ze moest gewoon naar de dagboek kamer, en kreeg daar dus een persoonlijk itemquote:Op zondag 5 februari 2023 21:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat een onzin...
Bb kon toch nooit van te voren weten dat zij dat nr zou kiezen
De laatste ronde? Ali 1 en Chiara 3.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:55 schreef rinardo het volgende:
Kan niemand mij antwoord geven op mijn vraag? wie had in de vorige ronde de 1 en 3 coins ? anders moet ik gaan zoeken in cos
Het was niet in de wall, daar lag alleen een briefje. Ze heeft het opgehaald uit de dbkquote:Op zondag 5 februari 2023 21:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat een onzin...
Iets in een klein potje was haar dierbaarquote:Op zondag 5 februari 2023 21:54 schreef TheLuckyman het volgende:
Is het hier bekend wat Jac had? Vandaag niet veel meegekregen..
Ze hebben allemaal een persoonlijk voorwerp moeten inleverenquote:Op zondag 5 februari 2023 21:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat een onzin...
zo kan het hele spel mooi gestuurd wordenquote:Op zondag 5 februari 2023 21:57 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Het was niet in de wall, daar lag alleen een briefje. Ze heeft het opgehaald uit de dbk
jaq ?quote:Op zondag 5 februari 2023 21:55 schreef rinardo het volgende:
Kan niemand mij antwoord geven op mijn vraag? wie had in de vorige ronde de 1 en 3 coins ? anders moet ik gaan zoeken in cos
Jolien had er 3 maar weet de andere niet meerquote:Op zondag 5 februari 2023 21:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik weet het niet meer!
dacht ali 1 munt maar de ander weet ik niet meer
ja die heb ik, maar de ronde waarin Jacqueline de vraagteken had wie had toen de coinsquote:
thank youquote:
Potje schaamhaar van haar man. Zij denkt dat het haar van hun hond is.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:54 schreef TheLuckyman het volgende:
Is het hier bekend wat Jac had? Vandaag niet veel meegekregen..
quote:Op zondag 5 februari 2023 22:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Potje schaamhaar van haar man. Zij denkt dat het haar van hun hond is.
😋quote:Op zondag 5 februari 2023 21:59 schreef Monique___ het volgende:
en dat bij sjairon, slachtoffer van de toeslagaffaire , nu weer zijn centjes afstaan
quote:Op zondag 5 februari 2023 22:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou er iemand ook nog op het idee komen om een beetje vla in te vriezen als ijsje
quote:Op zondag 5 februari 2023 21:59 schreef Monique___ het volgende:
en dat bij sjairon, slachtoffer van de toeslagaffaire , nu weer zijn centjes afstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |