nee , er zijn geen regels, die hebben ze zelf gemaakt, op de mat staan, omdat het de 1e x een gekkenhuis wasquote:Op zondag 5 februari 2023 21:43 schreef Fikkert2 het volgende:
Maar is het een regel dat ze eerst binnen wachten?
Hoe oud was ie?quote:Op zondag 5 februari 2023 21:44 schreef ben34567 het volgende:
pff chayron we zijn blij voor u maar we weten het nu wel
ondertussen trekt ze wel aan het kortste eind, want geen ? willen pakken door het grapje van jaqquote:
Geen idee das mij nog niet duidelijk?quote:Op zondag 5 februari 2023 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ondertussen trekt ze wel aan het kortste eind, want geen ? willen pakken door het grapje van jaq
ze weet dat dat nep was en iets van thuis heeft gekregenquote:Op zondag 5 februari 2023 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ondertussen trekt ze wel aan het kortste eind, want geen ? willen pakken door het grapje van jaq
Of de friettent. Vet genoeg in haar haar.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:46 schreef ledn81 het volgende:
"Ja wat wil ju?"
Ze kan zo aan de slag bij de lokale sushi bar
[ afbeelding ]
nouja het idee van jaq was, na het kiezen van vraagteken zielig doen, zodat het idee bestaat dat het geen leuk ding is. sjiara speelt het spel mee. dus kan geen ? kiezen dan, dan klopt het gebbetje niet meer hequote:Op zondag 5 februari 2023 21:47 schreef Kayro het volgende:
[..]
Geen idee das mij nog niet duidelijk?
hahahahquote:Op zondag 5 februari 2023 21:48 schreef Kayro het volgende:
Chayron barmhartige schenking
Geef/schenk je 10.000 aan een kamer genoot!!
Of aan de voedselbank
En Bart weet het😉👊quote:Op zondag 5 februari 2023 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Nieuwe blikopener FEBO
Dit is rommel volgens Bart
wist ik niet. maar geniaalquote:Op zondag 5 februari 2023 21:49 schreef Kinga het volgende:
Fun fact. Wisten jullie dat je een blikopener plat bovenop moet houden, niet aan de zijkant van het randje zoals zij doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |