bij sommige sushi dingen stop je zo'n klein stukje komkommer er rechtop in.quote:
je legt daar ook een lange sliert in. geen blokjes.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bij sommige sushi dingen stop je zo'n klein stukje komkommer er rechtop in.
komkommer makiquote:Op zondag 5 februari 2023 20:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je legt daar ook een lange sliert in. geen blokjes.
Klinkt als rectaal🤣🤣quote:Op zondag 5 februari 2023 20:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bij sommige sushi dingen stop je zo'n klein stukje komkommer er rechtop in.
deze of met alleen komkommer erinquote:Op zondag 5 februari 2023 20:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je legt daar ook een lange sliert in. geen blokjes.
o wacht er zo bovenop, ik snap jou
🤣🤣quote:Op zondag 5 februari 2023 20:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
daar zijn ze nu wat te klein voor gesneden denk ik zo
maar dat is een lange rol in plakjes gesneden hequote:Op zondag 5 februari 2023 20:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
deze of met alleen komkommer erin
[ afbeelding ]
Pannenkoeken want eet geen sushi.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:31 schreef Fikkert2 het volgende:
Gaat sjakelien nu ook ineens koken?, ik dacht max 3 in de keuken?
Ze is niet van de slimste hè.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar dat is een lange rol in plakjes gesneden he
ja maar dan is met snijden kans dat je minder recht krijgt. floppen die stukjes eruit, denk ikquote:Op zondag 5 februari 2023 20:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
deze of met alleen komkommer erin
[ afbeelding ]
oh wacht jaaa dat is veel makkelijker!!! een grote rol maken en dan in stukjes snijden.. ja snap hemquote:Op zondag 5 februari 2023 20:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar dat is een lange rol in plakjes gesneden he
sjakkelien bedoel ik he. met zoveel lekker vis ga je pannenkoek etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |