Mies en Jason moeten stemmen beetje delen. Danny kan gewoon niet anders dan naar huis gaan. Die won nipt van Ilsequote:Op donderdag 2 februari 2023 22:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik had een overrompeling door Jason verwacht qua stemmen. Misschien is hij toch niet de gedoodverfde winnaar want Mich en Danny zijn in mijn ogen middenmotors qua populariteit. .
Het kan nog alle kanten op lijkt me.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik had een overrompeling door Jason verwacht qua stemmen. Misschien is hij toch niet de gedoodverfde winnaar want Mich en Danny zijn in mijn ogen middenmotors qua populariteit. .
En anders hebben we dezelfde bril opquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het precies zo getypt als het was
hier op fok zeiden al veeel mensen: ik ga op mimi of ik ga op dada want jason is toch wel save...quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Geen bloemen.quote:
Ab Normaalquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:55 schreef missmistreated het volgende:
Rob klinkt als die moppentapper, dat roze konijn ofzo van VOO
jij was seconde eerderquote:
GMTA rinardo.quote:
Hier kan ik wel mee levenquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:58 schreef Lillfex het volgende:
Jason
56.4%
Danny
23.6%
MichelAngelo
20%
Salar zijn poll wie er in het huis mag blijven
quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:00 schreef Ireth het volgende:
He toe Chayron, pleur die natte handdoek gewoon ff in de wasmand..
HAHA word opa Rob boosquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:00 schreef Ireth het volgende:
He toe Chayron, pleur die natte handdoek gewoon ff in de wasmand..
Wij zijn maar een 'klein' clubje. Maar wel het leukste clubjequote:Op donderdag 2 februari 2023 22:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hier op fok zeiden al veeel mensen: ik ga op mimi of ik ga op dada want jason is toch wel save...
maar als veel mensen zo denken wordt het nog spannend.
Mies ligt naast Jason op de kamer. Ik stem alleen al daarom op hem. Wat als Mies weg is..quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:03 schreef Lillfex het volgende:
Ach we zullen wel zien. Jammer vind Mich nog weinig toevoegen aan het spel. Plus ik vind hem achterbaks
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hier op fok zeiden al veeel mensen: ik ga op mimi of ik ga op dada want jason is toch wel save...
maar als veel mensen zo denken wordt het nog spannend.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Twitter stemt tactisch op Danny omdat ze weten dat Jason save is.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:12 schreef -river- het volgende:
[..]
En dan vliegt Jason eruit, niet slim.
Ja ik zie het hem niet vol houden tot einde, hoe graag ik het hem zou gunnen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ergens bekruipt mij wel het gevoel dat Jason, er steeds meer klaar mee is, en ook wel graag naar huis wil gaan
Dat zou jammer zijn, want ik vind hem echt by far het leukst. Speelt oprecht, met respect, niet persoonlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ik zie het hem niet vol houden tot einde, hoe graag ik het hem zou gunnen.
Dat is het, je gunt hem enorm maar hij is ook zo gevoelig en kwetsbaar, dat gaat hem mentaal slopen als dit nog heel lang duurt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jawel joh, zaterdag krijgt hij weer een boostquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als hij zaterdag als eerste van de drie mag blijven zal hem dat wel een boost geven.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:08 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, want ik vind hem echt by far het leukst. Speelt oprecht, met respect, niet persoonlijk.
Jason kan zo de assistent worden van Big Brother. Kan alle spellen begeleiden. Kan zo Gerardine vervangen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is de meest eerlijke van allemaal. Zo eerlijk dat ze het niet geloven en alles in twijfelen trekken "omdat hij een gamer is en het spel speelt".
Ik vind Chayron en Lindsey de grootste miscasts denk. Dit jaar ook misschien zelfs over andere recente jaren. Zijn vooral BB fans die alles denken te weten en gaan overal de mist in. Zeker die Lindsey die met een envelop door de hut gaat rennen als ze die vind in haar bed.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:08 schreef Ireth het volgende:
Tis ook net een wijf zo in die badkamer he, die chayron... zijn haarnetje zo nog op doen en hij kan zijn luikjes sluiten...
Das ias toch??quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:12 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en chichi baalt, die wil slapen
Het is de meest eerlijke van allemaal. Zo eerlijk dat ze het niet geloven en alles in twijfelen trekken "omdat hij een gamer is en het spel speelt".quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:08 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, want ik vind hem echt by far het leukst. Speelt oprecht, met respect, niet persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |