Chiara mag niet klagen maar jason die liever een pannekoek heeft is primaquote:Op zondag 5 februari 2023 21:25 schreef Kayro het volgende:
[..]
Snap ik, hij gunt ee n ander de sushi hij vind het niet zo
Dat mag! Deed ze met het brood ook vanmiddag dat was niet gaar😉quote:Op zondag 5 februari 2023 21:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was inderdaad klagen omdat Charlotte het gemaakt heeft
quote:Op zondag 5 februari 2023 21:26 schreef Kayro het volgende:
[..]
Irritante bezorger. Zo ene die ook op het strand net zolang om je heen lopen tot ze fooi krijgen!!🤪
Jason heeft niet geklaagd. Hij heeft gezegd dat andere het lekker vinden en gunt andere daarom de Sushi. Dat is een best positieve insteek toch?quote:Op zondag 5 februari 2023 21:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Chiara mag niet klagen maar jason die liever een pannekoek heeft is prima
Jazeker wel, ik mag haar charlotte krijgt genoeg veren in d'r reet en als het niet lekker is mag ze dat gewoon van mij zeggen (soms ben ik ook een chiara)😉quote:Op zondag 5 februari 2023 21:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Chiara mag niet klagen maar jason die liever een pannekoek heeft is prima
zeikerd is hetquote:Op zondag 5 februari 2023 21:27 schreef Kayro het volgende:
[..]
Dat mag! Deed ze met het brood ook vanmiddag dat was niet gaar😉
mooi!quote:Op zondag 5 februari 2023 21:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jolien: Wat een dag, het is de mooiste dag die ik hier ooit heb meegekregen, wat doet dit met ons, het voelt gewoon net of dat we ergens uit eten zijn.
oooh dan eet ik jou stukje welquote:Op zondag 5 februari 2023 21:31 schreef Ireth het volgende:
Ik was ook voor de pannenkoeken gegaan![]()
Als ik dan toch rauwe vis mot vreten doe dan maar een lekker harinkie met uitjes
quote:Op zondag 5 februari 2023 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
hebben jullie eetstokjes in huis?
ik wel
Mag hoor, ga nog liever aan de couscous met pastinaakquote:Op zondag 5 februari 2023 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oooh dan eet ik jou stukje wel
hahahaquote:Op zondag 5 februari 2023 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mag hoor, ga nog liever aan de couscous met pastinaak
quote:Op zondag 5 februari 2023 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mag hoor, ga nog liever aan de couscous met pastinaak
Wij noemen dat hier gewoon een vork.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
hebben jullie eetstokjes in huis?
ik wel
Ja is super om te zien.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:33 schreef DDuiveltje het volgende:
Ik kan echt genieten van hoe Ali geniet, heerlijk!
Deed hij niet hello fresh ?quote:Op zondag 5 februari 2023 21:24 schreef bpi het volgende:
Chayron lijkt de bezorger van takeaway wel met die oranje bloes.
Ik moet ook geen suschi, eet ook liever een haring.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:31 schreef Ireth het volgende:
Als ik dan toch rauwe vis mot vreten doe dan maar een lekker harinkie met uitjes
Gewoon een uitgesproken mening en waait niet met alle windjes meequote:
Geef hem maar muskusrat en aap, gewoon uit de hand.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:27 schreef BB-King het volgende:
Bart is MacGyver maar met stokjes eten is zelfs voor hem een uitdaging.
🤣🤣quote:Op zondag 5 februari 2023 21:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geef hem maar muskusrat en aap, gewoon uit de hand.
+1quote:Op zondag 5 februari 2023 21:31 schreef Ireth het volgende:
hahaquote:Op zondag 5 februari 2023 21:37 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey staat alles met d'r handjes naar binnen te schuiven wat over is en begint met diezelfde handjes weer aan de volgende rol. Ik ga ook voor de pannekoek 😇
Haring eet ik enkel in holland. In belgie kennen er ze geen ballen van om dat te serveren. Kan toch niet moeilijk zijn. Hier wel dus.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:31 schreef Ireth het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2023 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien, ik ben echt een verwend nest, ik geeft dat gerust toe
En kwark met pindakaas als toetjequote:Op zondag 5 februari 2023 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
volgende COS meet eten we pannenkoeken en sushi
Of de fooi van de voedselbankquote:Op zondag 5 februari 2023 21:39 schreef suzi1 het volgende:
sharon gaat vaak naar de luxe sushi. niet zelf lopen. wordt dan vast voor zn neus gemaakt
kan allemaal met die toeslag
is dat niet gewoon aan een tafeltje met zo'n lopende band ernaast. dat je bordjes erafpakt?quote:Op zondag 5 februari 2023 21:39 schreef suzi1 het volgende:
sharon gaat vaak naar de luxe sushi. niet zelf lopen. wordt dan vast voor zn neus gemaakt
o kan ook. weet ik niet, is te duur voor mijquote:Op zondag 5 februari 2023 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is dat niet gewoon aan een tafeltje met zo'n lopende band ernaast. dat je bordjes erafpakt?
Die man.....😖😖😣🤐🤐quote:Op zondag 5 februari 2023 21:39 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij komen ze bij de all you can eat ook gewoon je sushi brengen hoor. bestellen op de app en dan komen ze het brengequote:Op zondag 5 februari 2023 21:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o kan ook. weet ik niet, is te duur voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |