankquote:Op zondag 5 februari 2023 21:39 schreef suzi1 het volgende:
sharon gaat vaak naar de luxe sushi. niet zelf lopen. wordt dan vast voor zn neus gemaakt
kan allemaal met die toeslag
is dat niet gewoon aan een tafeltje met zo'n lopende band ernaast. dat je bordjes erafpakt?quote:Op zondag 5 februari 2023 21:39 schreef suzi1 het volgende:
sharon gaat vaak naar de luxe sushi. niet zelf lopen. wordt dan vast voor zn neus gemaakt
o kan ook. weet ik niet, is te duur voor mijquote:Op zondag 5 februari 2023 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is dat niet gewoon aan een tafeltje met zo'n lopende band ernaast. dat je bordjes erafpakt?
Die man.....😖😖😣🤐🤐quote:Op zondag 5 februari 2023 21:39 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij komen ze bij de all you can eat ook gewoon je sushi brengen hoor. bestellen op de app en dan komen ze het brengequote:Op zondag 5 februari 2023 21:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o kan ook. weet ik niet, is te duur voor mij
nee , er zijn geen regels, die hebben ze zelf gemaakt, op de mat staan, omdat het de 1e x een gekkenhuis wasquote:Op zondag 5 februari 2023 21:43 schreef Fikkert2 het volgende:
Maar is het een regel dat ze eerst binnen wachten?
Hoe oud was ie?quote:Op zondag 5 februari 2023 21:44 schreef ben34567 het volgende:
pff chayron we zijn blij voor u maar we weten het nu wel
ondertussen trekt ze wel aan het kortste eind, want geen ? willen pakken door het grapje van jaqquote:
Geen idee das mij nog niet duidelijk?quote:Op zondag 5 februari 2023 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ondertussen trekt ze wel aan het kortste eind, want geen ? willen pakken door het grapje van jaq
ze weet dat dat nep was en iets van thuis heeft gekregenquote:Op zondag 5 februari 2023 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ondertussen trekt ze wel aan het kortste eind, want geen ? willen pakken door het grapje van jaq
Of de friettent. Vet genoeg in haar haar.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:46 schreef ledn81 het volgende:
"Ja wat wil ju?"
Ze kan zo aan de slag bij de lokale sushi bar
[ afbeelding ]
nouja het idee van jaq was, na het kiezen van vraagteken zielig doen, zodat het idee bestaat dat het geen leuk ding is. sjiara speelt het spel mee. dus kan geen ? kiezen dan, dan klopt het gebbetje niet meer hequote:Op zondag 5 februari 2023 21:47 schreef Kayro het volgende:
[..]
Geen idee das mij nog niet duidelijk?
hahahahquote:Op zondag 5 februari 2023 21:48 schreef Kayro het volgende:
Chayron barmhartige schenking
Geef/schenk je 10.000 aan een kamer genoot!!
Of aan de voedselbank
En Bart weet het😉👊quote:Op zondag 5 februari 2023 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Nieuwe blikopener FEBO
Dit is rommel volgens Bart
wist ik niet. maar geniaalquote:Op zondag 5 februari 2023 21:49 schreef Kinga het volgende:
Fun fact. Wisten jullie dat je een blikopener plat bovenop moet houden, niet aan de zijkant van het randje zoals zij doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |