En toch gaat dit blijven knagen bij hem tot Rob hem "vergeeft" wat niet gebeurtquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ali heeft al 10x sorry gezegd..
Gewoon weglaten!! Uitzending streamers hebben de keuze toch al gemaakt😉quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoop dat de FEBO het een beetje normaal in beeld brengt
zit jij ook in kärnten?quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:27 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat begreep ik idd, maar er wonen hier wel meer mensen!
Dit mag ook in DM.quote:
het blijven belgen hequote:Op donderdag 2 februari 2023 22:38 schreef Kodiak100 het volgende:
We zitten hier 7 op 24 samen - Ali BB 23
Hij verdient dit gewoon niet van Robquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:37 schreef Kayro het volgende:
Ali die als enige al vaker vanaf de start van het programma zegt:
Laten we wel menselijk blijven..
Als er ergens weer iets broeit
Deze man bezit meer dan genoeg normen en waarden😉
Nou sorry daar heb ik toch een hele andere kijk opquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:40 schreef Lux069 het volgende:
Zit de 'handdoeken-gate' even terug te kijken.
Rob die deed eerst geinig tegen Danny en Chayron, van dit moet dus niet.
Wou het eigenlijk alleen tegen Ali zeggen, "niet meer doen hč"
Tja en dan heb je Ali. Die roept eerst, ah ja vuile handdoek heb ik inderdaad gebruikt.
Daarna maximaal in de verdediging. Net van die ene persoon waarvan Rob het niet kan hebben.
Tja, en nu (meer dan uur later) roept Ali nog steeds "ik was nie" / "ik ben respectvol".
Beide schuldig.
Ik zal jou is 3 dagen in een hokje van 3 bij 3 opsluitenquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:40 schreef Lillfex het volgende:
Ze zeggen dat Charlotte teveel met de camera's bezig zijn maar Jason kan er ook wat van mijn zijn gepraat tegen ons
Weet ik,neem mij vooral niet te serieus.quote:
Ja, dat 3 dagen komt in de uitzending echt niet over. Dat is toch ook wel veel eenzaamheid! We zien alleen de highlights.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zal jou is 3 dagen in een hokje van 3 bij 3 opsluiten
Gaat het niet om Hij deed dat ook al voordat die het hok ingingquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zal jou is 3 dagen in een hokje van 3 bij 3 opsluiten
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:40 schreef Lux069 het volgende:
Zit de 'handdoeken-gate' even terug te kijken.
Rob die deed eerst geinig tegen Danny en Chayron, van dit moet dus niet.
Wou het eigenlijk alleen tegen Ali zeggen, "niet meer doen hč"
Tja en dan heb je Ali. Die roept eerst, ah ja vuile handdoek heb ik inderdaad gebruikt.
Daarna maximaal in de verdediging. Net van die ene persoon waarvan Rob het niet kan hebben.
Tja, en nu (meer dan uur later) roept Ali nog steeds "ik was nie" / "ik ben respectvol".
Hij had voor het scheren een droge handdoek gebruikt, alleen Rob luisterd niet, de handdoek is dus droog in de mand gegooid
Beide schuldig.
ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:41 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou sorry daar heb ik toch een hele andere kijk op
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ze hebben de "natte" handdoek in de ring gegooid
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou sorry daar heb ik toch een hele andere kijk op
ik ook
Vanaf 1:20. Kijk hoe Danny reageert. En vervolgens Ali.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ze hebben de "natte" handdoek in de ring gegooid
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:43 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Gaat het niet om Hij deed dat ook al voordat die het hok inging Trouwens het irriteert me niet Vind het wel grappig dat hij dat doet net zoals Huub van de gouden kooi deed.
Dat laatste verslagquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:44 schreef rinardo het volgende:
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
Hier dan ja op ander media gaat Mich naar huisquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:50 schreef ledn81 het volgende:
Dit was een topdag![]()
Eindelijk eens een flink ruzietje in de hut!
Danny lijkt naar huis te gaan
[ afbeelding ]
(en bijna 500 abonnees en 100k views op filmpjes YT kanaal)
via copyright claims wordt kanaal vast binnenkort uit de lucht gehaald, maar dat hoort erbij![]()
Nee hoor, heb het precies zo getypt als het wasquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:49 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Dat laatste verslag![]()
"Rob is woestboos als hij ontdekt dat er kletsnatte handdoeken in de wasmand in de badkamer liggen.
Ali staat naast de wasmand en Rob gaat tekeer tegen Ali over de natte handdoeken, Ali probeerd te vertellen dat zijn handdoek niet nat was , en dat hij hier geen schuld aan heeft, maar de woest boze Rob is niet voor rede vatbaar."
Ben ook geen lid van de Rob-fanclub maar dit is wel getypt met een Ali-bril op.
Ik had een overrompeling door Jason verwacht qua stemmen. Misschien is hij toch niet de gedoodverfde winnaar want Mich en Danny zijn in mijn ogen middenmotors qua populariteit. .quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:50 schreef ledn81 het volgende:
Dit was een topdag![]()
Eindelijk eens een flink ruzietje in de hut!
Danny lijkt naar huis te gaan
[ afbeelding ]
(en bijna 500 abonnees en 100k views op filmpjes YT kanaal)
via copyright claims wordt kanaal vast binnenkort uit de lucht gehaald, maar dat hoort erbij![]()
Mies en Jason moeten stemmen beetje delen. Danny kan gewoon niet anders dan naar huis gaan. Die won nipt van Ilsequote:Op donderdag 2 februari 2023 22:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik had een overrompeling door Jason verwacht qua stemmen. Misschien is hij toch niet de gedoodverfde winnaar want Mich en Danny zijn in mijn ogen middenmotors qua populariteit. .
Het kan nog alle kanten op lijkt me.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik had een overrompeling door Jason verwacht qua stemmen. Misschien is hij toch niet de gedoodverfde winnaar want Mich en Danny zijn in mijn ogen middenmotors qua populariteit. .
En anders hebben we dezelfde bril opquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het precies zo getypt als het was
hier op fok zeiden al veeel mensen: ik ga op mimi of ik ga op dada want jason is toch wel save...quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Geen bloemen.quote:
Ab Normaalquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:55 schreef missmistreated het volgende:
Rob klinkt als die moppentapper, dat roze konijn ofzo van VOO
jij was seconde eerderquote:
GMTA rinardo.quote:
Hier kan ik wel mee levenquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:58 schreef Lillfex het volgende:
Jason
56.4%
Danny
23.6%
MichelAngelo
20%
Salar zijn poll wie er in het huis mag blijven
quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:00 schreef Ireth het volgende:
He toe Chayron, pleur die natte handdoek gewoon ff in de wasmand..
HAHA word opa Rob boosquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:00 schreef Ireth het volgende:
He toe Chayron, pleur die natte handdoek gewoon ff in de wasmand..
Wij zijn maar een 'klein' clubje. Maar wel het leukste clubjequote:Op donderdag 2 februari 2023 22:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hier op fok zeiden al veeel mensen: ik ga op mimi of ik ga op dada want jason is toch wel save...
maar als veel mensen zo denken wordt het nog spannend.
Mies ligt naast Jason op de kamer. Ik stem alleen al daarom op hem. Wat als Mies weg is..quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:03 schreef Lillfex het volgende:
Ach we zullen wel zien. Jammer vind Mich nog weinig toevoegen aan het spel. Plus ik vind hem achterbaks
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hier op fok zeiden al veeel mensen: ik ga op mimi of ik ga op dada want jason is toch wel save...
maar als veel mensen zo denken wordt het nog spannend.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Twitter stemt tactisch op Danny omdat ze weten dat Jason save is.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:12 schreef -river- het volgende:
[..]
En dan vliegt Jason eruit, niet slim.
Ja ik zie het hem niet vol houden tot einde, hoe graag ik het hem zou gunnen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ergens bekruipt mij wel het gevoel dat Jason, er steeds meer klaar mee is, en ook wel graag naar huis wil gaan
Dat zou jammer zijn, want ik vind hem echt by far het leukst. Speelt oprecht, met respect, niet persoonlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ik zie het hem niet vol houden tot einde, hoe graag ik het hem zou gunnen.
Dat is het, je gunt hem enorm maar hij is ook zo gevoelig en kwetsbaar, dat gaat hem mentaal slopen als dit nog heel lang duurt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jawel joh, zaterdag krijgt hij weer een boostquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als hij zaterdag als eerste van de drie mag blijven zal hem dat wel een boost geven.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:08 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, want ik vind hem echt by far het leukst. Speelt oprecht, met respect, niet persoonlijk.
Jason kan zo de assistent worden van Big Brother. Kan alle spellen begeleiden. Kan zo Gerardine vervangen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is de meest eerlijke van allemaal. Zo eerlijk dat ze het niet geloven en alles in twijfelen trekken "omdat hij een gamer is en het spel speelt".
Ik vind Chayron en Lindsey de grootste miscasts denk. Dit jaar ook misschien zelfs over andere recente jaren. Zijn vooral BB fans die alles denken te weten en gaan overal de mist in. Zeker die Lindsey die met een envelop door de hut gaat rennen als ze die vind in haar bed.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:08 schreef Ireth het volgende:
Tis ook net een wijf zo in die badkamer he, die chayron... zijn haarnetje zo nog op doen en hij kan zijn luikjes sluiten...
Das ias toch??quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:12 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en chichi baalt, die wil slapen
Het is de meest eerlijke van allemaal. Zo eerlijk dat ze het niet geloven en alles in twijfelen trekken "omdat hij een gamer is en het spel speelt".quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:08 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, want ik vind hem echt by far het leukst. Speelt oprecht, met respect, niet persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |