Nou sorry daar heb ik toch een hele andere kijk opquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:40 schreef Lux069 het volgende:
Zit de 'handdoeken-gate' even terug te kijken.
Rob die deed eerst geinig tegen Danny en Chayron, van dit moet dus niet.
Wou het eigenlijk alleen tegen Ali zeggen, "niet meer doen hè"
Tja en dan heb je Ali. Die roept eerst, ah ja vuile handdoek heb ik inderdaad gebruikt.
Daarna maximaal in de verdediging. Net van die ene persoon waarvan Rob het niet kan hebben.
Tja, en nu (meer dan uur later) roept Ali nog steeds "ik was nie" / "ik ben respectvol".
Beide schuldig.
Ik zal jou is 3 dagen in een hokje van 3 bij 3 opsluitenquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:40 schreef Lillfex het volgende:
Ze zeggen dat Charlotte teveel met de camera's bezig zijn maar Jason kan er ook wat van mijn zijn gepraat tegen ons
Weet ik,neem mij vooral niet te serieus.quote:
Ja, dat 3 dagen komt in de uitzending echt niet over. Dat is toch ook wel veel eenzaamheid! We zien alleen de highlights.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zal jou is 3 dagen in een hokje van 3 bij 3 opsluiten
Gaat het niet om Hij deed dat ook al voordat die het hok ingingquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zal jou is 3 dagen in een hokje van 3 bij 3 opsluiten
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:40 schreef Lux069 het volgende:
Zit de 'handdoeken-gate' even terug te kijken.
Rob die deed eerst geinig tegen Danny en Chayron, van dit moet dus niet.
Wou het eigenlijk alleen tegen Ali zeggen, "niet meer doen hè"
Tja en dan heb je Ali. Die roept eerst, ah ja vuile handdoek heb ik inderdaad gebruikt.
Daarna maximaal in de verdediging. Net van die ene persoon waarvan Rob het niet kan hebben.
Tja, en nu (meer dan uur later) roept Ali nog steeds "ik was nie" / "ik ben respectvol".
Hij had voor het scheren een droge handdoek gebruikt, alleen Rob luisterd niet, de handdoek is dus droog in de mand gegooid
Beide schuldig.
ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:41 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou sorry daar heb ik toch een hele andere kijk op
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ze hebben de "natte" handdoek in de ring gegooid
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou sorry daar heb ik toch een hele andere kijk op
ik ook
Vanaf 1:20. Kijk hoe Danny reageert. En vervolgens Ali.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ze hebben de "natte" handdoek in de ring gegooid
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:43 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Gaat het niet om Hij deed dat ook al voordat die het hok inging Trouwens het irriteert me niet Vind het wel grappig dat hij dat doet net zoals Huub van de gouden kooi deed.
Dat laatste verslagquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:44 schreef rinardo het volgende:
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
Hier dan ja op ander media gaat Mich naar huisquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:50 schreef ledn81 het volgende:
Dit was een topdag![]()
Eindelijk eens een flink ruzietje in de hut!
Danny lijkt naar huis te gaan
[ afbeelding ]
(en bijna 500 abonnees en 100k views op filmpjes YT kanaal)
via copyright claims wordt kanaal vast binnenkort uit de lucht gehaald, maar dat hoort erbij![]()
Nee hoor, heb het precies zo getypt als het wasquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:49 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Dat laatste verslag![]()
"Rob is woestboos als hij ontdekt dat er kletsnatte handdoeken in de wasmand in de badkamer liggen.
Ali staat naast de wasmand en Rob gaat tekeer tegen Ali over de natte handdoeken, Ali probeerd te vertellen dat zijn handdoek niet nat was , en dat hij hier geen schuld aan heeft, maar de woest boze Rob is niet voor rede vatbaar."
Ben ook geen lid van de Rob-fanclub maar dit is wel getypt met een Ali-bril op.
Ik had een overrompeling door Jason verwacht qua stemmen. Misschien is hij toch niet de gedoodverfde winnaar want Mich en Danny zijn in mijn ogen middenmotors qua populariteit. .quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:50 schreef ledn81 het volgende:
Dit was een topdag![]()
Eindelijk eens een flink ruzietje in de hut!
Danny lijkt naar huis te gaan
[ afbeelding ]
(en bijna 500 abonnees en 100k views op filmpjes YT kanaal)
via copyright claims wordt kanaal vast binnenkort uit de lucht gehaald, maar dat hoort erbij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |