Vind ik geen vergelijking met Amy Weenhuis van vorig jaar? Chiara is robuuster.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:41 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Chiara echt de Amy van dit jaar. Binnenkomen en gelijk stoken met voorkennis. Bah.
Ja daar heb je gelijk ik. Gewoon een bitch noem ik dat. Waar de ander gewoon labiel was.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vind ik geen vergelijking met Amy Weenhuis van vorig jaar? Chiara is robuuster.
Ik vond Amy veel dramatischer....Chiara heeft haar slinkse slangvibes meequote:Op zondag 5 februari 2023 22:41 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Chiara echt de Amy van dit jaar. Binnenkomen en gelijk stoken met voorkennis. Bah.
Te veel pijn wil morgen gaan vragen voor morfinequote:Op zondag 5 februari 2023 22:45 schreef Ireth het volgende:
Ik gooi de streams aan en hoor Rob weer vertellen... "ik heb...."
Mot ie niet plat???
sjairon was daarstraks al bezig over danny , de erfenis.. en dat het voor hem is.. niet voor aliquote:Op zondag 5 februari 2023 22:45 schreef Fikkert2 het volgende:
Ali is chayron aan het fucken met zn coins
Volgens mij gewoon de autokeuring. %-age roetuitstoot.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Vraag me toch af hoe Ali de IQ test door is gekomen
Big Brother harder dan ooitquote:Op zondag 5 februari 2023 22:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sjairon was daarstraks al bezig over danny , de erfenis.. en dat het voor hem is.. niet voor ali
Vette pech, coins wegquote:Op zondag 5 februari 2023 22:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sjairon was daarstraks al bezig over danny , de erfenis.. en dat het voor hem is.. niet voor ali
Via een infuus graagquote:Op zondag 5 februari 2023 22:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Te veel pijn wil morgen gaan vragen voor morfine
Opschroeven per dagdeel!quote:Op zondag 5 februari 2023 22:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Via een infuus graagcontinue hoeveelheid...
Nieuwe weekmenu, peen, uien en aardappelen graagquote:Op zondag 5 februari 2023 22:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob al 2 dagen geen nummer 2
Logisch tramadol en weinig beweging
In nl ook hoor, die krijgt echt geen morfinequote:Op zondag 5 februari 2023 22:49 schreef Jockari het volgende:
Ik weet niet hoe ze in nederland met morfine omgaan, maar in belgië is dit zwaar gereglementeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |