ging prima, goed gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:30 schreef Monique___ het volgende:
kak altijd om afsluiter te zijn, moet er beter op gaan letten.
Ias staat weer eens onder de douche!hij doucht dus toch regelmatig
DBK filmpjes heeft hij echt wel gezien, anders moet jason acteur worden.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
hij speelt zijn spel nu, net als met zeggen dat hij DBK filmpjes gezien heeft.
LonesomeFairy was de laatste tikkerquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:30 schreef Monique___ het volgende:
kak altijd om afsluiter te zijn, moet er beter op gaan letten.
Ias staat weer eens onder de douche!hij doucht dus toch regelmatig
Uit niks van de beelden die we gezien hebben blijkt dat hij dingen terug zou zien. Was allemaal live, dus lijkt me onlogisch dat hij dagboekfilmpjes gezien zou hebben, waarom?quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
DBK filmpjes heeft hij echt wel gezien, anders moet jason acteur worden.
Ik ga niet zeggen anders eet ik mijn sok op
quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:32 schreef Kayro het volgende:
[..]
Had ik ook kijk maar eens bij gesloten cos er mist een nummer🤣🤣🤪 confusion week
ja het openen is geen werk aan , maar ik zit hier nog tig dingen te doen.. en dan zie ik dat ik afsluiter ben en dan denk ik KAK moet een titel hebbenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet te zwaar aan tillen. gewoon flink tikke dan zit je zo weer in een nieuwequote:Op donderdag 2 februari 2023 13:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja het openen is geen werk aan , maar ik zit hier nog tig dingen te doen.. en dan zie ik dat ik afsluiter ben en dan denk ik KAK moet een titel hebben
oh neeeee dan verander het maar!! pff zit ik hier voor niks in de stress netquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:34 schreef suzi1 het volgende:
je was zo snel dat je niet zag dat fairy lapo had
quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh neeeee dan verander het maar!! pff zit ik hier voor niks in de stress net
dubbel kak
fairy maak maar een andere titel en sorry!!!
dat nummer gaat automagisch, dus daar hoef je niks mee te doenquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
nee had je het nr verkeerd ook nog erbij haha
ja en toch heb ik dat altijd!quote:
Wist ik dus ook niet zag ik ook pas na plaatsen 😆quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat nummer gaat automagisch, dus daar hoef je niks mee te doen
ja, sorry, had t niet gemerktquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
LonesomeFairy was de laatste tikker
je hebt 3 min de tijd om te openenquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:37 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
ja, sorry, had t niet gemerkt
no prob! ik was niet aan het opletten, ben ook nog met werk bezig enzoquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh neeeee dan verander het maar!! pff zit ik hier voor niks in de stress net
dubbel kak
fairy maak maar een andere titel en sorry!!!
ik dacht 2minquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je hebt 3 min de tijd om te openen
das best lang
geen stress.
is niet nodigquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en toch heb ik dat altijd!
het overvalt me dan.. en dacht het nu dus weer.. @:LonesomeFairy sorry dat ik nu ook nog topic steler was.
er is vast een mod hier die de titel voor je wilt veranderen.
Staat er niet op...quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:38 schreef Monique___ het volgende:
rob is wel weer positiever deze week nu hij weer wat is opgeknapt
2 minuten en Lonesome heeft er geen moeite mee. Dus verder met de streamsquote:
in 3..2..1..quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:38 schreef Monique___ het volgende:
rob is wel weer positiever deze week nu hij weer wat is opgeknapt
Schimmelquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:39 schreef Schakeltopia het volgende:
vieze schimmelkaas eten, ali houd er neit van. ik snap ali volledig!
koud blikkie dr bijquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik doe vanmiddag een robje broodje vis![]()
Dus even de stream in mute
over het eten in het hotel hebben ze het al eerder gehad in de eerste week geloof ik.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chiara had de laatste w8 dag int hotel.. wel tv
Ali verteld dat hij ook eten had besteld
Febo is lunchen , verhalen vliegen over tafel
Ik denk dat hij van alle mannen daar nog het meeste kans heeft bij haar; alleen gedraagt hij zicht teveel als een clown in haar ogen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Ali nu echt denken dat hij een kans zou hebben bij Chiara?
Elke keer die pogingen te flirten of gesprekjes aan te knopen
Twitter stemt tactisch op Danny omdat ze weten dat Jason save is.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:56 schreef danusz1986 het volgende:
Zijn er al polls op Twitter? Ben daar niet zo handig in.
ik hou van schimmelkaasquote:
Nou ik heb foutief gestemd omdat ik dacht dat er zou staan wie laat je blijvenquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb er ook maar een strawpoll voor gemaakt
https://strawpoll.com/polls/3RnYlpRM9ye
Zal vast lekker zijn maar ik sla even overquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
ik hou van schimmelkaas![]()
lekker met spinazie en room en tagliatelle met een heerlijke steak erbij !
Zal het bij de volgende poll andersom doen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:01 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou ik heb foutief gestemd omdat ik dacht dat er zou staan wie laat je blijven
Idemquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:01 schreef Lillfex het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:01 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nieuwe poll is aangemaaktquote:
Ik snap dat even niet ik dacht dat Danny niet populair was maar zo zeg je dus eigenlijk van wel.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Twitter stemt tactisch op Danny omdat ze weten dat Jason save is.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Nieuwe ronde nieuwe kansen
Wie laat jij blijven
https://strawpoll.com/polls/e2narv6BwgB
En dan vliegt Jason eruit, niet slim.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Twitter stemt tactisch op Danny omdat ze weten dat Jason save is.
nee! Jason moet blijven!quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:12 schreef -river- het volgende:
[..]
En dan vliegt Jason eruit, niet slim.
Dat zou zo maar eens kunnen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:12 schreef -river- het volgende:
[..]
En dan vliegt Jason eruit, niet slim.
ze zullen heus niet allemaal op Danny stemmen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Mee eens, maar als de Jason stemmers nu op Danny stemmen kan Jason eruit vliegen.
Hu onpopulair? Mich Angelo? Nee man zal er echt om spannenquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jason blijft gewoon zeker weten, als eerste veilig
en Danny heeft voor de derde keer weer geluk dat er weer een onpopulaire als 3rde genomineerd erbij zit
wel in je anti-mich rol blijven, héquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hu onpopulair? Mich Angelo? Nee man zal er echt om spannen
als ze kunnen zeggen wie secret mission heeft en wat die is krijgen ze 5 coins.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
er kunnen ook coins verdiend worden
geen idee hoe en wat "niet verstaan ""
Jason; vorige week biecht hebben we niet gezien toch ??
mensen roepen nee
Chara ; fluisterd zo dom van Jason om dat te zeggen
Dat doe ik toch om Ali fans op Danny te laten stemmen ( tactisch ) plus mijn medewerkers. Maar ben niet blind he Mich eruit ieuw lafbek en Danny mag lekker nog even blijvenquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wel in je anti-mich rol blijven, hé
nou echt niet, lol lol, en als Danny dit verliest van de nepitaliaan jankbaby, kan ie zich kapot schamen, want dat is nou wat je een totale schande kan noemen
Dat dus.. we kennen Ali een beetje maar dit is bizar🤣🤪quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:44 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Waarom zou je iemand anders je baard laten scheren en niet zelf gewoon boven de wastafel doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |