Oef !quote:Op zondag 5 februari 2023 22:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
In nl ook hoor, die krijgt echt geen morfine
ligt aan de artsquote:Op zondag 5 februari 2023 22:49 schreef Jockari het volgende:
Ik weet niet hoe ze in nederland met morfine omgaan, maar in belgië is dit zwaar gereglementeerd.
zou die niet moeten doenquote:Op zondag 5 februari 2023 22:50 schreef Hoylei het volgende:
Zat Rob nou ook wel te mopperen dat jason zn toetje weggaf...?
Prima keuze wordt koud, vorst in aantocht😁😉quote:Op zondag 5 februari 2023 22:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nieuwe weekmenu, peen, uien en aardappelen graag
Indien geen peen, zijn bruine bonen ook goed
quote:Op zondag 5 februari 2023 22:49 schreef Jockari het volgende:
Ik weet niet hoe ze in nederland met morfine omgaan, maar in belgië is dit zwaar gereglementeerd.
Oxcycodonquote:Op zondag 5 februari 2023 22:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
In nl ook hoor, die krijgt echt geen morfine
Hospice!quote:Op zondag 5 februari 2023 22:51 schreef suzi1 het volgende:
als je aan de morfine moet terwijl je in dat huis zit ben je niet bbwaard
dan hoor je elders te liggen
Groot gelijk Suuz !quote:Op zondag 5 februari 2023 22:51 schreef suzi1 het volgende:
het is een spel.. geen campigngplaatsjequote:Op zondag 5 februari 2023 22:51 schreef suzi1 het volgende:
Krijg je ook niet zomaar! Vorig jaar 4 weken met 5 gebroken ribben gelopen voor ik het kreeg. Daarna binnen 2 weken opgeknapt!quote:
Vol gevretenquote:Op zondag 5 februari 2023 22:53 schreef Ireth het volgende:
Heeft Ali wat medicatie van Rob gejat ofzo??
hij voelt dat hij moet braken maar het komt nog niet zei hij op de gang..quote:Op zondag 5 februari 2023 22:53 schreef Ireth het volgende:
Hij vond de suzi zo lekker, hij bleef maar roepen, wat is dit lekker, serieus wat is dit lekker, hij likte met zijn tong het bord af, en nu heeft ie buikpijn.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:53 schreef Ireth het volgende:
Heb Oxycodon 5 jaar geslikt (zenuwpijn door bestraling) daarna zelf afgekickt enquote:Op zondag 5 februari 2023 22:53 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Krijg je ook niet zomaar! Vorig jaar 4 weken met 5 gebroken ribben gelopen voor ik het kreeg. Daarna binnen 2 weken opgeknapt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hebben we ook eens een keukenverkoper gehad.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:57 schreef Ireth het volgende:
Rob vertellen over dat spelletje, hij wist het, hij zag het gelijk, dat kan ie hé, hele badkamers kan ie maken. Fantastische vent. Geef hem nog een pilletje...
3 keer per dag Tramadol.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:49 schreef Jockari het volgende:
Fantastische vent!quote:Op zondag 5 februari 2023 22:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo hebben we ook eens een keukenverkoper gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |