Zeurkous die vrouwquote:Op zondag 5 februari 2023 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
sjiara vind het weer niet lekker hoor
Heb ze wel eet er nooit mee, eet mijn sushi met een vorkquote:Op zondag 5 februari 2023 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
hebben jullie eetstokjes in huis?
ik wel
Aan iedereen 10x!!quote:Op zondag 5 februari 2023 21:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron geeft lesje sushi eten aan jayson
Schijnt gevaarlijk te wezen all you can eat sushi als je jezelf niet in bedwang kunt houden:quote:Op zondag 5 februari 2023 21:17 schreef Kayro het volgende:
Chayron weet alles van sushi!!!
Soja saus en die andere.. .?
Iets zoeter🙄
Je moet gewoon naar de all you can eat🤪
Kan toch... tis niet dat de hele wereld shusi lekker moet vindenquote:Op zondag 5 februari 2023 21:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
Chiara: Ik houd er niet van, veel te droog, te koud en het blijft in je mond,
haha oke dan!quote:Op zondag 5 februari 2023 21:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb ze wel eet er nooit mee, eet mijn sushi met een vork
Tuurlijk kan dat,quote:Op zondag 5 februari 2023 21:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Kan toch... tis niet dat de hele wereld shusi lekker moet vinden
😅🙄quote:Op zondag 5 februari 2023 21:22 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Schijnt gevaarlijk te wezen all you can eat sushi als je jezelf niet in bedwang kunt houden:
https://sgxl.nl/vrouw-eet(...)land-het-ziekenhuis/
Ze klaagt om te klagen van de week zei ze nog ik eet altijd sushi bij die en die tentquote:Op zondag 5 februari 2023 21:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Kan toch... tis niet dat de hele wereld shusi lekker moet vinden
Snap ik, hij gunt ee n ander de sushi hij vind het niet zoquote:Op zondag 5 februari 2023 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Jadson gaat over naar de pannenkoeken
Oranje rugzak op en laat hem aub een rondje gaan fietsen 😫quote:Op zondag 5 februari 2023 21:24 schreef bpi het volgende:
Chayron lijkt de bezorger van takeaway wel met die oranje bloes.
was inderdaad klagen omdat Charlotte het gemaakt heeftquote:Op zondag 5 februari 2023 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze klaagt om te klagen van de week zei ze nog ik eet altijd sushi bij die en die tent
Irritante bezorger. Zo ene die ook op het strand net zolang om je heen lopen tot ze fooi krijgen!!🤪quote:Op zondag 5 februari 2023 21:24 schreef bpi het volgende:
Chayron lijkt de bezorger van takeaway wel met die oranje bloes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |