Maar zeggen ze dat ook tegen Rob??quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:08 schreef suzi1 het volgende:
lin en mi zeggen ook dat rob niet eens luistert
die hangt hem steeds aan de verwarming op zei hij net alquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:09 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk dat het een van de nieuwkomers was (Ias?) omdat de oude bewoners er al genoeg op gewaarschuwd werden.
neu vast nietquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar zeggen ze dat ook tegen Rob??
Zou me niks verbazen als het Ias was en hij gewoon echt geen idee heeft. Als thuis de was gewoon gedaan wordt kan ik me voorstellen dat hij daar niet over nadenkt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:09 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk dat het een van de nieuwkomers was (Ias?) omdat de oude bewoners er al genoeg op gewaarschuwd werden.
Of in ons eigen filmpjes topicquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:13 schreef Ireth het volgende:
Voor wie het gemist heeft
[ twitter ]
[ twitter ]
Ja dat zei ik hahaquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:13 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Zag net het filmpje.....en Lindsey wakkert het vuur ook weer serieus aan daar!
Ja zag het, heb ze al verwijderdquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik had ze net voor jou geplaatst hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |