quote:Op zondag 5 februari 2023 22:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo hebben we ook eens een keukenverkoper gehad.
Nee,quote:Op zondag 5 februari 2023 23:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar zou jij in het bbhuis gaan zitten op 3pd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa beter! Goed gedaan!!! Na mijn gebroken ribben heb ik ze ook echt alleen gepakt als ik echt te veel pijn had en anders niet! Heb er nog 2 misschien voor ooit noodgevallen en anders wil ik die zooi ook echt niet! Maar na 4 weken pijn zonder foto’s en pijnstilling waren ze toen echt eindelijk welkom hoor! Maar daarna ook weer heel snel afgebouwd!quote:Op zondag 5 februari 2023 22:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb Oxycodon 5 jaar geslikt (zenuwpijn door bestraling) daarna zelf afgekickt en
gelijk gestopt met roken. Ben er nu 4 jaar van af
Mikequote:Op zondag 5 februari 2023 22:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Fantastische vent!Kon worstenbroodjes maken
Überhaupt Lindsey horen...quote:Op zondag 5 februari 2023 23:04 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
De grootste ergernis aan de streams vind ik wanneer ik Lindsey hoor roepen zonder dat ze in beeld is
ik vind het zorgwekkender dat je dat herkent zonder beeldquote:Op zondag 5 februari 2023 23:04 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
De grootste ergernis aan de streams vind ik wanneer ik Lindsey hoor roepen zonder dat ze in beeld is
Daarom heeft hij Ali uitgekozen.quote:Op zondag 5 februari 2023 23:05 schreef Stargazing het volgende:
Ik zou het erg vinden als Ali nu nog iets kocht voor sjairon. Ali heeft die coins eerlijk gewonnen en nu loopt Chay hem te manipuleren om ze terug te geven en dingen voor m te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |