je legt daar ook een lange sliert in. geen blokjes.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bij sommige sushi dingen stop je zo'n klein stukje komkommer er rechtop in.
komkommer makiquote:Op zondag 5 februari 2023 20:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je legt daar ook een lange sliert in. geen blokjes.
Klinkt als rectaal🤣🤣quote:Op zondag 5 februari 2023 20:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bij sommige sushi dingen stop je zo'n klein stukje komkommer er rechtop in.
deze of met alleen komkommer erinquote:Op zondag 5 februari 2023 20:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je legt daar ook een lange sliert in. geen blokjes.
o wacht er zo bovenop, ik snap jou
🤣🤣quote:Op zondag 5 februari 2023 20:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
daar zijn ze nu wat te klein voor gesneden denk ik zo
maar dat is een lange rol in plakjes gesneden hequote:Op zondag 5 februari 2023 20:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
deze of met alleen komkommer erin
[ afbeelding ]
Pannenkoeken want eet geen sushi.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:31 schreef Fikkert2 het volgende:
Gaat sjakelien nu ook ineens koken?, ik dacht max 3 in de keuken?
Ze is niet van de slimste hè.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar dat is een lange rol in plakjes gesneden he
ja maar dan is met snijden kans dat je minder recht krijgt. floppen die stukjes eruit, denk ikquote:Op zondag 5 februari 2023 20:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
deze of met alleen komkommer erin
[ afbeelding ]
oh wacht jaaa dat is veel makkelijker!!! een grote rol maken en dan in stukjes snijden.. ja snap hemquote:Op zondag 5 februari 2023 20:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar dat is een lange rol in plakjes gesneden he
sjakkelien bedoel ik he. met zoveel lekker vis ga je pannenkoek etenquote:
hihi suzitent, maar ik snap je!quote:Op zondag 5 februari 2023 20:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar dan is met snijden kans dat je minder recht krijgt. floppen die stukjes eruit, denk ik
dus beter langwerpige pinnen snijden
ik neem die trouwens nooit bij suzitent. saai. net als dat je ze met stukje ei erop neemt
kan je net zo goed rijst met komkommer eten
ik wil lekkere vulling
ik vreet die zooi nie, alleen eerdepels vlees en greuntesquote:Op zondag 5 februari 2023 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sjakkelien bedoel ik he. met zoveel lekker vis ga je pannenkoek eten
hhaah die emadamme he. ik at die de eerste keer met jasje en al op. dacht bah bahquote:Op zondag 5 februari 2023 20:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hihi suzitent, maar ik snap je!
ik vind die komkommer maki dingen ook het minst lekker.
Ik zie geen sojaboontjes.. die vind ik mmm erbij (warm)
nouja meer voor de restquote:Op zondag 5 februari 2023 20:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vreet die zooi nie, alleen eerdepels vlees en greuntes
poahquote:Op zondag 5 februari 2023 20:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
net ook ff pannenkoek gemaakt, komt zo wel heel dichtbij allemaal
sorry zit hier te lachen hahahaha lijkt me echt niet te eten!quote:Op zondag 5 februari 2023 20:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hhaah die emadamme he. ik at die de eerste keer met jasje en al op. dacht bah bah
Edamame, heerlijk!quote:Op zondag 5 februari 2023 20:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hihi suzitent, maar ik snap je!
ik vind die komkommer maki dingen ook het minst lekker.
Ik zie geen sojaboontjes.. die vind ik mmm erbij (warm)
Whaaha lang zitten kauwen zeker?quote:Op zondag 5 februari 2023 20:36 schreef suzi1 het volgende:
gelukkig wist tafelgenoot ook niet dat je dat er zelf af moest halen
wanneer je dat hebt gekraakt mij wel even bellen!quote:Op zondag 5 februari 2023 20:37 schreef suzi1 het volgende:
ik moet nog uitvinden hoe onbeperkt mee te smokkelen
quote:Op zondag 5 februari 2023 20:36 schreef suzi1 het volgende:
gelukkig wist tafelgenoot ook niet dat je dat er zelf af moest halen
Je kan ze bij de toko kopen in een grote zakquote:Op zondag 5 februari 2023 20:37 schreef suzi1 het volgende:
ik moet nog uitvinden hoe onbeperkt mee te smokkelen
jij kan vast veel op dus door laten lopen die bestellingen. heb je het bedrag er 3 dubbel en dik uitquote:Op zondag 5 februari 2023 20:37 schreef Schakeltopia het volgende:
ik eet nooit sushi want mij te duur
quote:Op zondag 5 februari 2023 20:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij kan vast veel op dus door laten lopen die bestellingen. heb je het bedrag er 3 dubbel en dik uit
en heerlijke nagerechten jumjum
ik had ze ooit al los bij andere tent gekregenquote:
Lekker vettig. Het frietvet ook trouwens.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:38 schreef odie22 het volgende:
die streetgangstah is gewent streetfood te maken , net een vietnamese loempiamaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |