Vind ik de leukste in Antwerpen.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is dat niet gewoon aan een tafeltje met zo'n lopende band ernaast. dat je bordjes erafpakt?
ze kreeg een potje met hondenhaar. van thuis hequote:Op zondag 5 februari 2023 21:54 schreef b_engeltje het volgende:
Is het al bekend dan wat er op jaq der kaartje stond
quote:Op zondag 5 februari 2023 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we jacq ook inruilen voor Chelsea
Alsof hij dat in zijn ééntje kon kiezenquote:Op zondag 5 februari 2023 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob weer over die douch
Godverdorie wat heb ik daar spijt van
Dat ze iets kon ophalen in de DBK geloof ik. En ze kreeg een mini flesje met hondenharen. WAAR ZE AAN GEROKEN HEEFT. Ik hou van mijn hond, maar sorry, dat is gewoon weird.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:54 schreef b_engeltje het volgende:
Is het al bekend dan wat er op jaq der kaartje stond
iets met haarquote:Op zondag 5 februari 2023 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze kreeg een potje met hondenhaar. van thuis he
potje hondenhaarquote:Op zondag 5 februari 2023 21:54 schreef TheLuckyman het volgende:
Is het hier bekend wat Jac had? Vandaag niet veel meegekregen..
Ik heb geen ideequote:Op zondag 5 februari 2023 21:55 schreef rinardo het volgende:
Kan niemand mij antwoord geven op mijn vraag? wie had in de vorige ronde de 1 en 3 coins ? anders moet ik gaan zoeken in cos
Wat een onzin...quote:Op zondag 5 februari 2023 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze kreeg een potje met hondenhaar. van thuis he
ik weet het niet meer!quote:Op zondag 5 februari 2023 21:55 schreef rinardo het volgende:
Kan niemand mij antwoord geven op mijn vraag? wie had in de vorige ronde de 1 en 3 coins ? anders moet ik gaan zoeken in cos
Laat die hypercyneet maar daar.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Of voor Els, Jerrel of Theo ?quote:Op zondag 5 februari 2023 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
sorry ,ik mis altijd de leuke dingen in het spelquote:Op zondag 5 februari 2023 21:55 schreef rinardo het volgende:
Jacq is ookquote:Op zondag 5 februari 2023 21:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat ze iets kon ophalen in de DBK geloof ik. En ze kreeg een mini flesje met hondenharen. WAAR ZE AAN GEROKEN HEEFT. Ik hou van mijn hond, maar sorry, dat is gewoon weird.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |