Twijfel of Bart ooit op de Zundays in the Zillion geweest is. Toch niet gezienquote:Op zondag 5 februari 2023 22:35 schreef Kayro het volgende:
Dat is nog niks tov. Mijn tijd in The Zillion..
Zegt Bart🥳🥳
Yes Bart mooie tijd mooie feestjes💥
het zijn niet de slimsten daar hequote:Op zondag 5 februari 2023 22:35 schreef suzi1 het volgende:
ze kunnen dat toch doorhebben van jak. loog ook al over geen brief in bed
Zeg nooit in vlaanderen als vrouw dat je vol zit !quote:Op zondag 5 februari 2023 22:36 schreef Monique___ het volgende:
ali en linds bedenken wat er allemaal nog in de 3 blikken voor het ? kan zitten in de wall
linds : 1 ding weet ik zeker , ik zit vol!
Is toch niet meer normaal dit. Als iemand vraagt om morfine?! GA NAAR HUIS EN NAAR DE FYSIO/CHIROquote:Op zondag 5 februari 2023 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO stuur alsjeblieft Rob naar huis
Doe ons als kijkers een plezier
Dan kan zaterdag Jacq of Chiara
Ik heb 'm in ieder geval niet on mijn memories opgeslagen. Wat was da vet zundays😁quote:Op zondag 5 februari 2023 22:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Twijfel of Bart ooit op de Zundays in the Zillion geweest is. Toch niet gezien
quote:Op zondag 5 februari 2023 22:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is toch niet meer normaal dit. Als iemand vraagt om morfine?! GA NAAR HUIS EN NAAR DE FYSIO/CHIRO
Those where the days. Komt nooit meer terug !quote:Op zondag 5 februari 2023 22:37 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ik heb 'm in ieder geval niet on mijn memories opgeslagen. Wat was da vet zundays😁
ja is heel naar wat ze doenquote:Op zondag 5 februari 2023 22:39 schreef PunkieePie het volgende:
Even Michelangelo pesten onder het mom van een grapje..
Zie je niks van in het donker.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spijtig genoeg te klein en te jong volgens Chi gisteren.
quote:Op zondag 5 februari 2023 22:39 schreef ben34567 het volgende:
Ik voel de sexual tension tussen Chiara en Mich
Vind ik geen vergelijking met Amy Weenhuis van vorig jaar? Chiara is robuuster.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:41 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Chiara echt de Amy van dit jaar. Binnenkomen en gelijk stoken met voorkennis. Bah.
Ja daar heb je gelijk ik. Gewoon een bitch noem ik dat. Waar de ander gewoon labiel was.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vind ik geen vergelijking met Amy Weenhuis van vorig jaar? Chiara is robuuster.
Ik vond Amy veel dramatischer....Chiara heeft haar slinkse slangvibes meequote:Op zondag 5 februari 2023 22:41 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Chiara echt de Amy van dit jaar. Binnenkomen en gelijk stoken met voorkennis. Bah.
Te veel pijn wil morgen gaan vragen voor morfinequote:Op zondag 5 februari 2023 22:45 schreef Ireth het volgende:
Ik gooi de streams aan en hoor Rob weer vertellen... "ik heb...."
Mot ie niet plat???
sjairon was daarstraks al bezig over danny , de erfenis.. en dat het voor hem is.. niet voor aliquote:Op zondag 5 februari 2023 22:45 schreef Fikkert2 het volgende:
Ali is chayron aan het fucken met zn coins
Volgens mij gewoon de autokeuring. %-age roetuitstoot.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Vraag me toch af hoe Ali de IQ test door is gekomen
Big Brother harder dan ooitquote:Op zondag 5 februari 2023 22:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sjairon was daarstraks al bezig over danny , de erfenis.. en dat het voor hem is.. niet voor ali
Vette pech, coins wegquote:Op zondag 5 februari 2023 22:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sjairon was daarstraks al bezig over danny , de erfenis.. en dat het voor hem is.. niet voor ali
Via een infuus graagquote:Op zondag 5 februari 2023 22:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Te veel pijn wil morgen gaan vragen voor morfine
Opschroeven per dagdeel!quote:Op zondag 5 februari 2023 22:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Via een infuus graagcontinue hoeveelheid...
Nieuwe weekmenu, peen, uien en aardappelen graagquote:Op zondag 5 februari 2023 22:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob al 2 dagen geen nummer 2
Logisch tramadol en weinig beweging
In nl ook hoor, die krijgt echt geen morfinequote:Op zondag 5 februari 2023 22:49 schreef Jockari het volgende:
Ik weet niet hoe ze in nederland met morfine omgaan, maar in belgië is dit zwaar gereglementeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |