Dat is veel leuker dan een hele week dezelfde sjit eten.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:39 schreef Monique___ het volgende:
wellicht gaan ze iedere dag (tot ze genoeg beeldmateriaal hebben) de groep laten spelen om eten
mits wij mee mogen kijken via de livequote:Op zondag 5 februari 2023 20:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat is veel leuker dan een hele week dezelfde sjit eten.
nee , angelique vindt sushi niet te vreten zei ze... bart mot het ook nietquote:Op zondag 5 februari 2023 20:40 schreef suzi1 het volgende:
dus dit hebben ze gewonnen met het spel achter
en verliezers krijgen pannekoeken?
Die had het nog nooit gegeten dacht ik. Of was dat Ali?quote:Op zondag 5 februari 2023 20:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee , angelique vindt sushi niet te vreten zei ze... bart mot het ook niet
er hoefden maar 4 teams te winnen vandaag.. dan kregen ze het sushi pakket. Niet ieder team hoefde te winnen.quote:
Degene die niet gewonnen hadden kregen toch coins.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
er hoefden maar 4 teams te winnen vandaag.. dan kregen ze het sushi pakket. Niet ieder team hoefde te winnen.
ali had het inderdaad nog nooit gegeten.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:42 schreef bpi het volgende:
[..]
Die had het nog nooit gegeten dacht ik. Of was dat Ali?
ze hebben tv beelden nodigquote:Op zondag 5 februari 2023 20:44 schreef Monique___ het volgende:
jaaa dat is lekker een paar in de sushi rollen.. maar dan wel warm idd zoals chacha zegt![]()
gaat weer nachtwerk worden dit..
hoe verzinnen ze het om de groep nu nog sushi te laten maken
Anders liggen ze weer om 21:00 op bedquote:Op zondag 5 februari 2023 20:44 schreef Monique___ het volgende:
jaaa dat is lekker een paar in de sushi rollen.. maar dan wel warm idd zoals chacha zegt![]()
gaat weer nachtwerk worden dit..
hoe verzinnen ze het om de groep nu nog sushi te laten maken
jaaa dat hoorde ik ook. geloof er niks van dat die heksennagels van haarzelf zijn..quote:Op zondag 5 februari 2023 20:48 schreef suzi1 het volgende:
domme keus geweest, neonoranje neppe nagels. verschikkelijke kleur voor al die maanden
met wat geluk breken ze er amal af
hoorde haar gister zeggen dat dit haar eigen nagels waren...
ze heeft soort goedje gebruikt wat heel hard word. ze legde het uit aan bartquote:Op zondag 5 februari 2023 20:48 schreef suzi1 het volgende:
domme keus geweest, neonoranje neppe nagels. verschikkelijke kleur voor al die maanden
met wat geluk breken ze er amal af
hoorde haar gister zeggen dat dit haar eigen nagels waren...
Het kunnen best eigen nagels zijn, ze worden versterkt met de Gel of acrylquote:Op zondag 5 februari 2023 20:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa dat hoorde ik ook. geloof er niks van dat die heksennagels van haarzelf zijn..
idd zeker voor een hoeheethetwatzedoet? nagelopzetmevrouw een aparte kleur.
ja ik heb het half gevolgd.. las daarna hier dat de dochter of zoiets van bart het ook wil gaan doen.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze heeft soort goedje gebruikt wat heel hard word. ze legde het uit aan bart
ze bakt haar nagels af ofzo
jaa ook gehoord!quote:Op zondag 5 februari 2023 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze heeft soort goedje gebruikt wat heel hard word. ze legde het uit aan bart
ze bakt haar nagels af ofzo
ze gaan al bakken.. snap het niet zo goedquote:Op zondag 5 februari 2023 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
nou nog even uurtje rijst afkoelen
stresskipquote:Op zondag 5 februari 2023 20:57 schreef Schakeltopia het volgende:
sjarlotte gaat even logisch nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |