Gewoon een uitgesproken mening en waait niet met alle windjes meequote:
Geef hem maar muskusrat en aap, gewoon uit de hand.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:27 schreef BB-King het volgende:
Bart is MacGyver maar met stokjes eten is zelfs voor hem een uitdaging.
🤣🤣quote:Op zondag 5 februari 2023 21:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geef hem maar muskusrat en aap, gewoon uit de hand.
+1quote:Op zondag 5 februari 2023 21:31 schreef Ireth het volgende:
Ik was ook voor de pannenkoeken gegaan![]()
Als ik dan toch rauwe vis mot vreten doe dan maar een lekker harinkie met uitjes
hahaquote:Op zondag 5 februari 2023 21:37 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey staat alles met d'r handjes naar binnen te schuiven wat over is en begint met diezelfde handjes weer aan de volgende rol. Ik ga ook voor de pannekoek 😇
Haring eet ik enkel in holland. In belgie kennen er ze geen ballen van om dat te serveren. Kan toch niet moeilijk zijn. Hier wel dus.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:31 schreef Ireth het volgende:
Ik was ook voor de pannenkoeken gegaan![]()
Als ik dan toch rauwe vis mot vreten doe dan maar een lekker harinkie met uitjes
quote:Op zondag 5 februari 2023 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien, ik ben echt een verwend nest, ik geeft dat gerust toe
En kwark met pindakaas als toetjequote:Op zondag 5 februari 2023 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
volgende COS meet eten we pannenkoeken en sushi
Of de fooi van de voedselbankquote:Op zondag 5 februari 2023 21:39 schreef suzi1 het volgende:
sharon gaat vaak naar de luxe sushi. niet zelf lopen. wordt dan vast voor zn neus gemaakt
kan allemaal met die toeslag
is dat niet gewoon aan een tafeltje met zo'n lopende band ernaast. dat je bordjes erafpakt?quote:Op zondag 5 februari 2023 21:39 schreef suzi1 het volgende:
sharon gaat vaak naar de luxe sushi. niet zelf lopen. wordt dan vast voor zn neus gemaakt
o kan ook. weet ik niet, is te duur voor mijquote:Op zondag 5 februari 2023 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is dat niet gewoon aan een tafeltje met zo'n lopende band ernaast. dat je bordjes erafpakt?
Die man.....😖😖😣🤐🤐quote:Op zondag 5 februari 2023 21:39 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij komen ze bij de all you can eat ook gewoon je sushi brengen hoor. bestellen op de app en dan komen ze het brengequote:Op zondag 5 februari 2023 21:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o kan ook. weet ik niet, is te duur voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |