Word er niet geroddeld en laat die trut lekker na de blauwe kamer gaanquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ondertussen in de slaapkamer
[ afbeelding ]
Wel droog hequote:Op donderdag 2 februari 2023 22:00 schreef 36Chambers het volgende:
Rob moet lekker zn handdoek in de ring gooien
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:01 schreef RobjeGeus het volgende:
Zou echt leuk zijn als iemand Rob nu met een natte handdoek in zijn gezicht klapt.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:00 schreef 36Chambers het volgende:
jaa jammer dat je er niet eerder was om het te zien en op te nemen. nare kant van rob ditquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:01 schreef ledn81 het volgende:
Wat een NARE man is ROB. Loop wat achter maar volg nu gesprek tussen Rob en Ali op de bank.
Wel dan ´n natte...quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:00 schreef 36Chambers het volgende:
ik zie een mooi poll momentquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:03 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ok, vraag van de dag! Van wie was de natte handdoek?
Hij moet ook wel leren zwijgenquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Hahaha nieuwe handdoek stinkt nog niet![]()
![]()
Sowieso!!!quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Gaat rob erover door zo in de slaapkamer over Ali ja of nee?
Ja, wie gaat nu nog zeggen dat hij/zij het was?quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:04 schreef Monique___ het volgende:
we moeten het gewoon eerlik kunnen zeggen zegt rob nadat hij bijna ali afmaakt![]()
![]()
Trots op jou😁😉quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:04 schreef lindademol het volgende:
ik zou echt graag eerlijk willen zeggen dat ik vijf natte handdoeken in de was heb gegooid op dit moment ja
straks nog in bedquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:05 schreef Hznootje het volgende:
We hebben het er niet meer over zegt rob…benieuwd hoe vaak het woord handdoek nog voorbij komt..
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:06 schreef lindademol het volgende:
als ik ali was zou ik nu iedere dag een paar glazen water in die wasmand dumpen
Toch weer lekker doorlullenquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoor rob alweer weet je wat die nou toegeeft hij heeft.... en toen weg
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Zijn ze al uitgepraatpak er net een bakje kaasflippies bij
ik geef het nog een weekjequote:Op donderdag 2 februari 2023 22:07 schreef ben34567 het volgende:
Ik had toch even schrik dat Rob een medische interventie nodig had. Helemaal rood en aan het trillen.
Maar vraag dan morgenochtend als de groep bij elkaar is of ze erop willen letten. Nu wordt er ruzie om gemaakt..quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:07 schreef mario390 het volgende:
rob heeft wel gelijk ook
bij zoveel mensen moet
hygiene op erste stelle staan
Mogen we Rob naar Oostenrijk afzenden? Hebben jullie campings daar?quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:07 schreef mario390 het volgende:
rob heeft wel gelijk ook
bij zoveel mensen moet
hygiene op erste stelle staan
Daar hebben oude boze mannen wel vaker last van.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:07 schreef ben34567 het volgende:
Ik had toch even schrik dat Rob een medische interventie nodig zou hebben. Helemaal rood en aan het trillen.
Maar zeggen ze dat ook tegen Rob??quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:08 schreef suzi1 het volgende:
lin en mi zeggen ook dat rob niet eens luistert
die hangt hem steeds aan de verwarming op zei hij net alquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:09 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk dat het een van de nieuwkomers was (Ias?) omdat de oude bewoners er al genoeg op gewaarschuwd werden.
neu vast nietquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar zeggen ze dat ook tegen Rob??
Zou me niks verbazen als het Ias was en hij gewoon echt geen idee heeft. Als thuis de was gewoon gedaan wordt kan ik me voorstellen dat hij daar niet over nadenkt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:09 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk dat het een van de nieuwkomers was (Ias?) omdat de oude bewoners er al genoeg op gewaarschuwd werden.
Of in ons eigen filmpjes topicquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:13 schreef Ireth het volgende:
Voor wie het gemist heeft
[ twitter ]
[ twitter ]
ik had ze net voor jou geplaatst hahahaquote:
Ja dat zei ik hahaquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:13 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Zag net het filmpje.....en Lindsey wakkert het vuur ook weer serieus aan daar!
Ja zag het, heb ze al verwijderdquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik had ze net voor jou geplaatst hahaha
🤣🤣quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Toch morgen maar eens bellen of we nog van de Campingplaats afkunnen, zo’n buurman
Lekker bezig meneer.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:16 schreef rinardo het volgende:
Streamverslag ook bijgewerkt rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
maar ik heb gelijkquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:08 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Maar vraag dan morgenochtend als de groep bij elkaar is of ze erop willen letten. Nu wordt er ruzie om gemaakt..
zeker dit mag!quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:17 schreef Benny het volgende:
Als gecremeerde kroket niet mag, is iemand een natte handdoek noemen nog wel toegestaan?
Ik vraag dit voor een vriend
hebben okk fkk campingquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mogen we Rob naar Oostenrijk afzenden? Hebben jullie campings daar?
Natte tosti mag wel.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:17 schreef Benny het volgende:
Als gecremeerde kroket niet mag, is iemand een natte handdoek noemen nog wel toegestaan?
🤣quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:17 schreef Benny het volgende:
Ik vind haar echt serieus dalen hier!quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:18 schreef suzi1 het volgende:
zie van even terug dat lili tegen rob ook niet tegenspreekt als hij zegt het is uitgepraat
niks over hoe fout hij tekeer ging. bah bah
Was jij niet de penningmeester? Als je opeens vakantiefoto's vanaf een tropisch eiland gaat postenquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Toch morgen maar eens bellen of we nog van de Campingplaats afkunnen, zo’n buurman
Is stream 2 er wel? Hier enkel SLquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:20 schreef Kayro het volgende:
Oké iedereen op rode kamer. Spanning om te snijden op blauw..
Ja. Die is er.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:22 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Is stream 2 er wel? Hier enkel SL
Rode kamer stream 2quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:22 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Is stream 2 er wel? Hier enkel SL
Ik woon ook in Oostenrijk, dus doe maar liever niet!!!quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mogen we Rob naar Oostenrijk afzenden? Hebben jullie campings daar?
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Was jij niet de penningmeester? Als je opeens vakantiefoto's vanaf een tropisch eiland gaat posten
Kan hij niet, zijn handdoek is natquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:00 schreef 36Chambers het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:24 schreef bpi het volgende:
Dus kort samengevat het was Ali zijn nat washandje 😂
Ken je Mario?quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:23 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ik woon ook in Oostenrijk, dus doe maar liever niet!!!
Sorry, zal het niet meer doen! 😉quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:03 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ok, vraag van de dag! Van wie was de natte handdoek?
Jonkje toch.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali zit er mee dat hij zijn stem heeft verheven tegen een oudere man
Ja hij zit er wel mee. Lieve jongenquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoeft niet Ali, we zijn allemaal mensen 😉quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Is er niet goed van hoor. Spijtig wel.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Die vliegt in zijn gedachten recht de hel inquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Die woont daar ook.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:26 schreef Monique___ het volgende:
beeld terug, rob hebben ze platgespoten zo te zien
Ik voel me gediscrimineerd met stream 1quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:26 schreef Monique___ het volgende:
beeld terug, rob hebben ze platgespoten zo te zien
Ias doucht niet zo vaakquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:09 schreef ben34567 het volgende:
Ik gok dat het een van de nieuwkomers was (Ias?) omdat de oude bewoners er al genoeg op gewaarschuwd werden.
Is al dagenlang voor gek gezet,gekleineerd en wat al niet.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:26 schreef bpi het volgende:
[..]
Is er niet goed van hoor. Spijtig wel.
op stream 1 ligt een platgespoten rob , lichten zijn daar ook al uit in blauwquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:27 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Ik voel me gediscrimineerd met stream 1
hij heeft het nog lang geslikt van die ouwe manquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is al dagenlang voor gek gezet,gekleineerd en wat al niet.
spuitjequote:Op donderdag 2 februari 2023 22:29 schreef ledn81 het volgende:
Oh was aan het wachten tot Rob terug kwam, maar die hebben ze rustig gekregen blijkbaar[ afbeelding ]
Zijn valium begint te werkenquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:29 schreef ledn81 het volgende:
Oh was aan het wachten tot Rob terug kwam, maar die hebben ze rustig gekregen blijkbaar[ afbeelding ]
mocht haar al nietquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:20 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Ik vind haar echt serieus dalen hier!
ja omdat je respect dient te hebben voor de oudere..quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:30 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb nu medelijden met Ali Hij zit er echt mee en dat dit gebeurd is
Echt zo'n droppiequote:Op donderdag 2 februari 2023 22:30 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb nu medelijden met Ali Hij zit er echt mee en dat dit gebeurd is
Echt hoor,want Ali is dom.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij heeft het nog lang geslikt van die ouwe man
2x zelfde stream grrrrrrrrrr edit: weer eentje op blauw ook
nog jong en onnozelquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:31 schreef Lux069 het volgende:
Hahaha Ias, boeit niet, opgelost toch?
Lekker man, altijd zo in het leven staan.
heeft ze dat gezegd?quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:32 schreef Kinga het volgende:
Lindsey is wel de snake in dit verhaal. Ze keek ook super schuldig. Die handdoek was van haar joh
Dat is dus de essentie.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:32 schreef engine het volgende:
Je hoort hem ook geen lelijke dingen over Rob zeggen. Dat siert hem wel.
ali heeft al 10x sorry gezegd..quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:32 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ias heeft niet door wat dit doet voor Ali
Is echt not done in zijn geloof.....kunnen wij niet volledig begrijpen, maar Ali gaat zich morgen nog uitgebreid bij Rob verontschuldigen waarschijnlijk.....waarna Rob weer het slachtoffer gaat uithangen omdat hij die vorm van respect niet begrijpt
En toch gaat dit blijven knagen bij hem tot Rob hem "vergeeft" wat niet gebeurtquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ali heeft al 10x sorry gezegd..
Gewoon weglaten!! Uitzending streamers hebben de keuze toch al gemaakt😉quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoop dat de FEBO het een beetje normaal in beeld brengt
zit jij ook in kärnten?quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:27 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat begreep ik idd, maar er wonen hier wel meer mensen!
Dit mag ook in DM.quote:
het blijven belgen hequote:Op donderdag 2 februari 2023 22:38 schreef Kodiak100 het volgende:
We zitten hier 7 op 24 samen - Ali BB 23
Hij verdient dit gewoon niet van Robquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:37 schreef Kayro het volgende:
Ali die als enige al vaker vanaf de start van het programma zegt:
Laten we wel menselijk blijven..
Als er ergens weer iets broeit
Deze man bezit meer dan genoeg normen en waarden😉
Nou sorry daar heb ik toch een hele andere kijk opquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:40 schreef Lux069 het volgende:
Zit de 'handdoeken-gate' even terug te kijken.
Rob die deed eerst geinig tegen Danny en Chayron, van dit moet dus niet.
Wou het eigenlijk alleen tegen Ali zeggen, "niet meer doen hè"
Tja en dan heb je Ali. Die roept eerst, ah ja vuile handdoek heb ik inderdaad gebruikt.
Daarna maximaal in de verdediging. Net van die ene persoon waarvan Rob het niet kan hebben.
Tja, en nu (meer dan uur later) roept Ali nog steeds "ik was nie" / "ik ben respectvol".
Beide schuldig.
Ik zal jou is 3 dagen in een hokje van 3 bij 3 opsluitenquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:40 schreef Lillfex het volgende:
Ze zeggen dat Charlotte teveel met de camera's bezig zijn maar Jason kan er ook wat van mijn zijn gepraat tegen ons
Weet ik,neem mij vooral niet te serieus.quote:
Ja, dat 3 dagen komt in de uitzending echt niet over. Dat is toch ook wel veel eenzaamheid! We zien alleen de highlights.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zal jou is 3 dagen in een hokje van 3 bij 3 opsluiten
Gaat het niet om Hij deed dat ook al voordat die het hok ingingquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zal jou is 3 dagen in een hokje van 3 bij 3 opsluiten
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:40 schreef Lux069 het volgende:
Zit de 'handdoeken-gate' even terug te kijken.
Rob die deed eerst geinig tegen Danny en Chayron, van dit moet dus niet.
Wou het eigenlijk alleen tegen Ali zeggen, "niet meer doen hè"
Tja en dan heb je Ali. Die roept eerst, ah ja vuile handdoek heb ik inderdaad gebruikt.
Daarna maximaal in de verdediging. Net van die ene persoon waarvan Rob het niet kan hebben.
Tja, en nu (meer dan uur later) roept Ali nog steeds "ik was nie" / "ik ben respectvol".
Hij had voor het scheren een droge handdoek gebruikt, alleen Rob luisterd niet, de handdoek is dus droog in de mand gegooid
Beide schuldig.
ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:41 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou sorry daar heb ik toch een hele andere kijk op
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ze hebben de "natte" handdoek in de ring gegooid
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou sorry daar heb ik toch een hele andere kijk op
ik ook
Vanaf 1:20. Kijk hoe Danny reageert. En vervolgens Ali.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ze hebben de "natte" handdoek in de ring gegooid
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:43 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Gaat het niet om Hij deed dat ook al voordat die het hok inging Trouwens het irriteert me niet Vind het wel grappig dat hij dat doet net zoals Huub van de gouden kooi deed.
Dat laatste verslagquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:44 schreef rinardo het volgende:
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
Hier dan ja op ander media gaat Mich naar huisquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:50 schreef ledn81 het volgende:
Dit was een topdag![]()
Eindelijk eens een flink ruzietje in de hut!
Danny lijkt naar huis te gaan
[ afbeelding ]
(en bijna 500 abonnees en 100k views op filmpjes YT kanaal)
via copyright claims wordt kanaal vast binnenkort uit de lucht gehaald, maar dat hoort erbij![]()
Nee hoor, heb het precies zo getypt als het wasquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:49 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Dat laatste verslag![]()
"Rob is woestboos als hij ontdekt dat er kletsnatte handdoeken in de wasmand in de badkamer liggen.
Ali staat naast de wasmand en Rob gaat tekeer tegen Ali over de natte handdoeken, Ali probeerd te vertellen dat zijn handdoek niet nat was , en dat hij hier geen schuld aan heeft, maar de woest boze Rob is niet voor rede vatbaar."
Ben ook geen lid van de Rob-fanclub maar dit is wel getypt met een Ali-bril op.
Ik had een overrompeling door Jason verwacht qua stemmen. Misschien is hij toch niet de gedoodverfde winnaar want Mich en Danny zijn in mijn ogen middenmotors qua populariteit. .quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:50 schreef ledn81 het volgende:
Dit was een topdag![]()
Eindelijk eens een flink ruzietje in de hut!
Danny lijkt naar huis te gaan
[ afbeelding ]
(en bijna 500 abonnees en 100k views op filmpjes YT kanaal)
via copyright claims wordt kanaal vast binnenkort uit de lucht gehaald, maar dat hoort erbij![]()
Mies en Jason moeten stemmen beetje delen. Danny kan gewoon niet anders dan naar huis gaan. Die won nipt van Ilsequote:Op donderdag 2 februari 2023 22:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik had een overrompeling door Jason verwacht qua stemmen. Misschien is hij toch niet de gedoodverfde winnaar want Mich en Danny zijn in mijn ogen middenmotors qua populariteit. .
Het kan nog alle kanten op lijkt me.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik had een overrompeling door Jason verwacht qua stemmen. Misschien is hij toch niet de gedoodverfde winnaar want Mich en Danny zijn in mijn ogen middenmotors qua populariteit. .
En anders hebben we dezelfde bril opquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het precies zo getypt als het was
hier op fok zeiden al veeel mensen: ik ga op mimi of ik ga op dada want jason is toch wel save...quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Geen bloemen.quote:
Ab Normaalquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:55 schreef missmistreated het volgende:
Rob klinkt als die moppentapper, dat roze konijn ofzo van VOO
jij was seconde eerderquote:
GMTA rinardo.quote:
Hier kan ik wel mee levenquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:58 schreef Lillfex het volgende:
Jason
56.4%
Danny
23.6%
MichelAngelo
20%
Salar zijn poll wie er in het huis mag blijven
quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:00 schreef Ireth het volgende:
He toe Chayron, pleur die natte handdoek gewoon ff in de wasmand..
HAHA word opa Rob boosquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:00 schreef Ireth het volgende:
He toe Chayron, pleur die natte handdoek gewoon ff in de wasmand..
Wij zijn maar een 'klein' clubje. Maar wel het leukste clubjequote:Op donderdag 2 februari 2023 22:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hier op fok zeiden al veeel mensen: ik ga op mimi of ik ga op dada want jason is toch wel save...
maar als veel mensen zo denken wordt het nog spannend.
Mies ligt naast Jason op de kamer. Ik stem alleen al daarom op hem. Wat als Mies weg is..quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:03 schreef Lillfex het volgende:
Ach we zullen wel zien. Jammer vind Mich nog weinig toevoegen aan het spel. Plus ik vind hem achterbaks
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hier op fok zeiden al veeel mensen: ik ga op mimi of ik ga op dada want jason is toch wel save...
maar als veel mensen zo denken wordt het nog spannend.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Twitter stemt tactisch op Danny omdat ze weten dat Jason save is.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:12 schreef -river- het volgende:
[..]
En dan vliegt Jason eruit, niet slim.
Ja ik zie het hem niet vol houden tot einde, hoe graag ik het hem zou gunnen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ergens bekruipt mij wel het gevoel dat Jason, er steeds meer klaar mee is, en ook wel graag naar huis wil gaan
Dat zou jammer zijn, want ik vind hem echt by far het leukst. Speelt oprecht, met respect, niet persoonlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ik zie het hem niet vol houden tot einde, hoe graag ik het hem zou gunnen.
Dat is het, je gunt hem enorm maar hij is ook zo gevoelig en kwetsbaar, dat gaat hem mentaal slopen als dit nog heel lang duurt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jawel joh, zaterdag krijgt hij weer een boostquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als hij zaterdag als eerste van de drie mag blijven zal hem dat wel een boost geven.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:08 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, want ik vind hem echt by far het leukst. Speelt oprecht, met respect, niet persoonlijk.
Jason kan zo de assistent worden van Big Brother. Kan alle spellen begeleiden. Kan zo Gerardine vervangen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is de meest eerlijke van allemaal. Zo eerlijk dat ze het niet geloven en alles in twijfelen trekken "omdat hij een gamer is en het spel speelt".
Ik vind Chayron en Lindsey de grootste miscasts denk. Dit jaar ook misschien zelfs over andere recente jaren. Zijn vooral BB fans die alles denken te weten en gaan overal de mist in. Zeker die Lindsey die met een envelop door de hut gaat rennen als ze die vind in haar bed.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:08 schreef Ireth het volgende:
Tis ook net een wijf zo in die badkamer he, die chayron... zijn haarnetje zo nog op doen en hij kan zijn luikjes sluiten...
Das ias toch??quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:12 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en chichi baalt, die wil slapen
Het is de meest eerlijke van allemaal. Zo eerlijk dat ze het niet geloven en alles in twijfelen trekken "omdat hij een gamer is en het spel speelt".quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:08 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, want ik vind hem echt by far het leukst. Speelt oprecht, met respect, niet persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |